Etapy 5 wzrostu bloga: Jak Twoja taktyka ruchu powinna się zmieniać w miarę wzrostu

blog stages

Jeśli wiesz dokładnie. to, co robisz, możesz zbudować blog, który odwiedza ponad 100,000 miesięcznie w mniej niż rok—od zera.

Są jednak szanse, że nie wiesz dokładnie, co musisz zrobić, aby to osiągnąć, ale to dobrze..

Fakt, że jesteś tutaj i jesteś gotowy do nauki, oznacza, że pewnego dnia będziesz wiedział, co musisz zrobić, aby stworzyć w pełni zrównoważony biznes ze swojego bloga.

Innym czynnikiem jest czas potrzebny. Niektórzy z was mogą być w stanie zbudować kwitnący blog w ciągu roku, podczas gdy inni mogą potrwać dwa, trzy, a nawet pięć lat.

Podczas tej podróży twój blog przejdzie przez pięć różnych etapów:

  1. Tworzenie bloga
  2. Początkowy wzrost: znalezienie 100″prawdziwych fanów”
  3. Skalowanie ruchu
  4. Zbieramy nagrody
  5. Utrzymanie Twojego sukcesu

W tym artykule przedstawię pięć etapów rozwoju bloga, aby pomóc ci zrozumieć, gdzie jesteś dzisiaj i jak daleko Ci pozostało. 

Etap 1: twój blog się rodzi

Oczekiwany czas do ukończenia: mniej niż dwa tygodnie.

Kiedy czytasz większość blogów na temat tworzenia biznesu online i marketingu online, seksowne części angażują setki tysięcy odwiedzających i zyskują.

image05

Ale ruch i zysk są wyniki; Twoim fundamentem jest przyczyna tych wyników. Ustalenie ważnych szczegółów bloga nie zawsze jest łatwe, ale bez solidnych podstaw nie można zbudować wieżowca.

Są cztery rzeczy, które musisz zrobić w tej fazie przygotowawczej.

Nawet jeśli masz już bloga, możesz skorzystać z ponownego omówienia tych rzeczy i poprawy ich, jeśli wcześniej je pominąłeś.

1. Zdefiniuj swoją niszę

Jest to pierwszy krok-krok, w którym większość właścicieli blogów zawodzi. On kluczowe aby wiedzieć, kto skorzysta z Twoich treści.

Innymi słowy: komu chcesz służyć?

Nie musisz wiedzieć jak jeszcze to zrobisz. Produkty, które stworzysz, treści, które stworzysz, i metody generowania ruchu nie mają jeszcze znaczenia. Odbiorcy, którym chcesz pomóc na pierwszym miejscu.

Musisz być w stanie określić, jakiego rodzaju ludzi starasz się służyć i być tak konkretny, jak to możliwe. Lepiej być zbyt szczegółowym niż zbyt ogólnym, ponieważ zawsze można rozwinąć później.

Na przykład możesz chcieć służyć pracowników biurowych, którzy chcą nauczyć się zdrowego odżywiania w pracy.

Oto 124 niszowe studia przypadków, zarówno dobre, jak i złe.

2. Stwórz czytelnika

Teraz, gdy znasz ludzi, którym chcesz służyć, musisz dowiedzieć się o nich więcej.

Aby tworzyć treści, które rzeczywiście im pomagają, musisz zrozumieć, kim są, jak działają i z czym walczą.

Możesz dowiedzieć się o swojej grupie docelowej na wiele sposobów, na przykład:

  • rozmowy osobiste
  • strony demograficzne, takie jak Alexa i SEMrush

Pod koniec badań powinieneś znać grupę docelową:

  • wiek
  • płeć
  • praca
  • hobby
  • wierzenia
  • wartości

Możesz nawet nadać swojej osobie czytelnika imię. Należy pamiętać, że wszystkie z nich muszą być jak najbardziej szczegółowe. Na przykład, 25-35 lat to nie wiek, to zakres. Wybierz jeden wiek, który dokładnie opisuje Twojego idealnego czytelnika.

image00

W końcu chcesz mieć na myśli jedną konkretną osobę, dla której możesz pisać. Pomoże to w tworzeniu treści, które rezonują z czytelnikami.

3. Stwórz swojego bloga

Jeśli zamierzasz zbudować biznes oparty na blogu, w pewnym momencie będziesz potrzebował funkcjonalnego bloga.

Jeśli nie potrzebujesz naprawdę wyjątkowych funkcji, na razie polecam trzymać się WordPressa. Jest to najprostsza opcja, dzięki której możesz zacząć działać i zawsze możesz przeprojektować bloga w przyszłości.

Oto przewodnik, Jak Założyć bloga za pomocą WordPress.

4. Odkryj, gdzie spędzają czas twoi czytelnicy

Zanim będziesz mógł nawet spróbować przyciągnąć grupę docelową do swojego bloga, musisz dowiedzieć się, gdzie spędzają czas.

Zauważ, że w niektórych niszach może być konieczne przejście do trybu offline i udanie się na konwencje lub lokalne spotkania, aby połączyć się z grupą docelową i umieścić je w swojej witrynie.

Na początek znajdź najpopularniejsze blogi w swojej niszy. Najprostszym sposobem na to jest Googling ” top [your general niche] blogi.”

image01

Utwórz arkusz kalkulacyjny, aby śledzić te witryny. W jednej kolumnie wskaż, czy blog zezwala na komentarze, a w innej, czy zezwala na posty gości. Aby sprawdzić posty gości, Google ” [nazwa domeny] Post gości.”

image06

Przejrzyj wszelkie duże listy blogów i odwiedź każdy z nich indywidualnie. Szukaj oznak dużego ruchu, takich jak kilka komentarzy na każdym blogu lub wiele akcji społecznościowych.

Dodaj najlepsze do swojej listy. Chcesz zidentyfikować blogi, które odwiedza twoja osoba czytająca, abyś mógł w końcu przenieść je do swojej witryny. Idealnie, chcesz zidentyfikować jak najwięcej, ale co najmniej 50. Jeśli masz problemy z uzyskaniem tak wielu, pomyśl szerzej, np. ” najlepsze witryny zdrowotne “zamiast” najlepsze witryny żywieniowe.”

Po blogach nadszedł czas, aby sprawdzić fora w swojej niszy. Ponownie wyszukaj “[Twoja ogólna nisza] + forum” i przejrzyj wyniki na pierwszych stronach.

image03

Jeśli znajdziesz fora, które Twoim zdaniem regularnie odwiedzają Twoi odbiorcy docelowi, zapisz je w oddzielnej sekcji arkusza kalkulacyjnego. Zwróć uwagę na liczbę członków lub aktywnych członków, aby wskazać aktywność i popularność.

Fora zazwyczaj nie są wystarczająco duże, aby w dowolnym momencie wykorzystać je jako główną strategię ruchu, ale mogą pomóc w udoskonaleniu postaci czytelnika i mogą być używane do niektórych taktyk promocyjnych.

Etap 2: znalezienie 100 prawdziwych fanów

Oczekiwany czas do ukończenia: mniej niż cztery miesiące.

W 2008 roku Kevin Kelly wymyślił koncepcję o nazwie 1,000 true fans. To naprawdę wystartował, gdy Seth Godin zaczął odnosić się do tego w swojej Radzie.

Krótko mówiąc, opisał, jak każdy może zarabiać na życie, jeśli wchodzi w interakcję i ma wsparcie od prawdziwych fanów 1,000.

Ten artykuł został napisany w kontekście bycia muzykiem lub artystą, ale to samo dotyczy większości małych firm. Stosunkowo niewielka grupa lojalnych czytelników może sprawić, że Twoja firma osiągnie wystarczająco duży sukces, abyś mógł stać się pełnoetatowym blogerem (jeśli jeszcze nie jesteś).

Jeśli masz nowego bloga, przejście od zera do 1,000 to duży skok. Moim zdaniem za duży i niepotrzebny.

Lepszym celem jest zebranie 100 prawdziwych fanów.

Kiedy po raz pierwszy zaczynasz blog, zaczynasz od zera. Bez względu na to, jak dobrze zbadasz swoją grupę docelową, popełnisz błędy. Problem w tym, że nikt nie powie Ci, jakie błędy popełniasz-przynajmniej jeszcze nie.

Tak długo, jak zdefiniujesz swoją grupę docelową wystarczająco dobrze, będziesz miał możliwość przyciągnięcia pierwszych fanów 100 (chociaż może to trochę potrwać). Ci fani zagrają w instrumental rola w rozwoju Twojego bloga.

Lojalni czytelnicy będą komentować posty i odpowiadać na e-maile. Powiedzą ci, kiedy coś rezonuje z nimi poprzez komentarze i opinie. Poinformują Cię również, kiedy coś im się nie podoba, poprzez komentarz, e-mail lub ciszę.

Jeśli masz 100 subskrybentów wysokiej jakości i nadal nie możesz uzyskać żadnych komentarzy ani odpowiedzi na e-maile, problemem nie są subskrybenci: to Twoja treść.

W rzeczywistości prawdopodobnie znajdziesz się gdzieś pomiędzy doskonałym rezonansem a ciszą radiową. W niektórych postach dostaniesz dużo zaangażowania (powiedzmy 10-15 komentarzy od fanów 100), podczas gdy inni dostaną tylko jeden lub dwa.

Wykorzystaj tę opinię, aby dostosować postać czytelnika i stworzyć zawartość, która pomoże tej zaktualizowanej postaci. Wtedy zaczniesz widzieć konsekwentny rezonans i szybszy wzrost subskrybentów.

Na czym stoimy?

Masz zupełnie nowy blog, ale nie ma publiczności (lub bardzo małej). To twoje główne wyzwanie. Musisz zdobyć pierwszych 100 fanów.

Ponadto masz mnóstwo do zrobienia. Musisz tworzyć treści, budować relacje, tworzyć więcej treści, promować swoje treści i nie tylko. Ale jesteś prawdopodobnie jedynym, który może to zrobić, ponieważ twój blog nie generuje żadnych przychodów.

Musisz spędzić czas mądrze. Dlatego opowiem Ci optymalne strategie, których powinieneś użyć, aby zdobyć pierwszych 100 prawdziwych fanów.

Optymalna strategia #1: guest-posting

Podstawą początkowej strategii ruchu powinno być publikowanie gości. Najczęstszymi miejscami, w których spotykają się Twoi odbiorcy docelowi, są prawdopodobnie inne blogi (w większości nisz).

Musisz znaleźć popularne blogi, które mają ogromną publiczność. Niewielka część tych odbiorców będzie twoją grupą docelową. Następnie możesz spróbować zachęcić tych czytelników do subskrybowania Twojej witryny za pośrednictwem postu gościa. Publikowanie Gości jest ważną strategią dla blogów każdej wielkości.

image04

Jednym z częstych błędów popełnianych przez ludzi, które możesz również popełnić, jest próba napisania postu gościa, który Twoim zdaniem będzie popularny na stronie. Jednak nawet jeśli post gościa stanie się popularny i wyśle Ci wielu subskrybentów, mogą nie być tymi, którzy chcą budować swój blog i biznes.

Zamiast tego znajdź temat, który Twoim zdaniem dobrze się sprawdzi na blogu, na którym publikujesz gości, ale skieruj go do docelowego czytelnika.

Na przykład, gdybym pisał post gościnny Na Forbes (co regularnie robię), nie napisałbym ogólnego artykułu na temat obecnego stanu gospodarki. Chociaż może stać się popularny, wolałbym napisać nieco mniej popularny artykuł o jak ostatnie problemy gospodarcze wpływają na plan marketingowy Twojej firmy, albo coś w tym stylu.

Zawsze pamiętaj, że twoim celem na tym etapie jest znalezienie tej małej grupy prawdziwych fanów 100 i dostarczenie ich do twojej witryny. Przyciągnij ich uwagę przede wszystkim przed rozważeniem reszty odbiorców źródła ruchu.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć o uzyskiwaniu wyników z zamieszczania gości:

  • Guest-Posting na sterydach: Plan 4-Step, że najlepsze plakaty Gości używać
  • 7 wyciągniętych wniosków z publikacji 300 postów gości
  • Zaawansowane Strategie Publikowania Gości

Optymalna strategia #2: Stwórz prawo rodzaj treści dla Twojego bloga

Jak już zauważyłam, twój czas jest bardzo ograniczony. Chociaż idealnie byłoby wypompować mnóstwo treści, aby uruchomić bloga, nie jest to najważniejsza rzecz.

W tej chwili masz bardzo niewielu (jeśli w ogóle) odwiedzających. Ty nie need ciągłe tworzenie treści, ponieważ nikt jej nie czyta.

Lepiej spędzić czas na próbie uzyskania ruchu z innych źródeł przed utworzeniem dużej liczby postów na własnym blogu.

Mając to na uwadze, potrzebujesz niektóre treści na Twoim blogu, ale niektóre rodzaje treści są lepsze niż inne. Pisanie opinii to strata czasu: dlaczego kogoś obchodzi, co myślisz w tym momencie? To nie jest obraza—to fakt. Zanim napiszesz taki post, musisz zbudować reputację eksperta.

Ale niektóre rodzaje treści mogą działać dobrze na tym etapie. W szczególności powinieneś utworzyć kilka postów, które mogą przyciągnąć wysokiej jakości linki zwrotne i pomóc w budowaniu relacji z wpływowymi osobami. Jeśli zrobisz to dobrze, może to nawet spowodować przyzwoity ruch ukierunkowany.

Te magiczne typy treści to:

  • posty roundup
  • ego bait posts
  • posty “poster boy”

Prawdopodobnie już wiesz, co to są roundupy linków. Zadajesz kilka wpływowych osób w niszy to samo pytanie, a następnie publikujesz wyniki. Niektórzy influencerzy będą komentować post, linkować do niego i udostępniać go w mediach społecznościowych.

Ego bait opisuje szeroki zakres stanowisk. Zasadniczo chcesz odwołać się do ego influencera lub firmy z dużą liczbą obserwujących. Spraw, aby wyglądały dobrze, pokazując, że ich porady rozwiązały problem dla Ciebie lub kogoś innego. Daj im znać, że stworzyłeś post, a może dodadzą do niego link.

Na koniec możesz użyć formuły “poster boy”. To jak przynęta na ego, ale przenosi taktykę na wyższy poziom. Znajdź kilka konkretnych wpływowych osób i znajdź od nich konkretną strategię lub porady techniczne.

Następnie wdrożyć tę radę i śledzić wyniki. Stwórz studium przypadku wyników, które sprawiają, że influencer wygląda niesamowicie. Spowoduje to, że influencer będzie nadal łączyć się z Twoim studium przypadku jako dowodem ich niesamowitości.

Ta ostatnia taktyka to dużo pracy, ale przynosi efekty. Bryan Harris był w stanie uzyskać ponad subskrybentów 400 dzięki tej technice na nowym blogu.

image10

Optymalna strategia # 3: płatny ruch

Jeśli masz więcej pieniędzy niż czasu na zainwestowanie w swoją firmę, płatny ruch jest sposobem na przyspieszenie rozwoju.

Biorąc to pod uwagę, jest to całkowicie opcjonalne. Wiele udanych blogów nigdy nie korzysta z płatnych reklam, podczas gdy wiele innych udanych blogów robi to w takim czy innym momencie.

Dużą zaletą płatnych reklam jest to, że pomimo braku istniejącej bazy ruchu, możesz tworzyć odbiorców. To może stać się drogie, zwłaszcza jeśli jesteś nowy w korzystaniu z płatnych reklam. Bardzo ważne jest, aby poświęcić trochę czasu na poprawę stawki opt-in poczty e-mail przed przebiciem tysięcy dolarów.

Oto niektóre z najlepszych zasobów na temat korzystania z płatnego ruchu do budowania odbiorców bloga:

  • 6 prostych kroków do rozpoczęcia pierwszej kampanii PPC
  • Przewodniki PPC Hero
  • Reklama PPC jest tak samo ważna dla odbiorców, jak słowa kluczowe

Optymalna strategia # 4: rozwijaj obecność w mediach społecznościowych

Wreszcie, musisz zająć się mediami społecznościowymi.

Popularne platformy społecznościowe mają mnóstwo ruchu, a najpopularniejsze-Facebook i Twitter-prawie na pewno zawierają grupę docelową.

Problem polega na tym, że każda dobra strategia mediów społecznościowych wymaga czasu. Jeśli zamierzasz korzystać z mediów społecznościowych, musisz być przygotowany na konsekwentne korzystanie z wybranej platformy przez miesiące, zanim zacznie się opłacać przyzwoitym ruchem.

Jeśli naprawdę używasz mediów społecznościowych do kierowania ruchu do swojej witryny, to can Przyspiesz to, korzystając z płatnego ruchu. Jak pokazałem na studium przypadku witryny żywieniowej, płatne reklamy na Facebooku są stosunkowo tanie i mogą pomóc szybko zbudować autorytatywną stronę.

Nie polecam korzystania z mediów społecznościowych jako podstawowej strategii ruchu, chyba że jesteś gotów stale w to inwestować. Możesz jednak nadal zidentyfikować jeden lub dwa kanały, aby rozpocząć budowę, koncentrując się na innych metodach generowania ruchu.

Co z SEO?

Jeśli znasz mnie dobrze, wiesz, jak bardzo kocham SEO i korzystać z niego. Ale oprócz budowania autorytatywnych linków, gdy masz szansę, nie powinieneś skupiać się na tym zbytnio na początku.

Zdobycie autorytetu i zaufania od wyszukiwarek zajmuje kilka miesięcy publikowania wysokiej jakości treści. Powinieneś zacząć widzieć prawdziwy organiczny ruch w wyszukiwarce po około roku i wtedy możesz skupić się na SEO.

Etap 3: przyciąganie rojów fanów-skalowanie w górę

Przewidywany czas realizacji: 8-24 miesiące

Teraz, gdy wiesz prawie dokładnie, w czym Twoi odbiorcy potrzebują pomocy i chcą, nadszedł czas, aby przyspieszyć wysiłki na rzecz wzrostu ruchu.

Chociaż będziesz rosnąć znacznie szybciej niż w ostatnim etapie, to też zajmie trochę czasu.

Spójrz na NeilPatel.com blog jako przykład. Blog zacząłem pod koniec września 2014 roku. W maju 2015 mój ruch wzrósł do 63,827 odwiedzających-co zajęło około ośmiu miesięcy.

image02

Rozważ, że rozwój do tego momentu zajął mi osiem miesięcy, nawet przy moim doświadczeniu i osobistej marce. Dodatkowo nadal jestem w trakcie skalowania ruchu na tym blogu, co oznacza, że wchodzi on w ten etap.

W tym momencie masz niektóre ruch i dobry pomysł na grupę docelową. Twoim głównym wyzwaniem jest teraz tworzenie świetna treść regularnie. Ponadto twój czas jest nadal ograniczony.

Optymalna strategia #1: Kontynuuj strategie budowania ruchu 

Ponieważ teraz musisz poświęcić więcej czasu na tworzenie treści, będziesz miał mniej czasu na uzyskanie ruchu z innych źródeł. Niemniej jednak musisz Kontynuuj strategie ruchu od etapu 2.

Chociaż możesz mieć 100 prawdziwych fanów, twoje tempo wzrostu będzie zbyt wolne, jeśli polegasz wyłącznie na tych fanach, aby rozpowszechniać informacje. Zamiast tego, gdy zyskujesz ruch na tym etapie, zacznij spędzać coraz więcej czasu na tworzeniu i promowaniu treści na własnym blogu.

Optymalna strategia #2: Stwórz harmonogram treści

W poprzednim etapie zacząłeś tworzyć treści na swoim blogu. Teraz trzeba to robić regularnie. Pomyśl nie tylko o tych konkretnych typach postów, na które patrzyliśmy, ale o każdym rodzaju treści, którą mogą cieszyć się twoi prawdziwi fani.

Musisz zdecydować, jak często chcesz publikować i o czym będziesz pisać.

Dokładny kalendarz treści pomoże ci zaplanować zawartość nawet na rok z wyprzedzeniem. W tym momencie wciąż otrzymujesz wiele opinii od swoich 100 prawdziwych fanów. Polecam planowanie treści tylko na kilka tygodni lub miesięcy, aby można było je dostosować na podstawie otrzymanych opinii.

Po osiągnięciu spójnego rezonansu możesz zaplanować harmonogram treści tak daleko, jak chcesz.

image08

Optymalna strategia # 3: Zacznij rozważać monetyzację

Ruch jest ładny, ale celem końcowym zawsze powinno być generowanie przychodów.

Jeśli sprzedajesz usługę, np. oferującą doradztwo, możesz to zrobić na początku bez żadnych problemów. Stworzenie prostej strony docelowej nie zajmuje dużo czasu. Umieść link do niego w swoim menu i upuść go w wiadomościach e-mail do subskrybentów, gdy jest to właściwe.

image07

Długoterminowym celem Twojego bloga może być Sprzedaż produktu. Jeśli masz już produkt, możesz zacząć go sprzedawać w tej fazie i poświęcić trochę czasu na poprawę współczynnika konwersji.

Jeśli nie masz produktu, teraz jest świetny czas, aby zacząć zwracać uwagę na główne bóle odbiorców, abyś mógł stworzyć produkt wokół nich. Tworzenie większości produktów zajmuje miesiące, więc im dalej możesz planować, tym lepiej.

Etap 4: zbieraj nagrody—zarabiaj

Przewidywany czas realizacji: od trzech do sześciu miesięcy

Linia między etapami 3 i 4 jest często zamazana. Gdy rozwiniesz sporą publiczność (większość z subskrybentami 5,000-10,000), musisz jak najszybciej zarabiać na swoim blogu. Jednocześnie musisz nadal rosnąć i kontynuować wszystkie strategie wzrostu opisane w etapie 3.

Optymalna strategia #1: koncentracja na monetyzacji

“Dlaczego zawsze chodzi o pieniądze?”

Wiem, że możesz czuć, że mówię ci, abyś był chciwy, doradzając zarabianie tak szybko, jak to możliwe, ale jest odwrotnie.

W tym momencie masz dziesiątki tysięcy odwiedzających miesięcznie (co najmniej!).

Jeśli nie zarabiasz na swoim blogu,jak możesz nadal dobrze służyć odwiedzającym? Nie możesz inwestować w lepsze treści i nie możesz już odpowiadać na wszystkie e-maile ani komentarze. Jedna osoba nie może obsłużyć tysięcy widzów.

Jeśli naprawdę masz zero czasu na stworzenie produktu, wiedz, że gdy masz sporą publiczność, będziesz regularnie podchodzić do wspólnych przedsięwzięć (JV).

Zasadniczo druga strona stworzy produkt; zapewnisz odbiorcom, aby go sprzedali; i podzielisz zysk. Nie przyjmuj od razu pierwszej oferty JV. Nie spiesz się i pracuj tylko z kimś, komu ufasz i szanujesz, aby zapewnić jak największą wartość dla odbiorców.

Wreszcie, zawsze możesz promować inne renomowane oferty partnerskie, jeśli uważasz, że nie jesteś gotowy do stworzenia własnego produktu.

Optymalna strategia #2: wynajem

Teraz, gdy czerpiesz pewne dochody z bloga, możesz zacząć otrzymywać pomoc, abyś mógł nadal pomagać swoim odbiorcom w jak największym stopniu.

Po pierwsze, musisz zdecydować, które części bloga najbardziej potrzebują twojej uwagi.

Osobiście lubię być tym, który pisze treści mojego bloga (na Quick Sprout i NeilPatel.com), więc nie mogę tego zlecić. Jednak na blogu Crazy Egg zatrudniłem redaktora, który zebrał zespół pisarzy do produkcji treści.

Oto najczęstsze obszary, do których blogi Zwykle wynajmują:

  • wsparcie produktu
  • rozwój produktu
  • odpowiadanie na proste e-maile (zdobądź wirtualnego asystenta)
  • projekt graficzny (zdjęcia i infografiki do treści)
  • tworzenie stron internetowych (do redesignu strony)
  • opracowanie strategii treści
  • pisanie treści

Po ustaleniu, które części bloga wymagają twojej osobistej uwagi, zacznij zatrudniać ludzi, którzy zajmą się resztą.

Zrób to powoli i upewnij się, że zatrudniasz wysokiej jakości ludzi, którzy ci pomogą. Na dłuższą metę zaoszczędzisz sobie wielu bólów głowy.

Etap 5: Utrzymaj swoją pozycję na złotym tronie

Oczekiwany czas do zakończenia: mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na zawsze! (lub do momentu sprzedaży)

W tym momencie masz pełnoprawny biznes.

Twój blog powinien być wystarczająco generowany, abyś mógł skupić się na nim w pełnym wymiarze czasu. Jest to etap, na którym Quick Sprout znajduje się od dłuższego czasu.

W niektórych niszach dotrzesz do tego punktu szybciej niż inne, tylko ze względu na konkretną grupę odbiorców i wielkość rynku.

Ale jeśli tylko usiądziesz na swoim sukcesie, stracisz go. Twoja firma jest prawie zawsze w stanie wzrostu lub spadku. Oczywiście lepiej skupić się na wzroście, niż pozwolić, aby wyniki ciężkiej pracy zwiędły.

Twoim głównym wyzwaniem w tym momencie jest kontynuowanie wysokiej jakości pracy w postaci treści blogowych i produktów. Dodatkowo, nadal masz ograniczony czas, aby skorzystać ze wszystkich możliwości, które teraz nadchodzą.

Optymalna strategia #1: zatrudniaj dalej

Jeśli robisz rzeczy dobrze, twój ruch będzie tylko wzrastać. Aby utrzymać standardy jakości i zwolnić czas, będziesz musiał znaleźć bardziej wiarygodnych ludzi, aby dodać do swojego małego zespołu.

Najtrudniejszą rzeczą w utrzymaniu udanej, rozwijającej się firmy jest znalezienie i utrzymywanie dobrych ludzi w zespole. Jeśli znajdziesz kogoś, kto dobrze wykonuje swoją pracę, Zapłać im odpowiednio, nawet jeśli możesz zmusić ich do pracy dla Ciebie za nieco tańsze.

To nie tylko sprawia, że są szczęśliwi podczas pracy, ale uniemożliwia im odejście w przyszłości. Brak konieczności ciągłego znajdowania, zatrudniania i szkolenia ludzi pozwoli Ci zaoszczędzić znacznie więcej na dłuższą metę niż oszczędzanie kilku dolarów na pensjach.

Optymalna strategia #2: Automatyzacja

Wspaniałą rzeczą w posiadaniu znacznej kwoty przychodów jest to, że nie musisz już robić rzeczy, których nie lubisz. Prawie wszystkie nudne części prowadzenia bloga można zautomatyzować, za pomocą płatnego narzędzia lub pracownika/freelancera.

image09

Większość pracowników powinna być przeznaczona na konkretne zadanie. Kiedy kogoś zatrudniasz, nie zostawiaj go, żeby sam coś wymyślił.

Musisz stworzyć łatwe do naśladowania systemy, które krok po kroku opisują, co Twoi pracownicy powinni robić. Chociaż wstępne szkolenie zajmie trochę czasu, na dłuższą metę pozwoli Ci zaoszczędzić czas na poprawianiu błędów i zmianie nawyków pracy, aby pasowały do Twoich.

Optymalna strategia # 3: Bądź selektywny

W tym momencie otrzymasz oferty robienia wszelkiego rodzaju rzeczy, w tym delegowania gości i wystąpień konferencyjnych.

Ponieważ masz bardzo ograniczony czas, musisz starannie wybrać swoje możliwości. Teraz chodzi o zwiększenie ruchu i budowanie osobistej marki. Wybierz możliwości, które będą miały najbardziej pozytywny wpływ na Twoją reputację i pozycję lidera myśli w twojej dziedzinie.

Optymalna strategia # 4: SEO

Nie, Nie zapomniałem o SEO. Do tej pory Twoja domena ma solidny autorytet i zaufanie, a powinieneś widzieć znaczną ilość ruchu organicznego z wyszukiwarek.

W tym momencie są trzy rzeczy, które powinieneś zrobić:

  1. Oceń swój projekt bloga pod kątem optymalnego przepływu “soku z linkami”.
  2. Ponownie Oceń starą zawartość i sprawdź, czy możesz zoptymalizować ją pod kątem lepszych warunków.
  3. Strategicznie włącz słowa kluczowe do przyszłych treści.

Jeśli nie masz doświadczenia z SEO, zawsze możesz zatrudnić eksperta, który Ci pomoże, Teraz, gdy generujesz przychody.

Wniosek

Celem tego postu było przedstawienie jasnego układu, w jaki sposób firma oparta na blogu rozwija się z czasem.

Rozwijanie udanego bloga nie jest czymś, co można zrobić szybko.

Mam nadzieję, że z tego wyjdziesz, jeśli zastosujesz odpowiednią taktykę we właściwym czasie, strategicznie rozwiniesz swój blog i usuniesz zgadywanie i szczęście z równania.

Możesz nauczyć się wszystkich taktyk, których potrzebujesz na Quick Sprout i NeilPatel.com blog.

Jako ostatnia uwaga, nigdy nie przestawaj uczyć się o swoich czytelnikach i próbować im pomóc. Mimo, że ten blog jest poza początkowymi etapami, wciąż uczę się, jak mogę służyć Ci lepiej każdego dnia poprzez komentarze, e-maile i nawyki oglądania.

Aby lepiej zrozumieć, gdzie jesteś ze swoją firmą lub blogiem, byłbym wdzięczny, gdybyś mógł zostawić komentarz poniżej, mówiący mi, na jakim etapie jesteś obecnie.

Total
0
Shares
Related Posts