Chcesz zostać niesamowitym pisarzem nagłówków?
Dosłownie, to nie jest dobra rzecz.
Jeśli twój nagłówek jest całkowicie niewiarygodny, nie jest wiarygodny z definicji. W takim przypadku wskaźnik odpowiedzi spada, a nie wzrasta, bez względu na to, jak fantastyczna obietnica sprawia, że nagłówek.
Widzisz, Robienie dziwacznych roszczeń z nagłówkiem, aby przyciągnąć uwagę, to frajerska gra. Nawet jeśli uda Ci się zdobyć kliknięcie, jesteś historią, gdy czytelnik odkrywa, że nie możesz spełnić swojej obietnicy, lub wyciągnąłeś jakąś kulawą przynętę i zamieniłeś się.
Co chcesz zrobić, to napisać nagłówek, który jest prawie niewiarygodne.
Na przykład, spójrz na ten nagłówek:
Wow, co za obietnica! Problem w tym, że to niewiarygodne. Jasne, możesz dostać najbardziej rozpaczliwie optymistyczne dusze czytające, dopóki nie zorientują się, że jesteś tego pełen, ale większość ludzi potrząśnie głowami i ruszy dalej bez zawracania sobie głowy. Nagłówek jest tak niesamowity, że dosłownie brakuje mu wiarygodności.
Z drugiej strony, będąc też wiarygodność też nie jest taka wielka:
Tylko 10 godzin pracy
To całkowicie wiarygodne, ale niezbyt przekonujące. W rzeczywistości ten nagłówek sprawia, że chcę zrezygnować z blogowania i zostać pasterzem.
To, czego potrzebujesz, to coś absolutnie przekonującego, co możesz absolutnie dostarczyć. Powinna ona graniczyć z tym, co niewiarygodne, ale wciąż mieści się w sferze możliwości. Chcesz, aby ludzie czytali dalej, prawie ośmielając Cię do poparcia roszczenia w nagłówku.
Coś w tym stylu.:
To całkiem przekonujący nagłówek, jeśli jesteś blogerem. To także nagłówek z wczorajszego postu gościnnego Willy ‘ ego Franzena. Specyfika roszczenia i wielkość liczby zasysa ludzi w prawo, czy nadzieję, że rozwiązanie będzie działać dla nich lub po prostu stara się zweryfikować informacje uzupełniające dla nagłówka.
Artykuł Willy ‘ ego poparł obietnicę złożoną przez nagłówek danymi i dostarczył wskazówek “jak” dla ludzi, aby osiągnąć podobne wyniki. W rzeczywistości rozwiązanie wymaga zmiany tylko jednego lub dwóch słów na pasku bocznym bloga.
Tak więc, jeszcze bardziej przekonujący nagłówek mógł być:
Z Tym Pojedynczym Drobnym Ulepszeniem
Teraz podniosłeś specyfikę i sprawiłeś, że nagłówek stał się bardziej atrakcyjny. Obietnicą jest nie tylko pokazanie, jak radykalnie zwiększyć stawki subskrypcji, ale także pokazanie, że rozwiązanie jest szybkie i łatwe. To tylko odrobinę więcej niewiarygodne. niż wcześniej, co sprawia, że czynnik ciekawości trudno się oprzeć. Ale nie przekracza linii w całkowicie niewiarygodne, a nagłówek jest nadal całkowicie poparty treścią artykułu.
Oczywiście ta niewiarygodna technika może działać w przypadku tytułów postów na blogu, ale jest jeszcze bardziej odpowiednia dla nagłówków stron docelowych. Poświęć trochę czasu, aby znaleźć ten fascynujący element swojego produktu lub oferty, który graniczy z niewiarygodnym, a może po prostu znajdziesz idealny kąt nagłówka.
Po prostu nigdy nie zapominaj, że Twój nagłówek to obietnica, której musisz dotrzymać. Jeśli nie możesz, Ty i twój nagłówek powrócicie do całkowicie niewiarygodnego, gdy tylko zawiedziecie czytelnika lub perspektywę.
Więcej informacji na temat nagłówków znajdziesz w serii nagłówki magnetyczne.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells and Lateral Action. Poznaj Briana lepiej, śledząc go na Twitterze.