Jak napisać Post na blogu: 22 przydatne wskazówki

Jak trudne może być napisanie posta na blogu? Jeśli nastolatek może to zrobić, ty też możesz, prawda?

Cóż, pisanie posta na blogu nie jest wcale trudne, ale pisanie świetnie. post na blogu jest bardzo trudny. Poniżej znajdują się przydatne wskazówki 22 dotyczące pisania postów na blogu, które pomogą wyróżnić Twoje treści z tłumu.

Write a blog post

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Blog O Twojej Pasji

Blogowanie może być obowiązkiem, chyba, że jesteś pasjonatem tematu. Więc przede wszystkim wybierz temat, który Cię pasjonuje.

Nie wybieraj tylko tematu, który” wydaje ci się ” pasją. Wybierz taki, który na pewno ci się spodoba. To musi być temat, który kochasz tak bardzo, że chcesz stale uczyć się o nim więcej.

Break With Your Old Ways

Pamiętasz, jak pisałeś prace semestralne w liceum lub na studiach? Jeśli nie, masz szczęście! Jeśli tak, pisanie postów na blogu będzie dla ciebie trudnym zadaniem. Musisz ignorować wszystkie rzeczy, których nauczyli cię profesorowie o pisaniu.

Nie jesteś tutaj, aby pisać pracę semestralną – jesteś tutaj, aby stworzyć rozmowę!

Gdyby moje posty na blogu brzmiały tak, jakbym mówił na ty zamiast na ty, nie znudziłbyś się i irytował mną? Upewnij się, że robisz to samo: rozmawiaj ze swoimi czytelnikami—nie z nimi.

Wiesz O Czym Chcesz Pisać

Zanim zaczniesz pisać pierwsze słowo, musisz wiedzieć, jakie będzie ostatnie słowo. Nie mam na myśli tego w dosłownym sensie, ale musisz wiedzieć, jak zaczniesz swój post na blogu, punkty, które zamierzasz przekazać i jak zamierzasz wszystko zakończyć.

Jeśli jesteś jedną z tych osób, które lubią być spontaniczne, to świetnie. Jako jedna z tych osób zdałem sobie sprawę, że nie działa to dobrze z blogowaniem. To tylko spowoduje, że będziesz spędzać więcej czasu na pisaniu, niż potrzebujesz.

Poza tym, jestem pewien, że jesteś już przywiązany do czasu. Prawda? Więc po co marnować więcej?

Znajdź Popularne Tematy Na Blogu O

Znajdź temat, który Cię pasjonuje i stwórz listę wszystkich popularnych blogów w tej przestrzeni. Możesz to łatwo zrobić, przeszukując Google. Jeśli w Twojej przestrzeni nie ma wielu popularnych blogów, wymień wszystkie blogi, które są nieco w Twojej przestrzeni i są popularne.

Teraz, gdy masz listę wszystkich popularnych blogów, przeglądaj je raz w tygodniu. Przeglądając je, poszukaj przycisków społecznościowych na każdym poście, które pokazują, ile osób tweetowało lub polubiło ten post. Im wyższa liczba, tym lepiej.

Weź posty, które mają ponad 50 lub 100 udziałów społecznościowych i wymień je w arkuszu kalkulacyjnym jako nowe pomysły do wykorzystania w przyszłości. To może być Twoja lista, gdy potrzebujesz nowego tematu do napisania.

Stwórz Niesamowity Tytuł

Dopóki nie wymyślisz niesamowitego tytułu, nie powinieneś zaczynać pisać swojego posta na blogu. Możesz mieć najlepszą treść, ale jeśli twój tytuł jest do bani, większość ludzi go nie przeczyta.

Powiedzmy, że celowaliśmy w słowo kluczowe, wskazówki do pieczenia ciast. Teraz, z punktu widzenia SEO, oczywiście chcesz, aby to słowo kluczowe pojawiło się w tytule i gdzieś na początku tytułu oraz z perspektywy blogowania. Musisz upewnić się, że słowa otaczające twoje słowo kluczowe są wystarczająco kuszące, aby ludzie mogli je kliknąć. Odkryłem, że liczby działają naprawdę dobrze dla postów na blogu.

Zamiast po prostu powiedzieć wskazówki do pieczenia ciast, chcesz umieścić coś w rodzaju, 25 niesamowite wskazówki do pieczenia ciast. Dobrze? To jest coś, co zachęci ludzi do klikania, ponieważ są ciekawi konkretnej liczby 25, a słowo niesamowite również sprawia, że są bardziej ciekawi. To jest to, co nazwałbym niesamowity tytuł, który powinien uzyskać kilka kliknięć!

Podłącz Swoich Czytelników

Masz tylko kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę ludzi. Jeśli nie możesz przyciągnąć czyjejś uwagi w ciągu pierwszych kilku zdań, które piszesz, straciłeś je.

Ponadto, z punktu widzenia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, chcesz, aby twoje słowo kluczowe pojawiło się wysoko w treści, najlepiej w pierwszym, drugim lub trzecim zdaniu Twojego postu.

Oto przykład, w jaki sposób mogę napisać kilka zdań w intro postu na blogu, które przyciągną większość czytelników do czytania więcej:

Jak trudne może być napisanie posta na blogu? Jeśli nastolatek może to zrobić, ty też możesz, prawda? Cóż, pisanie posta na blogu nie jest wcale trudne, ale pisanie świetnie. post na blogu jest bardzo trudny.

Jeśli spojrzysz na powyższy akapit, zauważysz, że zrobiłem kilka rzeczy:

  1. Stworzyłem z tobą rozmowę.
  2. Pokazałem ci, że każdy może napisać post na blogu, co sprawia, że czujesz, że też możesz to zrobić (co możesz).
  3. Zachęcam do dalszej lektury nawiązując do faktu, że nie każdy pisze świetnie. wpisy na blogu.

W drugim akapicie używam dowodu społecznego, aby wykazać, że nie jestem zwykłym Joe, który daje rady. Jeśli jesteś nowy na tym blogu, możesz potrzebować tego dowodu.

W ciągu ostatnich kilku lat założyłem dwa blogi. Chociaż mój pierwszy blog był blogiem Technorati 100, treść była do dupy. Czytelnicy nie dbali o czytanie treści ani angażowanie się w rozmowę (komentowanie bloga).

Widząc, że byłem najlepszym blogerem 100, możesz potraktować moją radę nieco poważniej. Jednocześnie mówienie ci, że nawaliłem, pokazuje, że nie jestem doskonały i że zawsze możesz się poprawić.

Każdy ma inny styl pisania, więc nie oczekuję, że Twoje akapity wprowadzające będą takie jak moje, i to jest w porządku. Tak długo, jak używasz niektórych elementów, których użyłem, twoi czytelnicy będą zaangażowani.

Utwórz Rozmowę

Czy zauważyłeś, że często używam słów ” ty ” i ” ja ” w moich wpisach na blogu? Robię to, ponieważ próbuję nawiązać z tobą rozmowę. Ostatnią rzeczą, jaką chcę, żebyś czuł, jest to, że czytasz esej bo to by było nudne. Wiem o tym, bo byłoby to dla mnie nudne.

Od lat piszę posty na blogu – starając się, aby były jak najbardziej przyjazne i przyjazne – dlatego dostaję tak wiele komentarzy do każdego z moich wpisów na blogu.

Nigdy nie testowałem postów w stylu eseju A / B, ponieważ nigdy nie chciałbym opublikować postu na blogu, który został napisany jak esej.

Nawet bez testu, jest jedna rzecz, o której jestem przekonany, jeśli chodzi o używanie stylu konwersacji w postach na blogu: pomaga w czytelności.

Widocznie ty też to wolisz, bo co tydzień dostaję takie maile:

Chciałem tylko podziękować za wszystkie posty na blogu, które napisałeś. Są wnikliwe i pomogły mi nauczyć się marketingu online. Twój blog jest naprawdę łatwy do odczytania i strawienia informacji.

Nie trzeba odpowiadać.

Zdrowie!

Tworząc rozmowę, zobaczysz, że Twoje posty na blogu są czytane więcej, a ludzie częściej komentują.

Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli czytasz post na blogu, który Ci się podobał, a autor postu zadał ci pytanie na końcu… co byś zrobił?

Istnieje duża szansa, że odpowiesz komentarzem, prawda? Wiem o tym.

Zadając czytelnikom pytanie, zachęcisz Więcej z nich do pozostawienia komentarzy. Spowoduje to, że ludzie pozostaną na Twoim blogu dłużej, ponieważ pozostawienie komentarza zajmuje więcej niż kilka sekund. Dodatkowo daje Ci możliwość odpowiedzi na komentarze i zachęcenia czytelników do powrotu na Twojego bloga.

Dlatego odpowiadam na każdy komentarz na temat Quick Sprout. To główny powód, dla którego powtarzający się odwiedzający stanowią 40% mojego ruchu.

Otwórz

Kiedy czytasz bloga, ile tak naprawdę wiesz o osobie stojącej za blogiem? Bardzo mało, prawda?

Jeśli masz szczęście, blogerka może mieć biografię i zdjęcie siebie na pasku bocznym… ale to prawie wszystko.

Nie możesz oczekiwać, że publiczność się z Tobą połączy, jeśli się nie otworzysz. Możesz to osiągnąć za pomocą strony O mnie. Nie taki, który dotyczy Twojego bloga lub Twojej firmy, ale o Tobie… osoba stojąca za blogiem.

Jeśli masz blog firmowy, możesz utworzyć stronę O każdym autorze na swoim blogu.

Aby stworzyć skuteczną stronę O nas, powinieneś rozważyć wykonanie następujących czynności:

  1. Opowiedz swoją pełną historię – od urodzenia do dziś, podaj szczegóły swojego życia.
  2. “Don’ t hold back” – od chwil, których się wstydzisz, do chwil, z których jesteś dumny, podziel się nimi wszystkimi. To pozwoli ludziom poznać wszystkie strony Ciebie.
  3. Dołącz zdjęcie – ludzie nie będą mogli się z Tobą skontaktować, dopóki cię nie zobaczą. Możesz umieścić swoje zdjęcie na swojej stronie O mnie, lub możesz stworzyć rysunkową wersję, taką jak ja.
  4. Porozmawiaj o swoich celach – tak jak pomagasz swoim czytelnikom w swoich treściach, oni również mogą Ci pomóc. Przedyskutuj swoje przyszłe plany i cele na swojej stronie O mnie. Moim jest założenie pewnego dnia organizacji non-profit.

Dłuższa Zawartość Jest Zwykle Lepsza

Jeśli spojrzysz na poniższe dane, będziesz musiał się ze mną zgodzić. Dłuższe posty zwykle działają lepiej na każdym poziomie.

Przejrzyjmy powody, dla których jest to prawdą.

Pierwszym z nich jest fakt, że większa liczba słów zwykle powoduje większy ruch w wyszukiwaniu. Istnieje ponad 200 czynników, które wpływają na to, jak twoja zawartość plasuje się w SERP. Dowody sugerują, że im więcej treści ma Twoja strona, tym większa szansa, że ma najwyższą pozycję w wynikach Google.

SerpIQ badał ranking wyników wyszukiwania na podstawie długości treści. Oto co znaleźli:

content length

Im wyższa pozycja w Google SERP, tym więcej treści ma Strona. Zauważ, że każda z tych pierwszych wyników strony ma zawartość przekraczającą 2000 słów.

Robot Google, Googlebot, jest odpowiedzialny za indeksowanie witryny. Kiedy to robi, patrzy na każde pojedyncze słowo, znacznik i cząstkę informacji (z kilkoma wyjątkami, takimi jak bogate pliki multimedialne i dynamiczne strony).

Istnieją różne typy treści, które są indeksowane-tytuł strony, nagłówki (H1, H2, H3 itp.), metadane, znaczniki alt na obrazach itp.

Im więcej masz Treści, tym więcej jest indeksowanych. Im więcej to zostanie zindeksowane, tym lepiej sprawdzi się w wyszukiwaniach i wynikach. To takie proste.

Innym powodem dłuższej treści Jest to, że im większa liczba słów, tym więcej linków otrzymasz Zwykle.

Wspomniałem wcześniej, że długa treść zdobywa więcej linków. Oto dowód z testu Moz:

moz word count

Korelacja nie mogła być jaśniejsza.

moz link count

Z czystej perspektywy danych, nie można się temu sprzeciwiać. Dłuższa zawartość zyskuje więcej linków. Więcej linków oznacza lepsze SEO. Lepsze SEO oznacza więcej konwersji i przychodów.

Ponadto dłuższa zawartość jest również częściej udostępniana! Popularny dziennik internetowy opublikował dane na temat tego, jak można udostępniać jego treść z perspektywy długości. Zespół odkrył, że dłuższe artykuły były częściej udostępniane.

social shares

Gdy liczba słów przekroczy 1500 słów, jest w strefie złotego udziału.

Moje własne badania na Quick Sprout to potwierdzają. Wszystkie moje posty, które są więcej niż słowa 1,500, otrzymują 68% więcej tweetów i 22% więcej polubień na Facebooku niż artykuły z mniej niż słowami 1,500. W przypadku wszystkich rozmów na temat tworzenia postów “do udostępniania” okazuje się, że czynnikiem decydującym jest długość treści.

Jednak jeśli chodzi o treści internetowe, długość jest tylko jednym z czynników, które należy wziąć pod uwagę. Musisz wziąć pod uwagę wiele innych kwestii. Weź pod uwagę, jak wszystkie te inne czynniki wpływają na długość Twojego postu.

  • Substancja – to podstawa. Co chcesz przez to powiedzieć? Co to za substancja? Jeśli możesz powiedzieć to w 100 słowach, to może chcesz to zrobić. Jeśli to wymaga 2000 słów, to też w porządku.
  • Styl – niektóre style pisania nadają się do treści, które są krótkie, zwięzłe i do rzeczy. Innym razem styl jest bardziej konwersacyjny i interaktywny. Styl wpłynie na długość zawartości.
  • Częstotliwość – jak często publikujesz wpływa na długość twoich postów. Niektórzy blogerzy mogą publikować tylko raz w tygodniu, ale kiedy to robią, jest to bardzo dokładny post na blogu. Inne strony wyskakują krótkie każdego dnia. To tylko kwestia tego, ile zespół content marketingu może zarządzać. Dobra treść wymaga czasu!
  • Format – sposób sformatowania artykułu ma ogromny wpływ na jego czytelność. Zwykle używam wielu podtytułów, kropelek obrazów i krótkich akapitów. Ważne jest, aby podzielić zawartość na kawałki, aby ludzie mogli ją zeskanować.
  • Cel – każdy dobry plan content marketingowy ma swój cel…wiele celów, faktycznie. Ostatecznym celem jest konwersja, ale w ramach tego szerokiego celu istnieją cele podrzędne. Inne cele mogą być szerzenie świadomości marki, pobudzanie zaangażowania społecznego, rozwijanie list e-mail, zapewnienie edukacji lub poprawa SEO. Różne cele będą oczywiście oznaczać różne wymagania dotyczące długości.
  • Publiczność – ogromną częścią tworzenia treści jest znajomość odbiorców: ich potrzeby, zainteresowania, pasje i problemy. Twoim celem jest tworzenie treści, które będą czytać Twoi odbiorcy.
  • Średni – nie wszystkie treści to słowa. Kiedy zamieszczam infografikę, zwykle używam około słów 100, aby wprowadzić temat. Reszta słów znajduje się w infografice, co nie przekłada się na dokładną liczbę słów. Jeśli opublikujesz film, mem lub infografikę, liczba słów staje się nieistotna.

W żadnym wypadku nie twierdzę, że długość treści nie jest ważna. Mówię, że długość nie jest tylko to, o co powinieneś się martwić.

Upewnij Się, Że To Co Piszesz Jest Oryginalne

Wszystko, co piszesz na swoim blogu lub stronie internetowej, musi być w 100% oryginalne. Oznacza to, że Treści nie mogą być zbędne, powielane ani kradzione.

Przez zbędne mam na myśli treści, które w zasadzie się powtarzają. Na przykład, powiedzmy, że pewnego dnia możesz napisać artykuł na temat wskazówek SEO copywriting 14, A innego dnia możesz napisać o radach SEO copywriting. Te dwa artykuły są zbędne, jeśli w zasadzie mówią to samo, więc będziesz chciał albo pozbyć się jednego z nich, albo zmienić drugi, aby był wyjątkowy.

Zapewnienie Praktycznych Porad I Odpowiednich Badań

Jednym z najlepszych sposobów tworzenia wartości dla czytelników i zdobywania świetnych linków jest myślenie o problemach lub problemach, z którymi mają do czynienia czytelnicy, a następnie dostarczanie artykułów lub samouczków na ten temat.

Oryginalne badania mogą służyć temu samemu celowi, jeśli okaże się, że jest to coś, czego chce lub potrzebuje twoja publiczność. Oryginalne badania to treści, które mają fakty i idee, które nie mają znanych źródeł. Zrobiłeś wywiad lub wykopałeś historię sam i dostarczasz nie tylko faktów,ale także analizy.

Możesz również analizować lub łączyć inne analizy i fakty, aby wymyślić oryginalny materiał. Strateg Jakości wyszukiwania Kaspar Szymański w Google Dublin sugeruje:

Ankieta lub Oryginalne wyniki badań mogą służyć temu samemu celowi, jeśli okażą się przydatne dla grupy docelowej. Obie metody zwiększają Twoją wiarygodność w społeczności i zwiększają widoczność. Może to pomóc w uzyskaniu trwałych, opartych na zasługach linków i lojalnych obserwatorów, którzy generują bezpośredni ruch i ” rozpowszechniają słowo.”Oferowanie wielu rozwiązań dla różnych problemów może przekształcić się w blog, który może stale wpływać na reputację witryny w pozytywny sposób.

Zanim usiądziesz i napiszesz artykuł, przeszukaj sieć w poszukiwaniu artykułów takich jak twój pomysł. Jedną z rzeczy, które robię, jest wzięcie nagłówka, o którym myślę i upuszczenie go w polu wyszukiwania Google. Potem patrzę, co się dzieje.

Czy mam temat, który jest wyjątkowy, czy są setki tytułów podobnych do moich? Jeśli tak, jak Mogę sprawić, by mój był wyjątkowy? Czasami to oznacza, że muszę się skupić. Ale po zawężeniu ostrości muszę upewnić się, że dostarczam informacje, które sięgają głębiej niż poziom powierzchniowy.

Na przykład w moim 7 Habits of Highly Successful SEOs post nie pisałem o oczywistych nawykach SEO, takich jak optymalizacja stron lub zarządzanie kampaniami PPC. Mówiłem o nieoczywistych niemateriałach, takich jak kreatywność, podejmowanie ryzyka i nieoczekiwane: wysoce skuteczne SEO nie polegają tylko na SEO! Dałem ci coś, co było wnikliwe i interesujące-coś, czego nie znajdziesz nigdzie indziej.

Użyj odpowiedniej struktury URL

Zdecydowanie chcesz, aby twoje słowo kluczowe pojawiło się w adresie URL. Jest to ważne dla SEO, ale także z punktu widzenia doświadczenia użytkownika chcesz mieć bardzo krótki adres URL. Polecam umieszczenie tylko docelowego słowa kluczowego w adresie URL. Na przykład, jeśli twój post był o najlepszym hostingu, Twój adres URL byłby https://www.quicksprout.com/best-web-hosting/

Jest to ważne dla SEO, ponieważ Google chce zobaczyć, że Twoje słowo kluczowe pojawia się w adresie URL, ale jest to również ważne dla doświadczenia użytkownika, ponieważ gdy ludzie udostępniają ten adres URL w mediach społecznościowych, jeśli jest zbyt długi, nie będą mogli udostępniać go na niektórych platformach, ponieważ przekroczy liczbę znaków.

Użyj Różnych Powiązanych Słów Kluczowych W Swoim Poście

Sama różnorodność słów jest również ważnym czynnikiem, który może poprawić twoje SEO.

Na przykład załóżmy, że tworzysz krótki post na blogu ” pisanie wspaniałych nagłówków.”Celujesz w 200 słów. W poście składającym się z kilkuset słów prawdopodobnie użyjesz wyszukiwanego terminu “pisanie wspaniałych nagłówków” i może jednej lub dwóch wariacji na temat. Wystarczy.

Ale co, jeśli piszesz artykuł, który miał 2000 słów? Będziesz mógł użyć wielu innych słów kluczowych, które są powiązane:

  • “jak stworzyć zabójczy nagłówek”
  • “tworzenie wielkich nagłówków”
  • “pisanie lepszych nagłówków”
  • “porady na wielką linię otwarcia”
  • “skuteczny tytuł”
  • “tytuł twojego postu jest ważny”
  • “it’ s a winning headline”
  • “bo te słowa w tytule…”
  • “te pierwsze słowa i ich magnetyczna moc”
  • “sizzling hot titles”
  • “niektóre z najpopularniejszych nagłówków…”

Możesz użyć o wiele więcej różnorodności, gdy masz dużo więcej treści. Im więcej masz różnorodności, tym lepiej będziesz wykonywać kwerendy wyszukiwania. Pamiętaj, że Google nie tylko dostarcza wyniki, które dokładnie pasują do zapytania. Dostarcza wyników, które są semantycznie powiązane.

Wygooglowałem “tworzenie świetnego nagłówka” i otrzymałem te wyniki:

google search

Pierwszym rezultatem jest napisanie ” nagłówków magnetycznych.”Drugi wynik ma związek z chwytliwymi nagłówkami.”Nie użyłem” chwytliwego “ani” magnetycznego ” w moim zapytaniu, ale Google jest inteligentne. Wie, że podobają mi się te wyniki.

Kiedy piszesz dłuższe posty, będziesz w stanie wykorzystać moc słów kluczowych z długim ogonem i utajonego indeksowania semantycznego. Rozprzestrzenianie się słów kluczowych tworzy bardziej efektywną matrycę potencjału w rankingu wyszukiwarek.

Używanie Nagłówków, Punktorów, List I Cytatów Bloków

Dlaczego książki są łatwe do odczytania? Ponieważ ich zawartość jest podzielona na bite wielkości bitów poprzez użycie rozdziałów, nagłówków i punktorów. Twoje posty na blogu będą korzystać z tego samego korzystania z przewodników treści i dzielników.

Zleciłem mojemu programiście przeprowadzenie testów A / B na kilku moich postach na blogu Quick Sprout. Oryginał nie używał nagłówków, podczas gdy odmiana używała nagłówków, punktorów, list i cytatów blokowych.

Zgadniesz, jaka była różnica? Używając nagłówków, punktorów, list i cytatów blokowych, byłem w stanie zwiększyć średni czas spędzany na czytaniu każdego wpisu na blogu o 31 sekund. Ta mała zmiana zwiększyła twój czas na miejscu o 17,8%.

Jak wiesz, im więcej czasu ludzie spędzają na czytaniu każdego z Twoich postów na blogu, im większa szansa, że przeczytają cały post.

Nagłówki są również ważne z punktu widzenia wyszukiwarki, ponieważ pomaga to powiedzieć Google, o czym jest tematycznie Twój artykuł. Zawsze pamiętaj, aby zawierać jeden H1 i jeden H2 oraz kilka znaczników H3/H4, gdzie ma to sens. H1 to zazwyczaj tytuł posta na blogu,a H2 to podtytuł. H3, H4 itp. może być używany przez twój post, gdzie ma to logiczny sens. Pamiętaj, aby użyć słowa kluczowego lub jego odmiany w nagłówkach.

Zwiększ Rozmiar Czcionki I Odstępy

Zwiększając rozmiar czcionki i odstępy, możesz ułatwić czytanie postów na blogu. Sam mam dostęp do ponad 13 blogów, na których mogę przeprowadzać testy i bawić się. Dlatego postanowiłem przeprowadzić szybki test, aby sprawdzić, czy mogę zwiększyć ogólny czas na stronie, zwiększając rozmiar czcionki.

To, czego się nauczyłem, było interesujące. Zakładając, że wybierasz czytelny typ czcionki, taki jak Arial, Times lub Georgia, możesz zwiększyć czas, jaki czytelnicy spędzają w Twojej witrynie, zwiększając rozmiar czcionki.

Zwiększając rozmiar czcionki z 8 do 9, byłem w stanie zwiększyć mój średni czas na stronie o 13 sekund. Zwiększając go z 9 do 10, byłem w stanie wydłużyć czas na miejscu o kolejne 8 sekund. I przechodząc z 10 do 11, byłem w stanie dodać kolejne 6 sekund.

W zależności od typu czcionki zwiększenie czcionki z 11 do 12 lub wyższej nie zwiększy czasu pracy na stronie, albo przynajmniej to znalazłem.. Prawdopodobnie wynika to z faktu, że Twój tekst o rozmiarze czcionki 11 jest zwykle wystarczająco łatwy do odczytania. Powiększenie jej niewiele pomoże.

Jedną z rzeczy, które uwielbiają wyszukiwarki i które są bardzo przydatne dla czytelników, są wewnętrzne linki do innych powiązanych postów. Załóżmy, że masz inny artykuł na swojej stronie o technikach dekorowania ciast. Cóż, będzie to doskonała okazja, aby dodać wewnętrzny link do tego artykułu, który zwiększa wrażenia użytkownika, ponieważ ludzie widzą inny zasób w Twojej witrynie.

Jest to również świetne z punktu widzenia SEO, ponieważ pomaga w rankingu tej konkretnej strony, do której linkujesz.

Dołączenie kilku linków do innych powiązanych stron i zasobów, które uznasz za przydatne, może być również pomocne dla SEO i odwiedzających.

Załóżmy, że chciałeś dodać informacje o suchym kubku miarowym, ale nie miałeś nic na ten temat w swojej witrynie lub był inny zasób w Internecie, który był tak dobry, że chcesz połączyć się z nim i udostępnić go użytkownikom. Cóż, wszystko co lubię robić, to szukać tego konkretnego słowa kluczowego i zobaczyć, co się pojawi. W tym przypadku Wikipedia ma ładny mały artykuł o miarkach, który zawiera informacje o suchych miarkach.

Linkowanie do tej zewnętrznej strony z mojego postu pomoże moim czytelnikom znaleźć dodatkowe informacje, a Google zauważy, że linkuję do innej witryny organu w niszy, która może pomóc w rankingach.

Używaj zdjęć i filmów (ale nie dla wielu)

Multimedia są naprawdę ważne z punktu widzenia user experience, ponieważ kiedy ludzie wchodzą na twoje posty, nie chcą tylko zobaczyć tekstu. Chcą zobaczyć zdjęcia i filmy. Pomaga to również w SEO, ponieważ zapewnia bardziej angażujące treści i bardziej bogate w media treści, które preferuje Google.

Pamiętaj, aby dołączyć dobrze napisane znaczniki alt dla obrazów, które opisują obraz. Pomoże to w SEO i jest przydatne dla czytelników z wyłączonymi obrazami.

Należy jednak pamiętać, że chociaż zaleca się Dołączanie obrazów i wideo, używanie zbyt wielu zdjęć może zaszkodzić czytelności postów na blogu. Może odwrócić uwagę czytelników od czytania Twoich treści.

Przeprowadzając kilka testów scrollmap na Crazy Egg, odkryłem, że posty zawierające więcejthan three obrazy miały tendencję do mniejszego odczytu o około 15% niż te z mniej niż trzema obrazami. Co ciekawe, czas na stronie dla postów z trzema lub więcej obrazami był również krótszy o 26 sekund, co stanowi około 15% średniego czasu spędzanego na mojej stronie.

Używaj obrazów, gdy ma to sens. Po prostu upewnij się, że nie poniosło Cię używanie rozpraszających, ponieważ twoim celem powinno być zachęcenie ludzi do czytania Twoich treści, a nie gapienia się na obrazy, chyba, że prowadzisz bloga obrazkowego.

Nie Zaśmiecaj Swojego Posta Na Blogu Wezwaniem Do Działań Lub Reklamami

Prostym testem, aby dowiedzieć się, czy Twoja witryna jest zaśmiecona, jest cofnięcie się i spojrzenie na swoją witrynę. Gdzie twoje oczy powinny się skupić? Na czym mają skupić się oczy czytelników? Czy to oczywiste, co chcesz, aby ludzie robili?

Na przykład, kiedy pisałem ten post na blogu, jedną z witryn, na której byłem, była WebProNews. Kiedy wylądowałem na stronie, to właśnie zobaczyłem:

web pro news

Czy zauważyłeś wszystkie reklamy? A co z nagłówkiem? Gdzie to jest? Jest poniżej Zakładki na moim ekranie.

Niestety, świetny artykuł jest pochowany przez reklamy i inne rzeczy 3rd party. To może nie być mylące dla wyszukiwarek, ale jeśli chodzi o czytelników, to mylące.. Najlepiej więc, jeśli utrzymasz prosty, czysty projekt na swojej stronie internetowej, który uwielbiają czytelnicy.

Popraw Wszelkie Błędy Ortograficzne, Gramatyczne Lub Rzeczowe

Czy wiesz, że Twoja strona może mieć niską pozycję z powodu złej pisowni? Nawet w 2011 roku Matt Cutts opublikował film wyjaśniający, że on i jego zespół widzieli korelację między witrynami o wysokich rankingach i lepszej pisowni a witrynami o niskich rankingach i słabej pisowni.

Zawsze upewnij się, aby uruchomić swój post przez sprawdzanie pisowni i gramatyki przed opublikowaniem go i dwukrotnie sprawdzić swoje fakty.

Poproś Kogoś Innego, Aby Przeczytał Twój Post Przed Opublikowaniem

Nie tylko powinieneś sam sprawdzić i dwukrotnie sprawdzić zawartość i problemy z projektowaniem, ale powinieneś poprosić kogoś innego o przeczytanie Twojego posta na blogu, zanim go opublikujesz.

Jeśli to możliwe, poproś więcej niż jedną osobę, aby przeczytała go, aby upewnić się, że nic nie zostanie pominięte i że nie ma miejsca na poprawę przed publikacją.

Napisz Wniosek (Jak Ten)

Czy zauważyłeś, że mam wniosek na dole każdego z moich postów na blogu? Robię to z jednego konkretnego powodu: jeśli nie masz czasu na przeczytanie mojego posta na blogu, możesz przewinąć w dół do wniosku i uzyskać szybkie streszczenie.

Nie zawsze pisałem wnioski i wyraźnie je etykietowałem. Z testów przewijania dowiedziałem się, że dodając wniosek i wyraźnie oznaczając go, możesz szkolić czytelników, aby przewijali dalej stronę, ponieważ ta jedna sekcja wyjaśni, o co chodzi w Twoim blogu.

Dodając sekcję konkluzji do moich postów, udało mi się skłonić 10% z was do przewinięcia strony w dół. Stworzył również wzór, w którym spora część z was najpierw przewija się do końca postu, a następnie przewija z powrotem do góry, aby rozpocząć czytanie postu.

Pamiętasz, jak w szkole twoi profesorowie kazali Ci podsumować to, co napisałeś w swoim wniosku? To działa świetnie na esej, ale nie działa dobrze w poście na blogu.

Do moich wniosków podchodzę trójstronnie:

  1. Keep it simple – dobre wnioski nie są długie: są krótkie i do rzeczy.
  2. Dodaj swoje ostatnie przemyślenia —nie zwracaj tylko tego, o czym mówiłeś w poście na blogu-powiedz coś nowego i znaczącego.
  3. ZOSTAW rzeczy otwarte – jeśli chcesz uzyskać więcej komentarzy na swoim blogu, musisz pozostawić swój wniosek otwarty. Najprostszym sposobem na to jest zadanie czytelnikom pytania.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts