11 sposobów zarabiania na życie w mediach społecznościowych bez Sprzedaży pojedynczego produktu

Czy masz wielu obserwujących w mediach społecznościowych? Chcesz dowiedzieć się, jak zamienić tych zwolenników w dolary?

W tej chwili ludzie zarabiają na życie w mediach społecznościowych, nie sprzedając niczego.

Wszyscy widzieliśmy te profile pozornie zwykłych ludzi z mnóstwem obserwujących.

Zawsze wydaje się, że podróżują lub robią coś fajnego. Ale co dokładnie robią, aby sfinansować ten bajkowy styl życia?

To influencerzy społeczni.

Eksperci przewidują, że w ciągu najbliższych dwóch lat, globalny marketing influencer będzie 5-10 miliardów dolarów przemysłu.

5 billion

W 2017 roku, 86% marketerów polegał na kampaniach marketingowych influencer w pewnym momencie w ciągu roku.

A 39% marketerów twierdzi, że zwiększyło swoje budżety marketingowe dla influencerów na 2018.

Wszystko to jest obiecującą wiadomością, jeśli jesteś zainteresowany zarabianiem na życie w mediach społecznościowych jako influencer. Nawet jeśli nie masz teraz wielu obserwujących, ten przewodnik pokaże ci, co musisz zrobić, aby stać się bardziej atrakcyjnym dla marketerów i marek.

W przeszłości wyjaśniałem jak korzystać z mikro influencerów, aby zwiększyć wiarygodność produktu.

Ale teraz chciałem napisać przewodnik informacyjny, który ma pomóc wpływowym zarabiać więcej pieniędzy.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Z influencer marketing czyni moją listę najważniejsze trendy marketingowe, na które warto zwrócić uwagę, jest mnóstwo pieniędzy do zrobienia w tej przestrzeni, jeśli ustawisz się odpowiednio.

Są to najlepsze sposoby 11 na zarabianie na życie w mediach społecznościowych bez sprzedaży jakichkolwiek produktów.

1. Wybierz platformę

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zdecydować, która platforma będzie najbardziej priorytetowa.

Ostatecznie będziesz chciał mieć profile skonfigurowane na jak największej liczbie sieci społecznościowych, ale jeden musi być twoim chlebem powszednim.

Badania pokazują że prawie wszyscy influencerzy społeczni pracują na Instagramie.

pick a platform

W 2018 roku ponad 82% influencerów społecznościowych stwierdziło, że Instagram jest ich platformą numer jeden. Nieco ponad 12% odpowiedziało na YouTube, a mniej niż 2% na Facebooku.

Prawdopodobnie dlatego, że 76% wpływowych osób twierdzi, że Instagram ma najlepsze narzędzia w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi.

Na podstawie tych liczb Gorąco polecam wybranie Instagram jako najwyższego priorytetu.

Nie musisz odkrywać koła na nowo. Jeśli inni wpływowi ludzie odnoszą tak duże sukcesy na Instagramie, powinieneś być w stanie pójść w ich ślady.

Twoje inne profile społecznościowe powinny być wykorzystywane do poprawy wizerunku Twojej osobistej marki i ostatecznie zwiększyć swój zasięg.

Ale Facebook i Instagram można użyć, aby spróbować uzyskać więcej obserwujących.

2. Dołącz do sieci influencerów

Innym sposobem zarabiania pieniędzy w mediach społecznościowych jest dołączanie do sieci stworzonych dla wpływowych.

Platformy te służą do łączenia marek z ludźmi w oparciu o ich zwolenników i specjalności.

Brandwatch to świetne miejsce na początek.

brandwatch

Załóżmy, że udostępniasz wiele treści związanych z jogą i holistycznym zdrowiem na swoich profilach w mediach społecznościowych.

Twoi obserwatorzy są oczywiście zainteresowani również tą treścią, dlatego w pierwszej kolejności podążają za tobą.

Jeśli dołączysz do jednej z tych sieci, łatwiej będzie znaleźć cię markom, jeśli mają produkt lub usługę związaną z Twoimi treściami.

Jeśli marka chce współpracować z influencerem, aby sprzedać swoją najnowszą matę do jogi i odzież do jogi, zostanie dopasowana do ciebie za pośrednictwem tych sieci.

Możesz obsługiwać całą komunikację z markami również za pośrednictwem tych platform.

Może to pomóc w utrzymaniu porządku w przeciwieństwie do korzystania z bezpośrednich wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych. Gdy zdobędziesz wielu obserwujących, trudno nadążyć za wszystkimi wiadomościami w skrzynce odbiorczej.

Ostatnio pisałam o moim ulubionym platformy do efektywnego zarządzania influencerami społecznościowymi.

Post był przeznaczony dla marek, ale jest również pomocny dla wpływowych osób, które go przeczytają. Przejrzyj listę, aby zobaczyć, które platformy najbardziej pasują do Twoich potrzeb i potrzeb.

3. Zwiększ swoje zaangażowanie

Powodem, dla którego marki chcą współpracować z influencerami społecznościowymi, jest to, że historycznie mają bardzo wysoki wskaźnik zaangażowania.

W rzeczywistości marki nazwane zaangażowanie jako najwyższy wskaźnik dla pomiar sukcesu kampanii marketingowych influencer.

engagement rates

Jeśli chcesz stać się bardziej atrakcyjny, możesz pokazać markom, jak wysokie są Twoje wskaźniki zaangażowania wśród obserwujących.

Zacznij od nauki jak pisać podpisy, które napędzają zaangażowanie.

Chcesz, aby Twoi obserwatorzy lubili, komentowali, tagowali, wyświetlali i udostępniali Twoje treści.

Odpowiadaj swoim obserwującym.

Wiem, że to może być trudne, szczególnie dla tych z Was, którzy mają dziesiątki tysięcy zwolenników. Ale kluczem jest przyzwyczajenie się do znajdowania czasu na odpowiedź.

Przynajmniej Polub ich komentarz, jeśli nie możesz na niego odpowiedzieć.

Pamiętaj, traktujemy to jak twoją pracę. Jeśli chcesz zarabiać na życie w mediach społecznościowych, musisz poświęcić pewną ilość czasu każdego dnia, aby stać się bardziej wartościowym influencerem.

Gdyby to było łatwe, każdy by to robił.

Angażowanie się ze swoimi obserwatorami pomoże im poczuć osobisty związek z Tobą. Kiedy polecisz im markę, będą bardziej skłonni do działania zgodnie z Twoją rekomendacją, dzięki czemu Twoje kampanie marketingowe będą bardziej skuteczne.

4. Rozdawaj darmowe rzeczy

Każdy chce dostać coś za darmo.

Aby zwiększyć zaangażowanie ze swoimi obserwatorami, hosting prezentów jest jedną z najlepszych opcji.

Po rozpoczęciu negocjacji z markami i podjęciu decyzji, jakiego rodzaju treści powinieneś publikować, możesz zaproponować prezenty.

Ostatecznie decyzja należy do nich. To oni będą Ci płacić za sponsorowane treści.

Ale nie musisz angażować się w coś, z czym czujesz się niekomfortowo. Jeśli uważasz, że treści, które chcesz opublikować, nie dodają wartości Twoim obserwatorom, możesz z szacunkiem odrzucić ofertę.

W końcu nie chcesz stracić wiarygodności, publikując wszystko i wszystko, co ktoś ci przedstawia.

W przeciwnym razie możesz zobaczyć spadek zaangażowania od swoich obserwujących.

Spójrz na ten post od Instagram personality Jen Selter:

selter

Jen ma ponad 12 milionów obserwujących na Instagramie.

Jak zapewnić rozrywkę 12 milionom ludzi? Nie spamuj ich.

Tak, to oczywiste, że ten post promuje markę. Ale robi to w sposób, który dodaje wartość swoim obserwatorom, dając im szansę na wygranie czegoś za darmo.

Ten post zawiera wszystkie elementy wymagane do prowadź dochodowy giveaway.

Jeśli nadal próbujesz rozwijać swoją obserwację, rozdawanie czegoś może być najlepszym sposobem, aby to zrobić, nawet jeśli nie otrzymujesz jeszcze zapłaty od żadnych marek.

Może warto wydać 100 z własnej kieszeni na kartę podarunkową, na przykład, aby rozdać swoim obserwatorom.

Następnie możesz pokazać markom, jak dobre były Twoje wskaźniki zaangażowania w tę kampanię, idąc naprzód z karierą jako influencer.

5. Użyj wielu hashtagów

Jeśli próbujesz zarabiać w mediach społecznościowych, nie możesz bać się używać hashtagów.

Ale nie używaj tylko jednego na post.

Badania pokazują, że używanie wielu hashtagów prowadzi do wyższe wskaźniki zaangażowania.

hashtag

Magiczna liczba to siedem.

Posty z siedmioma hashtagami mają najwyższy współczynnik zaangażowania.

Ale to nie znaczy, że powinieneś przesadzać. Używanie więcej niż ośmiu hashtagów na jednym poście może wydawać się spamem.

Używaj różnych hashtagów.

Niektóre powinny być szerokie i mieć na celu dotarcie do jak największej liczby osób. Na przykład # tbt lub “throwback Thursday” to popularny hashtag używany w mediach społecznościowych.

Więc twój post będzie wystawiony na widok mas.

Jednak nie chcesz się zgubić w tasowaniu.

Stwórz unikalne i bardziej specyficzne hashtagi odpowiednie dla każdej kampanii. Jeśli jeszcze raz spojrzysz na przykład prezentów, zobaczysz, że Jen użyła #JenSelterGIVEAWAY w poście, aby się wyróżnić.

6. Partner z aplikacją mobilną

Zbyt często widzę, że influencerzy społecznościowi współpracują z tymi samymi rodzajami marek. Promują Odzież, odzież fitness, akcesoria i żywność.

Chociaż nie ma nic złego w tej strategii, może ona nie być zrównoważona dla długoterminowego wzrostu.

Te marki w przyszłości będą korzystać z innych influencerów, gdy poczują, że wyciągnęli z Ciebie jak najwięcej i jeśli twój koszt za post stanie się zbyt wysoki.

Myśl nieszablonowo i spróbuj współpracować z unikalnymi markami, takimi jak aplikacje mobilne.

Oto świetny przykład tej strategii stosowanej przez social influencer Eric Rubens:

erubes

Eric ma ponad 380 000 obserwujących na Instagramie.

Jeśli spojrzeć na jego biografię, promuje on kilka różnych rzeczy związanych z osobistym wizerunkiem marki. Możesz zobaczyć jego nazwę na YouTube i link do jego strony internetowej.

Ale spójrz na to, co zaznaczyłem. To jego współpraca z Explorest, nowa aplikacja mobilna.

Idea tej aplikacji jest bardzo wyjątkowa.

Pokazuje użytkownikom dokładne wskazówki do miejsc, w których mogą robić fajne zdjęcia.

Pomysł ten wpisuje się również w osobisty wizerunek Erica. Jeśli spojrzeć przez jego profil, robi niesamowite zdjęcia miejsc na całym świecie. Więc jego zwolennicy są oczywiście zainteresowani tego typu treściami.

Dlatego był w stanie z powodzeniem współpracować z aplikacją mobilną, taką jak Explorest.

7. Znajdź swoją niszę

Kuszące jest, aby nowi wpływowi przyjmowali oferty pracy od każdej marki, która oferuje im pieniądze. Ale musisz zrozumieć, w jaki sposób te posty mogą wpłynąć na Twoją przyszłość.

Nie chcesz współpracować z żadną marką, która jest sprzeczna z Twoimi podstawowymi wartościami i przekonaniami.

Ponadto musisz przeanalizować, w jaki sposób Ta treść wpłynie na Twoich obserwujących i jak jesteś postrzegany przez inne marki.

Spójrzmy na przykład, aby pokazać, o czym mówię. Oto James Tollefson ‘ s Biografia na Instagramie:

james1

James ma nieco ponad 23K zwolenników, co jest dużą liczbą dla mikro influencerów.

Chociaż jego biografia nie promuje niczego konkretnego, jak w poprzednim przykładzie, mówi więcej o jego życiu i tym, kim jest.

Jest inżynierem oprogramowania, mieszkającym w San Diego, który jest entuzjastą fitnessu.

Po prostu mówienie, że jesteś entuzjastą fitnessu i bycie entuzjastą fitnessu to dwie różne rzeczy. Rzućmy okiem na jego zdjęcia, aby sprawdzić, czy pasują do opisu:

james2

Jak widać, treść zdecydowanie pasuje do biografii.

James dzieli się treściami związanymi ze swoją podróżą fitness i promuje produkty, które pasują do tej niszy.

Jeśli dołączysz do społeczności, która łączy marki i wpływowych, chcesz mieć pewność, że Twoje treści pasują do Twojej specjalności.

Nie mów, że jesteś smakoszem w swojej biografii i nigdy nie udostępniaj treści związanych z jedzeniem ani nie pracuj z markami w tej branży. To nie ma sensu i nie zarobisz na tym pieniędzy.

8. Poznaj swoją wartość

Według badań, 80% influencerów twierdzi treść sponsorowana jest ich głównym źródłem dochodu.

Ta pozycja jest wyższa niż reklamy i linki partnerskie. Tylko 33% influencerów podpisuje umowę ze sponsorami.

Musisz się chronić i zarabiać za swoją pracę.

Nie publikuj tylko treści dla marek, które oferują wysyłanie darmowych produktów. To nie wystarczy, jeśli chcesz zarabiać na życie.

Jak widać na poniższym wykresie, marketerzy planują zwiększyć swoje budżety marketingowe dla influencerów:

influencer budget

Tylko 5% marketerów twierdzi, że zmniejszy swoje budżety marketingowe dla influencerów.

Pieniądze są tam. To tylko kwestia znalezienia go. Nie ustępuj.

Ile jest wart post? Liczby będą się różnić w zależności od liczby obserwujących i współczynnika zaangażowania.

Średnio, 66% firm zapłać mniej niż $250 za post.

I 27% wynagrodzenia między $250 i $1,000.

Tylko 4% zapłacić do $3,000 za post.

Chyba, że jesteś gwiazdą, prawdopodobnie nie zobaczysz 3000 dolarów za jeden post. Ale z tym, że powiedział, to nie jest nierozsądne, aby dążyć do tego $ 250-1, 000 okno.

Powiedzmy, że w ciągu tygodnia udostępniasz dwa sponsorowane posty od dwóch różnych marek. Jeden płaci ci 750 dolarów, a drugi 250.

Jeśli możesz nadal otrzymywać takie stawki przez cały rok, zarobisz więcej niż $50k rocznie.

9. Publikuj wysokiej jakości zdjęcia

Spójrz na wszystkie przykłady, które pokazałem ci do tej pory. Co mają ze sobą wspólnego?

Wysokiej jakości treści.

Jeśli chcesz zostać influencerem społecznościowym, musisz upewnić się, że udostępniasz tylko zdjęcia wysokiej jakości.

Kup profesjonalny aparat, jeśli musisz. Albo przynajmniej kup sobie nowy smartfon, który robi lepsze zdjęcia.

Zainwestuj w siebie.

Jak widać na przykładzie współpracy z aplikacją mobilną, robienie wysokiej jakości zdjęć może prowadzić do dużych możliwości.

Wystarczy spojrzeć na Albert Hongbo Yang ‘ s Profil na Instagramie:

albert

Te obrazy zapierają dech w piersiach.

Albert ma ponad 24 000 obserwujących, którzy są zainteresowani jego zdjęciami, co jest ogromnym punktem dźwigni, jeśli chodzi o pracę z markami.

Nawet jeśli nie chcesz sprzedawać produktów na Instagramie, jeśli Twoje zdjęcia są wystarczająco dobre, możesz zarabiać jako fotograf.

Publikuj zdjęcia, które przyciągają uwagę i sprawiają, że wydajesz się bardziej uzasadniony.

Zapoznaj się z moim przewodnikiem jak robić i edytować zdjęcia bez zatrudniania profesjonalisty żeby ci w tym pomóc.

10. W pełni ujawnij swoje relacje z markami

Część bycia influencerem społecznościowym oznacza, że musisz w pełni ujawnić swoje relacje z markami.

Przede wszystkim nie chcesz wprowadzać w błąd żadnego ze swoich zwolenników lub powodować, że Ci nie ufają. To nie w porządku.

Ale co ważniejsze, jest to wymóg przez Federalna Komisja Handlu.

FTC twierdzi, że ujawnienia te muszą być jasne i oczywiste. Nie chce, żebyś używał niczego niejednoznacznego ,jak # thanks czy # collab, co mogłoby być źle zinterpretowane.

Nie można również polegać na ujawnieniu, które będzie widoczne tylko wtedy, gdy ludzie “klikną więcej” lub zobaczą zawartość na osobnej stronie docelowej.

Aby pokazać, jak prawidłowo ujawnić swoje relacje, spójrz na ten post z Anastasia Ashley:

anastasia

Anastazja Promuje La Roche-Posay produkty do pielęgnacji skóry.

Jak widać, wyraźnie oznaczyła je w podpisie i użyła hashtagu #sponsored, aby ujawnić swoją relację z marką.

Zdecydowanie nie ma w tym nic dwuznacznego. Przestrzega przepisów FTC.

11. Promuj swoje usługi

OK, więc chcesz zarabiać na życie w mediach społecznościowych bez sprzedaży jakichkolwiek produktów. Ale nadal możesz sprzedawać swoje usługi.

Wcześniej wyjaśniłem, jak można zarabiać na życie, robiąc wysokiej jakości zdjęcia, a następnie wykorzystać swoje umiejętności fotograficzne, aby zarabiać pieniądze.

To tylko jeden sposób, ale jest wiele innych.

Na przykład, rzućmy okiem na profil Roba Atkina na Instagramie.

rob

Rob jest promowanie swojej osobistej strony internetowej w biografii.

Najwyraźniej jest trenerem osobistym. Ale sposób, w jaki pozycjonuje swoje usługi, jest znacznie bardziej kreatywny niż tylko mówienie “trener osobisty.”

Zamiast tego używa kreatywnych zwrotów ,takich jak” pomagam zapracowanym ludziom uzyskać abs “i” specjalista fitness”, aby promować swoje usługi.

Jak widać z jego postów, jego treść pasuje do tej niszy, co jest niezwykle ważne, jak wspomniałem wcześniej.

Jeśli więc chcesz zarabiać w mediach społecznościowych bez sprzedaży jakichkolwiek produktów, rozważ wykorzystanie kanałów dystrybucji do promowania swoich usług.

Wniosek

W mediach społecznościowych jest teraz mnóstwo pieniędzy do zarobienia.

Ludzie zarabiają na życie bez sprzedaży jednego produktu.

Ci z was, którzy mają dużą społeczność, mogą korzystać z twoich profili, aby otrzymywać wynagrodzenie od marek.

Nawet jeśli nie masz teraz wielu obserwujących, możesz zwiększyć swoje wskaźniki obserwowania i zaangażowania, aby stać się bardziej atrakcyjnym dla potencjalnych klientów.

Jeśli zastosujesz się do wskazówek i porad, które opisałem w tym przewodniku, możesz przekształcić swój profil w mediach społecznościowych w maszynę do robienia pieniędzy.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts