7 sposobów na wykorzystanie osobistej marki, aby znaleźć więcej klientów

Przez lata stosowałem wiele różnych taktyk marketingu cyfrowego.

SEO było głównym.

Content marketing zbliża się wielkimi krokami.

Ale użyłem również social media marketing, influencer marketing, video marketing, pay per click Reklama, affiliate marketing, e-mail marketing….

Jeśli to “digital” i “marketing”, to pewnie już to zrobiłem.

Ale jest jedna forma marketingu, która nie pasuje idealnie do kategorii “cyfrowej”.

To mashup osobistych, zawodowych, cyfrowych, społecznych, treści i cokolwiek innego.

To personal branding.

Personal branding jest ogromny.

W rzeczywistości, jeśli spodziewasz się sukcesu w dowolny sposób w dzisiejszym świecie związanym społecznie i cyfrowo, musisz zbudować swoją osobistą markę.

Personal branding nie jest tylko dla celebrytów.

Nie tylko dla dużych przedsiębiorców.

Nie tylko dla przedsiębiorców.

To nie tylko dla egoistów z obsesją na punkcie selfie.

To dla wszyscy!

Artykuł w Elite Daily tak to ujmuje:

Często myślimy o brandingu jako czymś, co robią tylko wielkie korporacje, ale każdy ma własną markę.

Wszyscy.

Możesz pełnić rolę zaplecza w ogromnej agencji, ale nadal potrzebujesz personal brandingu.

Możesz być introwertykiem, który unika innych ludzi, ale nadal potrzebujesz osobistego brandingu.

Gdybym miał wybrać jedną z form marketingu, która była kluczowa dla mojego rozwoju osobistego, sukcesu zawodowego i poziomu osiągnięć, musiałbym powiedzieć, że jest to personal branding.

W rzeczywistości mogę wskazać na wiele przypadków, w których moja marka osobista dostarczyła mi klientów.

Przez lata nauczyłem się kilku bardzo pomocnych wskazówek dotyczących pielęgnowania mojej osobistej marki w celu budowania bazy klientów.

Moja nowa publiczność nie zawsze rosła szybko. Potrzeba lat, aby stworzyć wiarygodność i zwiększyć swoje wpływy.

Personal branding jest trudny w ten sposób. Nie można po prostu wyciągnąć kilka taktyk, rzucić trochę pieniędzy w to, i oczekiwać, że to działa.

Na szczęście jednak istnieje kilka sprawdzonych taktyk, które dadzą wam prawdziwą przewagę. Niektóre z nich są naprawdę podstawowe, np. bycie szczerym i autentycznym.

Inni są kreatywni, np. inwestują w mocne wizualizacje.

Ale wszystkie działają. Spróbuj. Poświęć trochę czasu, a Twoja osobista marka może stać się źródłem klientów, tak jak ma to miejsce u mnie.

Poniższe wskazówki są pochylone w kierunku treści. Wraz z osobistym budowaniem marki powinieneś również korzystać z content marketingu dla swojego wzrostu.

Tip # 1: Pokaż, że jesteś ekspertem

Metoda Numer jeden dla wykazania swojej wiedzy jest poprzez solidne, długie formy, super-pomocne treści.

Treść wygrywa dzień. To takie proste.

Musisz wyróżnić się w przestrzeni online, w której konkurujesz z innymi markami o uwagę nowych klientów.

Aby to zrobić, pokaż, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie.

Możesz to zrobić, ustanawiając swoją wiarygodność poprzez rozmowę o klientach, z którymi współpracowałeś i latach w branży.

Ale możesz również przekazać to bardziej kreatywnie poprzez arkusze porad i listy podobne do Buzzfeed, które mogą dać informacje o odbiorcach, które mają znaczenie w ich życiu.

Oczywiście, pokazano jesteś ekspertem oznacza dwie rzeczy:

  1. Wybór dziedziny wiedzy.
  2. Bycie prawdziwym ekspertem.

Nie pozwól, by numer dwa Cię poturbował.

Czy kiedykolwiek słyszałeś zwrot ” udawaj, aż ci się uda?”

Jest w tym trochę prawdy. Jeśli nie feel jak ekspert, nie przejmuj się. Zachowuj się tak.

Wkrótce staniesz się jednym z nich (nawet jeśli tego nie czujesz). Wtedy możesz pokazać, że nim jesteś.

Tip # 2: apel do milenialsów

Nie możesz pozostawić millenialsów poza mieszanką, gdy budujesz swoją osobistą markę, aby pozyskać nowych odbiorców.

Chcesz wiedzieć dlaczego?

Oto dlaczego.

image2

Milenium będzie numerem jeden w grupie demograficznej, która widzi i reaguje na twoją osobistą markę.

Jedną z najważniejszych zmian, które możesz wprowadzić w komunikacji brandingowej, są platformy społecznościowe, z których korzystasz i rodzaje tworzonych treści.

Dlaczego? Ponieważ Milenium to na pokolenie związane społecznie.

Użyj popularnych sieci społecznościowych, takich jak Instagram i Snapchat, aby promować swoją osobistą markę.

Ponadto twórz treści, takie jak filmy, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i promować swoją wiedzę.

Tip # 3: Bądź autentyczny i przejrzysty

Jedną z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić, wprowadzając na rynek swoją markę osobistą, jest zachowanie autentyczności i przejrzystości.

Przykładem jest przedsiębiorca i trener Leigh Louey-Gung, który stworzył silny biznes dla siebie poprzez proces radykalnej uczciwości.

image1

Leigh pasjonowała się pomaganiem innym przedsiębiorcom i tworzyła bezpieczne myśli, które pomagają edukować ich na temat zachowania prywatności w Internecie.

W końcu jesteśmy marketerami, a Ty tworzysz konkretną narrację o sobie.

Pamiętaj, że zawsze musisz spełnić swoje obietnice i poprzeć to, co mówisz swoim odbiorcom.

Jeśli tego nie zrobisz, nie będą mieli problemu z odejściem.

Wielu klientów, którym dziś służę, przyszło do mnie, ponieważ zostali oszukani przez inną agencję.

Byłem w stanie zachować moją uczciwość, dotrzymać obietnic i dać im rezultaty.

Tip # 4: Zainwestuj w mocne efekty wizualne

Nie chcę tego mówić, ale jeśli ktoś zobaczy zdjęcia o niskiej jakości na twojej stronie, podświadomie uzna cię za nieufnego lub nieprofesjonalnego.

Wyprzedź grę, wykonując profesjonalne zdjęcia dla swojej witryny.

Twoje zdjęcia i strona internetowa mogą być pierwszym wrażeniem Twojego nowego klienta!

Kiedy szukam nowego zatrudnienia, nie mogę nie oprzeć mojego wrażenia na ich zdjęciu na LinkedIn.

Bardzo się staram. nie być stronniczym wobec zamazanego lub pijanego profilu imprezy, ale to trudne!

image5

Jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie klientów poprzez osobisty branding jest po prostu patrz!

Tip # 5: zachęcaj swoich odbiorców docelowych

Jednym z najszybszych sposobów wykorzystania osobistej marki do budowania grupy docelowej jest rozdawanie czegoś.

I nie mam na myśli niczego. Jeśli możesz oddać świetny produkt związany z Twoją osobistą marką, masz większą szansę na przyciągnięcie nowych odbiorców.

Entrepreneur Magazine na przykład podkreśla studium przypadku butiku damskiego, który rozdał kimono, aby przyciągnąć nowych klientów.

Strategia ta sprawdza się bardzo dobrze w budowaniu marki osobistej.

Załóżmy, że budujesz osobistą markę jako copywriter.

Przyciągaj klientów, prosząc ich o wzięcie udziału w konkursie, podając swoje adresy e-mail. Nagrodą może być darmowy copywriting przez tydzień lub copywriting dla specjalnego projektu.

Proste? Jasne. Ale skuteczny? Oczywiście.

Tip # 6: bądź znany z czegoś innego

Czy zauważyłeś, że BIOS wielu ludzi na Twitterze brzmi tak samo?

Guru marketingu społecznościowego. Miłośnik kawy. Miłośnik kotów.

Jeśli nie jesteś zamierzony, twój wysiłek w osobistym brandingu może cię nie ujawnić.

image4

Brzmi znajomo, prawda?

Są sposoby, aby się wyróżnić, ale może to być niewygodne.

Na przykład dowiedziałem się (przez przypadek), że noszenie okularów przeciwsłonecznych (nawet w nocy) pozwala mi zbudować moją osobistą markę.

image3

(Możesz przeczytać więcej o tym, dlaczego je noszę tutaj.)

Ludzie, którzy naprawdę dobrze radzą sobie z personal brandingiem, zawsze mają jedną rzecz, z której są dobrze znani.

To może być dziwne. To może być niewygodne. Ale to sprawia, że zapadają w pamięć!

A co z twarzą w twarz networkingiem i budowaniem osobistej marki?

Musisz mieć pod ręką wizytówkę, która Cię wyróżnia. Myśl kreatywnie, ale upewnij się, że Twoja karta jest prosta i zawiera informacje, których potrzebuje nowy klient.

Wypróbuj na przykład kartę, która jest wykonana z gładkiego papieru, ma niestandardowy kształt lub jest wykrojona. Karty te są bardziej interesujące i mogą pozostawić większe wrażenie.

Wskazówka # 7: twórz silne relacje online z wpływowymi osobami, które mogą pomóc

Mimo, że nazywamy to osobiste branding, to naprawdę nie jest w 100% osobiste.

Zasadniczo nie możesz tego zrobić sam. I nie powinieneś nawet próbować.

Personal branding polega na łączeniu się z innymi, służeniu innym, pomaganiu innym, poznawaniu innych, uczeniu się od innych, dodawaniu wartości innym.

Jeśli postrzegasz personal branding jako formę marketingu (jaką jest), musisz pamiętać, co jest sercem marketingu.

Co jest sercem marketingu?

Nie, to nie jest krzyczenie Twojej wiadomości do mas.

To nadawanie wartości do właściwych ludzi!

Niektórzy z moich najlepszych klientów zaczynali jako przyjaciele przyjaciół.

Na przykład na początku mojej kariery spotkałem osobę na konferencji. Szczerze mówiąc, jego osobiste zachowanie i pielęgnacja pozostawiły wiele do życzenia.

Większość ludzi go ignorowała. Spędziłem z nim trochę czasu i pomogłem mu, robiąc co mogłem.

W końcu przedstawił mi więcej klienci!

Nie zdawałem sobie z tego sprawy, kiedy pomogłem mu za pierwszym razem, ale ten facet był podłączony! Dzięki niemu zdobyłem wielu klientów.

Z biegiem czasu twoje relacje pomogą zwiększyć twoją osobistą markę i doprowadzić do rosnącej publiczności.

Możesz nie być w stanie zostać najlepszymi przyjaciółmi z Timem Ferrissem w pierwszych dniach osobistego brandingu. Z czasem jednak zbudujesz odpowiednie połączenia z odpowiednimi odbiorcami i zdobędziesz właściwych klientów.

Wniosek

Eksperymentuj z tymi siedmioma profesjonalnymi wskazówkami, aby wykorzystać swoją osobistą markę, aby znaleźć Większą, bardziej zaangażowaną grupę docelową.

Jako marketerzy musimy być gotowi podjąć kilka ryzyk i być kreatywni w naszym podejściu.

Możesz użyć tych wskazówek, aby kultywować i przyciągać odbiorców, ale musisz spełnić swoje obietnice dotyczące treści.

Twoi klienci nie będą zadowoleni na dłuższą metę, jeśli nie podasz im nowych cennych informacji dotyczących ich życia lub produktów, które mogą mieć znaczenie dla nich osobiście.

Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć budować swoją publiczność i przyciągnąć nowych klientów, skorzystaj z wskazówek zawartych w tym artykule—pracowali dla mnie, ponieważ zbudowałem moją osobistą markę.

Będziesz na dobrej drodze do wytyczenia nowej ścieżki dla swojej firmy i stworzenia energii wokół swoich produktów i usług.

Total
0
Shares
Related Posts