Niektórzy myślą, że chodzi o ” jak to mówisz.”
Inni myślą, że chodzi o to, ile razy w tygodniu publikujesz posty.
Obie grupy się mylą.
To, co mówisz, ma większe znaczenie niż to, jak to mówisz i ile razy.
Zanim odniesiesz sukces na blogu biznesowym, musisz naprawdę zrozumieć proste zdanie 9-wyrazowe oferowane przez oldschoolowego geniusza copywritingu Rossera Reevesa (kierowane przez Gary ‘ ego Bencivenga):
Obdarowany produkt jest potężniejszy niż obdarowany długopis.
Twój “produkt” to to, co oferujesz, czy to towary, czy usługi, oraz ogólna treść tej oferty. Niezależnie od tego, czy chcesz nazwać to swoim USP, czy swoją wielką historią, nadal musi być solidnie na swoim miejscu, zanim będziesz miał naprawdę skuteczny blog biznesowy.
Nie możesz opowiadać fascynujących małych historii za pomocą swoich postów, jeśli twoja wielka historia jest do bani.
Spójrzmy na to inaczej.
Jeśli dam ci ręcznie wyskrobaną notatkę pełną literówek i błędów gramatycznych, która mówi ci, że druga strona papieru zawiera zwycięskie liczby lotto, a to jest kupon, jesteś bardzo otwarty na tę wiadomość, prawda?
Ale najbardziej olśniewająca prezentacja sprzedaży najnowszej jesiennej linii dla kobiet w Neiman Marcus nie będzie miała dla mnie żadnego znaczenia.
Jeśli masz zamiar założyć blog biznesowy (lub jeśli twój obecny nigdzie się nie wybiera), zatrzymaj się, cofnij się i zadaj sobie to pytanie:
Dlaczego ktoś miałby się przejmować tym, o czym piszę na blogu?
To kolejne 9-wyrazowe zdanie, które doskonale wyjaśnia, że malowanie fioletowej krowy to nie to samo, co posiadanie fioletowej krowy.
To, co powiesz, zadecyduje, czy możesz sprzedać w ogóle.
Jak to powiesz, zadecyduje ile możesz sprzedać.
Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!