Jaki jest najlepszy czas, aby opublikować na TikTok w 2021?

Wśród najbardziej hyped apps, TikTok stał się ulubionym kanałem dla marketerów i marek, aby zwiększyć swoją działalność w najbardziej zabawny sposób.

Z 850 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie, większość marek walczą, aby ich wysiłek marketingowy TikTok był sukcesem.

Ale podobnie jak inne platformy, potrzeba o wiele więcej niż publikowania, aby uczynić go wielkim Na TikTok. Podczas gdy kreatywność torby pierwsze miejsce, jest to również czas, który ma znaczenie.

Jeśli chcesz również zwiększyć swój zasięg i zaangażowanie na TikTok, powinieneś znać najlepszy czas na publikowanie na TikTok.

Publikowanie w najlepszych momentach zapewnia, że Twoje kreatywne filmy będą widoczne dla jak największej liczby osób. Jednak znalezienie, kiedy jest najlepszy czas na publikowanie na TikTok, może być trudnym zadaniem.

Dlatego sprawdziliśmy platformę, aby znaleźć najlepszy czas na publikację na TikTok dla Twojej marki.

Zaczynajmy!

Dlaczego najlepszy czas na publikowanie na TikTok ma znaczenie?

Jeśli używasz TikTok przez jakiś czas, wiesz, że pojawianie się w sekcji „dla Ciebie” TikTok stało się świętym Graalem dla twórców, marek i influencerów.

Sekcja „dla Ciebie” pokazuje niekończący się strumień filmów przechwyconych przez algorytm, w oparciu o Twoją wcześniejszą interakcję z aplikacją. Filmy pojawiające się w tym dziale zyskują szerszą publiczność i zaangażowanie.

W skrócie, pokazanie się w tej sekcji jest odpowiedzią na pytanie każdego Tiktokera ” jak uzyskać opinie na temat TikTok?”

algorithmalgorithm

Ale, gdzie jest najlepszy czas, aby pisać na TikTok pasuje tutaj?

Algorytm wybiera więc filmy dla sekcji „dla Ciebie” na podstawie określonych kryteriów, w tym interakcji z użytkownikiem.Filmy, które otrzymają wiele polubień, udostępnień i komentarzy, mają większą szansę na wyróżnienie w sekcji „dla Ciebie”.

Teraz, jak zamierzasz utrzymać koło interakcji, jeśli Twoje posty nawet nie pojawiają się w poniższym kanale, gdy większość odbiorców jest aktywna na TikTok.

Optymalizacja czasu publikowania zwiększy szanse na to, że twój post uzyska Gwiezdne zaangażowanie i pojawi się w sekcji „dla Ciebie”.

Ale pamiętaj o najważniejszej rzeczy.

Żaden czas nie będzie dla ciebie najlepszy, jeśli nie stworzysz wysokiej jakości treści. Algorytm preferuje filmy, które są oglądane od początku do końca, więc upewnij się, że rozwijasz zatrzymujące przewijanie filmy TikTok za pomocą modnych hashtagów, efektów, piosenek i współpracowników.

Jaki jest najlepszy czas, aby opublikować na TikTok?

Skończmy z tym!

Okazało się, że nie ma najlepszego czasu, aby pisać na TikTok.

Tak, nie ma jednego rozmiaru, który pasuje do wszystkich, a może powinienem powiedzieć, że jednorazowe podejście pasuje do wszystkich, aby znaleźć najlepszy czas na publikację. Dotyczy to wszystkich platform mediów społecznościowych. Spójrz na nasze ostatnie badania na:

To dlatego, że żadna marka ani influencer na TikTok nie ma tej samej grupy docelowej. Podobnie każda publiczność zajmuje inne ramy czasowe, aby spędzać czas na platformie, aby oglądać treści.

Ale jest dobra wiadomość, aby uspokoić rozpryskujące się usta ludzi, którzy chcą dowiedzieć się, jaki jest najlepszy czas na publikowanie na TikTok-średni najlepszy czas na publikowanie na TikTok.

Możesz wykorzystać średnie najlepsze raporty czasu, aby rozpocząć wyszukiwanie czasu, który działa najlepiej dla ciebie. Szanse tych najlepszych czasów działa cuda dla ciebie są stosunkowo dobre.

Zanim więc przejdziemy do znalezienia najlepszego czasu na publikowanie na TikTok, sprawdźmy badanie przeprowadzone przez Influencer marketing hub, które mówi nam kilka słodkich spotów czasowych do publikowania na:

best time to post on tiktokbest time to post on tiktok

Podsumowując, najlepszy czas na publikowanie na TikTok to między 6: 00 a 10: 00 i 19: 00 do 23: 00, podczas gdy najlepsze dni na publikowanie na TikTok to Wtorek, Czwartek i piątek.

Jak możesz znaleźć najlepszy czas na publikowanie na TikTok?

Trudno powiedzieć, że średni najlepszy czas na publikację dla szerokiej gamy firm, w oparciu o Dane różnych firm w innych częściach świata, miałby również zastosowanie do Twojej firmy.

Mimo to, jeśli jesteś nowy w TikTok, to mając średnie najlepsze czasy, aby opublikować będzie bardzo przydatne, aby rozpocząć udostępnianie wideo.

Z drugiej strony, jeśli używasz TikTok przez jakiś czas, nadszedł czas, aby znaleźć najlepszy czas, aby opublikować specjalnie dla swojego profilu TikTok, grzebając w sekcji analytics.

Przejdźmy przez proces krok po kroku, aby znaleźć najlepszy czas na publikowanie na TikTok, aby nigdy nie przegapić okazji do zaangażowania.

Krok 1: przełącz się na konto TikTok Pro

Zanim przejdziemy do sedna, musisz przekonwertować swoje konto basic na konto Pro Tiktok. Możesz zobaczyć tylko szczegółową analizę profilu niezbędną do oceny najlepszego czasu na publikowanie na koncie TikTok Pro.

Oto kroki:

  • Przejdź do sekcji „Zarządzaj moim kontem”, dotykając trzech kropek w prawym górnym rogu strony profilu.
  • W sekcji kliknij ” Przełącz się na konto Pro.”
  • Ponadto wybierz kategorię firmy i kliknij ” Gotowe.”

steps to create TikTok accountsteps to create TikTok account

Po wykonaniu wszystkich kroków pojawi się okno dialogowe powitające Cię na koncie pro. Teraz będziesz mógł zobaczyć sekcję „Analytics” w menu ustawień.

TikTok analyticsTikTok analytics

Następnym krokiem jest zanurzenie się w sekcji Analytics. Sekcja analityczna TikTok jest podzielona na trzy zakładki: przegląd, treść i Obserwujący.

Aby dowiedzieć się, kiedy jest najlepszy czas na publikowanie na TikTok, najpierw musisz zidentyfikować, gdzie mieszkają Twoi odbiorcy.

Krok 2: Znajdź Swoje Najlepsze Terytoria

Identyfikacja najlepszych terytoriów, w których znajdują się odbiorcy, ma kluczowe znaczenie dla znalezienia najlepszego czasu na publikowanie w TikTok, zwłaszcza gdy obsługuje globalną publiczność w różnych strefach czasowych.

Pozwoli Ci zadowolić się wspólnym czasem w wielu strefach czasowych, gdy większość twoich słuchaczye będzie online, aby pożreć Twoje treści.

Aby dowiedzieć się, gdzie mieszkają Twoi odbiorcy, przejdź do zakładki „Obserwujący” i przewiń w dół, aby wyświetlić „górne Terytoria.”

TikTok territories analyticsTikTok territories analytics

Spójrz na powyższy przykład. Większość wyznawców mieszka w USA, a Australia podąża za, a następnie odsetek jest rozproszony po krajach.

Niestety, w przeciwieństwie do Instagram, TikTok tylko segreguje dane terytorialne na podstawie krajów, a nie konkretnych miast. Stanowi problem dla marketerów, których publiczność mieszka w krajach obejmujących wiele stref czasowych.

Podobnie jest w przypadku USA i Australii. Oba kraje mają wiele stref czasowych w poszczególnych państwach.

Na przykład załóżmy, że Twoi obserwatorzy mieszkają w Nowym Jorku (EST) i Kalifornii (PT), a następnie publikowanie zgodnie z jednorazowym standardem straci zaangażowanie, które możesz uzyskać od drugiego. Wideo opublikowane o 7 rano EST nie znajdzie kolegów z Kalifornii, ponieważ nadal będą w łóżku.

Nie martw się. Istnieje obejście, aby wydostać się z tej metrycznej czarnej dziury w dalszych krokach.

Krok 3: Sprawdź, kiedy twoi Obserwujący są najbardziej aktywni

Kolejną ekscytującą rzeczą w sekcji analitycznej TikTok jest metryka aktywności obserwujących. Pozwala określić godziny i dni, w których Twoi odbiorcy byli najbardziej aktywni.

Czy to nie wspaniałe?

Aby znaleźć reprezentację „aktywność obserwujących”, przewiń w dół do karty Obserwujący. Tutaj możesz zobaczyć, ilu obserwujących było aktywnych w danym dniu tygodnia. Widać, że aktywność obserwatorów dla tego konta jest stała przez cały tydzień.

TikTok active usersTikTok active users

Co więcej, aby obraz był wyraźniejszy, możesz zobaczyć liczbę obserwujących aktywnych o określonej godzinie dnia w tym tygodniu. Poniższy obrazek pokazuje, że aktywność obserwatorów stopniowo wzrasta od 11 do 19.

TikTok followers activityTikTok followers activity

Podobnie, patrząc na dane tygodniowe i godzinowe Twojego konta, możesz zerować najlepszy czas na publikowanie na TikTok, aby uzyskać lepsze zaangażowanie.

Uwaga: wszystkie dane w sekcji analitycznej TikTok są prezentowane w Coordinated Universal Time (UTC). Upewnij się więc, że przekonwertowałeś dane na strefę czasową lokalizacji odbiorców. Możesz łatwo znaleźć wiele narzędzi do konwertera czasu w Google.

Krok 4: wykorzystaj dane swoich wysokowydajnych treści

Ostatnim kluczem do zbliżenia się do najlepszego czasu na publikowanie na TikTok jest śledzenie wydajności poprzedniej treści.

Sprawdź, czy możesz znaleźć wzór między wysokowydajnymi treściami a ich dniem i godziną publikowania.

TikTok analytics zakładka „Content” daje dogłębne wgląd do oceny wydajności treści, które opublikowałeś w ciągu ostatnich 7 dni.

Dla każdego postu zobaczysz mnóstwo wskaźników wydajności, takich jak liczba polubień, komentarzy, udziałów, zasięgu i średniego czasu oglądania, który otrzymał.

tiktok analyticstiktok analytics

Możesz również dowiedzieć się, ile ruchu uzyskuje Twój film ze stron „dla Ciebie” i „obserwujących”, wraz z liczbą wyświetleń, które otrzymuje z różnych krajów na całym świecie.

Po uporządkowaniu wszystkich najlepiej działających treści, sprawdź ich czas i datę opublikowania, aby prześledzić tam wzór.

tiktok analyticstiktok analytics

Na przykład, jeśli wszystkie Twoje wysokowydajne dane zostały opublikowane we wtorki i piątki w określonym przedziale czasowym, voila! Właśnie odkryłeś jeden z najlepszych momentów na publikację na platformie.

Uwaga: tutaj również obecny czas będzie w UTC, więc nie zapomnij go przekonwertować.

Krok 5: Utwórz arkusz kalkulacyjny do śledzenia

Ponieważ TikTok dostarcza tylko dane Post-performance z ostatnich 7 dni, musisz utworzyć arkusz kalkulacyjny, aby śledzić całą wydajność treści.

Posiadanie miesiąca najlepszych danych TikTok post-times pomoże Ci podejmować świadome decyzje. Możesz śledzić następujące metryki w arkuszu kalkulacyjnym:

  • Dzień i godzina publikacji
  • Tytuł Filmu
  • Wideo Lubi
  • Komentarze Wideo
  • Zasięg Wideo
  • Akcje Wideo
  • Średni czas oglądania wideo
  • Widoki Wideo
  • Źródło Ruchu
  • Terytoria odbiorców pierwotnych i wtórnych

Po miesiącu lub kwartale śledzenia możesz wrócić, aby dowiedzieć się, które dni i godziny przyniosły Ci najlepsze wyniki. Zrób to najlepszy czas, aby opublikować na TikTok.

Wykonanie tego ćwiczenia pozwoli Ci również wiedzieć, która z Twoich treści generuje najwięcej czasu gry i pobiera ruch z sekcji „dla Ciebie”, a która nie działa dobrze.

Oto przykład arkusza śledzenia dla TikTok:

TikTok analytics exampleTikTok analytics example

Jak skutecznie wykorzystać wiele najlepszych razy, aby opublikować na TikTok?

Jak iść do przodu, aby znaleźć najlepszy czas na post na TikTok, zdasz sobie sprawę, że nie ma jednego najlepszego dnia lub czasu. Każda marka ma wiele okazji, aby znaleźć maksymalną ekspozycję dla swoich zwolenników na TikTok.

I dzięki Bogu, tak właśnie jest!

Nie chciałbyś żyć w świecie, w którym Twoja marka ma jeden dzień lub okno czasowe, aby zaangażować się w publiczność.

Ale dla menedżera mediów społecznościowych obsługującego wiele kont klientów, publikowanie w wielu najlepszych czasach może być dość szalone.

Tutaj potrzebujesz narzędzia do planowania mediów społecznościowych!

SocialPilot to narzędzie, które umożliwia tworzenie i planowanie wielu stanowisk TikTok-dni, tydzieńs, a nawet miesiące przed czasem.

TikTok content schedulerTikTok content scheduler

Wszystko, co musisz zrobić, to dodać wiele przedziałów czasowych na różne godziny w ciągu dnia przez miesiące, w oparciu o najlepszy czas w harmonogramie treści.

Za każdym razem, gdy tworzysz i dodajesz post w kolejce, zostanie on zaplanowany i opublikuje się automatycznie zgodnie z wybranymi przedziałami czasowymi.

Możesz zrobić to samo z każdym kontem Klienta.

Oto proces krok po kroku za pomocą SocialPilot zaplanować posty na TikTok.

Podsumowując

Nowsze marki wchodzą do TikTok, aby połączyć się ze swoimi zwolennikami i klientami. Ale delegowanie to nie jedyna magiczna kula.

Skorzystaj z porad, które omówiliśmy tutaj i znajdź najlepszy czas na publikowanie na TikTok, aby dotrzeć do odbiorców, którzy mają znaczenie.

Ale znalezienie najlepszego czasu nie jest procesem jednorazowym. Wraz z rozwojem Twojego profilu, Twoi odbiorcy i miejsca, do których należą. Więc sprawdzaj swój najlepszy czas, aby publikować co jakiś czas, aby być na szczycie rzeczy.

Dlatego zalecamy korzystanie z SocialPilot do planowania filmów TikTok w dowolnym czasie dla widzów przebywających w różnych miejscach. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i zacznij od razu!

Total
0
Shares
Related Posts