Kompletny Przewodnik Po Budowaniu Społeczności Wokół Twojego Bloga

Nasz kompletny przewodnik po budowaniu społeczności wokół Twojego bloga daje konkretne sposoby budowania społeczności, która pozwoli Ci sprzedawać je na rynku.

To ważna część marketingu online, a jeśli chodzi o marketing bloga, publiczność lub społeczność obserwujących to bardzo potężny atut.

Bez społeczności będziesz walczyć, by nabrać rozpędu.

Nadszedł czas, aby zacząć budować społeczność.

Może już zacząłeś budować swoje społeczności w mediach społecznościowych. To dobrze, ale w tym poście pokażemy Ci, jak rozwijać swoje społeczności.

A jeśli jeszcze nie zacząłeś, to też w porządku. Informacje zawarte w tym przewodniku dadzą ci ramy do rozpoczęcia budowania społeczności.

Każdy, z kim piszesz, tweetujesz i czatujesz, jest potencjalnym członkiem społeczności marketingowej bloga, ale nie są to jedyne osoby, których potrzebujesz.

Ostatecznie Twoja społeczność obejmie potencjalnych czytelników i osoby, które znają Twoich potencjalnych czytelników. Osoby, które znają Twoich potencjalnych czytelników, są wpływowymi osobami, które mogą udostępniać i nadawać Twoje wiadomości.

W tym poście pokażemy Ci kroki, aby zbudować swoją społeczność za pomocą wszystkich dostępnych obecnie narzędzi.

Czym Jest Społeczność Marketingu Blogów?

Jest to kolekcja obserwujących, subskrybentów i czegokolwiek innego, co chcesz nazwać ludźmi, którzy chcą udostępniać informacje.

Jest to kolekcja osób, które przeczytają Twoje posty na blogu.

Jest to zbiór osób, które będą komentować Twoje posty na blogu.

Jest to kolekcja osób, które będą udostępniać Twoje posty na blogu, wysyłając je do rozszerzonej społeczności.

Jest to kolekcja osób, które wyśle Ci ruch, leady i sprzedaż.

Definiowanie Docelowego Członka Społeczności

Zanim przeprowadzimy Cię przez proces budowania społeczności marketingowej na blogu w popularnych kanałach, takich jak Facebook, Twitter i e-mail, musimy podzielić się strategią definiowania docelowego członka społeczności.

Chyba nie przeskoczyłeś wcześniej, prawda?

To ważne.

Zdefiniowanie docelowego Członka Społeczności jest kluczem do Poznania, gdzie i jak budować swoją społeczność.

Oto, co musisz zrobić:

Krok 1-Uruchom Nowy Arkusz Kalkulacyjny Za Pomocą Dysku Google

Uwaga:Do tego przewodnika używamy arkusza kalkulacyjnego na Dysku Google. Jest to usługa w chmurze, która pozwala Tobie i Twojemu zespołowi współpracować nad zadaniami, w tym marketingiem blogów. Zapisz ten arkusz kalkulacyjny w tym przewodniku. Będziemy używać tego samego arkusza kalkulacyjnego do zbierania informacji, które pomogą Ci promować swoje posty na blogu.

Nazwij arkusz kalkulacyjny Blog Marketing.

Zmień nazwę pierwszej zakładki docelowy członek społeczności.

Zalecamy zapisanie tego arkusza kalkulacyjnego na serwerze współdzielonym lub serwerze w chmurze, gdzie ty i cały twój zespół możecie uzyskać do niego dostęp i gdzie będzie pojedyncza, główna Kopia informacji.

Krok 2-Nazwij Swojego Docelowego Członka Społeczności

Celem jest posiadanie więcej niż jednej osoby w Twojej społeczności, ale utworzenie tego profilu pomoże Ci zbudować społeczność z dokładną osobą, która będzie czytać i udostępniać Twoje posty na blogu, jednocześnie pomagając Ci budować społeczność.

Krok 3-Opisz Osobę

Zrób to tak szczegółowo, jak możesz. Podaj osobie wiek, pracę, lokalizację itp. Wymień swoje hobby i rodzaj informacji, które lubią czytać online. Na koniec Uwzględnij rodzaje stron internetowych, z których korzystają, i preferowane sieci społecznościowe.

Krok 4-Dodaj Zdjęcie

Znajdź Zdjęcie stockowe pasujące do opisu.

To jest to! Teraz zdefiniowałeś swojego docelowego członka społeczności. Pomoże Ci to dokładnie określić, które kanały są najlepsze dla Twoich działań marketingowych na blogu. Istnieje możliwość promowania bloga na każdym kanale wspomnianym w tym przewodniku, ale każda firma i każdy cel jest inny, więc niektóre kanały oferują więcej możliwości niż inne.

Teraz nadszedł czas, aby rozwijać swoje plany, aby zbudować swoją społeczność. Twoja społeczność marketingowa blogów obejmie wszystkich, którzy dają ci pozwolenie na wprowadzanie do obrotu, ale każda osoba będzie miała preferowany kanał lub kanały do otrzymywania tych wiadomości marketingowych. Poniżej omówimy najważniejsze kanały.

Facebook

Facebook jest największą siecią społecznościową. Na Facebooku jest ponad miliard aktywnych użytkowników miesięcznie. Jeśli chcesz zbudować swoją społeczność, chcesz iść tam, gdzie są ludzie, a ludzie zdecydowanie używają Facebooka.

Facebooka oraz kroki, które możesz podjąć, aby zbudować społeczność obserwujących lub użytkowników Facebooka, którzy lubią Twoją stronę.

Podczas budowania społeczności będziesz mógł sprzedawać swoje posty na blogu społeczności, aby generować ruch, który może zamienić tych obserwujących w klientów i stałych klientów.

Krok 1-Konfiguracja Strony

Odwiedź Facebook Dla Firm

Kliknij przycisk Utwórz stronę u góry. Facebook przeprowadzi Cię przez etapy dodawania logo, zdjęcia na okładkę i informacji o opisie dla Twojej firmy.

Krok 2-Dotrzyj Do Kontaktów Na Innych Kanałach

Pierwszym krokiem do budowania społeczności na Facebooku jest dotarcie do wszystkich, których znasz. Są szanse, że prawdopodobnie używają Facebooka. Użyj tego skryptu, gdy piszesz e-mail, dzwonisz lub rozmawiasz z nimi osobiście:

Cześć.,

Facebooka i wiele by dla mnie znaczyło, gdybyś pomógł nam się rozwijać, polubić nas na Facebooku. Będziemy dzielić się tam wieloma fajnymi treściami, w tym rzeczami, które uważamy za przydatne.

Podpisz się i jeszcze raz podziękuj osobie za jej wysiłek. Możesz uczynić wiadomość bardziej osobistą w zależności od relacji, którą masz z osobą, ale ten skrypt przechodzi do sedna i jest łatwy do powtórzenia. Większość ludzi jest skłonna pomóc przyjacielowi, a Ty wzbudzasz ich zainteresowanie, sugerując, że będziesz udostępniać przydatne treści na stronie.

Krok 3-Podobnie Jak Inne Marki I Komentuj Ich Aktualizacje

Szukaj marek, które uzupełniają twoje, wyszukując na Facebooku. Prawdopodobnie masz dobry pomysł, kim są te marki, więc możesz szukać ich bezpośrednio. W przeciwnym razie wyszukaj terminy związane z Twoją branżą i użyj wyszukiwania hashtagów, aby znaleźć odpowiednie marki.

Szukasz komplementarnych marek. Są to firmy, które nie konkurują bezpośrednio z Twoimi, ale mają tego samego docelowego członka społeczności.

Powiedzmy, że sprzedajesz buty. Możesz szukać marek, które sprzedają biżuterię lub odzież.

Następnym krokiem jest polubienie tych stron marki. Zostaw komentarze na stronach jako strona firmowa. Niektóre firmy zostawiają komentarze, ale o ile te komentarze nie są cenne i wnikliwe, ustawiasz swoją markę na niepowodzenie. Ogólne komentarze, które są nieistotne i mdłe, są postrzegane jako spam i wyrządzą więcej szkody niż pożytku.

Aby zostawić komentarze jako strona marki, musisz przełączyć się na Facebooka jako stronę biznesową.

Najlepszym sposobem na to jest odpowiadanie na komentarze i pytania, które ludzie mają na stronie marki.

Nie chcesz narzucać się na stronę marki. Jeśli jednak uważasz, że możesz przyczynić się do rozmowy z wnikliwą odpowiedzią, będzie to korzystne dla marki i jej zwolenników, jeśli podzielisz się swoją wiedzą.

Ta strategia ujawni Twoją markę dokładnemu typowi osób, które pasują do twojego docelowego profilu członka społeczności. Jeśli Facebook jest pomocny i interesujący, to stanie się interesujący dla tych ludzi i będą chcieli kliknąć na Twoją stronę na Facebooku i śledzić cię, zwłaszcza jeśli udostępniasz wszystkie swoje interesujące posty na blogu na swojej nowej stronie na Facebooku.

Krok 4-Użyj Reklam Na Facebooku, Aby Uzyskać Obserwujących

Reklamy na Facebooku zapewniają niezwykle ukierunkowany sposób na budowanie liczby polubień na stronie firmy. Możesz kierować reklamy na dokładny typ osoby, którą chcesz śledzić na swojej stronie, zawężając odbiorców według wieku, zainteresowań, lokalizacji i innych.

Dzięki reklamom na Facebooku otrzymujesz podstawowy tytuł lub główny nagłówek i krótki opis wraz z obrazem.

Najlepszym sposobem, jaki znaleźliśmy, aby tworzyć reklamy na Facebooku, aby budować obserwujących, jest Zadać pytanie z tytułem i zaoferować coś kuszącego z opisem.

Na przykład:

Źle robisz SEO?

Jeśli potrzebujesz więcej ruchu w witrynie, śledź moją stronę na Facebooku, aby uzyskać bezpłatne wskazówki.
Oto kolejny przykład reklamy:

Kiedy kierujesz reklamy do właściwych osób, otrzymasz mnóstwo kliknięć i mnóstwo nowych obserwujących.

Krok 5-Partnerstwo

Czy współpracujesz z innymi markami lub osobami z twojej branży?

Możesz tworzyć treści joint venture lub pod wspólną marką na Facebooku, które zawierają pomocne porady, wgląd lub wskazówki.

Dla osób fizycznych oznacza to znalezienie innej osoby w Twojej branży (najlepiej z dobrym obserwatorem). Może to być dwóch ekspertów SEO tworzących listę porad 6 (Po 3) do optymalizacji wyszukiwania na Facebooku.

W przypadku marek znajdź uzupełniające się marki, które współdzielą twoją grupę docelową. Przykładem może być firma obuwnicza współpracująca z firmą odzieżową, aby stworzyć aktualizację trendów na nadchodzący sezon.

Możesz opublikować aktualizację FAQ na swojej stronie na Facebooku i udostępnić treść partnerowi. Opublikuj aktualizację na swojej stronie i poproś, aby opublikowali ją na swojej stronie.

Jeśli jesteś nowy, możesz nawet zaoferować utworzenie wszystkich treści i po prostu poprosić ich o udostępnienie ich na swojej stronie jako wspólny wysiłek. Kompromis polega na tym, że masz ekspozycję na swoich odbiorców, która jest już ustalona.

Krok 6-Twórz Unikalne Aktualizacje Na Facebooku Wraz Z Hashtagami

Facebook dodał hashtagi po tym, jak funkcjonalność była odpowiednia na innych stronach, takich jak Twitter.

Ale hashtagi na Facebooku szybko przyciągają użytkowników i ludzie klikają na nich, aby odkryć nowe treści z nowych źródeł.

Celem Facebook marketing blog jest udostępnianie swoich postów na blogu na Facebooku i powrót ruchu do swojego bloga. Będziesz chciał używać hashtagów z udostępnionymi postami, ale początkowo będziesz chciał tworzyć unikalne posty na Facebooku, które również zawierają hashtagi.

Aby to zrobić, stwórz jak najwięcej przydatnych informacji, które odnoszą się do Twojej firmy i branży. W godzinach szczytu dnia przejdź do tej listy aktualizacji i udostępnij je na Facebooku o każdej godzinie.

Dodaj najbardziej popularne i odpowiednie hashtagi do aktualizacji.

To, co robisz, to tworzenie unikalnych, użytecznych treści, które ludzie odkryją, gdy klikną hashtag z innych aktualizacji.

Twitter

Oprócz udostępniania nowych treści na Twitterze, istnieje kilka strategii do wdrożenia, aby zapewnić, że strategia marketingowa bloga w pełni wykorzystuje Twitter.

Krok 1-Zarejestruj Się Na Twitterze

Odwiedź Twitter i zarejestruj konto na Twitterze.

Debata nadal istnieje, jeśli powinieneś utworzyć osobiste konto na Twitterze lub konto firmowe. Odpowiedź zależy od celów Twojej strategii content marketingu i blogowania. Jeśli chcesz zbudować swoją firmę, która pewnego dnia rozwinie się poza twoje własne możliwości, powinieneś założyć konto na Twitterze dla swojej marki.

Ale jeśli chcesz rozwijać swoją osobistą markę, najlepiej jest założyć osobiste konto na Twitterze.

I można oczywiście zrobić jedno i drugie, ale będziesz rozprzestrzeniać się cienki na obu kontach. Ludzie mieli problemy z utrzymaniem wielu kont, nawet z automatyzacją.

Podczas tworzenia konta na Twitterze należy dokonać kilku ważnych wyborów, aby upewnić się, że docelowi członkowie społeczności mogą cię znaleźć i śledzić na Twitterze.

Pierwsza to nazwa użytkownika. Zachowaj prostą nazwę użytkownika. Jeśli to możliwe, użyj dokładnej nazwy firmy lub nazwy osobistej. Dwie zmienne określają, czy jest to możliwe. Pierwszym jest to, czy Twoja idealna nazwa jest dostępna. Jakiś inny użytkownik Twittera może go już mieć. Drugą zmienną jest fakt, że Twitter ogranicza nazwy użytkowników do 15 znaków.

Jeśli nie możesz użyć swojej pełnej nazwy, wybierz krótszą wersję nazwy bez znaków. Postacie mogą mylić ludzi, którzy chcą cię znaleźć lub którzy chcą cię wspomnieć w tweecie.

Na przykład, jeśli nazwa firmy jest World Business Company zobacz czy Światowy Biznes jest dostępny. Idź krócej, jeśli to możliwe. Stamtąd użyj skrótów, aby skrócić nazwę firmy, a w ostateczności użyj znaków, takich jak “_” aby utworzyć swoją nazwę użytkownika.

Po ustawieniu nazwy użytkownika wpisz nazwę, która pojawi się w Twoim profilu. Ustaw to jako nazwę marki lub jako nazwę osobistą. Użyj nazwy, której ludzie najprawdopodobniej będą używać podczas wyszukiwania Twojej marki na Twitterze. Nazwa W profilu i sposób wpisywania jest bardzo ważny. Pamiętaj, aby pozostawić spacje między słowami, ponieważ jeśli ktoś szuka “World Business Company” i wymieniasz swoje imię jako “WorldBusinessCompany” będą walczyć, by cię znaleźć.

Twoja biografia jest następna. Otrzymujesz 160 znaków opisujących Twoją markę. Możesz używać hashtagów i wzmianek (więcej o następnych) w twojej biografii. Na przykład, jeśli utworzysz dwa konta na Twitterze, jedno dla Ciebie i jedno dla Twojej firmy, możesz wspomnieć o swoim biznesowym koncie na Twitterze w swoim osobistym bio.

W swoim życiorysie opisz, co robisz i użyj terminów, których według Ciebie Ludzie użyliby do wyszukiwania interesujących ludzi do naśladowania. Ludzie lubią podążać za liderami biznesu, prezesami, CMOs, założycielami i innymi podobnymi tytułami.

Następna jest Twoja lokalizacja i adres URL. Dodaj lokalizację swojej firmy i oczywiście link do swojego bloga. Ludzie będą klikać ten link, gdy odkryją Twój profil na Twitterze, gdy ktoś inny Cię wspomni lub jeśli zostaniesz znaleziony za pomocą Wyszukiwania na Twitterze.

Ostatnie elementy, które uzupełnią Twój profil na Twitterze, to obrazy. Otrzymasz zdjęcie profilowe, zdjęcie nagłówka i obraz tła.

Twoje zdjęcie profilowe powinno być headshot dla konta osobistego lub logo firmy.

Obraz nagłówka może być zdjęciem, które reprezentuje Twoją firmę jak ujęcie Twojego biura. Może to być niestandardowa ilustracja lub kolaż, który pokazuje, co robi Twoja Firma i zawiera logo firm, z którymi współpracowałeś.

Tło to kolejny obszar, w którym możesz dodać informacje o marce, takie jak logo i tekst lub ilustracje, które wyjaśniają problem, który rozwiązuje Twoja firma lub Rodzaj interesującej treści udostępnianej z bloga.

Wielu użytkowników korzysta teraz z aplikacji Twitter, która nie wykorzystuje wszystkich obrazów.

Krok 2-Dotrzyj Do Wszystkich, Których Znasz Na Każdym Kanale

Porozmawiamy o sposobach budowania Twojego profilu na Twitterze z osobami, które wolą używać Twittera, ale podobnie jak Facebook i inne sieci społecznościowe, jest to dobry krok do budowania Twoich obserwujących z osobami, które śledzą cię na innych kanałach. Obejmuje to każdego, kto śledzi lub odwiedza twój blog.

Umieść przycisk Obserwuj Twitter na swoim blogu obok rejestracji e-mail, kanału RSS i innych wybranych przycisków obserwuj media społecznościowe.

Dobrym miejscem na przycisk Obserwuj jest tuż przy obszarze autora na każdym z Twoich postów na blogu. Ludzie często sprawdzają, kto napisał post. Jeśli spodoba im się to, co przeczytają, będą chcieli cię śledzić. Ułatw im to, dodając przycisk Obserwuj na Twitterze w tej lokalizacji.

Krok 3-Odpowiedz Średnio I Wysoko Profilowanym Użytkownikom Twittera

Użyj wyszukiwarki na Twitterze lub narzędzia takiego jak Followerwonk, aby zbudować listę osób o średnim i wysokim profilu, które dzielą tę samą społeczność docelową co Ty. Spójrz na liczbę wyznawców. Ci Obserwujący to osoby, które chcesz śledzić na swoim nowym koncie na Twitterze.

Szukaj terminów związanych z Twoją branżą. W usłudze Twitter search wybierz opcję umożliwiającą wyszukiwanie osób. Na Followerwonk będziesz mógł również wyszukiwać ludzi, a domyślna lista jest według liczby obserwujących każda osoba ma na Twitterze.

Masz dwie opcje, gdy opracujesz listę osób. Możesz je śledzić lub dodać do listy na Twitterze i segmentu na podstawie podkategorii branż, które są ważne dla Twojej firmy.

Obserwowanie może działać dobrze, zwłaszcza jeśli śledzisz tylko osoby podobne do Ciebie i osoby pasujące do docelowych członków społeczności (więcej na ten temat), ale im więcej osób śledzisz, tym trudniej będzie znaleźć najlepsze tweety do retweetowania i odpowiedzi jako sposób na zwrócenie uwagi.

Zalecamy tworzenie list na Twitterze.

Aby utworzyć listę, kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu strony na Twitterze. Wybierz listy z listy rozwijanej. Kliknij przycisk Utwórz listę. Twórz listy i pod listy na podstawie osób znalezionych podczas wyszukiwania.

Będą to listy, których możesz użyć, aby znaleźć najlepszych ludzi i treści do retweetowania i odpowiadania podczas tworzenia Twittera.

Teraz, gdy masz już zbudowane listy, możesz śledzić i odpowiadać na te kluczowe osoby. Jeśli udostępniają dobry kawałek treści, odpowiedz z szybką myślą. Komplement i pochlebiać im. Ludzie rzadko odwracają wzrok od dobrego komplementu.

Jeśli zadają pytanie, koniecznie odpowiedz odpowiedzią.

Celem tej strategii jest znalezienie się na radarze tych osób, aby potencjalnie podążały za tobą i udostępniały Twoje posty na blogu, gdy udostępniasz je na Twitterze. Wchodząc na ich radar, mogą również odpowiedzieć na Ciebie lub przesłać dalej rzeczy, które mówisz.

Retweety pojawiają się dla wszystkich swoich obserwujących, a nawet odpowiedzi będą widoczne dla niektórych z ich obserwujących. To ekspozycja na docelowych odbiorców i dobry sposób na budowanie społeczności na Twitterze.

Krok 4-Strategicznie Śledź Swoich Docelowych Członków Społeczności

Możesz śledzić do kont 2,000 na Twitterze. Po osiągnięciu tego numeru będziesz musiał poczekać, aż ludzie pójdą za tobą, zanim będziesz mógł śledzić więcej osób.

Nie ma więc sensu podążać za byle kim na Twitterze, ale ma sens strategicznie podążać za docelowymi członkami społeczności.

Powodem, dla którego może to działać na Twoją korzyść, jest to, że niektórzy ludzie będą podążać za tobą po tym, jak ich naśladujesz. Jednak nie wszyscy będą, więc istnieje kilka wskaźników, które informują, czy ktoś może cię śledzić.

Najpierw spójrz na ludzi, za którymi podążają.

Czy oni już śledzą ludzi takich jak ty?

Poszukaj osób z list, które stworzyłeś. Można nawet spojrzeć na tych ludzi i spojrzeć na ich zwolenników. Idź za tymi ludźmi.

Dla każdej osoby, którą potencjalnie obserwujesz, spójrz również na liczbę osób, które śledzą. Jeśli śledzą tylko kilka kont, szanse są niskie, że będą śledzić Twoje konto.

Jeśli podążą za kilkuset kontami, szanse są większe, że podążą za tobą.

Krok 5-Aktualizacje, Udostępnianie Postów I Używanie Hashtagów

Będziesz chciał udostępnić każdy ze swoich postów na blogu na Twitterze, podobnie jak we wszystkich kontach w mediach społecznościowych. Podobnie jak w przypadku Facebooka, hashtagi są twoim przyjacielem, jeśli chodzi o udostępnianie treści.

Używanie odpowiednich hashtagów, które członkowie docelowej społeczności mogą śledzić lub być zainteresowani. Ludzie mogą śledzić hashtag # biznes. Użyj tego tagu ze swoimi tweetami, a prawdopodobnie zdobędziesz kilku obserwujących, o ile udostępniasz przydatne informacje.

Krok 6-Partnerstwo

Podobnie jak w przypadku Facebooka, twórz aktualizacje partnerstwa na Twitterze. Twórz tweety, które możesz tworzyć, a inne mogą powielać lub przesyłać dalej.

Ponownie chodzi o to, aby uzyskać ekspozycję dla odbiorców, którzy są już ugruntowani. Zaproponuj stworzenie serii tweetów, które możesz opublikować, które będą wspominać o twoich partnerach. Niech partner zrobi to samo poprzez tweety i aktualizacje, które wspominają o Tobie.

Jeśli to konieczne, zaproponuj utworzenie dla nich tweetów, aby zaoszczędzić im wysiłku i czasu. Kompromis polega na tym, że masz kontakt z publicznością.

Możesz użyć utworzonych list, aby znaleźć potencjalnych partnerów.

Krok 7-Twitter Dla Firm

Wreszcie, Twitter dla biznesu to sposób na zdobycie obserwujących. Reklamy na Twitterze oferują sposoby promowania tweetów, w tym tych, które mają najlepszą zawartość bloga.

Twitter ma teraz kilka różnych opcji reklam. Twitter ma reputację drogich reklam skierowanych do dużych marek, ale istnieje obietnica, że może to być sposób na budowanie obserwujących i przyciąganie ruchu do Twojego bloga za pośrednictwem sponsorowanych tweetów.

LinkedIn

LinkedIn to sieć społecznościowa dla profesjonalistów.

LinkedIn jest dla profesjonalistów do tworzenia profilu online lub CV. Jest to sieć, w której firmy mogą tworzyć profile, aby przyciągnąć najlepsze talenty. Oferuje różne możliwości B2B i daje użytkownikom możliwość dzielenia się treściami związanymi z biznesem.

LinkedIn służy również jako świetne narzędzie sieciowe dla profesjonalistów, aby spotkać innych profesjonalistów. Jest to świetne narzędzie sprzedaży dla sprzedawców, którzy sprzedają profesjonalistom w firmach i organizacjach.

Dla właścicieli blogów możliwe jest zbudowanie silnej społeczności na LinkedIn. Możesz zbudować społeczność odbiorców docelowych i wpływowych, którzy odwiedzą twój post na blogu i udostępnią Twoje posty na blogu własnej społeczności na LinkedIn.

Oto jak możesz zbudować swoją społeczność LinkedIn.

Krok 1-Zarejestruj Swój Profil Osobisty

Aby zarejestrować się w serwisie LinkedIn, musisz podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Po utworzeniu konta LinkedIn przeprowadzi Cię przez etapy tworzenia profilu.

Podstawowa konfiguracja Twojego profilu jest jak CV, które stworzyłbyś dla siebie. Ma obszar dla bieżącego tytułu i nazwy firmy. Możesz wprowadzić wcześniejsze doświadczenie zawodowe.

Każdy profil ma również sekcję podsumowania, która jest jedną z najważniejszych sekcji Twojego profilu. Gdy ktoś odwiedza Twoją stronę profilową, często czyta Twoje imię i tytuł, a następnie przechodzi w prawo do podsumowania, aby dowiedzieć się o Tobie i tym, co robisz.

Napisz o 3-5 akapitach o tym, co robisz teraz w swojej pracy. Możesz wspomnieć o swojej firmie i swoim blogu biznesowym, zachęcając ludzi do śledzenia go w celu aktualizacji. Jak w przypadku każdego podsumowania, będziesz chciał podpowiedzieć, co jest w nim dla Twoich obserwujących. W takim przypadku aktualizacje bloga dostarczają przydatnych informacji do grupy docelowej.

Krok 2-Skonfiguruj Stronę Firmową LinkedIn

Po skonfigurowaniu profilu będziesz mógł dodać stronę firmową. W nawigacji wybierzesz firmy. W prawym górnym rogu znajduje się link tekstowy do dodania firmy.

Wprowadź nazwę firmy i adres e-mail, który posiadasz w firmie. W ten sposób sprawdzasz, czy jesteś urzędnikiem firmy.

Twoja strona firmowa jest skonfigurowana podobnie do innych stron biznesowych w mediach społecznościowych. Wpisujesz podstawowe informacje opisujące Twoją firmę. Możesz wprowadzić dane kontaktowe. Możesz również dodać logo firmy i zdjęcie nagłówka, takie jak te na Facebooku i Twitterze.

Krok 3-Łącz Się Z Ludźmi W Swoich Sieciach

Pierwszym krokiem do budowania społeczności na LinkedIn jest nawiązanie kontaktu z ludźmi, których znasz. Musisz to zrobić po utworzeniu profilu wraz z poprzednią historią pracy oraz bieżącą i poprzednią lokalizacją.

Możesz także dodać swoją historię edukacji i wszystkie grupy, do których byłeś częścią przez lata. To wszystko tworzy sieci, które miałeś w przeszłości i teraz. Sieci te umożliwiają nawiązywanie kontaktów z ludźmi.

Zacznij od kliknięcia w sieci (firmy, grupy, uczelnie itp.) w Twoim profilu. To przeniesie Cię na strony i zobaczysz innych ludzi w tych sieciach.

Kliknij ich profile i złóż prośbę o połączenie.

Domyślne ustawienia na LinkedIn sprawiają, że możesz poprosić o połączenie się z kimkolwiek, mówiąc, że jesteś przyjacielem lub wskazując, że znasz go z jednej z sieci.

Nie łącz się z nikim. Chcesz połączyć się z ludźmi, którzy mają stosunkowo dużą liczbę połączeń. Otworzy to Opcje połączenia drugiego stopnia, o których porozmawiamy w następnej sekcji. Znajdź osoby w swoich sieciach, które mają co najmniej 100 połączeń. Więcej znaczy lepiej.

Połącz się również z osobami, które mogą się połączyć. LinkedIn zwróci uwagę, jeśli masz wiele żądań połączenia. Jeśli masz zbyt wiele ignorowanych żądań, nie będziesz mógł nawiązywać połączeń. Skup się więc na ludziach, których dobrze znasz i którzy regularnie korzystają z LinkedIn.

Krok 4-Połącz się z połączeniami drugiego stopnia, które pasują do grupy docelowej

Gdy budujesz swoje połączenia, otwierasz połączenia drugiego stopnia. To są połączenia Twoich połączeń. Domyślnie możesz łączyć się z połączeniami drugiego stopnia na LinkedIn.

Niektórzy użytkownicy zmienią ustawienia na swoich kontach i będziesz potrzebować więcej informacji, takich jak ich adres e-mail, aby się połączyć, ale w większości przypadków możesz połączyć się z prawie wszystkimi połączeniami drugiego stopnia.

W tym miejscu zaczynasz kierować reklamy na członków grupy docelowej.

Po zalogowaniu się na swoje konto i przejściu do strony głównej LinkedIn zobaczysz oś czasu zawartości. W prawym górnym rogu zobaczysz tytuł sekcji “People You May Know”. Podobna sekcja jest również wyświetlana w prawym górnym rogu Twojego profilu.

To LinkedIn pomaga nawiązywać połączenia. Wiele z nich to połączenia drugiego stopnia i ludzie w różnych sieciach.

Przewiń te sugestie i szybko oceń, czy dana osoba jest członkiem grupy docelowej. Będziesz mógł zobaczyć tylko imię i nazwisko osoby, tytuł i lokalizację. Zazwyczaj można stwierdzić na podstawie tych informacji, czy są one odpowiednie dla grupy docelowej. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz kliknąć na ich profil.

Krok 5-Weź Udział W Dyskusjach Grupowych

Grupy to duży obszar możliwości na LinkedIn. Istnieją grupy dla wszystkich rodzajów zawodów i branż. Dla niektórych musisz poprosić o zaproszenie do przyłączenia się. Moderator lub właściciel grupy przejrzy Twój profil, aby sprawdzić, czy pasujesz do siebie i zaprosi cię do przyłączenia się.

Niektóre grupy zapewniają jednak natychmiastowy dostęp.

Wiele grup na LinkedIn jest przepełnionych ludźmi po prostu udostępniającymi swoje treści na blogu. Możesz użyć tych grup, jeśli chcesz uzyskać dostęp do informacji, ale bardziej wartościowe dyskusje odbywają się w grupach, w których dyskusja i promocja są oddzielone.

Gdy znajdziesz grupy, w których jest dobra dyskusja, przekonasz się, że ludzie zadają pytania lub stwarzają wgląd w określone tematy. Tutaj możesz dołączyć do dyskusji. Zapewnij cenny wgląd.

Napisz swoje komentarze bezpośrednio w grupach. Nie Linkuj do swoich treści, zwłaszcza jeśli grupa ma wyznaczony obszar do udostępniania treści. Nie chcesz zostać wyrzucony z grupy.

Zostaw swoje komentarze i podobnie jak inne komentarze, które są przydatne. To narazi Cię na grupę docelową i będziesz postrzegany jako autorytet i ktoś, kogo należy śledzić.

Uczestnictwo w grupach może prowadzić do osób, które przeglądają twój osobisty profil i stronę firmową. Jeśli Twoje komentarze są pomocne, ludzie poproszą o połączenie i będą śledzić stronę Twojej firmy.

Krok 6-Polub, Komentuj I Udostępniaj Zawartość

Budując swoją społeczność na LinkedIn, będziesz chciał zacząć udostępniać treści zarówno na swoim profilu osobistym, jak i na stronie firmowej. Możesz również udostępnić go odpowiednim grupom, które mają wyznaczone obszary do promowania treści.

Udostępniaj własne treści i udostępniaj treści, które tworzą Twoi odbiorcy docelowi i ich wpływowi.

Po zalogowaniu się do LinkedIn zobaczysz oś czasu z zawartością udostępnioną przez osoby w Twojej sieci. Podobnie jak aktualizacje, które Cię interesują, a także zostawiasz komentarze. Twoje połączenia docenią, że podejmujesz wysiłek, aby promować i angażować się w ich treści.

Jest to dobre miejsce do łączenia się z wpływowymi osobami, które mają duże poparcie. Jeśli możesz zwrócić ich uwagę, komentując i udostępniając swoje treści, mogą zrobić to samo dla Ciebie.

Krok 7-Konta Premium I Reklamy LinkedIn

Z kontem premium LinkedIn otrzymasz wiele korzyści niedostępnych dla zwykłych Użytkowników.

W przypadku blogerów możesz łączyć się z każdym na LinkedIn. Oznacza to, że możesz wyszukać dokładną grupę docelową i połączyć się z nimi, nawet jeśli nie jesteś połączeniem drugiego lub trzeciego stopnia.

LinkedIn ma również rozwiązanie reklamowe. Możesz zarejestrować się w reklamie LinkedIn, w której będziesz mógł promować swoją firmę, ale możesz także promować swoją stronę firmową i tworzone treści.

Możesz kierować swoją dokładną grupę docelową, szlifując informacje, które udostępniają w swoich profilach.

Aby uzyskać połączenia do swojego osobistego profilu i obserwujących na stronie firmowej, użyj nagłówka w reklamie LinkedIn, który adresuje użytkownika grupy docelowej. Następnie zadaj pytanie dotyczące rodzaju treści, które utworzysz na swoim blogu i udostępnisz na LinkedIn ze swoimi połączeniami.

Pinterest

Pinterest to piąta co do wielkości sieć społecznościowa (Facebook, Twitter, LinkedIn i Google+).

Z ponad 100 milionami użytkowników to kolejna sieć społecznościowa, która może być miejscem, w którym możesz zbudować grupę ludzi, która pozwoli Ci promować treści na blogu.

Koncepcja Pinteresta polega na tym, że jest to miejsce, w którym ludzie mogą dodawać do zakładek lub przypinać rzeczy z całego Internetu, które uważają za interesujące, wyjątkowe i stanowiące część ich ekspresyjnego stylu.

Oto, w jaki sposób możesz połączyć się ze społecznością Pinteresta, aby zbudować swoich odbiorców na Pintereście.

Krok 1-Zarejestruj Się I Utwórz Tablice

Zarejestruj konto osobiste na Pintereście – to prosty proces.

Podobnie jak w przypadku innych serwisów społecznościowych, będziesz chciał utworzyć zarówno konto osobiste, jak i firmowe na Pintereście, ale osobiste byłoby najważniejsze, zwłaszcza jeśli jesteś jedynym autorem na blogu.

Skonfiguruj swój profil z obrazem profilowym i pełną nazwą. Wybierz nazwę użytkownika, która bardzo przypomina twoje pełne imię i nazwisko. Wpiszesz również opis opisujący Ciebie i to, co robisz. Możesz również wprowadzić swoją lokalizację i swoją stronę internetową. Musisz zweryfikować swoją witrynę za pomocą pliku do pobrania lub fragmentu HTML. Weryfikując swoją stronę, umożliwisz jej wyświetlanie się w wynikach wyszukiwania i w Twoim profilu.

Pierwszym krokiem do tworzenia treści na Pintereście jest utworzenie tablic. Twórz tablice, które pasują do twojej niszy. Jeśli potrzebujesz pomysłów, Pinterest udostępnia kilka ogólnych, ale możesz także spojrzeć na wpływowych w swojej niszy i skopiować typy tablic, które mają.

Po utworzeniu tablic można rozpocząć przypinanie elementów. Będą to obrazy, posty i strony z całego Internetu. Obraz pojawi się na kanale Pinteresta, aby można go było zobaczyć dla Ciebie i Twoich obserwujących. Umieszczasz każdy pin na jednej ze swoich tablic, aby tworzyć kolekcje, które mogą zainspirować Ciebie i Twoich obserwujących.

Krok 2-Utwórz Konto Firmowe

Pinterest dla firm umożliwia utworzenie konta firmowego, za pomocą którego można budować społeczność wokół marki i bloga.

Formularz zawiera rodzaj działalności, nazwę kontaktu i informacje, które zostaną upublicznione w Twoim profilu. Będziesz chciał wybrać nazwę użytkownika, która jest jak najbardziej zbliżona do nazwy Twojej firmy. Jeśli dokładna nazwa użytkownika nie jest dostępna, spójrz, aby skrócić nazwę, jeśli to możliwe.

Krok 3-Połącz Swoje Konto Z Facebookiem I Twitterem

Facebook Instagram pozwala połączyć swoje konto na Pintereście z kontem na Facebooku i Twitterze. W Ustawieniach będziesz mógł automatycznie udostępniać nowe piny na Twitterze i Facebooku. Spowoduje to, że Twoi odbiorcy w tych dwóch sieciach będą mogli zobaczyć Typ udostępnianych sosen, co zbuduje Twoich odbiorców na Pintereście.

Krok 4-Obserwuj, Komentuj I Polub Piny I Tablice

Prawdopodobnie zauważysz trend w tych przewodnikach dla każdej sieci społecznościowej.

Obserwowanie, komentowanie i polubienie pinów i tablic pozwoli Ci zostać zauważonym na Pintereście. Chcesz kierować reklamy do ludzi, którzy pasują do twojej grupy docelowej. Wejdź w interakcję z ich elementami na Pintereście, a oni zwrócą uwagę na to, co robisz.

Użyj funkcji wyszukiwania na Pintereście, aby znaleźć odpowiednie treści i informacje o użytkowniku dla swojej niszy. Będziesz mógł znaleźć osoby, które chcesz śledzić na swoich tablicach i aktualizacjach, aby zbudować społeczność, która kliknie Twoje treści.

Krok 5-Utwórz Tablice Grupowe I Zaproś Członków Grupy Docelowej I Wpływowych

Tablica grupy to unikalna funkcja na Pintereście. Możesz zapraszać osoby do uczestnictwa w tablicach, dając im możliwość dodawania pinów do kolekcji. Możesz utworzyć tablicę związaną z Twoją niszą i zacząć dodawać piny. Następnie możesz zaprosić swoich obserwujących, aby dołączyli do Forum jako współpracownicy.

Kiedy ludzie zaczną dodawać przedmioty do tablicy, upewnij się, że zostawiasz komentarze i lubisz dodawane przez nich przedmioty. Wzmocni to ich udział.

Im więcej osób możesz mieć na tablicach grupowych i im bardziej cieszą się z bycia ich częścią, tym bardziej prawdopodobne jest, że będą promować treści wśród swoich obserwujących, co zwiększy twój zasięg na Pintereście.

Krok 6-Piny Promowane I Piny Rozszerzone

  • Piny promowane to okazja do zwrócenia większej uwagi na konkretne piny. Piny promowane umożliwiają płacenie za wyświetlanie pinów w określonych kategoriach i wynikach wyszukiwania na Pintereście. Będziesz widoczny dla większej liczby osób niż tylko obserwujących, dzięki czemu będzie bardziej prawdopodobne, że ludzie klikną Twoje piny i przejdą do Twoich postów na blogu.
  • Piny rozszerzone umożliwiają firmom dodawanie dodatkowych informacji do określonych pinów. Produkty mogą dodawać ceny. Możesz dodawać przepisy do zdjęć potraw i napojów.
  • Na swoim blogu będziesz chciał skorzystać z pinów artykułów, które umożliwiają użytkownikom przypinanie artykułów i zapisywanie ich do późniejszego czytania na Pintereście.

Aby uzyskać piny Rozszerzone, musisz dodać informacje do swojej witryny i zweryfikować witrynę, aby wszystko działało idealnie dla użytkowników.

Budowanie Listy Mailingowej Zaangażowanych Subskrybentów

E-mail to śmietanka, jeśli chodzi o budowanie społeczności dla Twojego bloga. Lista e-mail to coś, co posiadasz i co kontrolujesz.

Witryny mediów społecznościowych mogą zmienić zasady promowania wśród obserwujących, ale dzięki e-mailowi masz kontrolę. Możesz przetestować, aby określić, jak często powinieneś sprzedawać swoim subskrybentom i przetestować różne rodzaje treści e-mail, aby określić, co otrzymuje najlepszą odpowiedź.

Krok 1-Wybierz Dostawcę Poczty E-Mail

Istnieje kilka dostawców poczty e-mail do wyboru, w tym:

  • MailChimp
  • Monitor Kampanii
  • Stały Kontakt

Innym, który jest bardzo popularny wśród blogerów jest Aweber. Możesz skonfigurować niestandardowe szablony dla biuletynu blogowego. Możesz zautomatyzować aktualizacje bloga. Możesz utworzyć wiele list na swoim blogu, dzięki czemu możesz wysyłać różne wiadomości e-mail do różnych segmentów listy.

Wspaniałą rzeczą w Aweber jest to, że im więcej subskrybentów masz, tym więcej płacisz. W rzeczywistości nie będziesz miał nic przeciwko płaceniu więcej, ponieważ będziesz podekscytowany posiadaniem większej liczby subskrybentów.

Ceny zaczynają się od $19.99 / mo dla subskrybentów 500, a cena wzrasta stamtąd.

Krok 2-Skonfiguruj Swoje Listy E-Mailowe

  • Aby promować swój blog będziesz chciał Utwórz swoją pierwszą listę, która jest dla Twoich subskrybentów. To jest lista, którą będziesz promować na swoim blogu iw innych miejscach. Będziesz chciał skupić się najbardziej na tej liście, ponieważ wprowadzi ludzi na wczesnych etapach lejka sprzedaży. Zdobędziesz je dzięki zawartości bloga i otrzymasz informacje e-mail, gdy będą chcieli więcej treści od ciebie.
  • Ale poza listą subskrybentów będziesz chciał stwórz listę dla swoich klientów. Możesz utworzyć unikalną wiadomość e-mail dla tych klientów. Ponieważ są już klientami, będziesz chciał wysłać im mieszankę treści, która obejmuje aktualizacje firmy, aktualizacje bloga i każdy inny rodzaj treści, który może im pomóc. Możesz również sprzedawać im nowe usługi i produkty.
  • Trzecia lista, którą możesz Utwórz listę swoich pracowników. Możesz udostępniać nowe posty na blogu swoim pracownikom wraz z innymi aktualizacjami firmy. Wysyłaj najnowsze posty do swoich pracowników. Poproś ich, aby udostępnili go swojej sieci połączeń, jeśli uznają, że treść jest interesująca i przydatna.
  • Wreszcie, Utwórz listę swoich współpracowników i kontaktów. Nie chcesz spamować żadnej z tych list z zbyt dużą zawartością, a zwłaszcza nie chcesz przesadzić z tą listą. Są to ludzie, którzy naprawdę mogą Ci pomóc, gdy chcesz promować swoje treści. Po utworzeniu naprawdę wyjątkowej zawartości wyślij aktualizację do listy znajomych. Powiedz im, że naprawdę docenisz to, jeśli podadzą ci swoje przemyślenia na temat treści. I poproś ich, aby podzielili się tym ze swoimi sieciami, jeśli uznają to za przydatne.

Krok 3-Opracowanie Oferty Opt-In

Stąd większość ludzi stworzy swoje formularze opt-in. To dobry następny krok, ale zanim utworzysz formularze opt-in, musisz opracować swoją ofertę opt-in. Jest to przedmiot, który zaoferujesz, który zachęci ludzi do dołączenia do twojej listy e-mailowej.

Pomyśl o tym-ci ludzie dają ci pozwolenie na wysyłanie im wiadomości bezpośrednio do ich skrzynki odbiorczej. To duże zaangażowanie i na pewno nie muszą tego robić bez powodu. Musisz dać im powód do subskrypcji.

Z czasem, gdy twój blog stanie się niesamowity, będziesz w stanie przyciągnąć ludzi tylko obietnicą bardziej niesamowitych treści na blogu, ale do tego czasu musisz zaoferować coś więcej.

Kilka rzeczy, które możesz zaoferować, to:

  • Biała Księga
  • Przewodnik
  • Szkolenie

Są to treści, których ludzie chcą i rzeczy, które chętnie przyjmą w zamian za swój adres e-mail. Łatwym sposobem na zbudowanie oferty jest wzięcie kolekcji swoich postów i przekształcenie ich w przewodnik, który możesz zaoferować subskrybentom. To będzie kosztować około $100, aby projektant stworzył profesjonalistę .dokument pdf, który możesz natychmiast wysłać do nowych subskrybentów za pośrednictwem Aweber. To natychmiastowa satysfakcja dla nich i szczęśliwy subskrybent dla Ciebie.

Krok 4-Utwórz Formularze Opt-In

Teraz możesz utworzyć formularz opt-in.

W zależności od wybranego dostawcy poczty e-mail będą różne kroki tworzenia formularzy opt-in, ale z każdym z nich będziesz chciał utworzyć trzy podstawowe formularze opt-in.

  • Pierwszym z nich jest formularz opt-in na pasku bocznym. Jest to opcja, która znajduje się w prawym górnym rogu bloga. Ten obszar jest znany jako pasek boczny i będziesz chciał umieścić swój opt-in na samej górze. Obszar ten jest rozpoznawany przez czytelników blogów jako wspólne miejsce do szybkiego subskrybowania blogów, które lubią.
  • Druga lokalizacja znajduje się na dole każdego słupka. Gdy czytelnicy zakończą post, będą szukać czegoś do zrobienia. Mogą łatwo opuścić Twojego bloga i przejść do czegoś innego, ale lepszym rezultatem jest przyciągnięcie ich przyszłej uwagi, zachęcając ich do subskrypcji. Użyj wezwania do działania, które sprawi, że będzie to warte ich czasu. Użyj czegoś takiego, “Jeśli uznałeś ten post za przydatny, nie będziesz chciał przegapić bezpłatnego przewodnika dostępnego dla ekskluzywnych subskrybentów.”
  • Trzeci formularz opt-in to Formularz pop-up lub lightbox. Gdy nowy użytkownik przyjdzie do Twojego bloga, zobaczy wyskakujące okienko nad treścią. Niektórzy uważają to za natrętne, ale osiągają wyniki. Jeśli złożysz silną ofertę, ludzie chętnie się zapiszą. Łatwo jest przegapić inne opcje, ale nikt nie przegapi wyskakującego okienka, a wraz z nim otrzymasz.

Krok 5-Zautomatyzuj Niektóre Biuletyny

Tworzenie nowych biuletynów e-mail to ciężka praca, a regularne robienie tego będzie cię męczyć. Możesz to zrobić, ale aby upewnić się, że przynajmniej robisz coś ze swoją listą e-mail, zautomatyzuj niektóre biuletyny.

Chwyć kanał bloga, który zwykle jest http://www.yoursite.com/blog/feed / i utwórz automatyczny biuletyn blogowy na swoim adminie dostawcy poczty e-mail. Będziesz mógł stworzyć niestandardowy szablon zawierający Twoje logo i inne informacje o marce.

Niech ten e-mail zostanie wysłany tego samego dnia, w którym każdy z Twoich postów na blogu zostanie opublikowany.

Krok 6-Zbuduj Swoje Biuletyny Z Unikalnymi Treściami

Automatyzacja to świetne narzędzie do biuletynów e-mail, ale podczas tworzenia listy będziesz chciał tworzyć unikalne wiadomości e-mail, które zapewniają unikalną treść tylko dla subskrybentów poczty e-mail. Nie musisz tego robić tak często, jak automatyczna lista, ale robienie tego co miesiąc zapewni wartość subskrybentom bez zużywania się.

Dla tych wiadomości utwórz pomocne treści. Możesz tworzyć całe posty, które będziesz udostępniać tylko subskrybentom. Weź jedną z najlepszych wskazówek lub opinii i podziel się nią z subskrybentami. Poproś projektanta, aby stworzył unikalny obraz, który uzupełni Twoje treści, a będzie miał jeszcze większy wpływ.

Na koniec tych unikalnych wiadomości zawiera wezwanie do działania, prosząc subskrybentów o udostępnienie wiadomości e-mail każdemu, kto uzna, że skorzystałby z wiadomości. Zachęci to Twoich subskrybentów do pomocy w tworzeniu listy e-mailowej, która rozszerzy ludzi w Twojej społeczności marketingowej bloga.

Krok 7-Promuj Swoją Listę E-Mailową W Mediach Społecznościowych

Na każdym z profili mediów społecznościowych udostępniaj informacje o swojej liście e-mail. Raz w tygodniu udostępniaj link do strony rejestracji, na której Twoi obserwatorzy mogą się zarejestrować, aby uzyskać ekskluzywne informacje, które udostępniasz tylko subskrybentom poczty e-mail.

Pamiętaj, że Obserwujący w mediach społecznościowych są świetni, ale w serwisach społecznościowych nie kontrolujesz platformy. Masz pewną kontrolę, ale witryny mogą zmienić zasady w dowolnym momencie bez powiadomienia.

Zachęcając tych obserwujących do subskrypcji listy e-mail, zachęcasz ich do rezygnacji z kanału, który posiadasz i kontrolujesz.

Ostatnie Przemyślenia Na Temat Znaczenia E-Maili Dla Marketingu Blogów

Twoja lista e-mail jest platformą, którą kontrolujesz. Dzięki mediom społecznościowym masz subskrybentów, gdy ludzie cię śledzą lub polubili Twoją stronę, ale nie masz całkowitej kontroli nad platformą.

Ta kontrola sprawia, że posiadanie listy e-mailowej jest kluczowe dla promowania postów na blogu. Za każdym razem, gdy publikujesz nowy post, możesz wysłać swoją listę e-mailem, aby promować post i angażować subskrybentów.

Dzięki cennej i wnikliwej zawartości bloga dodasz subskrybentów za pośrednictwem pól wyboru.

Wniosek

Jeśli przeczytasz cały ten przewodnik, masz teraz plan:

    • Zidentyfikuj swojego docelowego członka społeczności
    • Zbuduj społeczność, która daje ci pozwolenie na wielokrotne promowanie swoich postów na blogu
    • Zwiększ swoją obecność w mediach społecznościowych we właściwych sieciach społecznościowych

Kroki, które podjąłeś do tej pory, są początkami Twojej strategii marketingowej na blogu i będą silnym fundamentem Twojego sukcesu.

Chcesz więcej? Przeczytaj nasze inne kompletne przewodniki, aby zwiększyć swoją publiczność na blogu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts