4 Czarne głosy o różnorodności w marketingu Influencer

W 2020 roku nastąpiła zmiana, w której marki publicznie wzięły odpowiedzialność za brak różnorodności w marketingu influencerskim.

Od branży kosmetycznej po turystyczną, twórcy Black content mówili o tokenizacji, niesprawiedliwych płacach i mikroagresji podczas współpracy z markami.

Poprosiliśmy 4 Black creatives, aby podzielili się swoimi doświadczeniami i opowiedzieli o znaczeniu różnorodności w marketingu influencer. Oto, co mieli do powiedzenia:

Dlaczego Marki Powinny Mieć Inkluzywny Marketing Influencer

Influencer marketing to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki, rozwój społeczności i zwiększenie sprzedaży na Instagramie.

W 2019 r. raporty oszacowały, że branża marketingu influencerowego będzie warta nawet 15 miliardów dolarów do 2022 r. — co czyni ją skutecznym narzędziem rozwoju Twojej firmy.

Ale wzrost aktywności społecznej w 2020 roku zwrócił uwagę na brak różnorodności w marketingu influencer.

Odrodzenie ruchu Black Lives Matter (BLM) w mediach społecznościowych stworzyło dialogi wokół nierówności czarnych pracowników w dużych firmach i nierówności doświadczanych przez czarnych twórców treści.

I jest to aktywnie obserwowane przez najnowsze pokolenie konsumentów: Gen Z. jako najbardziej zróżnicowane rasowo i etnicznie pokolenie, Gen Zers przyciąga marki, które są inkluzywne.

I podobnie jak ich tysiącletnie odpowiedniki, dwie trzecie gen. Zers mówi że czarni są traktowani mniej sprawiedliwie niż biali w USA.

Nie współpracując z bardziej zróżnicowanymi twórcami treści, marki tracą siłę nabywczą millenials i Gen Zers i nie dotrą do szerszej publiczności, która mogłaby potencjalnie opowiadać się za ich produktami.

Chcesz stworzyć bardziej integracyjną strategię marketingową? Obejrzyj nasze Biznes przynależności sesja ze strategiem Sonią Thompson w powtórce z LaterCon proszę.

Różnorodność w marketingu Influencer #1: Sashagai Ruddock

Sashagai Ruddock aka @flawsofcouture nosi wiele kapeluszy. Jako przedsiębiorca używa humoru i wrażliwości, aby wzmocnić swoją społeczność, aby mieć pewność siebie.

Kiedy nie publikuje w mediach społecznościowych, organizuje takie wydarzenia, jak Manifest, lub buduje swoje portfolio marek: SHOP FOC Apparel, nu Ave Nails i Deddy ’ s Kitchen.

Zapracowana kobieta.

Później: jakie były Twoje doświadczenia z markami od czasu odrodzenia ruchu BLM w mediach społecznościowych?

Sashagai: „Widziałem pewne zmiany na początku z markami wypowiadającymi się, ale myślę, że muszą zostać pociągnięci do odpowiedzialności. Boję się, że w końcu wszyscy o tym zapomną i ruszą dalej.

Miałem duże firmy do mnie dotrzeć i zacząć od: „naprawdę chcemy, aby być ambasadorem dla nas…ale nie ma budżetu. I w tym momencie to jest obraźliwe.

Mam zabójczy zestaw multimedialny. Prowadzę sprzedaż. Jak można zaplanować dużą kampanię bez budżetu? Poważnie myślisz o reprezentacji?”

Później: dlaczego reprezentacja ma znaczenie?

Sashagai: „Ma to znaczenie, ponieważ inspiruje, może zmienić sposób, w jaki ludzie widzą siebie i jak widzą Twoją markę.

Jeśli nie zobaczę kogoś takiego jak ja reprezentowanego w Twoim marketingu, jest duża szansa, że nie zrobię zakupów w Twoim sklepie.

Dlaczego? Bo nie mogę się z tym pogodzić. Nie będę czuł, że Twoje produkty są dla mnie. I nie robi się tego złośliwie — to podświadomość.

Jeśli widzę kampanię influencerską, w której występuje 11 pięknych białych, blond kobiet, od razu myślę-ich siedziba musi być w większości Biała.

Bo jeśli mielibyście czarnych pracowników w pokojach, w których podejmowano te decyzje, i czuliby się na tyle bezpiecznie, by wyrazić swoją opinię, to by się nie stało.”

Później: co mogą zrobić marki, aby być bardziej inkluzywnym podczas pracy z czarnymi twórcami?

Sashagai: „Płać im, szanuj ich, współpracuj z nimi i daj im przestrzeń do tworzenia.

Bądźmy tym, kim jesteśmy. Moja treść nie będzie wyglądać jak kobieta z Idaho. Jestem Jamajsko-Kanadyjczykiem, który mieszka w Toronto. Nasze doświadczenia są różne i to jest w porządku, ale powinieneś być podekscytowany moimi treściami, nie próbując tłumić tej kreatywności i wizji.”

Później: jakie macie Rady Dla Czarnych twórców włamujących się do branży?

Sashagai: „Bądź wierny sobie. Brzmi to banalnie, ale to właśnie zwiększa twoją społeczność i buduje zaufanie.

Możesz myśleć, że to z kampanii influencer, ale tak nie jest. Twoja publiczność jest tam i pozostanie, ponieważ lubią ty, Nie marki, z którymi pracujesz.

A kiedy dojdziesz do punktu, w którym marki docierają do ciebie lub chcesz zacząć rzucać, nie bój się prosić o pieniądze. Nie pozwól, by strach cię powstrzymał przed pytaniem o to, co jesteś wart.”

Różnorodność w marketingu Influencer #2: Dorrington Reid

Dorrington Reid zbudował społeczność ponad 30 tysięcy miłośników roślin, którzy szukają na jego koncie Instagram wskazówek, trików i inspiracji.

Z doświadczeniem w visual merchandisingu i brandingu, nic dziwnego, że jego kanał zawiera kolekcję dobrze dobranych i estetycznych treści.

Później: jakie przeszkody napotkałeś jako czarny twórca treści, jeśli w ogóle?

Dorrington: „Największą przeszkodą, z jaką miałem do czynienia, było niedoszacowanie mojej pracy przez marki poprzez składanie niskich ofert i konsekwentne negocjowanie wynagrodzenia.

Spotkałem się również z markami, które docierają, ponieważ lubią mój kanał, ale będą prosić o korekty lub powtórzenia, aby lepiej pasowały do estetyki poza moją normalną treścią.

Ponieważ nie wykonuję tego typu kreatywnej pracy w pełnym wymiarze czasu, mogę sobie pozwolić na selektywną selekcję marek, z którymi współpracuję i unikanie tych, które nie pozwalają mi tworzyć treści z mojej autentycznej perspektywy.”

Później: jakie były Twoje doświadczenia z markami od czasu odrodzenia ruchu BLM w mediach społecznościowych?

Dorrington: „Zauważyłem wzrost ofert partnerstwa z markami, które mają być „inkluzywne” w marketingu influencerów i są bardziej skłonni akceptować moje stawki bez negocjacji.

Również rodzaj kampanii się zmienił. Stawiają mnie w czołówce i docierają do znacznie szerszego grona odbiorców.

Ale uważam, że niektóre z tych wysiłków na rzecz integracji nie zawsze pochodzą z prawdziwego miejsca, więc decyduję się na współpracę z czarnymi właścicielami firm, gdzie to możliwe.”

Później: Twoim zdaniem, dlaczego reprezentacja ma znaczenie?

Dorrington: „Reprezentacja w każdej branży kreatywnej jest niezbędna, ale szczególnie w tworzeniu treści i marketingu influencer, ponieważ może zmienić z góry przyjęte pomysły.

Daje ludziom dostęp i wgląd w przestrzenie, na które w przeciwnym razie nie mogą być narażeni.”

Później: jakie masz rady dla właścicieli firm, którzy chcą pracować z czarnymi twórcami?

Dorrington: – Chciałbym zachęcić tych właścicieli firm do samodzielnej pracy w celu usunięcia wszelkich wcześniejszych niedociągnięć i podjęcia namacalnych wysiłków na rzecz zmian.

Ważne jest również dla tych firm, aby umożliwić czarnym twórcom treści tworzenie treści zgodnych z nimi, ich doświadczeniami i punktem widzenia.”

Różnorodność w marketingu Influencer #3: Ciara Johnson

Ciara Johnson rozpoczęła pracę nad tworzeniem treści po zagranicznej podróży studyjnej w 2014 roku. To zmieniło jej spojrzenie na życie, a Ciara marzyła o dzieleniu się magią podróży z innymi.

I właśnie to zrobiła. Dzięki długofalowym podpisom, kolorowym obrazom i wskazówkom podróżniczym Ciara inspiruje swoich odbiorców do odkrywania świata.

Później: jakie przeszkody napotkałeś jako czarny twórca treści, jeśli w ogóle?

Ciara: „Jako czarny twórca odkryłem, że musiałem pracować dwa razy ciężej, aby uzyskać taką samą ekspozycję, jak moi biali rówieśnicy. Muszę wykraczać poza to, aby zapewnić wartość moim odbiorcom, ponieważ samo pojawienie się nie wyciśnie tego w ten sam sposób.

Miałem przypadek, w którym biały twórca otwarcie podzielił się swoim wynagrodzeniem za kampanię, o której powiedziano mi, że nie ma budżetu. Oboje prosiliśmy o wynagrodzenie, mieliśmy te same rezultaty, a ja miałem wyższe poparcie wraz z zaangażowaniem.

Zawsze podejrzewałem i słyszałem, że czarni twórcy płacą mniej, ale to doświadczenie wstrząsnęło mną. Z drugiej strony, nauczyłem się bezcennej lekcji na temat poznawania i utrzymywania mojej wartości.”

Później: Twoim zdaniem, dlaczego reprezentacja ma znaczenie?

Ciara: „Bardzo pasjonuje mnie rola, jaką media odgrywają w naszym codziennym życiu oraz to, w jaki sposób wpływają one na nasze decyzje i poglądy.

Dzięki reprezentacji jesteśmy w stanie zobaczyć, co jest możliwe dla nas samych. Jesteśmy w stanie poczuć się jak możemy założyć własny biznes, własny dom, a nawet podróżować po świecie na własną rękę.  Mamy wyjątkowe doświadczenia, głosy i historie, które zasługują na wysłuchanie.”

Później: co mogą zrobić marki, aby być bardziej inkluzywnym podczas pracy z czarnymi twórcami?

Ciara: „Marki mogą zapewnić, że dokładnie szukają czarnych twórców do współpracy, mają taką samą reprezentację w kampaniach, zatrudniają czarnych twórców do konsultacji w tych kwestiach, płacą czarnym twórcom jednakowo i zatrudniają więcej czarnych osób wewnętrznie, aby integracja była naturalną częścią rozmowy.”

Później: jakie macie Rady Dla Czarnych twórców włamujących się do branży?

Ciara: „Radziłbym czarnym twórcom znaleźć innych czarnych twórców, z którymi mogliby się połączyć. Często dzielimy te same zmagania i pomaga wiedzieć, że nie jesteś sam.

A kiedy możesz sobie na to pozwolić, wynajmij trenera biznesu, który pomoże Ci awansować. Zapewnią edukację i informacje w obszarach, z którymi możesz mieć problemy. Nie bój się prosić o pomoc!”

Różnorodność w marketingu Influencer #4: Danielle Salmon

Danielle Salmon uwielbia jedzenie, fotografię i blogowanie. Tak bardzo, że stworzyła odnoszący sukcesy blog Restaurant discovery z siedzibą w Los Angeles i została zaproszona do pisania o jedzeniu zarówno podczas nagród Emmy, jak i Oscarów.

Jej społeczność pokochała zarówno recenzje, jak i historie na Instagramie, w których dzieli się swoimi codziennymi zajęciami-od pracy jako Przedstawiciel ds. publicznych po odwiedzanie nowych miejsc gastronomicznych.

Później: jakie były Twoje doświadczenia z markami od czasu odrodzenia ruchu BLM w mediach społecznościowych?

Danielle: „To było doświadczenie roller coaster.

Cieszę się, że marki w końcu są inkluzywne, wściekłe, że tak długo zajęło im dbanie o to, kwestionowanie tego, kto legalnie popiera różnorodność, a także jestem całkowicie zmęczony.

Zauważyłem, że więcej marek kontaktuje się ze mną, aby współpracować przy potencjalnych kampaniach i odrzuciłem tych, którzy wydają się tylko podążać za trendem.”

Później: jakie przeszkody napotkałeś jako czarny twórca treści w swojej branży, jeśli w ogóle?

Danielle: „Fotografując jedzenie w restauracjach, otrzymywałem dziwne spojrzenia i często jestem jedyną czarną osobą na imprezach.

Miałem popularnego twórcę treści non-Black food, który ciągle nazywa mnie słowem na n (bez „er”) przed innymi, nawet po tym, jak poprosił go, aby przestał. A mój patron w restauracji mówił obraźliwie o moim kolorze skóry.

Bycie profesjonalistą, a jednocześnie stawanie w obronie siebie w niewygodnych sytuacjach, było trudne. Płakałem, podniosłem się i stałem się silniejszy, ale żałuję, że nie muszę uważać na te potencjalne przeszkody.”

Później: jakie wskazówki masz dla właścicieli firm, którzy chcą pracować z czarnymi twórcami?

Danielle: „Zbadaj Czarne kreacje w stosunku do twojej branży, znajdź tych, którzy rezonują z Tobą i poznaj ich.

Kiedy dotrzesz do nich, traktuj je tak, jak traktowałbyś inne niż Czarne kreacje. Negocjuj uczciwe warunki w umowach i oferuj należyte wynagrodzenie, które factors w Twoim budżecie.

Praca z czarnymi twórcami jest łatwa; społeczeństwo jest Tym, który sprawia, że wydaje się trudne.”

Później: jakie macie Rady Dla Czarnych twórców włamujących się do branży?

Danielle: „Praca z markami, które nie pasują do Twoich wartości, może zagrozić twojej autentyczności i reputacji.

Jeśli jesteś w sytuacji, w której marka dociera do Ciebie w celu nawiązania partnerstwa, zbadaj ich stanowisko w kwestiach, które są dla Ciebie ważne. Pamiętaj, że wszystkie pieniądze nie są dobre, zwłaszcza jeśli narażają Ciebie i Twoją markę.”

W 2021 r. i Później, tworzenie kampanii marketingowej influencer powinien być włączający od początku.

Ale ważne jest, aby być autentycznym, unikać tokenizacji i płacić jednakowo za pracę. Różnorodność w influencer marketingu jest nie tylko skutecznym narzędziem reprezentacji, ale może pomóc w rozwoju twojego biznesu.

Kim są twoi ulubieni twórcy czarnych treści? Daj nam znać na koncie Later na Instagramie!

Uwaga redaktora: te wywiady zostały zredagowane dla jasności i długości.

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Later i otrzymuj najnowsze wiadomości z mediów społecznościowych, trendy, spostrzeżenia i wiele więcej!

Total
0
Shares
Related Posts