Jak rozpocząć zgiełk strony na Instagramie

Zastanawiasz się, jak rozpocząć zgiełk na Instagramie? Uwaga Spoiler: to wymaga trochę ciężkiej pracy.

Jednak przy odpowiedniej strategii can buduj prężnie rozwijającą się społeczność i napędzaj te wszystkie ważne sprzedaż, jednocześnie utrzymując pracę w pełnym wymiarze godzin.

W tym poście na blogu dzielimy się najważniejszymi krokami, aby odetchnąć z boku – wraz z kilkoma godnymi uwagi wskazówkami od udanych przedsiębiorców side hustle.

Jak rozpocząć zgiełk na Instagramie: przewodnik krok po kroku

  1. Zdefiniuj Swoją Ofertę Produktową

  2. Ustal Swoją Grupę Docelową

  3. Zaprojektuj Swój Branding

  4. Utwórz konto firmowe na Instagramie

  5. Zaplanuj Strategię Treści Na Instagramie

  6. Zrób Zakupy Na Instagramie

  7. Promuj swoje konto i współpracuj z innymi małymi firmami

  8. Monitoruj swój sukces dzięki Instagram Analytics

Krok # 1: Zdefiniuj Swoją Ofertę Produktową

Pierwszym krokiem do uruchomienia udanej strony jest wiedza co twój produkt lub usługa jest.

Choć brzmi to jak oczywista część procesu, jest to jeden z najważniejszych, aby uzyskać prawo. Twój produkt lub usługa jest Fundacja swojej strony-warto więc poświęcić trochę czasu na rozważenie takich szczegółów jak:

  • Co sprawia, że twój produkt jest interesujący?

  • Dlaczego ludzie mieliby kupować twój produkt?

  • Jak długo potrwa tworzeniee?

  • Jak drogie będzie tworzenie?

  • Ile czasu ci to zajmie?

  • Czy będziesz musiał zatrudnić innych ludzi, którzy pomogą Ci urzeczywistnić Twoją wizję?

Zrozumienie wartości oferty i to, czy możesz nią zarządzać wraz z innymi zobowiązaniami, pozwoli Ci rozpocząć drogę do sukcesu.

Ucz się z boku Hustlers: Znajdź silny pomysł

Exequiel Alcober, szef działu customer Success w technologicznym startupie, wpadł na swój pomysł, przyglądając się codziennym produktom z jego rodzinnego kraju-Argentyny.

„Bycie Argentyńczykiem, picie Yerba Mate [luźna mieszanka herbaty liściastej] jest częścią mojego życia Od tak dawna, jak pamiętam-podzielił się Exequiel.

„Jest to duża część kultury południowoamerykańskiej i zawsze chciałem znaleźć sposób, aby przedstawić ją reszcie świata.”

Uzbrojeni w silny pomysł, Exequiel i partner Cedric wprowadzili Zappyo, całkowicie naturalną, wolną od GMO gamę mieszanek herbaty Yerba Mate.

Gotowy, aby rozpocząć zgiełk swojej strony w mediach społecznościowych? Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i TikTok! Sprawdź nasze Ultimate Guide to Social Selling teraz!

Krok # 2: Ustal Grupę Docelową

Gdy już masz pomysł na swój boczny zgiełk, następnym krokiem jest zdefiniowanie grupy docelowej.

Dobrym pomysłem jest stworzenie „persony publiczności” dla idealnego klienta — fikcyjnego profilu, który obejmuje to, kim są, co lubią i czego nie lubią.

Mając jasne pojęcie o kto kupi twój produkt lub usługę poinformuje jak reklamujesz go na Instagramie-od marki wizualnej (takiej jak kolory, czcionki i zdjęcia) po strategię treści, ton głosu i strategię hashtagów.

Jeśli nie jesteś pewien, kim jest twoja grupa docelowa, podłącz się do swojej sieci i zrób kilka badań!

Zapytaj znajomych, rodzinę i kolegów, czy kupują twój produkt, a jeśli tak, to dla kogo go kupują. Używanie naklejek ankiet i pytań na swoim osobistym koncie na Instagramie może być również świetnym sposobem na gather feedback.

Krok # 3: Zaprojektuj Swój Kreatywny Branding

Na tym etapie powinieneś być uzbrojony w wystarczającą wiedzę na temat swojej strony, aby zaprojektować zabójcze wizualizacje kreatywne marki, w tym:

Aby uzyskać najlepsze wyniki, wykorzystaj wartości swojej marki do podejmowania decyzji. Na przykład, jeśli Twoje produkty są eleganckie i minimalne, możesz użyć wyciszonej palety kolorów i wyraźnej, czystej czcionki.

W przypadku fotografii produktowej pomyśl o historii, którą chcesz opowiedzieć na pierwszy rzut oka. Może to być tak proste, jak zwykły kolor tła, biały prześcieradło lub tabele z elementami kontekstowymi w miksie.

Ucz się od Hustlerów bocznych: wykorzystaj wartości swojej marki, aby poinformować o swoim wizualnym brandingu

Poppy Fairhurst, pełnoetatowa Menedżer ds. PR cyfrowego, uruchomiła swój side hustle, tworząc kolorowe, ręcznie malowane wydruki podczas pierwszej blokady COVID-19.

Aby ożywić Wesołe Bazgroły Poppy, czerpała inspirację ze swojej misji inspirowania pozytywności-używając jasnych, pełnych energii kolorów w swoim kreatywnym brandingu.

„Chciałam, aby marka czuła się podnosząca na duchu, zaraźliwa i ekscytująca, szczególnie w tak trudnych czasach”, wyjaśnia.

„Uwielbiam kolory, więc było to dla mnie bardzo ważne. Nazwa „Happy Doodles” jest fajna, jak moje kawałki. Moim celem jest uszczęśliwianie ludzi z tego, co robię.”

Chcesz podnieść poziom swojej marki na Instagramie? Poznaj nasze najważniejsze wskazówki popraw swoją identyfikację wizualną marki!

Krok # 4: Utwórz konto biznesowe na Instagramie

Dzięki całej swojej marce możesz utworzyć nowy profil biznesowy na Instagramie dla swojego bocznego zgiełku.

Pomyśl o tym profilu jako o wirtualnym sklepie-jak sprawić, by ludzie chcieli wejść i kupić twoje produkty?

Jednym z kluczowych sposobów jest optymalizacja bio Instagram. Oto jak:

  • Zdjęcie profilowe: Spraw, aby Twój profil wyglądał bardziej profesjonalnie dzięki zdjęciu marki-niezależnie od tego, czy jest to twoje zdjęcie, Czy Twoje logo.

  • Nazwa konta: Dodaj odpowiednie słowa kluczowe, które można przeszukiwać, aby poprawić swoją wykrywalność.

  • Opis: Użyj tej przestrzeni jako strony „O nas”. Podziel się swoimi produktami, wartościami i tym, kim jest Twój idealny klient.

  • Link w bio: Użyj narzędzia takiego jak Linkin.bio by Later, aby wysłać obserwujących do klikalnej, dostępnej do zakupu wersji Twojego kanału na Instagramie (więcej na ten temat później!).

  • Dane kontaktowe: Dołącz informacje kontaktowe, takie jak numer telefonu lub adres e-mail.

Gotowy, aby zoptymalizować bio Instagram? Pobierz nasz darmowy Arkusz Planowania Bio Na Instagramie tutaj!

Krok # 5: Zaplanuj Strategię Treści Na Instagramie

Następnie przejdź do części zabawy: planowanie strategii treści na Instagramie.

Chcesz udostępnić zdjęcia produktowe? Treści generowane przez użytkowników? Zdjęcia stockowe? Kolaże? Cytaty motywacyjne? Filmy za kulisami? Wszystkie powyższe?

Nie ma dobrej lub złej odpowiedzi-ale dobrym pomysłem jest zaplanowanie i podgląd postów z wyprzedzeniem za pomocą późniejszych narzędzi do planowania Instagram.

FCJCUaH/xAAWAQEBAQAAAAAAAAAAAAAAAAABAgP/xAAcEQACAgMBAQAAAAAAAAAAAAAAEQEhEjGBQSL/2gAMAwEAAhEDEQA/AN9U+9rpPvypsUlHRpQJUCJZFD8mjYIPl4cFmOMYwB2NVr593wyyhvnRqsu7LddGkpYkX6mJTyGOSgA4H3YGToi4ZWVoMSMsbleI666A0oSZ3SyRx70o5q6V6uYXKP0pFZk4HCn4hsfj/fbRNTEkVaj0bLDsyjsVfXVMLMZZHJ8gBTx69z+vfznUq2zSg/OmZXI8nVsD/9k=” alt=”” />

This will help you to create a visually impactful Instagram feed that supports your brand values.

As Exequiel from Zappyo explains: “Later’s Visual Planner tool allows us to see and visualize our Instagram feed before publishing posts. It helps us make sure that our posts flow and create our desired aesthetic.”

Learn from the Side Hustlers: Schedule Content for Time Management

Planning your Instagram posts in advance can also help you save time.

Frankie De Barr launched her side hustle, The Biscuitect, alongside a day job, other side projects, and a toddler to take care of.

Frankie creates buildings in biscuit form as edible gifts — from bespoke replicas of people’s homes or businesses, to themed collections.

By scheduling her posts in advance, Frankie is able to share content at her best times to post — without compromising on family time.

“My best time for posting seems to be 6-7pm,” explains Frankie. “Having a toddler makes this a difficult time to be glued to my phone, so scheduling makes life a bit easier.”

Find your best time to post (based on when your audience is most active) and schedule your content to auto publish with Later!

Step #6: Make Your Instagram Shoppable

Now that you’ve got an Instagram account, it’s time to make it shoppable.

With Instagram Shop, you can curate a list of shoppable products that are directly accessible through your Instagram profile.

You’ll also be able to tag products directly in your posts, stories, IGTV videos, Reels, and Instagram Live broadcasts.

Ready to get started? Follow our step-by-step guide here: How to Set Up an Instagram Shop.

In addition to Instagram’s native shopping tools, you can also turn the link in your bio into a route to shop.

With Linkin.bio by Later, you can create a clickable, shoppable version of your Instagram feed that you can add to your bio.

A dzięki późniejszemu planowi Growth lub Advanced możesz połączyć konto Shopify z Linkin.bio i oznacz produkty bezpośrednio w swoich postach!

Gotowy, aby zamienić obserwujących w klientów za pomocą kanału na Instagramie? Zacznij używać Linkina.bio dzisiaj!

Krok # 7: Promuj swoje konto i angażuj się w inne małe firmy

Rośnie silny following dla nowego zgiełku strony może potrwać chwilę, ale istnieją sposoby, aby przyspieszyć swój wzrost.

Promowanie nowego konta na koncie osobistym i proszenie znajomych i członków rodziny o to samo może być świetnym sposobem na zwiększenie początkowej ekspozycji.

Podobnie dobrze jest wykorzystać istniejące społeczności w swojej niszy. Jest to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania, spotkanie z innymi samodzielnymi przedsiębiorcami i może być cenną siecią wsparcia dla inspiracji i porad.

„Smakosze Online są bardzo pomocni i pomocni i każdego dnia czuję się zainspirowany ich pomysłami”, mówi Frankie z Biscuitect.

Ucz się od Hustlerów bocznych: 5 wskazówek dotyczących wzrostu Instagram

  1. Udostępniaj sneak peaks i teasery, a nie tylko wyniki końcowe. Ludzie uwielbiają widzieć proces Twojego rzemiosła. — Poppy, Poppy ’ s Happy Doodles

  2. Użyj Instagram Stories, aby powiększyć swoich rówieśników i udostępniać treści innych. Zwykle odwzajemniają się, a te aprobaty są nieocenione w budowaniu zaangażowanej publiczności. — Frankie, The Biscuitect

  3. Dodaj wartość i pozostań wierny temu, kim jesteś. Bycie autentycznym ze swoimi postami jest kluczowym elementem, aby zdobyć zaufanie odbiorców. — Exequiel, Zappyo

  4. Nie bój się poprosić znajomych o wsparcie. Czasami jest to po prostu przypadek, że nie rozumieją wartości udostępniania Twoich postów. — Poppy, Poppy ’ s Happy Doodles

  5. Bądź aktywny i zaangażowany. Upewnij się, że aktywnie uczestniczysz w rozmowach, a twoja obecność jest odczuwana przez Twoich obserwatorów. — Exequiel, Zappyo

Krok # 8: monitoruj swój sukces za pomocą Instagram Analytics

Śledzenie wydajności nowego konta pomoże Ci zidentyfikować trendy, monitorować „wygrane” i stworzyć dopracowaną strategię, która naprawdę rezonuje z odbiorcami.

Istnieje mnóstwo metryk Instagram, które możesz śledzić i raportować, a jasne wyobrażenie o celach pobocznych pomoże Ci dowiedzieć się, które metryki są najważniejsze.

Na przykład, jeśli jesteś najbardziej zainteresowany zwiększeniem ekspozycji marki, będziesz chciał dokładnie monitorować swoje reach metryki. Jeśli jesteś bardziej zainteresowany budowaniem społeczności, zwróć uwagę na swoje zaręczyny statystyki. A jeśli sprzedaż jest kluczowa – będziesz chciał zwrócić szczególną uwagę na to, co treści napędzają najbardziej kliknięcia.

Funkcja Later ’ s Instagram Analytics daje wizualny przegląd tego, jak działają twoje posty i historie — wszystko w łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym.

8QAIREAAgIBAgcAAAAAAAAAAAAAAAECEUESIQMFEyI0ccH/2gAMAwEAAhEDEQA/ANOLlIhQrlDhC4MW+ZLQ4tpjqpS6+EbQopQQSoJ3jJHbcnyKKoDUsBDfoEGZGgvTQuY+Sltog71bU5JI9OOc4A5HkU2iTWpLYj6kFJQclbxkZtLDiArP1SEpLNQbtIh656axWyOjIgXcuJI7lKoWPkaFW7GvtYK7OqRrXBIwcsK4PbhB/at4eIzMcXbmcfXwqzKjtPvVSaU//9k=” alt=”” />

You’ll find all of the must-have analytics from Instagram in a digestible format, as well as several extra data points — including your best time to post (available on Growth and Advanced plans).

You can also track up to 3 months worth of Instagram posts and stories, so you can see which have performed best — and filter by all the key metrics, such as likes, reach, comments, and more.

Plus, Later’s Instagram Analytics have separate “Post Performance” and “Story Performance” dashboards — so you can see exactly how each channel is driving value for your brand.

Starting a side hustle isn’t always easy, but it is possible with the right strategy!

By following these steps and monitoring your performance, you’ll soon see your side hustle gain major momentum.

Ready to start tracking your performance more efficiently? Sign up to Later and explore the Instagram Analytics dashboard today.

Total
0
Shares
Related Posts