Tak więc około 91% konsumentów regularnie sprawdza swoje e-maile.
Nic dziwnego, mówimy.
A co ci to mówi, jeśli niedawno założyłeś firmę?
Oznacza to, że e-maile mogą być świetną strategią marketingową, jeśli są dobrze zrobione.
Najważniejszą zaletą e-mail marketingu dla małych firm jest pomoc w osiągnięciu celów biznesowych przy ograniczonym budżecie.
Pamiętaj, że nie każdy e-mail dotyczy sprzedaży lub ofert. Jako marketer musisz dostosować swoje treści do odbiorców.
W tym artykule omówimy marketing e-mailowy, wymienimy niektóre usługi marketingu e-mailowego dla małych firm, a nawet zaoferujemy wskazówki dotyczące marketingu e-mailowego.
Zaczynajmy.
Dlaczego małe firmy potrzebują e-mail marketingu?
E-mail marketing to strategia integrująca spersonalizowane wiadomości e-mail jako kanał promujący produkty lub usługi. Jeśli zrobisz to poprawnie, ta potężna strategia treści może pomóc w lojalności wobec marki, a nawet pomóc w zwiększeniu sprzedaży.
E-mail jest nie tylko opłacalny, ale to także świetny sposób, aby pozostać w kontakcie z klientami.
Oto jego najbardziej wymierne korzyści:
- Świetne do robienia ankiet lub zbierania opinii
- Pomaga wzmocnić relacje z klientami
- Pomoc w generowaniu potencjalnych klientów (ostatnie statystyki wykazały, że 89% specjalistów ds. marketingu polegać na e-maile do generowania potencjalnych klientów)
- Oferuje imponujący zwrot z inwestycji
- Umożliwia segmentację odbiorców w celu dostarczenia spersonalizowanych treści
- Zwiększa ruch i sprzedaż
I wiele więcej! Masz sens, prawda?
Przy tak wielu korzyściach płynących z kanału marketingowego, na pewno chcesz włączyć go do swojej strategii marketingowej i budowania marki. Więc od czego zacząć?
Przede wszystkim sprawdź te porady dotyczące e-mail marketingu dla małych firm,które mogą pomóc ci w grze e-mailowej!
10 E-Mail Marketing Porady dla małych firm
Przedstawiliśmy kilka przydatnych wskazówek dotyczących marketingu e-mailowego, które pomogą Ci wyprzedzić Cię w grze marketingowej:
1. Trzymaj swoje e-maile krótkie i proste
Nie komplikuj wiadomości e-mail lub biuletynów, dodając zbyt wiele informacji. Może to przytłoczyć czytelników lub rozcieńczyć CTA. Należy pamiętać, że większość czytelników ma krótkie zakresy uwagi.
Temat wiadomości musi zawierać adres e-mail. W miarę możliwości dodawaj odpowiednie obrazy do wiadomości e-mail i spis treści.
2. Użyj Segmentacji Klientów
Twoi klienci są unikalni, co oznacza, że nie każdy e-mail jest adresowany do każdego klienta. Twórz kohorty i odpowiednio planuj swoje treści. Włącz narzędzia do personalizacji, aby zwracać się do klientów i dostarczać im to, czego potrzebują.
3. Priorytet jakości wiadomości e-mail nad ilością
Nikt nie lubi otrzymywać zbyt wielu wiadomości e-mail, zwłaszcza jeśli zawierają te same informacje. Świetna Kopia e-maila wysłałaby wiadomość za jednym zamachem. Unikaj używania wszystkich liter lub dodawania zbyt wielu Emoji. Pomyśl o tym, co chciałbyś jako czytelnik i zacznij od tego.
4. Wysyłaj e-maile przyjazne dla urządzeń mobilnych
Sprawdź, czy wiadomości e-mail działają dobrze na urządzeniach mobilnych. Jeśli treść wiadomości e-mail nie jest czytelna na smartfonach, możesz przegapić potencjalnych klientów. Niektóre usługi oferują również szablony przyjazne dla urządzeń mobilnych.
5. Spersonalizuj Swoje Wiadomości
Kluczem do najlepszego wykorzystania e-mail marketingu is Personalizacja. Twoje wiadomości powinny być odpowiednie dla Twoich klientów. Zbieraj dane użytkowników i dostosuj swoją kopię wiadomości e-mail, aby kierować ją do odbiorców.
6. Korzystaj z automatycznych wiadomości e-mail
Zautomatyzowane wiadomości e-mail mogą bardzo ułatwić pracę. Takie rzeczy jak e-maile powitalne, aktualizacje hasła lub e-maile z potwierdzeniem zakupu mogą być zautomatyzowane.
7. Ustaw Jasne Oczekiwania
W formularzach rejestracyjnych zawsze możesz określić, jak często będziesz wysyłać e-maile. Twoi odbiorcy docenią tę przejrzystość. Możesz również dać swoim odbiorcom możliwość subskrybowania różnych biuletynów.
8. Zachęcaj do zapisów
Daj swoim odbiorcom szansę na zapisanie się na twoje e-maile lub biuletyny. Umieść osadzone formularze lub wyskakujące okienka na swojej stronie internetowej, aby czytelnicy mogli łatwo uzyskać do nich dostęp.
9. Dołącz informacje o swoich mediach społecznościowych
Twoje e-maile mogą być świetnym sposobem na zaproszenie odbiorców do profili społecznościowych Twojej marki. Pozwól swoim odbiorcom połączyć się z Tobą, aby mogli być aktualizowani o więcej treści za pośrednictwem mediów społecznościowych.
10. Śledź i zobacz, co działa
Jest to najważniejsza wskazówka, aby zapewnić sukces w e-mail marketingu. E-mail marketing może pomóc w oszczędzaniu czasu i pieniędzy.
Ale to wszystko może pójść na marne, jeśli strategia marketingowa nie daje oczekiwanych zwrotów. Bądź otwarty na eksperymentowanie ze swoim planem i konsekwentnie śledź wskaźniki.
Teraz, gdy wiesz, jak wysyłać e-maile do klientów, następną rzeczą na radarze powinna być usługa e-mail marketingu, aby ułatwić pracę.
Nie wiesz co to jest? Bez obaw. Czytaj dalej.
Czym jest usługa e-mail marketingu?
Usługi e-mail marketingu pomagają firmom tworzyć optymalne wiadomości e-mail, monitorować kampanie e-mail, sprawdzać analizy, a nawet zapewniać zarządzanie relacjami z klientami lub CRM.
Oczywiście różne marki oferują różne narzędzia i pakiety. Ale przynajmniej te usługi otrzymają odpowiedni e-mail lub biuletyn do właściwych odbiorców.
Tutaj wymieniliśmy najlepsze usługi e-mail marketingu, które możesz wybrać.
Najlepsze usługi e-mail marketingu 6 Dla Małych Firm
1. MailerLite
Jedna z najtańszych usług na naszej liście, MailerLite, ma bezpłatne i płatne plany, które obejmują testy A / B. Ten test pozwala porównać dwa plany marketingowe i potwierdzić, który z nich jest bardziej skuteczny.
MailerLite nie tylko zapewnia narzędzia do projektowania wiadomości e-mail, ale także pozwala uzyskać wgląd w odbiorców za pomocą formularzy i wyskakujących okienek.
Najważniejsze cechy:
- Dostęp do testów A / B
- Umożliwia personalizację kampanii poprzez automatyzację i segmentację poczty e-mail
- Opcja automatycznego ponownego wysłania wiadomości e-mail
- Ankiety i raporty dla Twojej kampanii
- Formularze subskrypcji i rejestracji
- E-mail i edytor zdjęć
- Szablony do newslettera
2. SendInBlue
Sendinblue to świetna intuicyjna usługa, która wysyła e-maile oparte na transakcjach. Są to zautomatyzowane wiadomości e-mail wysyłane przez firmy w celu uzupełnienia transakcji lub usługi żądanej przez odbiorcę. Oferują różne plany cenowe w zależności od ilości wiadomości e-mail i dostępu do zaawansowanych funkcji.
svg%3e” width=”684″ height=”391″ alt=”SendInBlue” / >
Najważniejsze cechy:
- Biblioteka wypełniona stylowymi szablonami e-mail
- Umożliwia wysyłanie SMS do klientów
- Włącz Reklamy Na Facebooku
- Sprawdź wydajność poczty e-mail
- Integracja API
- Dodaj wtyczki, takie jak WordPress i Ninja Forms
- Dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym
3. Mailchimp
Mailchimp to zdecydowanie najlepsza usługa e-mail marketingu dla małych firm. Pozwalają one na zakup kredytów e-mail zamiast inwestowania w miesięczną opłatę.
Bezpłatny plan pozwala uzyskać dostęp do ich domeny i kreatora stron internetowych. Ich narzędzie creative assistant pomaga w tworzeniu projektów, które pasują do Twojej marki.
Najważniejsze cechy:
- Aplikacja mobilna do zarządzania kontem
- Zaawansowane narzędzia segmentacji i targetowania
- Integracja kalendarza mediów społecznościowych
- Formularze rejestracyjne i drukowane pocztówki
- Twórz reklamy na Facebooku i Instagramie
- Projektuj z kreatywnym asystentem Mailchimp
- Płatne plany otrzymują priorytetowe wsparcie
4. GetResponse
Jest to usługa marketingowa, która pozwala zrobić znacznie więcej niż e-mail marketing. Oprócz zwykłych płatnych planów, GetResponse oferuje obecnie 30-dniowy bezpłatny okres próbny.
Oferują wiele zaawansowanych funkcji, takich jak lejek sprzedaży, inteligentna automatyzacja i tworzenie webinarów.
Najważniejsze cechy:
- Tworzenie automatycznych wiadomości e – mail i blog digest
- Kreator wiadomości e-mail z szybkim przeciąganiem i upuszczaniem
- Darmowe szablony i zdjęcia stockowe
- Idealne narzędzie do dostarczania wiadomości na czas
- Uzyskaj dostęp do kreatora stron opartych na sztucznej inteligencji
- Elegancki Kreator webinarów
- Śledź wyniki kampanii za pomocą łatwych do odczytania wykresów
5. ActiveCampaign
ActiveCampaign wyróżnia się potężnymi narzędziami automatyzacji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego uczenia maszynowego na ich platformie, usługa ta pomaga lejek sprzedaży.
Dzięki edycji wielu użytkowników, edycji i geotrackingowi ActiveCampaign stał się popularnym wyborem dla małych firm.
Najważniejsze cechy:
- Responsywne i przyjazne dla HTML Szablony
- Automatyczne reagowanie i planowanie poczty e-mail
- Wysyłaj wiadomości e-mail nadawane i ukierunkowane
- Zaawansowane narzędzia do konfigurowania śledzenia witryny
- Predykcyjne narzędzie do wysyłania wiadomości e-mail
- Świetne zasoby na szkolenia
- Aplikacja mobilna dla CRM
6. Moosend
Moosend to dynamiczna platforma marketingowa z narzędziami hiper-personalizacji, które dostroić kampanię. Możesz uzyskać dostęp do wskaźników w czasie rzeczywistym i włączyć narzędzia CRM i CMS. Oferują bezpłatne, płatne i niestandardowe plany i pozwalają płacić kredytami e-mail.
Najważniejsze cechy:
- Zaawansowana segmentacja i Personalizacja
- Dostosuj formularze subskrypcji
- Prosta integracja na dowolnej platformie
- Testy A / B i analiza zachowań
- Ochrona przed spamowaniem
- Śledzenie pikseli i darmowy SSL
- Dostęp do samouczków wideo i wsparcia na żywo
Mamy nadzieję, że nasza lista pomoże Ci określić, które usługi będą dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych.
Czy jesteś gotowy zainwestować w e-mail Marketing?
Oprócz sprawdzania budżetu i kosztów usługi marketingowej, niektóre funkcje mogą pomóc ci dowiedzieć się, która usługa e-mail marketingu pasowałaby do Twoich wymagań biznesowych.
Wybierz usługi, które zapewniają szczegółowe raporty śledzenia wraz z dostosowywaniem poczty e-mail, automatyzacją i narzędziami CRM.
Czy to darmowe czy płatne plany, biblioteka szablonów jest zawsze pomocna. A jeśli usługa zapewnia integrację wtyczek,to również plus.
Idź o krok dalej i włącz narzędzie mediów społecznościowych do swojego arsenału marketingowego. Wypróbuj SocialPilot za darmo i zobacz, jak możemy Ci pomóc w doskonaleniu Twoich działań marketingowych.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jak e-mail marketing pomoże mojej firmie?+
E-mail marketing to niezawodna metoda marketingowa. W przypadku małych firm wiadomości e-mail mogą być świetnym sposobem dotarcia do odbiorców i zbudowania ich w ramach budżetu. E-maile okazały się również zapewniać duży zwrot z inwestycji.
Firmy mogą poprawić swoje relacje z klientami, a także skutecznie komunikować się z nimi. Doprowadzi to do stworzenia lepszej wartości marki. Co więcej, wskaźniki e-mail marketingu są łatwe do śledzenia i monitorowania.
Jakiego rodzaju funkcji powinienem szukać w usłudze e-mail marketingu?+
Szukaj raportów analitycznych, automatyzacji marketingu i CRM. W razie potrzeby należy również mieć możliwość wysyłania automatycznych odpowiedzi. Usługa powinna również zapewniać dostęp do dostosowywania szablonów wiadomości e-mail za pomocą edytora wizualnego.
To plus, jeśli mają już wstępnie zaprojektowane szablony do pracy. Co najważniejsze, usługa powinna otrzymywać e-maile bezpośrednio do skrzynek odbiorczych ludzi, a nie spam.
Jak Mogę śledzić moją kampanię e-mail marketingową?+
Większość usług e-mail marketingu dostarczy Ci szczegółowe raporty śledzenia. Jednak najlepiej jest być na bieżąco z kluczowymi metrykami. Otwarte stawki pokażą Ci, jaki procent osób faktycznie otworzył Twoje e-maile.
Wskaźnik klikalności dałby informacje o odsetku czytelników, którzy kliknęli link w wiadomości e-mail. Innym ważnym jest Współczynnik konwersji, który pokazuje, ilu czytelników wykonało zadanie na podstawie Twojego CTA.
Jak często powinienem wysyłać e-maile?+
Możesz zdecydować, że na podstawie strategii marketingowej. Częstotliwość wysyłania wiadomości e-mail może również zależeć od rodzaju wysyłanych treści. Większość marketerów trzyma się co najmniej 2-3 wiadomości e-mail każdego miesiąca.
Spójność jest niezbędna, ale nie kompromis w kwestii jakości treści wiadomości e-mail. Oczywiście, jeśli prowadzisz jakieś oferty promocyjne lub konkursy, częstotliwość wiadomości e-mail może wzrosnąć.
Czy powinienem wysyłać biuletyny e-mailowe?+
Biuletyny są świetne do budowania listy e-mail. Gdy Twoi odbiorcy zdecydują się otrzymywać biuletyny, możesz ich informować za pomocą angażujących treści. Możesz również zwrócić uwagę na już opublikowane treści za pośrednictwem Newslettera.
Biuletyny są również wystarczająco długie, aby dodawać różne informacje, w tym oferty promocyjne, ogłoszenia lub ankiety.