Sieci syndykacyjne treści stały się w ostatnich latach silne.
Sieci te są podobne do sieci reklamowych, takich jak Google i Yahoo Bing, ale koncentrują się szczególnie na promowaniu innych treści, takich jak posty na blogu, artykuły i inne podobne rodzaje treści.
Prawdopodobnie widziałeś te reklamy treści w popularnych witrynach, takich jak CNN, Forbes itp. Reklamy będą zwykle na dole artykułów obok “Related Posts” sekcje. Zazwyczaj będzie podobna lista postów z czymś w rodzaju “Podobne Artykuły W Sieci”.
Czasami będą miały obrazy, a innym razem będzie to tylko tekst.
Istnieje wiele różnych sposobów, w jakie sieci syndykacyjne treści będą wyświetlać treści. Niektóre pokażą adres URL lub źródło informacji. Inni to ukryją. Niektóre treści mogą uzyskać trochę spamu dzięki obrazom z oceną R lub nagłówkom z szybkimi obietnicami wzbogacenia się.
Ale legalne blogi odnoszą sukcesy w sieciach syndykacji treści i dlatego omówimy, w jaki sposób możesz korzystać z tych sieci, aby skutecznie promować swojego bloga.
Najpierw przyjrzymy się opcjom sieci syndykacji treści, a następnie omówimy kroki tworzenia kampanii.
Przejdźmy do tego.
Outbrain
Outbrain ma coraz dużo prasy w branży content syndication lub content discovery. Są jednym z liderów i wydają się zapewniać użytkownikom świetny koszt za kliknięcie lub koszt na odwiedzającego.
Niektóre przykłady podają koszt za kliknięcie w okolicach $0.25 do $0.50. To całkiem niezły koszt za kliknięcie, jeśli porównasz go z niektórymi innymi płatnymi opcjami wymienionymi w tym przewodniku.
Zemanta
Zemanta jest podobna do Outbrain. Twoje posty są konsorcjalne w sieci obejmującej setki tysięcy wydawców, w tym popularne serwisy informacyjne i blogi.
Zemanta, podobnie jak inni na tej liście, robi wiele ciężkich rzeczy dla ciebie. Po dodaniu tytułów i adresów URL Zemanta pracuje nad pokazaniem treści odpowiednim osobom. Masz kontrolę nad obrazem i tytułem, którego chcesz użyć, a Zemanta zapewnia analizy, dzięki czemu możesz zobaczyć, co działa najlepiej w ich sieci.
Celem tego dostawcy i innych nie jest przekazywanie soku z linkami, jak to było powszechne w przypadku niektórych taktyk SEO. Chodzi o domeny odsyłające, które będą odwoływać ruch do Twojego bloga. Linki nie będą się liczyć do SEO, ale będą wysyłać ruch.
I ten ruch będzie zainteresowany czytaniem najlepszych treści na blogu. Może być o wiele bardziej skuteczny niż zwykła reklama, ponieważ posty na blogu mogą zdobyć zaufanie i zachęcić nowych użytkowników do wyrażenia zgody na e-mail.
Taboola
Taboola jest platformą syndykacji treści bardziej jak Outbrain i Zemanta. Ma wiele wydawców dużych i małych, w tym Politico. Dostarczają treści, w tym posty na blogu, filmy i inne treści markowe do stajni wydawców, spychając odbiorców z powrotem do źródła treści z “Around the web” jak to często mówi obok artykułów.
Silnik wybiera, gdzie Twoje artykuły będą najlepiej pasować i z czasem uczy się, gdzie uzyskasz najlepsze zaangażowanie i jakie treści będą najlepsze. Taboola wydaje się być zapewnienie większego sukcesu z treści marketingu wideo,które mogą być ważniejsze w najbliższych latach, jak więcej użytkowników sieci żądać treści wideo, jak również treści tekstowych.
ZergNet
ZergNet może dzwonić do firm takich jak AOL i MTV. Możesz promować swój post na blogu na ZergNet, gdzie będzie promowany na odpowiednich stronach. Ludzie czytający artykuły, oglądający wideo i przeglądający inne treści zobaczą twój post na blogu promowany. Odwiedzą Twoją witrynę, dając Ci ruch i możliwość zdobycia nowych subskrybentów.
Tworzenie Kampanii
Dla każdej z tych sieci tworzysz zasadniczo ten sam typ kampanii. Wybierasz treści, które chcesz promować, i pozwalasz Syndykatowi zacząć pracować nad tym, aby uzyskać je przed właściwą publicznością.
Krok 1-Wybierz Posty Do Promowania
Tytuły ponownie są niezwykle ważne dla syndykacji treści. Twoje posty muszą wyróżniać się na tle powiązanych postów w witrynie, w której Twoje posty są promowane, a Ty konkurujesz z innymi postami promowanymi za pomocą Twoich postów.
Wybierz tytuły w zależności od tego, jak skuteczne były Twoje posty. Wybierz swój top ten wszech czasów top trafficed postów. Inną opcją byłoby udostępnienie postów, które uzyskały najwięcej udziałów społecznościowych lub najwięcej ruchu z mediów społecznościowych. Oznacza to, że ludzie lubili te konkretne tytuły.
Krok 2-Przeanalizuj Wyniki
Wybierz około 10 postów do przetestowania. Jeśli możesz, Zrób więcej. Płacisz tylko za kliknięcia, które przychodzą i możesz ograniczyć swój budżet, aby nie przepłacać.
Zobacz, które tytuły uzyskują największą odpowiedź. Dostosuj bieżące tytuły, aby pasowały do formuł, które dobrze sobie radzą, a z czasem zobacz, jakie posty uzyskują najwięcej kliknięć. Stamtąd możesz rozszerzyć program o tytuły, które mają największe szanse na sukces.
Krok 3 Utwórz Zawartość Na Podstawie Wyników Sieci Syndykacyjnej Treści
Z czasem otrzymasz informacje zwrotne na temat rodzaju postów, które Twoi odbiorcy docelowi chcą przeczytać.
Możesz użyć wyników z sieci syndykacji treści, aby doprowadzić cię do rodzaju treści, które powinieneś tworzyć. Będziesz wiedział, że dla tych treści jest publiczność, więc możesz czuć się komfortowo, wiedząc, że uzyskasz ruch ze swoich kampanii. I najprawdopodobniej uzyskasz ruch z innych kanałów.
Wniosek
Syndykacja treści nie jest nowa, ale jest dziś znacznie bardziej zorganizowana.
Usługi pomogą Ci dostarczać treści do docelowych odbiorców. Otrzymasz analizy dotyczące postów i tytułów, które najlepiej zwiększają ruch z powrotem do Twojego bloga. Wykorzystaj te analizy, aby umieścić najlepsze treści w sieciach, a nawet możesz ich użyć do tworzenia postów, których wymaga grupa docelowa.
Możesz także zbudować własną sieć udostępniania treści i sprawić, by członkowie nie tylko dzielili się treściami w mediach społecznościowych, ale także dodawali powiązane sekcje postów na swoich blogach.
Jest to metoda stosowana przez blogerów od lat jako sposób na wzajemny rozwój i sukces.
Chcesz więcej? Znajdź inne świetne wskazówki w naszych innych najlepszych przewodnikach na temat sposobów budowania odbiorców bloga.