Pomysły na blogowanie 35, które z pewnością będą popularnymi tematami

Blogowanie w celu zwiększenia udziału w rynku, zaangażowania konsumentów, wzrostu przychodów i zwrotu z inwestycji. Oczywiście, że chcesz.

Spójrz na to.:

image07

Ale po uruchomieniu bloga, Wiele osób, które znam, nadal tkwi w podstawowym pytaniu:

O czym blogujemy?

Oto lista rodzajów artykułów, tematów i podejść 35, które wykazały ogromny sukces blogerów w przeszłości i będą to robić w przyszłości.

1. Jak Prowadzić

Ludzie generalnie nienawidzą czytać instrukcje obsługi. Kiedy ostatni raz przytulałeś się do kieliszka wina i instrukcji obsługi do tostera?

Jak ludzie wymyślają, jak coś robić?

Wygooglowali to.

WikiHow stał się szalenie popularny w oparciu o samo how – to articles.

image02

Możesz być zaskoczony, widząc rzeczy, które ludzie Googlują.

Jeśli możesz znaleźć swoich niszowych odbiorców, zaspokoić ich ciekawostki i udzielić im pomocnych odpowiedzi, nie możesz pomóc, ale stworzyć popularnego bloga.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

2. Polityka

Polityka jest popularna w każdym roku wyborczym. Czy to krajowe, czy lokalne, znajdź temat polityczny do omówienia i dołącz do tej rozmowy.

Polityka może być ryzykowna. Ludzie mają tendencję do spolaryzowania się wokół tematów politycznych, więc przygotuj się na pewne kontrowersje.

3. Boczek

Wszyscy kochają bekon.

Huffington Post jest jednym z najpopularniejszych blogów w Internecie. posiada całe archiwum artykułów.

image01

To nie jest trend, który wkrótce zniknie, więc wejdź na pokład.

4. Przepisy kulinarne

Przepisy to świetny sposób na przyciągnięcie ruchu na swoim blogu.

Zawsze jest nowa moda dietetyczna, np. dzisiejsza Whole30 jest wczorajsza, więc zawsze są nowe przepisy do odkrycia.

5. Poradniki dla początkujących

Zanim przekonasz kogoś, że znasz zaawansowane rzeczy, zacznij od 101 przewodników dla początkujących.

Moje własne przewodniki dla początkujących są bardzo popularne.

image10

Każdy musi od czegoś zacząć. Przewodniki dla początkujących są często sposobem, w jaki blogerzy budują organiczny ruch w wyszukiwarce na początku, a nawet można je wykonać za pomocą infografik, takich jak ten przewodnik po Sharepoint.

image04

6. Ultimate guides

Z drugiej strony, eksperci przedmiotowi zawsze szukają najbardziej wiarygodnych, ostatecznych przewodników dla swoich dziedzin wiedzy.

Termin “ostateczny przewodnik” jest jednak nieco nadużywany. Jeśli chcesz, możesz użyć alternatywnych terminów, takich jak Business Casual Copywriting:

  • Niezbędny Przewodnik
  • Kompletny Przewodnik
  • Przewodnik Bez Cenzury
  • Ostatni Przewodnik po _ _ _ _ _ będziesz potrzebować

Za każdym razem, gdy piszesz pouczający przewodnik, Utwórz kopię zapasową statystyk.

Korzystaj z danych tylko ze źródeł władzy i udzielaj im uznania za informacje.

Dodawanie danych do przewodników pokazuje czytelnikom, że Twoje treści są zgodne z prawem.

Nie wyciągałeś pomysłów z powietrza. Poświęciłeś czas na przeprowadzenie badań, a następnie sformułowałeś opinie na podstawie swoich ustaleń.

Używam tej strategii cały czas. Zanim podejmę stanowisko lub udzielę porady, znajduję liczby, które mogą potwierdzić moje roszczenia.

Jeśli jesteś zainteresowany wykonaniem oryginalnych badań, rozważ podkreślenie swoich studiów przypadków w poście na blogu.

Pomoże Ci to uzyskać ruch z wyszukiwań organicznych, a także poprzez linki zwrotne, gdy inna strona wykorzystuje Twoje badanie jako źródło informacji.

Jeśli jesteś ekspertem w czymś, stworzenie ostatecznego przewodnika jest ostatecznie niesamowitym sposobem na zrobienie pewnego ostatecznie popularnego blogowania.

7. Najczęściej zadawane pytania

Ostrzegamy, że publikowanie odpowiedzi na Często zadawane pytania w Internecie i tak nie powstrzyma ludzi od zadawania pytań.

Służą one jednak jako zasób dla ludzi i często są opisywane na stronach e-commerce – ale pomijane na blogach. Najczęściej zadawane pytania są blogowaniem złota w każdym wieku.

Algorytm Google wykorzystuje Często zadawane pytania, Pytania i inne popularne tematy jako część wykresu wiedzy. Jeśli masz szczęście, możesz zdobyć pierwsze miejsce w tym pożądanym miejscu.

image00

8. Wywiady

Najlepszym sposobem na odróżnienie się od oceanu blogerów jest uzyskanie wglądu od ekspertów branżowych.

Niezależnie od tego, czy chodzi o osoby z twojego zespołu, czy z innych firm z branży, umów się na wywiady na stronach takich jak helpareporter.com aby zdobyć cenną wiedzę od profesjonalisty.

Na szczęście nie musisz być w tym samym pokoju, co twój rozmówca, aby z nimi porozmawiać. Wymyśl listę pytań, które Twoi odbiorcy będą ciekawi, i wyślij je e-mailem. Pytania można również publikować za pośrednictwem Twittera lub innego kanału społecznościowego.

9. Historie osobiste

Podczas gdy osobiste historie mogą nie być wypełnionymi słowami kluczowymi elementami kotwicy, które chcesz, nadal są cennymi dodatkami do każdego bloga.

Dzieląc się osobistymi historiami, dajesz czytelnikom szansę nawiązania relacji z Twoją firmą na poziomie osobistym, co pomaga budować powinowactwo do marki.

Nauka opowiadania historii jest sztuką. Po opanowaniu tej umiejętności jakość postów na blogu poprawi się.

Świetna historia utrzyma Twoich czytelników na krawędzi swoich miejsc.

Musisz zrozumieć wpływ storytelling ma na naszych mózgach:

storytelling

Kiedy czytelnicy reagują emocjonalnie na Twoją historię, dopamina zostaje uwolniona z ich mózgów.

Wykorzystaj te informacje na swoją korzyść. Najlepsze historie są pisane po to, by wywołać jakieś emocje, cokolwiek by to nie było.

Wybór należy do ciebie. Może chcesz, aby czytelnicy czuli się smutni lub źli podczas czytania Twoich postów. A niektórzy z was wolą wywoływać radość, zaskoczenie lub miłość.

Jeśli możesz sprawić, że czytelnicy poczują emocje, będą bardziej skłonni do kontynuowania czytania bloga.

W rezultacie wrócą, aby przeczytać więcej w przyszłości.

W zależności od charakteru twojej historii może również generować ruch w oparciu o samą ciekawość. Na przykład, gdybym zobaczył wpis na blogu, który mówi coś w stylu “jak złapałem rekina za pomocą dżinsów”, byłbym bardzo skłonny kliknąć na niego, aby dowiedzieć się, co się stało.

10. Dobroczynność i aktywizm

Każdy rodzaj akcji charytatywnych, wydarzeń lub aktywizmu, które wspierasz, powinien być blogowany.

Witryny crowdfundingowe, takie jak KickStarter, IndieGoGo, GoFundMe i tym podobne, odwołują się do dobra ludzi, a pokazanie, że jesteś aktywny w tych społecznościach, może zbudować Twoje czytelnictwo. Nawet okazjonalnie Change.org petycja może pomóc w wizerunku marki.

11. Recenzje produktów

Przeglądanie produktów i usług to kolejny świetny sposób na zwiększenie ruchu na swoim blogu. Recenzje produktów są nie tylko zaufanym zasobem online, który przyciągnie ruch, ale są również źródłem przychodów dla blogerów.

Jeśli chcesz natychmiast zarabiać na swoim blogu, jest to sprytny ruch.

Łącząc się ze stronami produktów za pośrednictwem linków partnerskich, takich jak Amazon Affiliates, możesz zarabiać na blogu prawie w całości na recenzjach produktów. Upewnij się, że jesteś niszowy, ponieważ zapewnia to największą platformę wiarygodności i wiedzy.

Oto przykład ostatniego postu na blogu z TechRadar że recenzje wielu produktów w tym samym poście:

review

Istnieje kilka różnych sposobów, aby zdecydować, które produkty do przeglądu.

Na początek możesz przejrzeć przedmioty, które sprzedaje Twoja firma. Jedynym problemem w tej strategii jest to, że ludzie będą wiedzieć, że twoja opinia jest stronnicza. Nie opublikujesz niekorzystnej recenzji o czymś, co sprzedajesz.

Ale jeśli twój blog obejmuje konkretną branżę,możesz przejrzeć nowe wersje. Upewnij się, że recenzje są odpowiednie.

Wróć do powyższego przykładu. Artykuł przegląda Najnowsze produkty iPhone ‘ a. Nie byłoby sensu przeglądać modeli wydanych pięć lat temu.

Jeśli zdecydujesz się regularnie przeglądać produkty, ustal przepływ do takich postów, aby czytelnicy wiedzieli, czego się spodziewać.

Zacznij od przeglądu produktów i wyjaśnij, co robi produkt. Następnie możesz omówić specyfikacje i inne szczegóły. Podaj cenę i gdzie można ją kupić.

Przegląd powinien mieć jakąś formę listy zalet i wad. Recenzje powinny ostatecznie wyrazić swoje stanowisko na temat przedmiotu. Na przykład możesz wyjaśnić, którzy ludzie skorzystaliby najbardziej z produktu.

12. Z ostatniej chwili

Użyj swojego bloga, aby omówić najświeższe wiadomości.

Nie zrozum mnie źle, nie mówię, że powinieneś próbować konkurować z prawdziwymi mediami. Ale nadal możesz pisać o ostatnich wydarzeniach.

Jeśli chodzi o najświeższe wiadomości, Czas jest wszystkim. Bycie pierwszym, który odkrywa historię, nie zawsze jest najlepsze.

Czasami lepiej poczekać na opublikowanie treści, dopóki wszystkie fakty nie będą jasne. Nie chcesz zdobyć reputacji za publikowanie nierzetelnych informacji.

Oto przykład wiadomości opublikowanej na blogu TechCrunch:

breaking news

Upewnij się, że Twoja historia wiadomości jest odpowiednia dla Twojej firmy.

Na przykład załóżmy, że prowadzisz blog o modzie. Najświeższe wiadomości o postępie technologicznym nie są związane z Twoją marką, więc nie pisz o tym.

13. Obalanie mitów

Każda branża ma fakty i fikcję, dlatego programy takie jak Pogromcy mitów stały się tak popularne.

Uwielbiamy uczyć się tego, co robiliśmy lub myśleliśmy źle przez cały ten czas, więc popularni blogerzy obalają mity.

Jakie są typowe nieporozumienia lub mity dotyczące twojej branży lub niszy? Skompiluj listę, a następnie użyj jej, aby stworzyć naprawdę fascynujący post dla odbiorców.

Upewnij się jednak, że potwierdzisz swoje roszczenia. W przeciwnym razie czytelnicy stracą zainteresowanie, gdy zdadzą sobie sprawę, że czytają Ranty kogoś, kto naprawdę nie wie, o czym mówią. Podejmij pisanie takiego artykułu z zamiarem dostarczenia jak największej ilości użytecznych i użytecznych informacji.

14. Automatyka

Dla firm B2B automatyzacja jest hasłem dnia, więc wszelkie posty dotyczące sposobów automatyzacji czegoś są internet gold.

Automatyzacja jest oczywiście szeroka. Musisz wybrać Typ automatyzacji w celu napędzania naprawdę cennego ruchu.

15. Przewodniki rozwiązywania problemów

Zawsze szukam niezawodnych wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.

Przewodniki rozwiązywania problemów mówią do ból wielu poszukiwaczy treści chce wyeliminować. Chcą rozwiązać problem, co jest dokładnie tym, co zrobi skuteczny przewodnik rozwiązywania problemów.

16. Konkursy

Świetnym sposobem na zainteresowanie blogiem przy jednoczesnym nagradzaniu czytelników jest zorganizowanie konkursu.

Konkursy kiedyś miały zły rap jako oszustwo lub tanie, ale są w drodze powrotnej jako cenna technika jazdy.

17. Porady

Zarówno Lifehacker, jak i Lifehack zyskały na znaczeniu dzięki cennym Radom dla czytelników na prawie każdy temat.

Porady życiowe, niezależnie od tematu, są cenionym towarem.

18. Wskazówki dotyczące wydajności

Ludzie chcą robić więcej szybciej i zawsze szukają narzędzi, technologii lub wskazówek, które pomogą im zrobić więcej. Wskazówki dotyczące wydajności są chlebem powszednim wielu blogów online.

Gdybym ci powiedział, że mogę przedłużyć Twoje dni i będziesz w stanie dokończyć więcej pracy, wykonać więcej telefonów itp. byłbyś zainteresowany, prawda?

Oczywiście, że tak. Czas jest ważny.

Sensowne jest zatem to, że przyciągają nas treści skupione na zyskaniu więcej czasu.

W nadchodzących postach na blogu włącz interesujące wskazówki dotyczące produktywności, pokazujące, w jaki sposób twój produkt lub usługa zwiększają produktywność, lub dzielące się wskazówkami i trikami dotyczącymi produktywności ty.

Jeśli znasz Blog Michaela Hyatta, prawdopodobnie widziałeś tę pracę. Michael Hyatt jest ekspertem w dziedzinie rozwoju przywództwa, ale publikuje wiele tytułów związanych z produktywnością.

image03

W rzeczywistości, kiedy patrzę wstecz na wskaźniki udostępniania społecznościowego jego bloga w ciągu ostatnich miesięcy 12, dwa z jego pięciu najlepszych dotyczą produktywności:

image02

To nie jest wypadek. Hyatt wie, że tematy związane z produktywnością są udostępniane.

Ludzie uwielbiają dzielić się praktycznymi treściami, które oni może ręczyć za i inni mogą korzystać.

19. Podróże

Bez względu na to, jak jesteśmy połączeni, Podróże zawsze będą popularnym tematem wyszukiwania online.

Z 126 milionami paszportów w obiegu w USA, wiesz, że ludzie podróżują—a przynajmniej chcą.

image08

Wszyscy chcemy podróżować w egzotyczne i nowe miejsce. Każda rada, jak to zrobić tanio, jest zawsze mile widziana.

Zacznij myśleć o tym, co ty chciałbym przeczytać.

W zależności od pory roku można pisać o fizyczne lokalizacje, które Twoi odbiorcy mogą szukać na przykład na Jamajce.

Jeśli jesteś firmą, która ma takie informacje o Jamajce na swoim blogu, skorzystaj z tego. Przejmij kontrolę, aby twój blog stał się częstym miejscem docelowym.

Jakie blogi skorzystałyby na artykułach związanych z podróżami? Może nie być tak trudno znaleźć połączenie.

Weźmy na przykład ToDoIst. Sprzedają aplikację produktywności.

Ale blogują o podróżach:

image01

Nawet producent kamer, takich jak GoPro, może ujść na sucho publikując ciekawe i super udostępniane artykuły podróżnicze:

image04

Evernote wie, że podróże to temat, który można udostępnić, a na jego blogu znajduje się wiele artykułów podróżniczych:

image00

Wypróbuj podróż, dopasowując ją w dowolny sposób, a prawdopodobnie otrzymasz Udostępnianie społecznościowe wśród zainteresowanych odbiorców.

20. Historia

Lekcje historii to świetny sposób na wypełnienie bloga przydatnymi informacjami.

Długoletni blogerzy często doganiają bieżące wydarzenia, więc okazjonalne wypady do historii pomagają tworzyć spójne treści.

21. Gify i memy

To nie tylko listy sprawiły, że Buzzfeed był tak popularny.

Memy i gify są również szeroko stosowane na stronie.

Gify dają ludziom doświadczenie wideo i zwykle zapewniają mnóstwo rozrywki.

22. Śmieszne historie

Na tym świecie zawsze znajdzie się miejsce na humor.

Posty, które rozśmieszają ludzi, są udostępniane w sieciach społecznościowych. Nie bez powodu Buzzfeed, The Onion, Clickhole i BoredPanda są jednymi z najpopularniejszych stron internetowych na świecie.

image09

23. Porady dla rodziców

Zawsze będą rodzice w pobliżu, a wszelkie wskazówki dotyczące rodzicielstwa są mile widziane.

Blogujące mamy organizują konferencje i konwencje w całym kraju, ucząc ludzi podążania ich śladami i rozwijając zrównoważony przemysł.

Blogerzy taty również wchodzą do swoich popularnych i szanowanych miejsc informacji.

24. Nadchodzące wydarzenia

Zawsze możesz powiedzieć, kiedy wydarzenie zbliża się do szumu w blogosferze. Niezależnie od tego, czy chodzi o globalne wydarzenia, takie jak Olimpiada, czy lokalne wydarzenia, takie jak koncert lub czytanie książek, wydarzenia nasycają wiele najpopularniejszych wyszukiwań online.

25. Gwiazdy Internetu

Współpraca z największymi gwiazdami Internetu i ich udziałem pomaga zwiększyć liczbę obserwujących, więc wielu twórców treści współpracuje, aby pozostać konkurencyjnym. Jeśli nie wiesz, kim są PewDiePie i The Fine Bros, czas odrobić pracę domową.

26. Wsparcie techniczne

Firmy oferujące usługi technologiczne, sprzęt lub oprogramowanie często zawierają wsparcie techniczne na swoich blogach.

Microsoft, Google i Facebook mają rozbudowane bazy wiedzy online i rosną tylko wraz z innymi.

27. Pomysły na prezenty

Właśnie teraz blogi w Internecie przygotowują przewodniki z prezentami świątecznymi, aby pomóc konsumentom w wyborze właściwych prezentów do kupienia dla swoich kolegów, przyjaciół i rodziny w okresie świątecznym.

Linki partnerskie mogą pomóc w tworzeniu przychodów z tych podstawowych artykułów.

28. Best-ofs

Najlepsze ____ 2019, 2000, tego wieku i wszech czasów to wspaniałe artykuły do przeczytania.

WatchMojo zbudował cały biznes na listach top 10, a wiele innych podąża za garniturem. Włączenie najlepszych list skupionych na wszystkim w Twojej branży to świetny sposób na zwrócenie uwagi czytelnika.

29. Odpowiadaj na komentarze czytelników

Ludzie zawsze byli zainteresowani otrzymywaniem porad z publikacji, czy to od starych felietonów porad, takich jak Ann Landers, czy nowych, takich jak Dan Savage.

Odpowiadanie na czytelników sprawia, że jesteś prawdziwą osobą, która prowadzi prawdziwą rozmowę i pozwala rozwiązać indywidualne problemy, aby udowodnić, że ci zależy.

30. Listy

Listy to kolejny powszechny rodzaj postu na blogu.

Używam list cały czas. To, co teraz czytasz, to jedna z moich list.

Jednym z powodów, dla których posty na listach są tak popularne, jest to, że czytelnicy wiedzą, czego się spodziewać. Mogą przewijać każdy punkt na liście bez konieczności czytania całej rzeczy.

Czytelnicy lubią, gdy treść jest prosta i zorganizowana.

Zmieniamy formułę pisania tytułów postów z listy. Oto kilka przykładów, które pokażą ci, o czym mówię:

  • 21 sposobów przygotowania kurczaka
  • Top 6 rodzajów opon rowerowych
  • Jak podróżować z budżetem dzięki tym 13 wskazówkom

Lista jest długa, zamierzona gra słów. Ale rozumiesz o co chodzi.

Zmiana pozycji numeru w tytule listy gwarantuje, że twoja zawartość nie będzie wyświetlana jako przestarzała. Jeśli ktoś przejrzy twój blog i zobaczy, że każdy tytuł zaczyna się od numeru, może nie być zainteresowany jego przeczytaniem.

Przełącz też liczby. Podczas gdy top ten listy mogą być popularne, mogą się nudzić zbyt.

Wygoogluj temat zanim zaczniesz pisać. Spróbuj wymyślić listę dłuższą niż inne listy w wyszukiwaniu. To da ci przewagę nad konkurencją.

31. Infografiki

Jak już powiedziałem, musisz włączyć treści wizualne do swoich postów na blogu.

Ale możesz przenieść tę strategię na wyższy poziom, publikując posty na blogu, które są prawie wyłącznie infografikami.

Prawdopodobnie masz do dyspozycji wiele faktów i statystyk na temat swojej niszy i branży. Połącz odpowiednie i użyj ich, aby stworzyć przyciągającą wzrok infografikę do udostępnienia na swoim blogu.

Inne strony internetowe zawsze szukają treści, które pomogą poprawić swoje posty na blogu. Jeśli możesz wymyślić odpowiednie, dokładne i atrakcyjne wizualnie infografiki, witryny te będą ich używać w swoich blogach.

W rezultacie otrzymasz kredyt za źródło obrazu.

Osoby, które widzą Twoje infografiki na innych stronach, mogą być skłonne kliknąć link, aby odwiedzić Twoją witrynę. Co więcej, te linki poprawią również Twój ranking SEO, o którym wcześniej mówiłem.

Jeśli to konieczne, wynajmij kogoś, kto stworzy go dla ciebie. Umieść go w nowym poście na blogu, a następnie dodaj komentarz na temat faktów i statystyk w treści postu. Zachęcaj do udostępniania, udostępniając łatwy link dla użytkowników.

32. Fitness

Spójrzmy prawdzie w oczy, są tłumy ludzi tam (ja włącznie), którzy chcieliby po prostu obudzić się z sześciopakiem abs. Dlatego zawsze jest coś nowego, co pomoże Ci się tam dostać.

Tak długo, jak nauka będzie odkrywać nowe rzeczy, będą nowe przełomy do omówienia-idealne pożywienie dla udostępnionych postów na blogu!

Posty na blogu na temat fitness były historycznie jednym z najczęściej udostępnianych gatunków treści w Internecie.

Buzzsumo, Gigant udostępniania społecznościowego, poinformował o popularności treści 2015:

Kto nie chce być zdrowszy? Zdrowie było popularnym tematem w 2015 roku. Co ciekawe, trzy z najczęściej udostępnianych postów na BuzzFeed w tym roku dotyczyły zdrowia, jak widać poniżej.

Wyjaśniają, że elementem wirusowym tych artykułów był temat treści: porady zdrowotne, dietetyczne i fitness.

Buzzfeed wie co nieco o udostępnionych treściach i był wyraźnym liderem w społecznie udostępnianych tematach fitness.

Szybkie wyszukiwanie “buzzfeed fitness” daje wyniki ponad 800,000:

image08

Tony udziałów w każdym z nich.

W zależności od branży blogowanie o fitness może działać dobrze.

Rozpocznij ten proces, wyszukując w Google najlepsze blogi fitness i przeszukując je, aby dowiedzieć się, o czym mówi branża fitness. Napisz post z tego, odnieś go do swojej firmy i to wszystko. Proste.

 

Piątym i prawdopodobnie najbardziej udanym tematem bloga są pieniądze i finanse.

Internet jest pełen ludzi, którzy chcą poprawić swoje finanse, wyjść z długów, zaplanować na przyszłość itp.

James Clear, na przykład, zazwyczaj pisze o zdrowiu i produktywności, ale wie, że tematy związane z pieniędzmi trafią w passę udostępniania społecznościowego. Weź ten super popularny artykuł, dla którego napisał Business Insider:

image07

Od czasu publikacji zebrano 58K+ akcji!

Jest to świetny temat na blogu i doskonale nadaje się do podkreślania potencjalnych korzyści finansowych Twój produkt lub usługa zapewnia. To nie ma sensu.

33. Podziel się swoimi sekretami

Nie, Nie mówię ci, żebyś zdradzał wszystkie swoje sekrety. Zamiast tego, połącz się głębiej ze swoimi odbiorcami, przekazując im informacje o swoich praktykach i procesach biznesowych “z ust konia.”

Chodzi o przejrzystość i autentyczność, i to mocno rezonuje z czytelnikami. Ludzie lubią czuć się wtajemniczeni w specjalną wiedzę.

Robię to tak często, jak to możliwe, np. aktualizując moich odbiorców na wyzwaniu $100,000, pokazując wszystkie istotne dane, metryki i numery przychodów oraz dzieląc się lekcjami, których uczę się z mojego eksperymentu.

image00

Może nadszedł czas, aby odsunąć kurtynę i podzielić się swoimi sekretami w poście na blogu.

34. Rozpocznij serię lub regularną fabułę

Niektóre tematy są tak obszerne, że nie można ich odpowiednio opisać w jednym poście—nawet w długiej formie. Kiedy natkniesz się na jeden z nich, rozważ podzielenie go na serię dla swoich czytelników. Twórz cliffhangery na końcu każdego z nich, aby wracały po więcej.

Możesz również wymyślić cotygodniową lub miesięczną funkcję dla swojego bloga. Na przykład możesz wyróżnić wydarzenia dotyczące twojej niszy w mediach społecznościowych w każdy poniedziałek lub co miesiąc możesz zaprezentować nowy produkt lub usługę.

35. Podziel się historiami sukcesu klientów

Przy odrobinie szczęścia, zadowoleni klienci od czasu do czasu skontaktują się z Tobą, aby wyrazić swoje uznanie. Gdy tak się stanie, zapytaj ich, czy możesz umieścić ich komentarze w poście na blogu dla swojej firmy.

W tego typu poście zacznij od opisania problemu, z którym borykał się klient. Opisz produkt lub usługę, z której korzystali, a następnie wyjaśnij, w jaki sposób byli w stanie rozwiązać swój problem, używając go. Jeśli to możliwe, dołącz dodatkowe komentarze od rzeczywistego klienta, aby post był szczególnie angażujący.

Wniosek

Popularne tematy przychodzą i odchodzą.

Możesz wybrać technikę Dzisiaj tylko po to, aby odkryć, że następnego dnia popadła w niełaskę. To część emocji i dramatu blogowania. Poradzisz sobie z tym, odbierzesz ruch i ruszysz dalej.

Tematy, techniki i taktyki wymienione powyżej są praktycznie gwarantowane aby uczynić Cię najpopularniejszym blogerem na świecie.

Może masz tyle korków, ile potrzebujesz. Może masz publiczność, której chcesz. Może jesteś zadowolony.

Ale jeśli chcesz zobaczyć jakąś poprawę, nie zaszkodzi spróbować kilku z nich.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts