W jaki sposób skuteczna strona docelowa przypomina list mailowy?

Odpowiedź: oba są sformatowane dla jednej kolumny.

W swoim artykule audio, 6 Ways to Increase Conversions on your web Pages, Nick Usborne, jeden z moich ulubionych kolegów copywriterów, mówi o mnogości testów, które wykonał na stronach docelowych i formatowaniu kolumn. Długi i krótki, format Jednokolumnowy konwertuje najlepiej za każdym razem.

To wyjaśnia upartą skuteczność każdego ulubionego (lub nie) online długofalowe listy sprzedaży. Krzykliwe? Czasami. Za długo? Być może. Ale po części działają, ponieważ nie ma innych zakłóceń dla czytelnika. Nawet ze wszystkimi wstawkami, widżetami i gadżetami, każdy z nich jest mocno osadzony w jednej kolumnie. Co więcej, format Jednokolumnowy pozwala czytelnikom wiedzieć, że pod fałdą pierwszego ekranu można znaleźć więcej informacji. Konwencja literowego, jednokolumnowego wzoru tak im mówi.

Podobnie jak tradycyjny list sprzedażowy, jednokolumnowa strona docelowa oferuje sekwencję sprzedaży krok po kroku dla czytelnika. Nagłówek przenosi czytelnika na podkład itp. Dodaj kolumny wypełnione linkami, nawet coś prostego jak linki nawigacyjne, a dałeś czytelnikowi powód, aby odszukać i kliknąć Twoją wiadomość.

Nick mówi, i zgadzam się, jedna kolumna może być najlepszym wyjściem. Sprawdź to sam i zobacz, czy to robi różnicę.

O artykułach Audio-takich czy nie?

Znalazłem artykuł Nicka i kilka innych artykułów audio na FreeIQ.com … Nie jestem pewien, czy podoba mi się Format audio-only. Ludzie zazwyczaj czytają znacznie szybciej niż mogą słuchać. Chciałbym trochę tekstu i PPT lub inne wizualizacje typu slide. Byłem trochę sfrustrowany słuchaniem. Byłbym zainteresowany czym Copyblogger czytelnicy myślą o formacie tylko audio. Przekonaj mnie, że muszę dodać tutaj kilka moich własnych artykułów … lub nie.

Aktualizacja Landing Page Makeover kliniki Mavena

Robię postępy! Moja strona Heifer International Gift Registry jest prawie ukończona, a ja kończę, jak to wszystko działa. Mam nadzieję, że nasz pierwszy oficjalny kandydat do zmiany strony docelowej zostanie wybrany i poddany krytyce do końca czerwca, jeśli nie wcześniej. Więcej szczegółów już wkrótce.

Total
0
Shares
Related Posts