Strony docelowe mają pomóc zwiększyć konwersje, ale w niektórych przypadkach je zabijają. Kiedy to się stanie? Jeśli Twoje strony docelowe mają niewłaściwą kopię lub rozpraszają odwiedzających, Współczynnik konwersji spadnie.
A to tylko wierzchołek góry lodowej. Aby pomóc Ci zmaksymalizować Współczynnik konwersji na stronie docelowej, stworzyłem infografikę, która rozbija błędy, których potrzebujesz uniknąć i konkretne kroki, które musisz podjąć, aby zwiększyć swoje przychody.
Wniosek
Tworzenie strony docelowej nie gwarantuje, że wygenerujesz więcej sprzedaży i potencjalnych klientów. Jeśli stworzysz nudne nagłówki lub umieścisz wezwania do działania w niewłaściwym miejscu, zauważysz spadek przychodów.
Największą rzeczą, jakiej nauczyłem się o optymalizacji strony docelowej, jest to, że najbardziej kreatywne strony mają tendencję do konwersji najlepszych. Na przykład, zauważyłem ponad 30% wzrost konwersji, kiedy zacząłem używać geolokalizacji w mojej kopii. Zauważyłem kolejny wzrost konwersji o 18%, gdy usunąłem logo z góry strony docelowej.
Jak inaczej możesz zwiększyć konwersję strony docelowej?