Jaki jest najlepszy czas na publikowanie na Facebooku?

Zasięg organiczny Facebooka to niekończąca się debata wśród marketerów. A jeśli jesteś kimś, kto krzyczy na wskaźniki zaangażowania na Facebooku, ten post jest właśnie dla ciebie.

Nadal istnieje duża szansa na dotarcie do kanałów Twoich obserwujących. Sekret polega na udostępnianiu swoich postów w najlepszym momencie, aby opublikować na Facebooku.

Chociaż większość marketerów ucieka się do korzystania z płatnych reklam, ale jest tutaj realistyczna, nikt z nas nie ma zbyt wielu groszy, aby oszczędzić, aby rozciągnąć codzienny zasięg społecznościowy. Ale teraz pojawia się wielkie pytanie, jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na Facebooku.

Ponadto, trzeba przeszukać, jeśli jest tylko jeden idealny czas lub wiele najlepszych razy, aby opublikować na Facebooku.

Korzystanie z kilku bezpłatnych narzędzi analitycznych Facebooka może pomóc w analizie grupy docelowej w celu wykrycia wzorców ich aktywności. Ale nadal trzeba zagłębić się głębiej, aby rozwiązać tę zagadkę.

Znalezienie właściwej odpowiedzi na to pytanie może być naprawdę trudnym biznesem. Zebraliśmy więc kilka faktów i wskazówek, które pomogą Ci w twoim zadaniu.

Zaczynajmy!

Kiedy najlepiej pisać na Facebooku?

Studiowaliśmy najlepsze aplikacje społecznościowe, aby znaleźć następujące:

I podsumowaliśmy, że nie ma „najlepszego czasu” na publikowanie na Facebooku. Aby wiedzieć, dlaczego tak jest, najpierw sprawdźmy te statystyki od popularnych firm mediów społecznościowych sugerujących najlepszy czas na publikowanie na Facebooku.

  • Hubspot przeanalizował, że 9 rano to dobry czas, kiedy ludzie wychodzą do swoich biur. 13: 00-15: 00 od czwartku do niedzieli jest kolejnym szczytem.
  • TrackMaven sugeruje 8 PM EST w czwartek jest najlepszy.
  • Falcon.io obstawia w środę, czwartek i piątek między południem a godziną 16.00.
  • Hootsuite sugeruje delegowanie między południem a 3 po południu w dni powszednie.
  • Unmetric sprzyja czas między 9 rano do 2 po południu w czwartki.

Masz teraz haczyk? Każde badanie przeprowadzone w celu ustalenia najlepszego czasu sugeruje szeroki zakres liczb na zegarze.

Ale nie zwilżaj ducha! Wspomniane powyżej wytyczne są nadal pomocne dla marketerów we właściwym kierunku, więc znajdują własne spersonalizowane najlepsze czasy, aby publikować na Facebooku, gdy ich odbiorcy są online.

Omówimy, jak możesz to zrobić, po zrozumieniu, dlaczego nie może być ustalony najlepszy czas na publikowanie na Facebooku.

Dlaczego nie ma uniwersalnego czasu na publikowanie na Facebooku?

Twoja publiczność różni się od innych. Właściwy czas na publikowanie na Facebooku może nie być właściwym czasem dla kogoś innego. Jeśli zaspokajasz odbiorców, których program pracy jest elastyczny, a nie około 9 do 5, publikowanie w podobnych godzinach nie będzie tak skuteczne.

Wewnętrzne badanie przeprowadzone przez CoSchedule daje dobry obraz różnych firm otrzymujących zaangażowanie w różnych czasach.

Post on facebookPost on facebook

Możesz również postępować zgodnie z powyższymi ramami czasowymi i sprawdzić, czy działają one dla ciebie, czy nie.

Ale jest jeszcze jeden problem do rozwiązania. I to jest wysoki wzrost treści w kanałach informacyjnych. Według najnowszych statystyk użytkownicy Facebooka napisali ponad 2,5 biliona postów.

Według biznesowego bloga Facebooka średnio 1500 stories mogą pojawić się w kanale wiadomości danej osoby za każdym razem, gdy loguje się na Facebooku. Dla osób z dużą ilością znajomych i polubień strony, aż 15000 potencjalnych historii może pojawić się po zalogowaniu.

Biorąc to pod uwagę, standardowy szczytowy czas publikowania dla konkretnej firmy może być najgorszym czasem dla innych. Załóżmy, że jeśli każda firma zastosuje się do najlepszej uniwersalnej koncepcji czasu i zacznie rozwijać swoją zawartość w tej samej godzinie, konkurencja na kanale pogorszy się.

W związku z tym, o ile te standardowe ramy czasowe mogą pomóc w rozpoczęciu, nie zyskają one większego zaangażowania, jak poniższa taktyka, którą zamierzamy omówić.

Jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na Facebooku?

Może nie być ostateczny „najlepszy czas”, ale może być „Twój najlepszy” razy, aby opublikować na Facebooku. Możesz użyć dwóch strategii, aby uzyskać najlepszy czas odpowiedni do opublikowania i uzyskać większy zasięg i zaangażowanie.

Strategia 1: Facebook Analytics, aby znaleźć najlepszy czas

Usługa Facebook Analytics zapewnia wgląd w zaangażowanie, zachowanie i dane demograficzne odbiorców.

Zobaczysz przycisk wglądu na górze swojej strony na Facebooku. Kliknięcie na niego doprowadzi Cię do Pulpitu nawigacyjnego pokazującego przegląd wielu Facebook analytics.

Live WebinarLive Webinar

Sprawdź, kiedy twoi fani są najbardziej aktywni

Teraz, aby uzyskać dostęp do danych ” kiedy twoi fani są online.”Wystarczy kliknąć na 'posty’ w lewej kolumnie.

fans activefans active

Zobaczysz szczegółowy wykres pokazujący średnie dane twoich fanów online w ciągu 24 godzin w ciągu ostatniego tygodnia.

Teraz możesz najechać kursorem na konkretny dzień, aby zobaczyć jego statystyki w porównaniu ze średnimi danymi tygodnia.

fans onlinefans online

Tutaj możesz zobaczyć dane z wtorku i średniego tygodnia. Ciemnoniebieska linia przedstawia dane z wtorku w stosunku do całego tygodnia.

Jakie są nasze wnioski z tych danych?

Jako strona o ugruntowanej pozycji, uciekamy się do tej strategii, aby śledzić frekwencję naszych odbiorców przez cały tydzień. Widzimy stopniowy wzrost liczby osób począwszy od 3 rano i osiąga szczyt między 6 rano a 9 rano, a dokładniej 7, i zaczyna spadać do południa.

Uwaga: podane powyżej czasy znajdują się w strefie czasowej Pacyfiku.

Biorąc więc pod uwagę, że regularnie planujemy nasze posty wokół 3 am-9 am (Pacific Time Zone), aby uzyskać lepszą trakcję z naszą publicznością.

Możesz znaleźć najlepsze ramy czasowe, korzystając z tej samej strategii i zacząć publikować w wariantach w tych godzinach, aby znaleźć swoje ulubione miejsce.

Możesz także spróbować publikować posty poza godzinami szczytu, aby sprawdzić, czy możesz tam uzyskać jakieś ukryte zobowiązania. Sugerowałbym eksperymentowanie przez pierwsze kilka tygodni, a następnie wyrzeźbienie solidnej strategii publikowania na Facebooku.

Ucz się od poprzednich udanych Posts

Sekcja postów w Facebook Insights ma inną fajną funkcję tuż pod wykresem „kiedy twoi fani są Online”.

post publishpost publish

Sekcja „wszystkie opublikowane posty” zawiera wiele sekcji informacyjnych, aby ocenić wydajność Twojego indywidualnego postu. Dowiesz się o:

  • Czas i data publikacji postu
  • Rodzaj publikowanego postu
  • Ekologiczny i płatny zasięg
  • Zaręczyny

Musisz wykonać ręczne kopanie, aby uzyskać wgląd w najlepszy rodzaj treści, które możesz publikować w określonych godzinach.

Jakie są nasze wnioski z tych danych?

Widzimy, że nasze posty zyskują większe zaangażowanie i osiągają te same czasy, co wcześniej, przedział czasowy 6 am-9 am (PST). Ponieważ nasi odbiorcy należą do strefy czasowej PST, oczywiste jest, że wolą zaangażować się w naszą stronę przed pójściem do pracy.

Ale lepiej jest przetestować na dużym zestawie zmiennych przed dokonaniem jakichkolwiek wniosków na temat najlepszego typu, dnia i godziny.

Strategia 2: znalezienie odpowiednich dni dla każdego postu

Każdy fragment treści ma swój odpowiedni czas i moment. Na przykład marka modowa nie będzie publikować nowej gamy zimowych ubrań na początku lata. To było oczywiste. Ale czasami twoja ogólna treść ma również ukryte istotne czasy.

Korzystając z danych analitycznych Facebooka, możesz rozpocząć testowanie a/B tej samej treści w różnych godzinach, aby zobaczyć najbardziej efektywny czas, aby służyć odbiorcom.

Przetestuj najlepsze czasy postów za pomocą narzędzia do planowania Facebooka

Facebook SocialPilot jest jednym z najlepszych narzędzi do publikowania na Facebooku, który daje możliwość znalezienia najlepszego czasu, harmonogramu i opublikowania postów bez otwierania strony na Facebooku.

Możesz znaleźć najlepszy czas dzięki pouczającej i przyjemnej dla oka graficznej reprezentacji aktywnych fanów i indywidualnego postu z wbudowaną stroną Facebook Analytics. Oprócz tego masz bogactwo informacji na temat wzrostu publiczności, danych demograficznych i zaangażowania.

facebook analyticsfacebook analytics

Teraz, gdy znalazłeś najlepszy czas na publikowanie na Facebooku, nadszedł czas, aby przetestować swoje dane w prawdziwym świecie. Jak to zrobić? Planując swój post przed czasem.

Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs SocialPilot pozwala zaplanować post w idealnych terminach. Zróbmy krótką wycieczkę, jak to zrobić.

1. Połącz swoją stronę na Facebooku

Przejdź do Panelu SocialPilot. Kieruj się prosto do kolumny po lewej stronie. Kliknij konta i połącz swoje konta.

Facebook pageFacebook page

Wybierz konto na Facebooku lub stronę z wielu opcji platformy społecznościowej podanych na stronie. Po kliknięciu przycisku Połącz zostaniesz przekierowany na Facebooka i poproszony o autoryzację. Rodzajly akceptuje wszystkie uprawnienia do kontynuowania.

2. Konfiguracja harmonogramów delegowania

Gdy konto zostanie połączone, przejdź do konta. Wybierz Opcję Zarządzaj Kontami. Wybierz konto społecznościowe, dla którego chcesz zdefiniować przedziały czasowe i zacznij dodawać idealny czas.

update accountupdate account

Możesz wybrać jeden lub wiele dni i wstępnie zdefiniować ich czas publikowania. Za każdym razem, gdy dodasz post do kolejki, zostanie on automatycznie zaplanowany jako wybrane przedziały czasowe.

Korzystając z tej niesamowitej funkcji, możesz wykonać testy A/B tego samego postu w różne dni, aby dowiedzieć się, jaki jest najbardziej efektywny czas dla określonego rodzaju treści.

Już podekscytowany? Weź BEZPŁATNY 14-dniowy okres próbny i zacznij.

Wykończenie

Teraz, gdy złamaliśmy mit znalezienia konkretnego najlepszego czasu na publikowanie na Facebooku, skup się na swoich eksperymentach. Zrób dogłębne badanie specyficznych zachowań odbiorców, aby wykryć aktywne automaty.

Użyj narzędzia i innych strategii omówionych powyżej, aby sfinalizować lepszą strategię księgowania, ponieważ nic nie jest bardziej wiarygodne niż analiza własnych danych. Pozwoli to przedstawić rzeczywisty scenariusz za pomocą wglądu publiczności w czasie rzeczywistym w celu lepszej strategii.

Dodatkowo wykorzystaj SocialPilot, jedno z najlepszych narzędzi do planowania mediów społecznościowych, aby zaplanować swoje posty w najlepszych momentach, jakie sugerują Twoje dane. Zarządzanie uchwytami społecznościowymi będzie bardzo łatwe dzięki rygorystycznym możliwościom testowania. Zaplanuj wiele postów w odpowiednie dni i pozwól, aby dane ujawniły najlepszy czas dla ciebie.

Jest to kluczowe, ponieważ gdy posty docierają do odbiorców we właściwym czasie, jest bardziej prawdopodobne, aby uzyskać lepsze zaangażowanie, które mówi nowym algorytmom Facebooka o lepszej relacji z publicznością, co prowadzi do lepszych rankingów Twoich postów.

Więc nie czekaj dłużej i zacznij publikować już teraz!

Total
0
Shares
Related Posts