Krajobraz mediów społecznościowych zmienił się na przestrzeni lat, więc jeśli zaczynasz wykorzystywać media społecznościowe już dziś, możesz się spóźnić na mecz. Oznacza to, że nie możesz wykorzystać niektórych taktyk, których użyłem, aby zwiększyć moje konta w mediach społecznościowych, ponieważ zrobiłem je, gdy strony takie jak Twitter i Facebook pojawiły się po raz pierwszy.
Ale nie martw się, nadal możesz uzyskać wiele z sieci społecznościowej; po prostu musisz być nieco bardziej kreatywny, wykorzystując nowe strategie, których inni jeszcze nie używają. Oto kilka prostych, ale skutecznych strategii w mediach społecznościowych, z których powinieneś zacząć korzystać już dziś, a niektórych przestarzałych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych należy unikać za wszelką cenę.
Zaczynajmy.
1. Pinterest uwielbia infografiki
Pisałem już o dokładnych krokach, które musisz wykonać, aby stworzyć i promować infografiki, więc nie będę cię zanudzał powtarzaniem tych informacji. Jedyną rzeczą, o której nie mówiłem, jest prosta sztuczka, której używamy w KISSmetrics, aby zmaksymalizować ruch na infografice z Pinteresta.
Niezależnie od tego, czy Twoja grupa docelowa to mężczyzna, czy kobieta, nieważne.. Infografiki radzą sobie bardzo dobrze na Pintereście.
Kiedy publikujemy infografiki na KISSmetrics, staramy się również zachęcić ludzi do udostępniania ich za pośrednictwem sieci społecznościowej. Robimy to, dodając przyciski udostępniania społecznościowego na stronie infografiki.
Jeśli spojrzysz na powyższy obrazek, zauważysz jedną rzecz w szczególności. Nie dodajemy przycisku udostępniania Pinteresta do naszego paska bocznego; zamiast tego umieszczamy go nad grafiką. Odkryliśmy, że pomaga nam to uzyskać znacznie więcej pinów.
Gdy przejdziesz do trybu pełnoekranowego, aby zobaczyć większą wersję infografiki, zobaczysz, że promujemy tylko przycisk Pinteresta, a nie żaden inny.
Dlaczego to robimy? Odkryliśmy, że Pinterest napędza bardziej spójny ruch do infografik niż inne serwisy społecznościowe. Zobacz, ile jechał w ciągu 30 dni:
Chociaż większość naszych klientów to mężczyźni, Pinterest jest nadal skutecznym kanałem do wykorzystania. Jeśli zastosujesz się do strategii KISSmetrics, powinieneś również uzyskać większy ruch na infografikach.
2. Zbuduj swoją bazę fanów
Jedną ze strategii, że WetPaint wprowadził mnie do tego, że można użyć jest prosząc czytelników do śledzenia Cię na Twitterze i Facebooku, aby przeczytać resztę treści:
Jeśli czytelnicy nie chcą cię śledzić, mogą kliknąć “Nie dziękuję” i łatwo wrócić do czytania Twoich treści. Chcesz również ciasteczek swoich czytelników, aby upewnić się, że po tym, jak zobaczą zaproszenie raz, nigdy więcej go nie zobaczą.
Sama ta strategia powinna pomóc Ci podwoić ruch w mediach społecznościowych w ciągu 30 dni. W ciągu roku możesz oczekiwać, że ta strategia będzie odpowiadać za 30% do 40% ogólnego ruchu.
3. Zbieraj e-maile na Facebooku, inteligentny sposób
Czy wiesz, jak większość firm wydaje pieniądze na Facebooku? Odpowiedź jest poprzez reklamy, które albo zabierają ludzi z powrotem do ich witryny lub na ich fan page, prawo?
I chociaż masz rację, założę się, że nie wiedziałeś, że większość z tych firm traci pieniądze z kampanii na Facebooku. Jaka jest najlepsza strategia, aby wykorzystać Facebooka?
Jest to stworzenie strony na swoim fanpage na Facebooku, do której możesz przyciągnąć ruch. Za pomocą narzędzia takiego jak 5 Minute Fan Page, możesz skonfigurować kolekcję e-mail na swoim fanpage na Facebooku.
Powodem, dla którego chcesz zbierać wiadomości e-mail w Facebooku, jest to, że konwertuje o wiele wyżej niż strona docelowa, która nie znajduje się na Facebook.com URL.
Jeśli naprawdę chcesz być kreatywny, jeszcze lepszym sposobem zbierania wiadomości e-mail jest użycie Facebook Connect. Facebook Connect pozwala na uzyskanie adresów e-mail użytkowników zamiast umieszczać pole e-mail na stronie docelowej na Facebooku. W ten sposób nie musisz zmuszać ich do wprowadzania informacji. Wystarczy kliknąć przycisk ” Zarejestruj się “lub” dołącz”.
Wydasz od 25 centów do dolara na adres e-mail. Jeśli masz dobrą sekwencję kroplówki e-mail, powinieneś być w stanie odzyskać pieniądze w ciągu trzydziestu dni, promując swoje produkty i usługi tym użytkownikom.
Dodatkowo, za każdym razem, gdy masz ogłoszenie lub nowy post na blogu, możesz promować go na tej liście e-mail, co powinno pomóc ci przyciągnąć duży ruch z powrotem do twojej witryny.
Możesz również użyć podobnej strategii ze swoimi słupkami ściennymi. Poprzez SplashPost możesz zbierać e-maile z postów ściennych na swoim fan page.
Zazwyczaj 2% do 5% osób, które zobaczą twój post na ścianie, subskrybuje za pośrednictwem poczty e-mail, jeśli użyjesz SplashPost.
4. Ranguj swoje profile społecznościowe
Szukałem ostatnio terminu “mówca motywacyjny”i zobaczyłem tę listę.
Co było interesujące w tym profilu na Twitterze, to to, że użytkownik nazwał swój profil “mówcą motywacyjnym”, dlatego zaczął oceniać ten termin.
Błąd, który popełnia, polega jednak na tym, że chociaż ma wiele tweetów, niewiele z nich angażuje. Gdyby brał udział w prawdziwych rozmowach z innymi użytkownikami i udostępniał bardziej odpowiednie treści, jego profil byłby o wiele bardziej popularny.
Tak więc, jeśli wykonasz kroki opisane w tym poście na blogu i zmienisz nazwę swojego konta na Twitterze na popularne słowo kluczowe, dla którego próbujesz rankingować, możesz zrobić bardzo dobrze. Strategia ta działa dobrze, jednak tylko wtedy, gdy twój profil na Twitterze jest popularny, a słowo kluczowe jest związane z treścią, o której tweetujesz. Upewnij się więc, że skupiasz się na dostarczaniu dużej wartości społeczności Twittera.
5. Zakończ swoje filmy z YouTube innym filmem
Jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać więcej wyświetleń wideo, jest zakończenie wideo innym filmem. Jeśli nie jesteś pewien, o czym mówię, sprawdź poniższy obrazek:
Jeśli chcesz zobaczyć jego wersję na żywo, Przewiń do znaku 8: 42.
Będziesz musiał uzyskać edytor wideo, aby to zrobić, ponieważ wymaga to pracy produkcyjnej, ale warto. Wystarczy spojrzeć na Kanał Mike ‘ a na YouTube. Nie tylko ma miliony wyświetleń wideo, ale ma również 1,9 miliona subskrybentów.
Jeśli połączysz to, co robi Mike z tymi wskazówkami, powinieneś mieć popularny kanał YouTube.
6. Na twojej stronie
- Prowadzić bloga (i aktualizować go częściej niż raz w miesiącu) – Najszybszym sposobem na wzmocnienie kampanii marketingowej w mediach społecznościowych są częste posty na blogu, które czytelnicy mogą udostępniać we własnych profilach społecznościowych.
- Odpowiadaj na komentarze do wpisów na blogu Twojej firmy – Aby zachęcić do udostępniania społecznościowego, zacznij od budowania atmosfery społeczności na swoim blogu. Odpowiadanie na komentarze do Twoich postów świadczy o Twojej gotowości do nawiązania kontaktu z publicznością.
- Publikuj nowe posty na swoich profilach w mediach społecznościowych wiele razy – Używaj narzędzi, które automatycznie dodają Twoje posty do profili w mediach społecznościowych, ale także używaj narzędzi takich jak bufor, które umożliwiają wielokrotne publikowanie linków. Jest to szczególnie ważne na Twitterze, gdzie aktualizacje mogą zostać szybko zakopane przez strumień.
- Dodaj przyciski udostępniania społecznościowego na górze i na dole postów na blogu (lub użyj opcji przewijania, takiej jak Digg) – Niektórzy czytelnicy udostępnią Twoje posty, gdy tylko wylądują na twoich stronach, podczas gdy inni będą chcieli poczekać, aż przeczytają wszystko przed udostępnieniem. Dostosuj oba style za pomocą narzędzi udostępniania społecznościowego dostępnych w wielu miejscach.
- Utrzymuj dobrą równowagę między treściami biznesowymi, osobistymi i promocyjnymi na swoim blogu – Blogi biznesowe nie powinny być zbyt suche, ale nie powinny być zbyt osobiste. Użyj” Zasady 5: 3: 2 ” aby uzyskać najlepsze wyniki.
- Zachęcaj czytelników do udostępniania swoich postów na swoich profilach społecznościowych – Nie oczekuj, że wszyscy użytkownicy podejmą działania w celu udostępnienia Twoich postów bez wyraźnego monitu. Proście, a otrzymacie!
- Reklamuj swoje profile w mediach społecznościowych, gdziekolwiek jesteś online – Jeśli wysyłasz biuletyn e-mail, publikujesz na forach branżowych lub angażujesz się w jakikolwiek inny rodzaj aktywności online, powinieneś reklamować swoją obecność w mediach społecznościowych, jeśli to możliwe.
- Użyj swojego konta Google Analytics, aby zidentyfikować możliwe tematy postów – Aby wymyślić tematy treści, które czytelnicy będą chcieli udostępnić, spójrz na swoje najlepsze elementy treści i najlepsze słowa kluczowe w Google Analytics i wykorzystaj te informacje do tworzenia przyszłych postów.
- Ćwicz tworzenie treści wirusowych – Monitoruj wydajność swoich artykułów na blogu i staraj się znaleźć podobieństwa między postami, które robią najlepiej. Skorzystaj z lekcji, które ekstrapolowałeś w przyszłych postach, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wirusowego rozwoju.
- Wyznacz cele w mediach społecznościowych i monitoruj swój zwrot z inwestycji – Poświęć trochę czasu, aby określić, jakie konkretne korzyści oferują kampanie marketingowe w mediach społecznościowych i porównać je z inwestycjami, aby lepiej zrozumieć ogólny zwrot z inwestycji marketingowych.
7. Na twojej stronie na Facebooku
- Oferuj darmowe, unikalne produkty na swojej stronie – Ludzie kochają darmowe rzeczy, więc zrób coś ciekawego dostępnego na swojej stronie na Facebooku,a twoi Obserwujący z pewnością udostępnią Twój profil innym.
- Skonfiguruj swój Facebook vanity URL – Aby strona była tak łatwa do zapamiętania, jak to możliwe, skonfiguruj niestandardowy adres URL, który odzwierciedla nazwę firmy lub slogan.
- Dostosuj każdą opcję graficzną dostępną w profilu osi czasu – Na osi czasu strony możesz dostosować swoje zdjęcie okładkowe, zdjęcie profilowe i ikony powiązane ze wszystkimi aplikacjami na stronie. Zmodyfikuj każdy element, aby stworzyć spójną markę wizualną na swojej stronie.
- Wykorzystaj Polecane Wydarzenia, aby podkreślić kamienie milowe swojej firmy – Wykorzystaj Polecane wydarzenia o pełnej szerokości strony, aby odtworzyć historię swojej firmy i zaangażować czytelników. Dla Twojego odniesienia, oto siedem przykładów firm robi to dobrze.
- Zachęć fanów, aby upewnili się, że Twoje aktualizacje pojawią się w ich kanałach informacyjnych – Ostatnie zmiany na Facebooku oznaczają, że nie wszyscy użytkownicy, którzy polubili Twoją stronę, zobaczą Twoje aktualizacje w swoich kanałach informacyjnych. Zachęcaj ich do podjęcia następujących działań, aby Twoje posty były widoczne.
- Śledź komentarze czytelników – Za każdym razem, gdy ktoś publikuje na ścianie strony Twojej organizacji, poświęć czas na śledzenie. Nic nie odbija się gorzej na firmie niż seria bez odpowiedzi komentarzy lub pytań!
- Publikuj angażujące pytania dotyczące komentarzy na swojej osi czasu – Skorzystaj z społecznej natury Facebooka, zachęcając ludzi do rozmowy! Pytanie brzmi: “gdybyś utknął na bezludnej wyspie, jakie pięć przedmiotów chciałbyś mieć ze sobą?”to zabawny sposób na zaangażowanie czytelników i utrzymanie ich sprawdzania.
- Stwórz własną markową aplikację na Facebooku – Jeśli masz budżet, niestandardowe markowe aplikacje na Facebooku mogą dodać zapamiętywanie i funkcjonalność do zwykłej strony fanowskiej.
- Korzystaj z aplikacji, które pozwalają oferować specjalne zniżki dla obserwujących, którzy lubią Twoją stronę – Jeśli zdecydujesz się na trasę aplikacji, zwróć szczególną uwagę na programy, które pozwalają wymieniać treści premium na Polubienia stron, ponieważ pomogą one zbudować dowód społeczny.
- Eksperymentuj z reklamami na Facebooku dla polubień? – Podobnie, jeśli masz problemy z przyciągnięciem obserwujących w staromodny sposób, uruchamianie reklam na Facebooku dla polubień może pomóc szybko zwiększyć bazę subskrybentów.
- Monitoruj swoje spostrzeżenia na Facebooku – Program Insights na Facebooku oferuje mnóstwo cennych statystyk zaangażowania, więc zwróć uwagę na informacje wyświetlane w tym obszarze i wykorzystaj je do strukturyzowania przyszłych kampanii.
- Odpowiadaj profesjonalnie na negatywne opinie – Czasami możesz napotkać skargi na swojej stronie na Facebooku. Radź sobie z tymi przypadkami profesjonalnie i odpowiednio, nie pozwalając, aby twoje emocje były najlepsze!
- Twórz grupy obserwujących i Segmentuj aktualizacje statusu – Aby upewnić się, że aktualizacje statusu są tak interesujące, jak to możliwe dla obserwujących, eksperymentuj z niektórymi funkcjami segmentacji oferowanymi przez Facebook.
- Określ wartość komercyjną Polubienia Facebooka dla swojej firmy – Posiadanie większej ilości polubień może zwiększyć sprzedaż…albo nie. Poświęć trochę czasu, aby określić, jaki wpływ mają promocje na Facebooku na Twoje wyniki finansowe, aby zrozumieć, jak duże znaczenie powinno mieć to narzędzie w kampaniach marketingowych w mediach społecznościowych.
8. Na twojej stronie na Twitterze
- Upewnij się, że Twoja nazwa użytkownika jest niezapomniana – Eksperymentuj z różnymi odmianami, aż znajdziesz niezapomnianą nazwę użytkownika, która jest dostępna i spełnia limity znaków Twittera.
- Użyj headshot zamiast logo dla swojego zdjęcia profilowego – Zdjęcia profilowe na Twitterze nie są duże, gdy są wyświetlane na stronie, co oznacza, że zwykle nie widać szczegółów logo. Zdjęcia twarzy są znacznie bardziej atrakcyjne dla użytkowników witryny.
- Dostosuj tło Twittera – Dzięki liczbie bezpłatnych narzędzi online, które można wykorzystać do tworzenia niestandardowych tła Twittera, nie ma wymówki, aby nie podjąć tego ważnego kroku brandingowego.
- Split-Sprawdź swoje bio – Często zmieniaj swoje bio i śledź, które wersje powodują najwięcej nowych subskrybentów.
- Publikuj kontrowersyjne treści – Twitter ułatwia dzielenie się ciekawymi treściami, dlatego kontrowersyjne opinie często rozprzestrzeniają się jak pożar.
- Monitoruj dostosowane trendy w Twojej branży – Zamiast monitorować trendy na Twitterze według regionu geograficznego, użyj nowego narzędzia dostosowanych trendów sieci społecznościowej, aby monitorować interesujące Cię tematy w Twojej branży.
- Otrzymuj aktualizacje “najlepsze z Twittera” w skrzynce odbiorczej – Korzystanie z najnowszych funkcji powiadomień Twittera może pomóc śledzić trendy tematy w branży, jeśli nie jesteś w stanie często zatrzymywać się na stronie.
- Bądź osobisty – Użytkownicy Twittera chcą więcej danych osobowych niż Obserwujący w jakiejkolwiek innej sieci społecznościowej, więc przełamuj bariery i podziel się więcej szczegółów na temat swojego życia na tej stronie (po prostu nie szalej – Zapisz pijackie rozważania na swoim osobistym profilu na Facebooku!).
- Obserwuj użytkowników, którzy śledzą ekspertów Twojej branży – Aby znaleźć nowych obserwujących (a tym samym zwiększyć postrzegany autorytet na Twitterze), przejrzyj listy obserwujących ekspertów w swojej dziedzinie i śledź jak najwięcej nowych osób. Wielu podąży za tobą automatycznie.
- Użyj Twitaholic do identyfikacji i budowania relacji z użytkownikami power Twitter – Tworzenie i wykorzystywanie relacji z zaawansowanymi użytkownikami w Twojej branży to świetny sposób na jak najszybsze wyświetlenie własnych treści.
- Użyj bufora, aby wstępnie załadować strumień Twittera z pomocną treścią – Jeśli nie możesz być na Twitterze przez cały dzień, narzędzie Bufor (powiązane z powyższym) może automatycznie wypuszczać wstępnie załadowane wiadomości w określonych godzinach, aby zbudować postrzeganą obecność.
- Publikuj inspirujące cytaty i powiedzenia – Bez względu na to, jak tandetne lub powtarzalne mogą być, tweety oparte na popularnych lub inspirujących cytatach są częściej udostępniane na Twitterze niż inne rodzaje treści. Używaj ich jednak oszczędnie!
- Wypróbuj Triberr, aby zwiększyć zasięg obserwujących – Triberr umożliwia współpracę z siecią przyjaciół, aby automatycznie udostępniać swoje tweety, dzięki czemu jest to świetny sposób na zwiększenie zasięgu online i szybkie budowanie ekspozycji.
- Odpowiednio używaj hashtagów branżowych – Miej oko na hashtagi, które są popularne w Twojej branży, ale używaj ich ostrożnie. Powiązanie treści z hashtagami zwiększy twoją ekspozycję, ale wiele firm zostało spalonych przez niewłaściwe użycie tych narzędzi (zobacz: Kenneth Cole).
9. Na Twoim profilu na LinkedIn
- Zwróć uwagę na słowa kluczowe SEO podczas tworzenia swojego profilu – Dzięki temu Twój profil będzie bardziej widoczny dla użytkowników, którzy szukają w LinkedIn osób o określonym pochodzeniu.
- Dostosuj ustawienia do “pełnego widoku”, aby zwiększyć widoczność – Ustawienie informacji, które mają być wyświetlane publicznie, pomoże Twojemu profilowi pojawiać się częściej w naturalnych wynikach wyszukiwania.
- Poszerz swoją sekcję bio o studia przypadków i informacje – Im więcej informacji możesz zawrzeć w swoim bio, tym lepiej (niezależnie od tego, czy próbujesz przyciągnąć klientów, poprawić postrzeganą reputację, czy zwiększyć szanse na pojawienie się w naturalnych SERPach).
- Dołącz do grup LinkedIn w swojej branży – Udział w grupach to dobry sposób na “zobaczenie i bycie widzianym”. Pomoże Ci zbudować swoją markę, jednocześnie dostarczając pomocnych informacji innym.
- Załóż grupę, jeśli nie możesz znaleźć takiej, która spełni Twoje potrzeby – Alternatywnie, jeśli istniejące grupy w Twojej branży nie pasują do siebie, załóż własną. Tylko upewnij się, że wnosisz coś wyjątkowego i wartościowego do dyskusji.
- Dodaj swój blog do swojego profilu na LinkedIn – Wiele wtyczek i dodatków do oprogramowania umożliwia synchronizację postów na blogu, aby automatycznie pojawiały się na profilu LinkedIn.
- Zamieść wzmianki prasowe na swoim profilu – Jeśli ty lub Twoja firma otrzymacie pozytywne wzmianki prasowe, pamiętaj, aby połączyć się z nimi w swoim profilu na LinkedIn.
- Monitoruj sekcję pytań i odpowiedzi LinkedIn, aby uzyskać pomocną poradę – Oferowanie rad to nie tylko dobry sposób na odwdzięczenie się społeczności. To świetny sposób na nawiązywanie kontaktów i budowanie postrzeganego autorytetu.
- Użyj współdzielonych połączeń, aby rozszerzyć swoją sieć – Okresowo przeglądaj wzajemne połączenia w swoim profilu LinkedIn, aby uzyskać możliwości rozbudowy sieci osobistych i biznesowych.
- Weź udział w wydarzeniach LinkedIn w prawdziwym świecie – Niektóre społeczności organizują spotkania dla pobliskich użytkowników LinkedIn. Jeśli te zdarzenia wystąpią w Twojej okolicy, spróbuj ich spróbować, aby pogłębić swoje połączenia online.
- Nawiązuj połączenia między swoimi kontaktami na LinkedIn – Dobra karma powraca, więc poświęć trochę czasu, aby przedstawić członków swojej sieci, którzy Twoim zdaniem mogą skorzystać z nowych kontaktów.
10. Na twoim koncie na Pintereście
- Zoptymalizuj zawartość swojej witryny pod kątem udostępniania na Pintereście – Zwykłe posty tekstowe na blogu nie są dobrymi kandydatami do udostępniania Pintersta, więc zoptymalizuj swoją obecność w tej sieci, dodając estetyczne obrazy i grafikę do artykułów w witrynie.
- Docelowa mikrodemografia – Chociaż Pinterest jest zdominowany głównie przez kobiety w młodym i średnim wieku, Szukaj podgrup w tej grupie demograficznej, do których możesz się odwołać. Na przykład przypinanie treści specjalnie dla matek pracujących w domu Dzieci w wieku od 1 do 5 lat może pomóc w budowaniu bardziej znaczących kontaktów niż próba dotarcia do wszystkich kobiet jednocześnie.
- Tworzenie tablic instruktażowych – Pomóż obserwatorom Pinteresta wydobyć więcej z Twoich treści, tworząc tablice pinów, które instruują widzów, jak wykonywać wieloetapowe zadania.
- Twórz tematyczne tablice pinów w oparciu o trendy branżowe – Tematy Pin board powinny być stosunkowo wąskie (na przykład, retro-style AGD versus kuchnie), a monitorowanie trendów w branży powinno dać ci kilka świetnych pomysłów do pracy.
- Eksperymentuj z alternatywnymi stylami tablic pinów – Obserwuj branżę użytkowników Pinteresta, którzy tworzą nowe, innowacyjne style tablic pinów, które stanowią ekscytującą alternatywę dla standardowych tablic.
- Użyj biznesowych słów kluczowych w pinach Pinteresta – Wielu obserwujących na Pintereście korzysta z paska wyszukiwania witryny, aby znaleźć treści, które ich interesują, więc upewnij się, że piny zawierają niezbędne informacje, które można znaleźć w ten sposób.
- Wykorzystaj wszystkie trzy możliwości łączenia Pinteresta – Każdy pin Pinteresta daje Ci trzy możliwości linkowania do twojej witryny. Aby uzyskać najlepsze wyniki, upewnij się, że adres URL jest poprawny we wszystkich tych polach.
- Przestrzeń Twoich działań na Pintereście – Nie zalewaj strumienia na Pintereście. Zamiast przypinać dwadzieścia nowych pinów w ciągu jednej godziny, dodaj jeden nowy pin co godzinę przez dwadzieścia godzin.
- Ćwicz regularne odzyskiwanie linków na Pintereście – W miarę przekazywania pinów informacje w nich zawarte mogą ulec zmianie. Z tego powodu warto nabrać nawyku wyszukiwania pinów zawierających twoje produkty lub obrazy i prosić właścicieli o poprawienie adresów URL, jeśli tak się stanie.
- Ponów odpowiedzialnie zawartość – Przed ponownym przypięciem treści innych osób do tablic upewnij się, że piny nadal działają poprawnie. Nikt nie lubi klikać w interesujący pin, tylko zostać zabranym na stronę 404!
- Śledź najlepszych pinnerów w swojej branży i poproś ich, aby cię śledzili – Podobnie jak w przypadku tradycyjnych serwisów społecznościowych, Pinterest ma również zaawansowanych użytkowników. Budowanie relacji z tymi uczestnikami może być niezwykle przydatne, ponieważ jeden pin od organu Pinteresta może znacznie zwiększyć Twoją obecność w witrynie.
- Unikaj problemów z prawami autorskimi Pinteresta – Jako właściciel firmy musisz zachować szczególną ostrożność, aby nie naruszać praw autorskich podczas publikowania treści na Pintereście. Zapoznaj się z wytycznymi Mashable, aby uniknąć potencjalnych roszczeń prawnych.
- Bądź osobą, a nie biznesem! – Użytkownicy Pinteresta są bardzo sceptyczni wobec treści zbyt promocyjnych. Tak więc, choć dobrze jest być firmą korzystającą z Pinteresta, upewnij się, że przypięte treści odzwierciedlają Twoją osobistą wrażliwość-nie tylko najnowszy produkt, który próbujesz zaprezentować!
11. Przestarzałe taktyki, aby uniknąć
Nie trać cennego czasu na przestarzałe taktyki, które są przestarzałe i nie są już skuteczne. Oto 7 strategii aby uniknąć:
Przestarzała taktyka # 1: publikowanie, gdy jesteś wolny
Publikowanie codziennie lub kiedy masz czas nie jest idealne. Dlaczego? Ponieważ Twoi obserwatorzy mogą nie być online, gdy publikujesz.
Oznacza to, że nikt nie zobaczy treści, które promujesz.
Simply Measured ma kilka darmowych narzędzi, które pokazują, kiedy powinieneś publikować. Przeanalizuje twoją bazę użytkowników i wskaże dni i godziny najbardziej optymalne dla zaangażowania.
Oto przykładowy raport dla Instagram:
Po ustaleniu idealnych dni i godzin, które powinieneś publikować, Zarejestruj się w buforze (bezpłatnie) i zacznij planować swoje posty.
Posty na Facebooku są wyjątkiem. Jeśli je zaplanujesz, zobaczysz spadek udziału i liczby polubień. Zamiast tego musisz samodzielnie publikować posty na swoim profilu na Facebooku i planować posty na fan page, klikając ikonę zegara.
Przestarzała taktyka # 2: Sprzedaż bezpośrednio do odbiorców
Gdy masz dużą liczbę obserwujących, będziesz chciał zacząć przekonywać ich do kupowania tego, co sprzedajesz. Ale samo publikowanie linku, informowanie obserwujących o zakupie książki, produktu lub usługi, nie przyniesie Ci wiele korzyści.
Jedyny raz widziałem, że to działa, gdy oferowana jest sprzedaż lub Zniżka, co nie jest idealnym scenariuszem.
Co musisz zrobić, to poprowadzić fanów mediów społecznościowych przez lejek. Najpierw zbieraj wiadomości e-mail, a następnie oferuj produkty lub usługi za pośrednictwem poczty e-mail.
Dobrym przykładem jest Josh Flagg. Zaczął wozić ludzi na bloga, gdzie zbierał e-maile. W ciągu kilku miesięcy zebrał nieco ponad 2000 maili.
Następnie rozpoczął kurs webinaru za $ 499 dolarów, aw ciągu 24 godzin zarobił $ 12,974 w sprzedaży. Kiedy promował swój produkt webinar bezpośrednio do grupy, nie wygenerował nawet 1000 USD przychodu.
Powodem, dla którego to działa, jest to, że sprawiasz, że Twoi fani podejmują mikro zobowiązania. Ostatecznie, gdy poprosisz ich o dokonanie zakupu, są bardziej skłonni powiedzieć tak.
Przestarzała taktyka # 3: Próba rozegrania liczby obserwujących
Ciągle widzę ludzi śledzących tysiące użytkowników, aby budować swoje konta na stronach takich jak Facebook i Twitter.
Niektórzy ludzie nawet posuwają się do kupowania tysięcy fanów. Duże liczby mogą sprawić, że będziesz wyglądać fajnie, ale w końcu cię skrzywdzą.
Dlaczego? Te witryny społecznościowe są coraz mądrzejsze w analizowaniu, ilu Twoich obserwujących faktycznie angażuje się. A jeśli współczynnik jest słaby, Twoje treści nie będą się zbytnio rozprzestrzeniać, co spowoduje mniejszy ruch w porównaniu z mniejszą liczbą fanów, która faktycznie się angażuje.
Więc, zamiast próbować grać w system, zacząć patrzeć na swoich konkurentów. Zobacz, jakie rodzaje treści publikują, które powodują zaangażowanie. Testowanie postów podobnych typów. I unikaj publikowania treści, które nie otrzymują polubień, komentarzy ani udostępnień.
Przestarzała taktyka # 4: udostępnianie bez optymalizacji
Udostępnianie treści z witryny nie jest tak proste, jak kopiowanie i wklejanie adresu URL w witrynie społecznościowej. Jeśli kod Twojej witryny nie jest zoptymalizowany pod kątem mediów społecznościowych, zauważysz, że podczas udostępniania treści w tych witrynach nie pojawiają się żadne obrazy:
Po zoptymalizowaniu kodu Udostępnianie społecznościowe będzie wyglądać mniej więcej tak:
Jak więc zapewnić optymalizację witryny? Dodajesz metatagi mediów społecznościowych do swoich treści.
Różnica jest ogromna. Kiedy zaimplementowałem to na Quick Sprout, mój ruch na Facebooku wzrósł o 174%.
Przestarzała taktyka # 5: autopromocja
Zacząłem uczestniczyć w serwisach społecznościowych, ponieważ chciałem rozwijać swoją markę, ruch i sprzedaż. Nie obchodziło mnie nic innego., i ludzie to widzieli.
Ludzie zaczęli się ze mną przyjaźnić i przestać obserwować, a ja nie miałem żadnego ruchu towarzyskiego. Ale kiedy zacząłem dzielić się treściami innych ludzi, odpowiadać na pytania i po prostu pomagać ludziom, szybko zauważyłem, że zacząłem budować lojalnych obserwujących.
The loyal following ostatecznie przekształcił się w ruch i sprzedaż, gdy zacząłem budować lejek podobny do Josha Flagga. ale kiedy byłem po prostu autopromocyjny, nie wygenerowałem jednej sprzedaży.
Upewnij się, że pomagasz ludziom, odpowiadasz na ich pytania i udostępniasz treści od innych osób z twojej branży. Nie musisz promować konkurentów, ale powinieneś promować witryny z wiadomościami i treściami.
Przestarzała taktyka # 6: linkowanie bezpośrednio do czyjejś strony
Kiedy udostępniasz czyjeś łącze, kierujesz ruch do ich witryny i nie generujesz ruchu w zamian. To jest do bani.
Co jeśli powiem ci, że za każdym razem, gdy promujesz czyjąś witrynę, możesz przyciągnąć więcej ruchu z powrotem do swojej witryny?
Istnieje fajne narzędzie społecznościowe o nazwie Sniply, które umieszcza pudełko promocyjne na każdej udostępnionej stronie.
Kiedy kierujesz ruch do innych, istnieje szansa, że niektórzy z tych odwiedzających wrócą do twojej witryny.
Przestarzała taktyka # 7: dodanie zbyt wielu przycisków udostępniania społecznościowego do twojej witryny
Jeśli chcesz, aby ludzie dzielili się artykułami na twojej stronie, co robisz? Dodaj przyciski udostępniania społecznościowego do swojej witryny, prawda?
Ale czy wiesz, że dodanie zbyt wielu przycisków społecznościowych do twojej witryny może zaszkodzić twojemu ruchowi? Przetestowałem umieszczenie 3, 4 i 5 różnych opcji mediów społecznościowych na Quick Sprout. Kiedy zmniejszyłem liczbę przycisków z 5 do 3, byłem w stanie zwiększyć mój współczynnik klikalności o 11%.
Zamiast traktować swoją witrynę jak Nascar i promować każdą witrynę społecznościową, skup się na 3. Wybierz strony, które najbardziej rezonują z czytelnikami. Są szanse, że będzie to Facebook, Twitter i jedna inna strona społecznościowa.
Wniosek
Social media żyje, dobrze i szybko rośnie. Jest dużo ruchu z witryn społecznościowych, ale musisz być kreatywny.
To, co działało kilka lat temu w przestrzeni mediów społecznościowych, już nie działa.
Musisz dostosować swoje podejście i uniknąć przestarzałych taktyk, które wykorzystują wszyscy inni.
Będąc na bieżąco z algorytmami i trendami mediów społecznościowych, będziesz w stanie zmaksymalizować ruch społecznościowy i sprzedaż.