Czy powinieneś odświeżać zawartość bloga na innych stronach internetowych? Odpowiedź Oparta Na Danych

printing press

Spędzasz godziny, jeśli nie dni, pisząc świetny post na blogu. Ostatnią rzeczą, której chcesz, jest to, aby nie było widać, prawda?

Więc, co zrobić, aby upewnić się, że zostanie zauważony? Udostępniasz go na swoich profilach w mediach społecznościowych, mówisz kilku znajomym, aby go promowali, a następnie publikujesz dokładnie ten sam post na blogu na innych stronach, takich jak Medium i LinkedIn.

Pytanie brzmi:: powinieneś to robić? Czy reposting treści zaszkodzi SEO lub zwiększy ruch i sprzedaż?

Reposting może zaszkodzić SEO, jeśli zrobiono źle

W KISSmetrics pozwalamy innym na odświeżanie naszych postów na blogu. Wypychamy dokładnie te same treści na stronach takich jak Entrepreneur.com i Search Engine Journal.

repost

Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy to robić, zauważyliśmy wzrost ruchu odsyłającego o około 9492 odwiedzających miesięcznie, a nasz ruch w wyszukiwarce pozostał stały. Następnie Google wprowadziło aktualizację Pandy i to właśnie stało się z naszym ruchem:

traffic drop

Straciliśmy aż 225 418 gości miesięcznie. Mówiąc dokładniej, każdego miesiąca straciliśmy 225,418 odwiedzających z Google.

W końcu odzyskaliśmy karę, ale nasz ruch wyszukiwania nadal nie jest tak wysoki, jak kiedyś.

Dowiedziałem się, że ponowne publikowanie treści na stronach bardziej autorytatywnych niż Twoje, nawet jeśli opublikujesz je najpierw na swoim blogu i odsyłasz do nich link, może spowodować podwójną karę za treść.

Naprawiliśmy ten potencjalny problem z karą, uzyskując strony takie jak Entrepreneur.com aby użyć rel=canonical.

rel code

Jeśli nie znasz rel=canonical, spójrz na obrazek powyżej. To kod źródłowy z Entrepreneur.com. jak widać, ma linię kodu, która stwierdza:

< link rel=”canonicalhref=”https://blog.kissmetrics.com/words-that-enhance-trust/” / >

Używając tego kodu, Entrepreneur.com mówi Google, aby oddał wszystkie zasługi dla tej strony KISSmetrics i nie indeksował Entrepreneur.com strona w wynikach wyszukiwania Google.

Tak więc, jeśli zamierzasz odświeżać swoje treści, upewnij się, że witryny, które odświeżasz, używają rel=canonical.

Jakie strony należy repost na?

Jak wspomniałem powyżej, musisz publikować treści tylko na stronach, które są chętne do korzystania z rel = canonical. Większość dużych witryn, takich jak Medium lub LinkedIn, nie daje pełnej kontroli.

Oznacza to, że po ponownym opublikowaniu treści na tych stronach, nawet jeśli link do oryginalnego artykułu, w końcu zostaniesz ukarany. W tym przypadku masz kilka opcji:

  1. Przepisz zawartość – możesz przepisać swój post na blogu, a następnie opublikować go na tych stronach, aby zawartość nie była duplikowana.
  2. Porozmawiaj z właścicielem strony – nie ma nic złego w poproszeniu właściciela witryny lub redaktora o dodanie rel=canonical. Zrobiliśmy to w magazynie Entrepreneur Magazine i chętnie dodali go do swojej witryny, mimo że wymagał on prac rozwojowych.
  3. Publikuj treść tylko na innej stronie – czasami najlepiej jest publikować najwyższej jakości posty na stronach innych osób, a nie twoich. Otrzymasz branding, link do swojej witryny, a może trochę sprzedaży. W większości przypadków duże witryny chcą wyłączności, więc nie będziesz w stanie zmienić Przeznaczenia Tej treści na swoim blogu lub blogach innych osób.

Z praktycznego punktu widzenia celuję najpierw w opcję # 2. Jeśli to nie działa, idę do opcji #3 następny… Rzadko rozważam opcję # 1.

Niezależnie od tego, co robisz, pamiętaj, że nie jest w porządku mieć duplikaty treści w Internecie bez rel=canonical. W krótkim czasie możesz uzyskać większy ruch, ale w końcu Google Cię ukarze.

Opublikuj swoje treści w różnych językach

Oprócz tego, że witryny autorytetów publikują moje posty na blogu, przetestowałem publikowanie moich treści w różnych krajach. Pozwalam obcojęzycznym witrynom pobierać treści z Quick Sprout, tłumaczyć je i publikować.

Robię to od lat i do tej pory nie zostałem dotknięty żadną aktualizacją Pandy. Większość repostów nie używa rel=canonical, ale najnowsze tak.

Mogę się mylić, ale z tego, czego doświadczam na Quick Sprout, Google nie wydaje się traktować treści w innym języku jako duplikatów.

Może to być spowodowane tym, że treść jest tłumaczona przez ludzi, a nie Komputery. Co oznacza, że nie będzie dokładnie pasował do oryginału, a tym samym nie będzie uważany za duplikat.

Polecam, abyś pozwolił innym przetłumaczyć Twoje treści i opublikować je na swoich stronach. To wystawia cię na zupełnie nową publiczność. Pamiętaj tylko, aby poprosić właścicieli witryn o użycie rel=canonical w przypadku, gdy Google zmieni swój algorytm.

Nie odświeżaj części swojego posta na blogu

Respostowanie pierwszego akapitu Twojego posta na blogu jest w porządku, ale kiedy zaczniesz repostować kilka akapitów lub więcej, prosisz o kłopoty.

Wydaje się, że nie ma na to obejścia. Kiedy opublikowaliśmy treść naszego KISSmetrics na Entrepreneur.com, zostaliśmy ukarani, mimo że na oryginalnej stronie mieliśmy więcej unikalnych treści niż na Entrepreneur.com.

Jeśli opublikowaliśmy tę samą treść, jak to się stało, że nasza była bardziej wyjątkowa? Nasze posty zawierały komentarze, natomiast Entrepreneur.com co oznacza, że mieliśmy więcej unikalnych treści generowanych przez użytkowników na naszej stronie niż oni… ale i tak dostaliśmy karne.

Aby zobaczyć, jak zaawansowany jest algorytm Google, spójrz na zrzut ekranu poniżej. Google nie tylko wie, czy Twoje treści są duplikowane, ale także automatycznie powiadamia Cię, jeśli stwierdzi, że Treści generowane przez użytkowników w Twojej witrynie są spamem.

user generated spam

Dlatego nie powinieneś grać w gry z Google, zwłaszcza jeśli chodzi o duplikowanie treści lub spamowanie.

Wniosek

Publikowanie treści nie pomoże Ci wygenerować znacznie większego ruchu niż już masz. Przetestowałem tę koncepcję z witrynami autorytetów, które odwiedzają ponad pięć milionów użytkowników miesięcznie. Rzadko zdarza się, że odwiedza ich ponad 1000 gości z repost.

Jeśli planujesz użyć tej taktyki, zrób to z perspektywy brandingu. Każdy dodatkowy ruch, który wraca do ciebie, powinien być uważany za bonus. A kiedy go używasz, upewnij się, że używasz rel=canonical.

Czy zamierzasz odświeżyć zawartość bloga na stronach internetowych innych osób?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts