Jak rozwijać swój Blog z zasadą 10

i love blogs

Według Setha Godina, sekretem marketingu jest to: pierwsza dziesiątka.

Więc, kim jest ta dziesiątka? To twoi pierwsi klienci, dziesięć osób, które będą słuchać, czytać lub kupować to, co sprzedajesz.

Jeśli im się to nie podoba, potrzebujesz nowego produktu. Co oznacza, że będziesz musiał zacząć od nowa. Ale jeśli im się spodoba, twój pomysł się rozprzestrzeni. Twój biznes będzie się rozwijał…prawdopodobnie nie tak szybko, jak chcesz, ale szybciej niż możesz sobie wyobrazić.

Teraz, gdy rozumiesz pojęcie “10”, Oto jak możesz zastosować je do blogowania:

Krok # 1: Znajdź 10

Uruchomienie bloga jest trudne. Możesz spędzić tygodnie, może nawet miesiące, zanim dostaniesz swój pierwszy komentarz.

Jeśli oglądasz analizę, możesz nawet zauważyć, że na twojej stronie pojawiają się osoby. Ale jeszcze tego nie zrozumiałeś.

Oto, co musisz zrobić, aby zachęcić do wzrostu tej dziesięciu:

  • Publikuj treści często – nie można oczekiwać, aby zbudować następujące, jeśli nie masz nic, aby dać. Musisz więc pisać codziennie i uczyć się pisać popularne posty.
  • Pisz dla innych blogerów – w tej chwili publikowanie Gości jest najlepszym sposobem na zwrócenie uwagi na swojego bloga i rozwijanie dziesięciu odbiorców. Przeczytaj ten szybki i brudny przewodnik na swoim pierwszym poście dla gości, aby uzyskać wskazówki, jak to zrobić.
  • Zaangażuj się w sieć społecznościową – ważne jest, abyś dowiedział się, gdzie przebywają Twoi czytelnicy. Czy to Facebook? Twitter? Google+? Wszystkie trzy? Idź tam i spędzaj czas na odpowiadaniu na posty, polubieniu postów, udostępnianiu postów i dodawaniu własnych treści.
  • Komentuj często – jeśli chcesz zachęcić tę dziesiątkę, aby zaczęła cię śledzić, musisz spędzić czas na swoich blogach. Pozostawiając wiele komentarzy konsekwentnie to świetny sposób na zachęcenie ludzi do podążania za Tobą na swoim blogu, odkryłem, że po prostu wysłanie e-maila do właściciela bloga jest jednym z najlepszych sposobów na stworzenie rozmowy. Upewnij się, że masz podpis e-mail z adresem URL bloga, aby mogli cię sprawdzić. Wybrałem czytelników w ten sposób, a nawet stworzyłem biznes za pośrednictwem wymiany e-mailowej, takiej jak ta.

Naprawdę, ten pierwszy krok polega na uzyskaniu ruchu online.

Krok # 2: pielęgnować 10

Wraz z rozwojem Twojego bloga zaczniesz zauważać kilka osób, które konsekwentnie komentują lub udostępniają Twoje artykuły w sieci społecznościowej.

Oto, co musisz zrobić, aby ci ludzie byli szczęśliwi:

  • Utwórz komentarz konkurs – Używam widżetu, który pokazuje, kto komentuje najwięcej na moim blogu. Pierwsza piątka jest wyświetlana, zachęcając do tego zachowania, gdy inni ludzie patrzą na komentujących, a następnie śledzą ich na swoich stronach internetowych. Chodzi o nagradzanie lojalności.
  • Podziękuj 10 – każdy, kto komentuje lub udostępnia Twoje treści w sieci społecznościowej, zasługuje na podziękowanie, więc podziękuj im. Im szybciej to zrobisz, tym lepiej. Możesz to zrobić w komentarzach, a nawet w osobistym e-mailu do nich.
  • Odwdzięcz się. – jeśli naprawdę chcesz zachęcić dziesięciu, zacznij śledzić ich blogi. Komentuj ich posty i udostępniaj posty w sieci społecznościowej, zawsze dając pisarzowi kredyt, aby Twoi odbiorcy widzieli, jak je polecasz.
  • Koncentruj się na blogu konsekwentnie – zbyt wiele postów off-topic jest jednym z powodów, dla których czytelnicy wypisują się z blogów. Nie rób tego..
  • Zostaw swoje ego w drzwiach – pozostań pokorny ze swoimi dziesięcioma i traktuj je tak, jakby były najważniejszą rzeczą dla Twojego bloga. Oznacza to również pozostawienie nadmiernej autopromocji przy drzwiach.

Krok # 3: Uwolnij dziesięć

W końcu twoja dziesiątka zostanie przygotowana, aby pomóc ci przejść do następnego poziomu. Oto jak zachęcić ich do zostania super-adwokatami Twojego bloga.

  • Uruchom konkurs – nawet jeśli masz tylko dziesięciu czytelników, to nie znaczy, że nie możesz z nimi prowadzić konkursu. Na przykład możesz zaoferować rozdanie dziesięciu książek, które niedawno przeczytałeś osobie, która najczęściej tweetuje Twoje treści lub może pomóc ci zwiększyć ruch w jednym konkretnym temacie. Konkurs jest świetnie. motywator.
  • Ogranicz ograniczenia – nie spowalniaj czytelników od udostępniania treści. Zezwalaj na przedruk i repost bez Twojej zgody pod warunkiem, że otrzymasz link z kredytem z powrotem do swojego imienia. Możesz chcieć chronić swoją pracę przed piractwem, ale tak naprawdę brak pieniędzy nie jest największym problemem dla większości blogerów…brak popularności. Weź podpowiedź od Leo Babauty: im więcej swobody możesz dać czytelnikom do dzielenia się swoimi treściami, tym lepiej.
  • Otwórz swoje archiwum – zachęć swoich czytelników do zagłębiania się w swoje archiwa, aby uzyskać więcej wyświetleń stron i dać im więcej treści, które mogą udostępnić. Ale jak ty to robisz? Pierwszym krokiem jest upewnienie się, że masz pole wyszukiwania na swoim blogu. Następnie użyj wtyczki, która podświetla najpopularniejsze posty i wtyczkę, która zawiera powiązane posty na dole każdego nowego postu. Zawsze Linkuj do innych artykułów na swoim blogu, sięgając tak daleko, jak możesz. Na koniec napisz posty kompilacyjne, które wyróżniają posty z przeszłości. To działa dla top 20 roku lub dla serii, kiedy kończysz temat, coś w rodzaju spisu treści. Możesz także ponownie wysłać starą zawartość. Widziałem, jak ta sztuczka działa. Chciałbym ponownie wysłać stary artykuł za pośrednictwem poczty e-mail, i będzie to prowadzić więcej ruchu do tego posta. Wygląda na to, że często aktualizujesz.

Krok # 4: jeździć dziesięć

Podczas pracy nad rozwojem bloga, wykorzystując dziesięciu, którzy cię kochają, w końcu dostaniesz bump w korkach i czytelnictwie.

Może to być z postu, który napisałeś, który stał się wirusowy lub z tego koncertu gościnnego w Mashable. Oto jak wykorzystać tę nagłą powódź.

  • Nie przyzwyczajaj się do ruchu – po pierwsze, możesz mieć naprawdę pracowity dzień lub dwa, ale wszystko zwolni i wróci do normy. Zrelaksuj się, Ciesz się korkami i postaraj się w przechwytywaniu tego ruchu najlepiej jak potrafisz.
  • Niech twój blog będzie lepki – projekt Twojego bloga jest ważny. Powinieneś mieć jasne miejsce, w którym nowi czytelnicy mogą subskrybować. Zapewnij również strony ścieżki, które pomagają nowym czytelnikom wiedzieć, co robić dalej. Na przykład, czy masz link “Zacznij tutaj, jeśli jesteś nowy”? To da nowym czytelnikom twoją podstawową treść.
  • Niech twój post będzie lepki – każdy pojedynczy post powinien być skanowany, a także powinny być jasne miejsca, w których nowi czytelnicy mogą subskrybować. Dołącz także powiązane linki do postów, aby nowi czytelnicy mogli zacząć czołgać się po twoim blogu. A jeśli masz newsletter e-mail, nie zapomnij podać linku, aby zapisać się do tego zbyt.
  • Szybko Opublikuj obserwację – gdy uzyskasz wzrost ruchu z nieoczekiwanego źródła, takiego jak duży bloger lub witryna medialna, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to śledzić kolejny post jak najszybciej. W ten sposób dajesz nowym czytelnikom coś nowego do czytania, co pomaga utrzymać tempo. Na przykład, jeśli post na temat ” Jak opublikować ebooka “spowodował wzrost ruchu, następnego dnia Opublikuj post na temat” Jak promować swój eBook.”
  • Nie pozwól, aby krytyka Cię dopadła – wzrost ruchu naturalnie przyciągnie ludzi, którzy chcą krytykować to, co robisz. Możesz je zignorować, bo pochodzą z terytorium.
  • Nie zapomnij o dziesięciu – jeśli ten nagły wzrost ruchu przyniesie ci 50 nowych czytelników, nie zapomnij o oryginalnej dziesiątce. Są twoim rdzeniem i prawdopodobnie okażą się bardziej lojalni niż pięćdziesiątki. Nie zapomnij się nimi zająć.

Wniosek

Budowanie bloga poprzez skupienie się na dziesięciu głównych czytelnikach to model dźwięku, który został udowodniony przez blogerów, takich jak Darren, Pete Cashmore z Mashable i Leo Babauta. Więc na co czekasz? Idź tam i wykorzystaj swoje pierwsze 10.

Jakie znasz inne sposoby, które pomogą Ci wykorzystać zasadę dziesięciu?

Total
0
Shares
Related Posts