Jak Założyć bloga, który zarabia (wnioski)

Chcesz zacząć? Kliknij tutaj, aby zarejestrować się w Hostinger i rozpocząć swoją stronę już dziś. 

Fakt: blog, który teraz czytasz, generuje setki tysięcy dolarów miesięcznie.

Miliony czytelników gromadzą się na tym blogu każdego miesiąca.

Ty też możesz to zrobić.

Korzystając ze sprawdzonych metod, Quicksprout przekształcił się z maleńkiej witryny z kilkoma artykułami w potęgę generującą dochód.

A teraz chcemy podzielić się z Tobą naszymi sekretami.

Szybki przewodnik po blogowaniu

Masz już nazwę bloga i pomysł-i po prostu chcesz zacząć?

Przejdź do Hostinger i zarejestruj się, aby uzyskać wspólny plan hostingu Premium za jedyne $1.99 miesięcznie. Jest to najlepszy hosting dla początkujących i najprostszy sposób na uruchomienie świetnego bloga.

Ta cena dotyczy planu czteroletniego, ale jest tonajlepsza oferta. Bar none. Otrzymujesz hosting, bezpłatną nazwę domeny, konta e-mail, Kreator Witryn i wszystko, czego potrzebujesz, aby uruchomić witrynę w jednym tanim pakiecie.

Po zarejestrowaniu konta w Hostinger przejdziesz przez proces konfigurowania typu witryny, którą chcesz utworzyć. Przejdę przez kroki bardziej szczegółowo poniżej, ale podstawowe kroki są następujące:

  • Gdy zapyta Cię, jakiego typu witrynę chcesz utworzyć, wybierz Blog opcja.
  • Będziesz wtedy miał możliwość Odbierz darmową domenę– zrób to, chyba że chcesz kupić dodatkowe domeny lub podłączyć taką, którą już posiadasz do Hostingera.
  • Jeśli możesz wybrać system zarządzania treścią (CMS), Gorąco polecam instalację WordPress.
  • Następny wybierz motyw to określa układ witryny. Zawsze możesz to zmienić później, więc nie myśl o tym zbytnio.
  • Przejrzyj i potwierdź wszystkie swoje wybory. Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne i kliknij Zakończ Konfigurację.
  • Zaloguj się na nową stronę i rozpocznij blogowanie. Pozwól swoim pomysłom płynąć w spójnym harmonogramie pisania.

Jeśli chcesz zarabiać pieniądze, kroki są proste: Znajdź pierwszego klienta, potem drugiego klienta, potem trzeciego klienta, a następnie—Cóż, myślę, że masz obraz.

Oczywiście istnieje mnóstwo różnych sposobów zarabiania pieniędzy. Zajmiemy się tym później.

Zagłębimy się w cały proces tworzenia bloga w całości.

Krok 1: Znajdź pomysł na bloga

Jest to prawdopodobnie najważniejszy krok dla Twojego bloga.

Wybór tematu bloga (lub niszy) określa resztę przyszłości witryny. O tym będziesz pisał i-miejmy nadzieję-zarabiał na tym.

Dobra wiadomość: praktycznie istnieje publiczność na każdy temat, który może Cię zainteresować.

Ale są pewne tematy, które wydają się działać lepiej niż inne. Musisz znaleźć temat, który przemawia do dużej publiczności, a jednocześnie atrakcyjny dla Ciebie.

Aby znaleźć idealną niszę na blogu, musisz odpowiedzieć na dwa pytania:

1. Co mnie interesuje?

Jaki temat lubisz? Na czym masz obsesję?

To jest podstawa niszy Twojego bloga. W końcu, jeśli nie podoba Ci się ten temat, nie będziesz chciał o nim pisać dzień po dniu.

Aby pomóc odpowiedzieć na to pytanie, proponuję spojrzeć na kilka obszarów:

  • Talenty. Czy jest coś, w czym jesteś naturalnie utalentowany? Może sport, gra lub instrument muzyczny.
  • Ekspertyzy. Jakie umiejętności i wiedzę zdobyłeś przez lata? Może jest coś, po co chodziłeś do szkoły, o czym możesz teraz napisać. Pomyśl o przedmiotach akademickich lub umiejętnościach, takich jak Języki i naprawa samochodów.
  • Kariera. Twoja obecna kariera może być fantastycznym miejscem do pisania. Na przykład, jeśli jesteś programistą dla startupu, możesz rozpocząć blogowanie na temat rozwoju front-end lub branży technologicznej.
  • Hobby i pasje. Czy jest jakiś temat, o którym uwielbiasz się uczyć? Pomyśl o tym, co robisz w wolnym czasie. Może to czytanie książek, praca nad powieścią fantasy, lub naprawa tego starego samochodu w garażu. To mogą być świetne tematy do pisania na swoim blogu.

KROK DZIAŁANIA: Zapisz 10-15 interesujących Cię tematów. Wyciągnij dokument programu Word lub kartkę papieru i zapisz to. Pomoże Ci skupić swoje pomysły. Dodatkowo, możesz odwołać się do niego później, gdy podejmiesz ostateczną decyzję.

2. Czym interesują się inni?

Ten obszar jest nieco trudniejszy.

Musisz dowiedzieć się, co inni ludzie są zainteresowani, jak również. W przeciwnym razie możesz znaleźć się na blogu, który nie przyciąga wielu ludzi.

Na przykład możesz pomyśleć, że blog o tym, jak wspaniały jest twój pies, jest bardzo interesujący-ale czy przyciągnie to wielu ludzi?

Z drugiej strony blog o tym, jak dbać i szkolić psy, przemawia do znacznie większego grona czytelników.

Musisz wziąć swój osobisty interes i znaleźć sposób, aby uczynić go uniwersalnym. Przypomnij sobie, jak początkowo zainteresowałeś się tym tematem. Jak zgromadziłeś wiedzę w tym temacie?

Pomyśl o wszystkich pytaniach i konfuzjach, które miałeś, gdy zaczynałeś i co pomogło Ci zdobyć wiedzę.

Aby pomóc, oto kilka popularnych kategorii, które zawsze dobrze sobie radzą:

  • Finanse osobiste
  • Fitness
  • Biznes Online
  • Inwestowanie
  • Wydajność
  • Nieruchomości
  • Kariera
  • Przygotowanie do testu
  • Freelancing

Pro tip: użyj narzędzia do planowania słów kluczowych Google, aby zobaczyć, jak często ludzie szukają określonej kategorii lub niszy. To ujawni, kim są ludzie, a czym nie są zainteresowani.

KROK DZIAŁANIA: Spójrz na swoją listę sprzed. Czy któraś z nich należy do tych kategorii? Jeśli nie, to w porządku! Prawdopodobnie wciąż jest publiczność na jeden z Twoich tematów.

Na razie chcę, abyś wybrał temat z listy, który chcesz przekształcić w bloga. Gdy to zrobisz, zrobisz to jeszcze bardziej szczegółowe i niszowe.

Na przykład możesz chcieć uruchomić witrynę z finansami osobistymi. Niszowanie tego może oznaczać, że stworzysz stronę z finansami osobistymi dla millenialsów zarabiających 100 000 dolarów rocznie. Albo dla trzydziestolatków, którzy chcą przejść na wcześniejszą emeryturę. Czy cokolwiek innego

Krok 2: znajdź idealną nazwę domeny

Teraz zabawna część: wybór nazwy bloga. Mam dobre i złe wieści.

  • Zła wiadomość: Większość bardzo “najlepszych” nazw domen jest już zajęta. Internet ma kilkadziesiąt lat. To ma sens.
  • Dobra wiadomość: to nie ma znaczenia, ponieważ mamy zamiar znaleźć najlepszy dla Ciebie.

Oto kilka dobrych zasad, o których należy pamiętać przy wyborze dobrego imienia:

  • Mów krótko. Nie zmuszaj potencjalnych odwiedzających do wpisywania kilku słów, aby odwiedzić Twoją witrynę. Zalecamy nie więcej niż 14 znaków.
  • Wybierz .com,. org lub. net. Są to najłatwiejsze do zapamiętania.
  • Łatwo przeliterować i wymówić. Nie chcesz ciągle pisać tego dla ludzi, gdy wspominasz o domenie swojego bloga.
  • Unikaj liczb i myślników. Nie tylko wygląda to niezgrabnie w adresie URL, ale także trudno jest wpisać po dodaniu myślników.
  • Użyj swojego imienia. Jest całkiem prawdopodobne, że Twoja nazwa jest dostępna jako domena. To sprawia, że jest to idealny wybór na osobisty blog. Powiem więcej o tym później.

Kiedy wymyślisz domenę, którą lubisz, udaj się do Hostinger aby sprawdzić, czy jest dostępny za pomocą narzędzia domeny. Jeśli tak, to świetnie! Jeśli nie, masz teraz dwie opcje:

  1. Szukaj, aż znajdziesz dostępną domenę. Gorąco polecam to zrobić, dopóki nie znajdziesz domeny, która jest dostępna. Jeśli zamierzasz pisać bloga, wyostrz swoje umiejętności synonimów, wyszukując inne słowa i frazy, które mogą być dostępne. Zaufaj mi. Jako pracujący pisarz jest to bardzo ważna umiejętność.
  2. Kup nazwę domeny. Chociaż można kupić domenę od kogoś, kto już ją ma, jest to zaawansowana opcja i może szybko stać się droga. Domeny niskiej jakości zwykle kosztują kilka tysięcy dolarów. Wysokiej jakości domeny, które są dwoma słowami, mogą z łatwością sięgać $10,000 do $ 50,000. Byłem nawet w dyskusji, aby kupić domeny za ponad $100,000 i naprawdę gorące te mogą złamać siedem cyfr. Nie wspominając już o wszystkich kłopotach związanych ze znalezieniem osoby, która jest właścicielem domeny, negocjowaniem z nią i przenoszeniem domeny, jeśli nawet osiągniesz porozumienie.

Najlepiej jest kontynuować, aż znajdziesz domenę, którą lubisz i możesz kupić bezpośrednio od rejestratora domen za około $10.

Wchodzimy w wiele szczegółów na temat tego, z którego rejestratora domen korzystać tutaj. Ale wysoce sugeruję zakup hosta internetowego, który pozwala zarejestrować domenę za darmo. To znaczy iść z Hostinger.

Używanie nazwy użytkownika jako domeny

Jeśli jest to twój pierwszy blog i nie jesteś do końca pewien, o czym chcesz pisać na blogu, polecam użycie nazwy osobistej.

Powodem jest to, że późniejsza zmiana domeny będzie oznaczać, że musisz zacząć od zera. Istnieje wiele błędów w blogowaniu, które można później poprawić; posiadanie niewłaściwej domeny nie jest jednym z nich.

Powiedzmy, że wybierasz domenę taką jak fitnessfordoctors.com po sześciu miesiącach zdajesz sobie sprawę, że wolisz prowadzić blog o finansach osobistych dla lekarzy. Musisz zdobyć nową domenę i zacząć od nowa.

Domeny osobiste są znacznie bardziej elastyczne-w końcu to tylko nazwa. Więc jeśli przeskakujesz kategorie po kilku miesiącach, to nic wielkiego. Usuń wszelkie stare treści, które nie są istotne dla Twojego nowego kierunku, zacznij publikować nowe treści i możesz iść.

To powiedziawszy, domeny osobiste mają dwa główne wady:

  1. Skalowalność. O wiele trudniej jest rekrutować innych pisarzy lub rozwijać swój blog poza swoją osobistą tożsamością później.
  2. Rentowność. Osobiste blogi, nawet jeśli generują poważne pieniądze, są znacznie trudniejsze do sprzedania. Potencjalni kupujący chcą witryny, która nie jest zależna od jednej osoby.

Są to jednak dość zaawansowane problemy. Jeśli jest to twój pierwszy blog, korzyści z używania nazwy jako domeny znacznie przewyższają koszty, które pojawiają się tylko w dół drogi.

KROK DZIAŁANIA: Wybierz nazwę domeny i uruchom z nią.

Chociaż ważne jest, aby wybrać dobrą, markową nazwę domeny, najważniejszą rzeczą do zrobienia w tym kroku jest podjęcie decyzji i odejście. Nie chcesz utknąć w strasznym stanie ” paraliżu przez Analizę.”Zamiast tego wybierz jeden oparty na powyższym systemie i uruchom z nim.

Idź głębiej: Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Sprawdź nasz artykuł o tym, jak kupić odpowiednią nazwę domeny.

Krok 3: Zarejestruj się w Hostinger

Dostawca usług hostingowych oferuje miejsce na serwerze do hostowania Twojej witryny. Tu mieszka twoja strona.”

Osoby odwiedzające Twoją stronę robią to za pośrednictwem tego serwera. To jeden z najważniejszych elementów twojej strony.

Przeszliśmy przez wszystkie główne hosty dla witryn WordPress (zdecydowanie najlepsze narzędzie do blogowania) i zebraliśmy nasze rekomendacje tutaj.

Ale tak naprawdę wybór sprowadza się do jednej opcji: Hostinger

Odwiedź Hostinger

  • Normalnie $10.19 / miesiąc
  • Darmowa Domena i certyfikat SSL
  • Tworzenie do 100 stron internetowych
  • 30-dniowa Gwarancja Zwrotu pieniędzy

Uzyskaj 80% zniżki!

Na swoim pierwszym blogu chcesz hosta, który jest popularny, zaufany, łatwy w użyciu, niezawodny i niedrogi. Nie trzeba niczego wymyślnego.

Hostinger idealnie pasuje do tej potrzeby. Najlepsze jest to, że jego plany zaczynają się od $1.99/miesiąc (przy użyciu naszego linku rabatowego). To kradzież, biorąc pod uwagę, ile pozytywnych recenzji dostaje.

Dla zdecydowanej większości osób rozpoczynających blogi, Hostinger będzie najlepszym rozwiązaniem do hostowania swojego bloga.

KROK DZIAŁANIA: Zarejestruj się w Hostinger

Jeśli dopiero zaczynasz i chciałbyś bardzo niedrogi, ale niezawodny hosting, Hostinger jest idealny.

Krok 4: Zainstaluj WordPress

Twoja strona internetowa potrzebuje systemu zarządzania treścią (CMS). Pozwala to na tworzenie i zarządzanie postami na blogu.

Jest tylko jedna opcja na to: WordPress.

Poważnie, po prostu użyj WordPress.

To dlatego, że jest to jeden z najpotężniejszych, łatwych w użyciu i konfigurowalnych CMS.

WordPress zasila mniej więcej jedną trzecią Internetu. Tak jest popularny.

Użyj WordPress na swoim blogu, koniec historii.

Ze względu na to, jak popularny jest WordPress, większość hostów internetowych oferuje instalację jednym kliknięciem dla WordPress. To bardzo proste.

Oczywiście możesz użyć dedykowanej platformy blogowej, takiej jak Medium, a nawet LinkedIn. Istnieje kilka dobrych powodów, aby wybrać platformę blogową. Jednak ogólnie polecam posiadanie własnej platformy. W ten sposób Masz pełną kontrolę nad tym, kim są Twoi odbiorcy i co masz do napisania.

KROK DZIAŁANIA: Zainstaluj WordPress na swoim hoście.

Hostinger sprawia, że jest to naprawdę łatwe–w rzeczywistości poradzisz sobie z instalacją WordPress podczas procesu rejestracji.

Po poinformowaniu Hostingera o typie witryny, którą chcesz utworzyć (w tym przypadku blog), zaoferuje Ci kilka odpowiednich opcji CMS. Po prostu wybierz WordPress:

Zakończ resztę procesu rejestracji i uruchom swoją witrynę. Gdy będzie gotowy, Hostinger poprosi Cię o aktywację WordPressa przy pierwszym logowaniu.

Za każdym razem, gdy chcesz wejść w interakcję z witryną WordPress, możesz ją znaleźć na lewym pasku bocznym pulpitu Hostinger.

Krok 5: Wybierz przyciągający wzrok motyw WordPress

To bardzo łatwo zmienić wygląd witryny dzięki WordPress.

Najlepsza część: nie jest wymagana wiedza o kodowaniu.

To dlatego, że WordPress używa ” tematów.”Są to małe pakiety kodu, które można wymieniać i wysyłać. Za każdym razem, gdy zmienisz swój motyw, Twoja witryna również się zmieni, ale zawartość bloga pozostaje taka sama.

To sprawia, że bardzo łatwo rozwijać swoją witrynę w czasie bez konieczności odbudowy całej witryny od podstaw.

Hostinger rzeczywiście ma wybrać motyw podczas procesu konfiguracji, tuż po wybraniu WordPress jako CMS.

Hostinger zaoferuje Ci kilka darmowych motywów na początek. Było ich 38, kiedy się zapisałem.

Wybierz coś, co ci się podoba, ale nie bądź zbyt cenny w tym momencie. Możesz później przełączyć swój motyw z bardzo małą pracą.

Liczba tematów przyprawia mnie o zawrót głowy. Istnieją już tysiące darmowych i płatnych motywów, a społeczność WordPress zawsze tworzy więcej.

Wybierając motyw dla dowolnego z moich blogów, Idę prosto do StudioPress. Motywy są nieco droższe w $130. (Większość motywów kosztuje $20-50. Ale warto.

StudioPress został zakupiony przez WP Engine, a WP Engine zawiera teraz wszystkie motywy StudioPress jako część pakietu hostingowego. To miła gratis, jeśli już planujesz hosting swojej witryny za pomocą WP Engine.

Jeśli chcesz szerszy wybór motywów WordPress w standardowych cenach, Themeforest jest najpopularniejszym rynkiem motywów WordPress. W jego wyborze znajdziesz wszystko, co chcesz.

Ponieważ tak łatwo jest wybrać pierwszy motyw za pomocą Hostingera (jedno kliknięcie podczas procesu konfiguracji), chcę pokazać, jak przełączyć swój motyw w przyszłości. To wcale nie jest trudniejsze.

KROK DZIAŁANIA: Kup motyw i dodaj go do swojej witryny.

Po zakupie motywu Zaloguj się na swoim blogu WordPress, przejdź do Temat sekcja, która jest pod Wygląd w menu paska bocznego WordPress. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dodawania motywu.

Musisz przesłać pliki motywów do WordPress i aktywować motyw z poziomu WordPress. Możesz znaleźć opcję przesyłania, przechodząc do Tematy > Dodaj Nowy, przycisk do góry. Następnie zobaczysz tę opcję, aby przesłać:

Będziesz mógł zarządzać dowolnymi motywami przesłanymi do bloga WordPress z sekcji motywy:

Krok 6: Zainstaluj wtyczki WordPress

Jedną z najlepszych części WordPress jest to, że jest nieskończenie konfigurowalny. Ponieważ jest open-source, możesz go zmienić, aby robić, co chcesz.

Najprostszym sposobem na wprowadzenie zmian są wtyczki. Wtyczki to małe partie oprogramowania, które można zainstalować w WordPress, aby uzyskać dodatkową funkcjonalność. W ten sposób dodasz kilka dodatkowych funkcji do swojej witryny bez konieczności samodzielnego kodowania czegokolwiek.

Ale uważaj tutaj i postaraj się nie przesadzić.

Niektórzy blogerzy zainstalują dziesiątki, a nawet setki wtyczek na swoich blogach. To może później spowodować wiele problemów.

Wtyczki nie tylko mogą powodować nieoczekiwane konflikty ze sobą, stają się one odpowiedzialnością za bezpieczeństwo, ponieważ jest mało prawdopodobne, że każdy właściciel wtyczki będzie utrzymywał wtyczkę w czasie. Stają się również ogromnym bólem głowy do zarządzania.

Kiedy masz tak wiele wtyczek, nigdy nie jesteś pewien, która wtyczka powoduje konkretny problem.

Lubię ograniczać moje wtyczki do niesamowitych wtyczek 5-10.

KROK DZIAŁANIA: Pobierz pomocne wtyczki

Oto kilka moich ulubionych:

  • Akismet-wymagany dla każdego bloga, automatycznie filtruje tonę spamu komentarza, który jest problemem dla każdego blogera. Jest to jedna z niewielu wtyczek, które z radością płacę za aktualizację.
  • Yoast SEO – najbardziej zalecana wtyczka SEO, automatycznie obsługuje wiele zadań SEO, a także znacznie ułatwia zadania SEO na stronie.
  • Formularz kontaktowy 7-najpopularniejszy formularz kontaktowy. Skonfiguruj stronę kontaktową w swojej witrynie, a następnie użyj tej wtyczki, aby utworzyć formularz kontaktowy, który wyśle Ci wiadomość e-mail za każdym razem, gdy ktoś wypełni formularz. Super łatwe.
  • TinyMCE Advanced-kilka ulepszeń do edytora WordPress, który znacznie ułatwia pisanie w WordPress. W dzisiejszych czasach Zwykle o tym zapominam. Piszę wszystkie moje posty w Dokumentach Google, a następnie formatuję je w WordPress za pomocą domyślnego edytora HTML.
  • WP Super Cache-dobra wtyczka do przyspieszenia witryny.
  • MailChimp dla WordPress-więcej na ten temat poniżej. Jest to najprostszy sposób na połączenie witryny WordPress z kontem MailChimp, utworzenie formularza rejestracji e-mail i rozpoczęcie zbierania subskrybentów wiadomości e-mail.
  • WordPress Popular Posts-najprostszy sposób na dodanie listy najpopularniejszych postów do paska bocznego bloga. Lista zostanie zaktualizowana automatycznie.

Krok 7: Zainstaluj Google Analytics

Google Analytics to bezpłatne narzędzie analityczne Google. Pozwala robić takie rzeczy jak:

  • Zobacz ile osób odwiedza Twoją stronę
  • Znajdź dane demograficzne odwiedzających
  • Zobacz, które posty i strony na blogu są najczęściej odwiedzane

Ale to może się bardzo skomplikować, bardzo szybko.

Dlatego na razie zignorujemy większość tego, co znajduje się w Google Analytics.

Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć konto Google Analytics i zainstalować je na swoim blogu.

I chociaż istnieje wiele dobrych powodów, aby zainstalować Google Analytics, są dwa duże, chciałbym wskazać na:

Po pierwsze, Google Analytics przechowuje Twoje dane w czasie. Kiedy będziesz gotowy do nurkowania później, będziesz wdzięczny, że zbierasz dane od samego początku.

Po drugie, ekscytujące jest oglądanie osób odwiedzających Twoją witrynę na początku. Pamiętam, jak po raz pierwszy Google Analytics zarejestrował gościa na moim pierwszym blogu. Myślałem, że to pomyłka. “Ktoś odwiedził moją stronę? Naprawdę? Dlaczego mieliby to zrobić? Kim oni są? Podobało im się?”

Widząc tych pierwszych gości przyjdzie daje ogromny wzrost motywacji. Nawet jeśli sprawdzasz tylko Google Analytics, aby zobaczyć całkowity ruch, warto poświęcić czas na skonfigurowanie.

Jest również dość łatwy w konfiguracji. Oto przewodnik krok po kroku, aby pomóc:

Krok 1: Zaloguj się do Google Analytics

To proste. Przejdź do Google Analytics i kliknij na Rozpocznij Pomiar.

Jeśli nie jesteś zalogowany na konto Google, poprosi Cię o zalogowanie się na konto Google. Jeśli masz, zrób to. Jeśli nie, utwórz go i zaloguj się za jego pomocą.

Krok 2: Utwórz konto Google Analytics

Na tym ekranie zostaniesz poproszony o podanie nazwy konta. Użyj w tym celu nazwy swojej witryny lub bloga.

Na razie nie martw się o pola ze znacznikami. Zawsze możesz je później zmienić.

Gdy to zrobisz, kliknij na Następny na dole.

Krok 3: Wybierz, co chcesz zmierzyć

Na tym ekranie pojawi się monit o wybranie, czy chcesz zmierzyć witrynę, aplikację, czy kombinację obu tych funkcji.

Wybierz Www ponieważ tworzysz bloga.

Następnie kliknij Następny.

Krok 4: wypełnij dane nieruchomości

Teraz poprosi Cię o podanie niektórych szczegółów dotyczących twojej witryny, w tym jej nazwy, adresu URL, kategorii branżowej i strefy czasowej.

Gdy już to zrobisz, kliknij na Utwórz na dole.

Krok 5: skopiuj i wklej kod śledzenia na swoją stronę

Po utworzeniu konta otrzymasz unikalny kod śledzenia JavaScript dla swojej witryny. Po skopiowaniu i wklejeniu tego fragmentu kodu do witryny Google Analytics rozpocznie zbieranie danych dla Ciebie.

Voila! To wszystko. Teraz śledzisz Google Analytics dla swojej witryny.

Krok 8: skonfiguruj swoją listę e-mailową

Każdy silnik marketingowy, który zbudowałem dla firm, opiera się na wiadomościach e-mail.

I jest ku temu dobry powód: listy e-mailowe są najlepszym narzędziem marketingowym. Kropka.

Pomyśl o swojej liście e-mailowej jak o gigantycznym promieniu Laserowym, na którym możesz skupić się na dowolnej ofercie. Konsulting sprzedażowy? Prześlij swoją listę czytelnikowi.

Publikujesz nowy wpis na blogu? Umieść swoją listę na dole wpisu na blogu.

Podcast właśnie z tobą rozmawiał? Podziel się swoją listą z publicznością podcastu.

Ze wszystkich kanałów marketingowych, które pojawiły się i zniknęły na przestrzeni lat, nic nie może się równać z mocą wysokiej jakości listy e-mail.

Nawet jeśli nie wiesz, co wysłać subskrybentom e-maili, to jest w porządku. Ważne jest to, że zaczynasz zbierać listę subskrybentów i wcześnie budujesz fundację.

KROK DZIAŁANIA: Utwórz listę e-mailową.

Używanie Stały Kontakt lub inne usługi e-mail marketingu, zacznij zbierać wiadomości e-mail na swoim blogu, aby lista była gotowa tak szybko, jak potrzebujesz. Potrzeba czasu, aby zbudować przyzwoitą listę rozmiarów, więc twoja przyszła ja będzie bardzo wdzięczna, jeśli skonfigurujesz ją teraz.

Nawet super podstawowy opt-in na pasku bocznym bloga wystarczy, aby zacząć.

Nie martw się nawet o wysyłanie e-maili, chyba że chcesz. Najważniejsze jest to, że od początku zbierasz subskrybentów wiadomości e-mail. Listy e-mailowe mogą być kopalnią złota, gdy masz kilka tysięcy subskrybentów, a pieniądze naprawdę wpadają, gdy masz subskrybentów 10,000 I więcej.

Krok 9: Wybierz kadencję blogowania

Pisanie postów na blogu to nie sprint, to maraton. Właściwie, to bardziej jak wielodniowa wycieczka z plecakiem.

Najlepsi blogerzy rozliczają się w konsekwentnym tempie pisania, które mogą utrzymać przez kilka lat. Zgadza się, lata.

Oto kilka zasad dotyczących częstotliwości publikowania:

  • Co najmniej znajdź sposób na publikowanie postów raz w tygodniu. To też musi być znaczący post: co najmniej 2000 słów. Polecam zacząć tutaj.
  • Poważni blogerzy będą publikować 2-3 razy w tygodniu.
  • Większe witryny szybko docierają do 5-7 postów tygodniowo. Wymaga to wielu autorów.
  • Heavy hitters, którzy pchają rzeczy do limitu, zrobią 25-50 postów tygodniowo. Nie żartuj, jest to dla dużych firm wykorzystujących content marketing jako główny kanał pozyskiwania klientów. HubSpot jest klasycznym tego przykładem.

Im bardziej to zrobisz, tym łatwiej będzie publikować posty. Uzyskanie kilku postów za drzwiami każdego tygodnia może wydawać się teraz dużo, ale z czasem każda część twojego procesu stanie się szybsza.

Ważną rzeczą jest rozpoczęcie kadencji blogowania na prawej stopie. Zacznij od cotygodniowego rytmu publikacji i buduj stamtąd.

KROK DZIAŁANIA: Zacznij publikować co najmniej raz w tygodniu.

Wiem, że pisanie nie jest łatwe. Po pisaniu postów na blogu w pełnym wymiarze godzin przez trzy miesiące, zawsze chcę wyrzucić mojego MacBooka przez okno. To harówka dla nas wszystkich. Dlatego polecam zacząć od jednego posta tygodniowo.

To nadal daje ci większość tygodnia na skupienie się na innych aspektach swojej witryny, a jednocześnie daje ci przerwę w pisaniu postów na blogu przez cały czas.

Naprawdę świetny post powinien zająć ci dwa dni. Pierwszy dzień jest na badania i zarysowania, wraz z jak najwięcej pisania, jak można ukończyć. Drugi dzień jest na zakończenie pisania, korekty i opublikowania postu w WordPress.

Ponadto naciskaj jakość tak mocno, jak możesz. Kluczem do budowania witryny i ruchu w czasie jest pisanie postów, które są bardziej wartościowe niż to, co inni ludzie już opublikowali w Twojej kategorii.

Krok 10: Zbuduj publiczność

Jest super znany artykuł w kręgach blogujących: 1,000 prawdziwych fanów.

Zasadniczo zdobycie 1000 prawdziwych fanów oznacza, że możesz w pełni się utrzymać. Możesz rzucić pracę, pracować z dowolnego miejsca i mieć pełną kontrolę nad swoim życiem. Wszystko od trafienia bardzo rozsądnego celu 1000 prawdziwych fanów.

Dzięki blogowaniu powoli i konsekwentnie zbudujesz publiczność prawdziwych fanów 1,000.

Tak długo, jak będziesz to robić, dotrzesz tam. Zazwyczaj trwa to kilka lat.

KROK DZIAŁANIA: Użyj tego systemu, aby uzyskać 1000 prawdziwych fanów.

Oto, na czym należy się skupić, aby dotrzeć tam szybciej:

  • Zawsze publikuj co najmniej raz w tygodniu. Nigdy nie opuszczaj tygodnia.
  • Zacznij publikować 2-3 razy w tygodniu, jeśli możesz.
  • Na każdym poście naciskaj na jakość tak mocno, jak możesz. Wygoogluj temat i zobacz, co zrobili inni, a następnie zadaj sobie pytanie, jak możesz napisać coś jeszcze lepszego.
  • Pisz rzeczy, które nie zostały jeszcze napisane na śmierć. Znajdź nowe spojrzenie lub perspektywę na tematy, których inni jeszcze nie omówili.
  • Znajdź swój głos i bądź autentyczny, aby ludzie mogli cię poznać. To szybciej buduje połączenia z odbiorcami. Szybkim hakerem jest udawanie, że piszesz swoje posty do bliskiego przyjaciela.
  • Pozwól swoim czytelnikom komentować. Disqus ma mnóstwo użytkowników i pozwala czytelnikom zostawić opinię, pochwalić swój post lub zostawić krytykę. Jeśli chcesz zaangażować swoich pierwszych podstawowych czytelników, wykorzystaj to, aby nawiązać z nimi solidne połączenie.
  • Aby jeszcze bardziej naciskać, Aktywuj się w innych społecznościach online. Publikuj w grupach na Facebooku, subredditach, na Twitterze, rób wywiady podcastowe, rozmawiaj, kiedy możesz – wszystko i wszystko. Bądź tak pomocny, jak tylko możesz być w tych społecznościach.
  • W przypadku wszystkich treści stale zadawaj sobie pytanie: “Jak mogę uczynić to tak wartościowym, jak to możliwe?

Gdy Twoi blogowi odbiorcy dojrzeją, będziesz chciał zmieniać strategie ruchu w miarę rozwoju.

Krok 11: zarabiaj na swoim blogu

Istnieją trzy sposoby zarabiania przez blogi.

Tak, tylko trzy. Są to:

  • Infoprodukty. Kursy Online, webinaria, e-booki itp.
  • Programy partnerskie. Współpracujesz z marką, aby promować swoje produkty i dostajesz cięcia sprzedaży.
  • Freelancing i doradztwo. Używasz swojego bloga jako platformy do wyszukiwania klientów i klientów dla własnych usług.

Oto krótki podkład o tym, jak działają:

Jak Działają Infoprodukty

Mógłbym napisać o tym książkę. Póki co, będzie to proste. Oto model:

  1. Zachęcaj ludzi do odwiedzania Twojej witryny.
  2. W swojej witrynie podaj im powód, aby subskrybowali Twoją listę e-mailową.
  3. Gdy będą subskrybentami wiadomości e-mail, przeprowadź je przez lejek startowy. Są to lejki e-mailowe zaprojektowane specjalnie do sprzedaży produktów infoproducts. Zazwyczaj są to Kursy, które zawierają kilka lekcji wideo.
  4. W zależności od wolumenu i rynku docelowego przekonwertujesz około 0.5% do 1% nowych subskrybentów wiadomości e-mail na klienta w cenie $500 – $2,000 za kurs. Przy głośności, to szybko się sumuje.

To brzmi zbyt pięknie, by mogło być prawdziwe. Chociaż jest kilka połowów, to głównie prawda. Jakie są haczyki?

Po pierwsze, musisz być bardzo dobry w kopiowaniu bezpośredniej odpowiedzi.

Po drugie, pomaga być w odpowiedniej kategorii. Ludzie chcą pieniędzy, statusu i związków.

Jak Działają Programy Partnerskie

To całkiem proste: tworzysz jak największą grupę odbiorców. Następnie, w całej treści, polecasz produkty, które są pomocne dla tych odbiorców.

Gdy Twoi odbiorcy klikną link tej rekomendacji, otrzymają specjalny kod śledzenia. Jeśli skończą na zakupie, dostaniesz działkę ze sprzedaży.

Głównym minusem jest to, że tylko niewielki procent ludzi kiedykolwiek kliknie, a jeszcze mniejszy procent ludzi kupi. Tak więc naprawdę pomaga mieć ogromny ruch, aby zarobić wystarczająco dużo pieniędzy na swoim blogu.

Jak działa freelancing i doradztwo

Podczas gdy infoprodukty i afiliacje są głównymi sposobami na zarabianie poważnych pieniędzy, potrzebujesz również poważnego ruchu, aby je uruchomić. Przynajmniej jeśli chcesz, aby działały na tyle dobrze, aby zarabiać sześć cyfr rocznie…

Dlatego uważam, że freelancing i doradztwo jest najlepszym sposobem dla początkujących, aby zacząć zarabiać szybko blogowanie.

Aby szybko zarabiać pieniądze, jest to zdecydowanie najlepsza opcja. Jest to również najłatwiejsze do zrobienia.

Kiedy pracowałem w I Will Teach You To Be Rich, nasze programy freelancerskie nauczyły tysiące ludzi, jak zacząć freelancing. To, co zawsze mnie rozwalało, to to, jak zmienia życie te pierwsze kilka freelancerów.

Sam przeszedłem tę zmianę. Lata temu założyłem mojego osobistego bloga i zrobiłem to dla kilku freelancerów. Nigdy nie zapomnę tej pierwszej 100 $ płatności wysłanej przez PayPal. Kwota brzmi teraz tak mało, ale prawdziwym skutkiem była świadomość, że sam wygenerowałem ten dochód.

Zgadnij, ile ruchu ma mój osobisty blog? Tylko kilka tysięcy odwiedzających miesięcznie, rozłożonych na około 20 postów na blogu.

Każdy może stworzyć bloga o takim rozmiarze i wykorzystać go do generowania potencjalnych klientów. To wystarczy, aby zbudować bazę klientów, która płaci Ci $3,000 do $ 5,000 miesięcznie. To wystarczy, by rzucić pracę. To zmienia życie.

I jest to o wiele łatwiejszy cel do osiągnięcia niż w pełni zautomatyzowana maszyna Partnerska lub infoproduct marketing. Zawsze masz możliwość zbudowania tego później.

A co z innymi metodami zarabiania?

Większość z nich to strata czasu. Wpływ na przychody jest marginalny, to całkowite odwrócenie uwagi. Kilka z nich warto zrobić dla marketingu i brandingu. Resztę należy całkowicie zignorować. Oto lista, którą blogerzy zawsze próbują w pewnym momencie:

  • Książki – Świetne do marketingu. Dodaje ton wiarygodności Twojej marce. Ale w ogóle nie odczujesz wpływu na przychody.
  • Wydarzenia – Nienawidzę wydarzeń z każdego włókna mojej istoty. Całe ryzyko jest z góry obciążone, wszystkie kontrakty są zamykane przed czasem, są uciążliwe do sprzedania, a ty nawet nie wiesz, czy zarobisz pieniądze, aż do momentu przed wydarzeniem. Nawet jeśli zarabiasz, marże są straszne. Dla mnie są to całkowite rozproszenie uwagi i ogromny koszt alternatywny dla biznesu.
  • Banery reklamowe (Google Ads, formalnie AdSense, na przykład) – ostatni raz zarabiali przyzwoite pieniądze około 2003 roku. W dzisiejszych czasach nie jestem nawet pewien, czy można uzyskać banery reklamowe, aby pokryć rachunek za hosting. Tylko częściowo żartuję.
  • Mówienie – Zrobione we właściwy sposób, okazjonalne mówienie może być świetnym budowniczym marki. I chociaż to brzmi niesamowicie, aby dostać 20,000 dolarów za występ mówcy, to nie jest tak niesamowite, gdy nauczysz się, że większość mówców nigdy nie dostaje zapłaty, potrzeba miesięcy pracy, aby stworzyć wykład, który wymaga takiej Opłaty, naprawdę potrzebujesz bestsellera New York Timesa, aby pobierać prawdziwe opłaty, a po pierwszym roku będziesz mieć tak dość pokoi hotelowych,że nigdy nie będziesz chciał podróżować. Rób koncerty, gdy pojawiają się dobre okazje; nie buduj na nich biznesu.

Nie zniechęcaj się tym. Ważne jest to, że zaczynasz budować swojego bloga i pisać. Rób to konsekwentnie i trzymaj się systemu, a przekonasz się, że sukces przychodzi szybciej niż myślisz.

To prowadzi nas do naszego ostatniego kroku…

Ostatni krok działania: rozwijaj się! Przeczytaj artykuły o tym, jak założyć i rozwijać udany blog

Od lat piszemy o blogowaniu i o tym, jak zarabiać na blogowaniu na Quick Sprout. Sprawdź wszystko na temat blogowania, aby uzyskać listę z adnotacjami, co powinieneś przeczytać dalej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts