Czy jesteś “sympatycznym ekspertem”, który jest właścicielem Twojego rynku?

Być może słyszałeś, jak mówiliśmy wcześniej, że aby przyciągnąć ruch, zaangażować czytelników i przekształcić ich w kupujących, musisz stać się autorytetem w swoim temacie.

Ale co to naprawdę znaczy?

Czy to znaczy, że nadymasz się i udajesz, że wiesz więcej niż ty?

Czy to oznacza, że umieszczasz innych ludzi w swojej niszy?

A może zanudzasz słuchaczy do łez suchymi, bezsmakowymi faktami?

Oczywiście, że nie.

Przez jakiś czas konwencjonalną mądrością było to, że ludzie (szczególnie młodzi) nie dbają już o władzę.

Teoria była taka, że byliśmy tak wypaleni przez skandale z tradycyjnego autorytetu, i że w tych dniach słuchaliśmy tylko tego, co polecili nasi przyjaciele. Nie dbaliśmy o ekspertów, nie uznawaliśmy autorytetów i ufaliśmy tylko ludziom, których znaliśmy.

To był oczywisty nonsens dla każdego, kto kiedykolwiek studiował naukę o ludzkich zachowaniach. Jesteśmy przywiązani do szacunku dla autorytetu, bez względu na to, jak bardzo możemy z nim walczyć. To część naszego DNA i nic, co rzuci nam XXI wiek, tego nie zmieni.

Ale kogo szanujemy? Anonimowy aktor w białym płaszczu, który gra lekarza w telewizji? Charyzmatyczny teleewangelista, którego nigdy nie spotkaliśmy?

Stając się ekspertem, którego szanują oraz jak

Oczywiście, że nie. Jesteśmy zdeterminowani, aby szanować i kierować się ludźmi, których znamy, lubimy i którym ufamy którzy wiedzą więcej niż my o czymś, na czym nam zależy.

Może to być plemienny szaman lub mądra kobieta, która wie wszystko o leczniczych ziołach, lub najbardziej zręczny łowca grupy.

To nie jest obcy, a autorytet pochodzi zarówno z relacji z plemieniem oraz być w stanie przynieść wymierne korzyści plemieniu.

(Spróbuj blefować swoich kumpli z epoki lodowcowej, nadymając się fałszywym autorytetem. Wyleciałbyś z miasta na następnej krze lodowej.)

Porozmawiajmy o autorytecie

Uważamy, że ten temat jest tak ważny, że chcemy o nim dużo więcej mówić. Mówiąc dokładniej, chcemy dać Ci mnóstwo wysokiej jakości darmowych treści na żądanie.

Począwszy od zaktualizowanej wersji klasycznego raportu Briana Clarka Zasady Władz, który określa 10 elementów, których potrzebujesz, aby zbudować prawdziwy autorytet (a nie fałszywy łup) w swojej firmie.

I poszerzony o serię trzy szczegółowe webinaria na podstawowych taktyk i strategii, które budują swój autorytet we właściwy sposób — które sprawiają, że “sympatyczny ekspert”, że klienci, klienci i Google miłość.

Wyślę Ci również dodatkowe artykuły, które nie zostaną opublikowane gdzie indziej, na temat takich rzeczy, jak 6 krytycznych elementów, które rozwiną twój biznes, jak wyglądać jak profesjonalista, nawet gdy Twoja firma jest mała, i jak podejść do tych “guru” w swoim temacie bez poczucia (lub patrzenia) jak idiota.

Gdzie wziąć wszystkie darmowe rzeczy

Kliknij tutaj, aby rozpocząć korzystanie z zasad Urzędu

Musisz PODAĆ nam swój adres e-mail, abyśmy mogli wysłać Ci raport, artykuły i szczegóły zaproszenia do webinariów. Oczywiście nigdy nie będziemy wypożyczać ani udostępniać Twoich informacji nikomu innemu z jakiegokolwiek powodu.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się swoimi sekretnymi formułami z Sonią na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts