Treść wizualna jest królem.
Dlatego zawsze używam obrazów, wykresów i zrzutów ekranu w moich postach na blogu. Ale infografiki są prawdopodobnie najpotężniejszym typem wizualnym, którego można użyć w procesie tworzenia treści.
Według HubSpot infografiki mogą zwiększyć ruch na stronie nawet o 12%.
Warto również zauważyć, że ludzie postępują zgodnie z instrukcjami o 323% wydajniej, gdy tekst jest połączony z ilustracjami, w porównaniu z instrukcjami bez żadnych wizualizacji.
30% marketerów używa oryginalnych infografik bardziej niż innych rodzajów treści wizualnych, takich jak gify i filmy. Ponadto 42% marketerów twierdzi, że oryginalne infografiki zapewniają najwyższy współczynnik zaangażowania w porównaniu z innymi treściami wizualnymi na swojej stronie internetowej.
Infografiki są lubiane i udostępniane w mediach społecznościowych w potrójnym tempie innych rodzajów treści.
Więc dla tych z was, którzy obecnie tworzą oryginalne infografiki w ramach strategii treści, zdecydowanie jesteś na dobrej drodze. Ale samo publikowanie infografik nie zawsze prowadzi do większej liczby linków.
Aby jak najlepiej wykorzystać infografiki, musisz zoptymalizować treści wizualne, aby ulepszyć strategię budowania linków. Infografiki i tworzenie linków zwrotnych mogą współpracować ze sobą w zgodzie.
Dla tych z Was, którzy nie wiedzą, jak to zrobić, wyjaśnię dokładnie, co trzeba zrobić w tym przewodniku.
Utwórz kod osadzania dla infografiki
Więc poświęciłeś czas, aby znaleźć temat związany z Twoją marką. Prowadziłeś badania, a może nawet zrobiłeś niezależne badania lub eksperyment.
Następnie użyłeś tych informacji, aby opublikować oryginalną infografikę. To świetna wiadomość i zdecydowanie coś, z czego powinieneś być dumny.
Ale co teraz?
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić po utworzeniu infografiki, jest wygenerowanie kodu osadzania. Co to jest kod do osadzania?
Dla tych z Was, którzy nie są zaznajomieni z tym terminem, szybko wyjaśnię. Mówiąc najprościej, jest to kod, którego ludzie mogą używać do łatwego udostępniania infografiki. Prawdopodobnie widziałeś je wcześniej na innych stronach internetowych.
Wszystko, co osoba musi zrobić, to skopiować i wkleić kod HTML na swojej stronie internetowej. To automatycznie publikuje infografikę, dając ci link do twojej witryny.
Zawsze możesz zrobić ten kod ręcznie, ale nie sugerowałbym tego. Zamiast tego możesz skorzystać z narzędzi, takich jak generator kodu osadzania z Siege Media.
Jest to bardzo proste i znacznie łatwiejsze niż ręczne tworzenie kodu do osadzania. Wystarczy wypełnić pola formularza, a kod zostanie wygenerowany automatycznie.
Niektórzy z was mogą się zastanawiać, dlaczego musicie to robić. Czy ktoś nie mógłby po prostu pobrać obrazu lub zrobić zrzutu ekranu, aby dodać infografikę do własnej strony internetowej? Tak.
Ale bez kodu do osadzania ryzykujesz, że ktoś ukradnie Twoją infografikę bez przyznania Ci kredytu. Kod osadzania nie tylko sprawia, że jest to mniej prawdopodobne, ale także zwiększa szanse na udostępnienie infografiki, ponieważ jest to o wiele łatwiejsze niż alternatywne trasy.
Wszystko, co musisz zrobić, to dodać sekcję “użyj tego kodu” w prawym dolnym rogu powyższego zrzutu ekranu do swojej witryny. Jak na ironię, działa to jako kod osadzania w kodzie osadzania.
Gdy dodasz to do swojej witryny, wygenerowany zostanie kolejny kod dla użytkowników, którzy wylądują na twojej stronie, na której publikowana jest infografika. Po prostu upewnij się, że używasz edytora tekstu w WordPress podczas wklejania kodu. Jeśli wkleisz kod do edytora wizualnego, nie będzie on poprawnie sformatowany.
Udostępnij infografikę w mediach społecznościowych
Po opublikowaniu infografiki musisz ją wystawić na działanie jak największej liczby oczu. Najlepszym sposobem na to jest wykorzystanie wszystkich istniejących kanałów dystrybucji.
Zamieść infografikę na profilach w mediach społecznościowych. Facebook, Instagram, Twitter i Pinterest to świetne opcje.
Z pomocą zespołu z Buzzsumo, Noah Kagen z OkDork przeanalizował 100 milionów artykułów opublikowanych w mediach społecznościowych. Oto, co zostało odkryte.
Infografiki były udostępniane bardziej niż jakikolwiek inny rodzaj treści w mediach społecznościowych.
Uzyskanie większej liczby udziałów zwiększa ekspozycję i zwiększa prawdopodobieństwo, że webmaster zobaczy Twoje treści i ostatecznie doda je również do swojej witryny. W rezultacie będziesz w stanie zbudować więcej powiązań dzięki tej strategii.
Jest to szczególnie ważne dla tych z Was w przestrzeni B2B. W końcu nie każdy w mediach społecznościowych ma możliwość dodawania treści do strony internetowej. Ale inni właściciele witryn robią.
65% marketerów B2B wykorzystuje infografiki do celów content marketingowych.
Ta strategia jest opłacalna dla wszystkich rodzajów marek, niezależnie od tego, kogo kierujesz. Im więcej miejsc, w których udostępniasz swoje treści, tym bardziej prawdopodobne jest, że ludzie je zobaczą, co zwiększa szanse na ich udostępnienie.
Znajdź katalogi infografik
Dla celów budowania linków w Twoim najlepszym interesie jest przesłanie infografik do katalogów.
Są to strony i witryny przeznaczone do wyświetlania infografik. Jest to kolejny sposób, aby uzyskać jak najwięcej oczu na swoje treści.
Za tą strategią kryje się wiele korzyści. Po pierwsze, będąc umieszczonym w katalogu, pojawi się link do twojej witryny.
Ale te katalogi ułatwiają również innym osobom znalezienie infografiki. Osoby te mogą korzystać z infografiki dla własnych stron internetowych po przeglądaniu i znalezieniu treści w katalogu. W rezultacie zbudujesz dodatkowe linki zwrotne.
Więc jak można znaleźć te katalogi? Po prostu szukaj ich w Google.
Oto niektóre z moich ulubionych opcji, które można rozważyć:
- Visual.ly
- Slideshare
- Flickr
- Mashable
Istnieją dziesiątki innych katalogów infografiki jakości w Internecie. Ale możesz ich użyć, aby zacząć.
Oceniając katalog infografiki, powinieneś skupić się na tych o najwyższym autorytecie domeny.
Natkniesz się na niektóre strony, które sprawiają, że płacisz za zgłoszenia infografiki, ale zdecydowanie odradzam. Moim zdaniem i w oparciu o moje osobiste doświadczenia, nie jest to warte tych pieniędzy.
Istnieje wiele katalogów infografik, które pozwolą Ci przesyłać treści za darmo, więc możesz trzymać się tych.
Ważne jest również, aby zgłosić się do aktywnych katalogów. Aby określić, czy witryna jest aktywna, możesz zawęzić zakres wyszukiwania w Google.
Domyślnie Google wyświetli wyniki Dla “cały czas.”
Algorytm jest całkiem dobry w upewnianiu się, że widzisz Najbardziej odpowiednie wyniki, więc możesz nie zobaczyć najlepszych trafień, które są nieaktywne. Ale mając to na uwadze, możesz kliknąć ” Narzędzia “i zmienić wyszukiwanie na” ostatni rok”, aby być bezpiecznym.
Nie chcesz przesłać witryny tylko po to, aby dowiedzieć się, że nie jest aktywna, zwłaszcza jeśli płacisz. Znajdź więc wyselekcjonowane listy katalogów infografik, które są najnowsze i dokładne. Nawet jeśli jest bezpłatny, nadal marnujesz czas, jeśli przesyłasz infografiki do nieaktywnych katalogów.
Dotrzyj do stron internetowych
Ręczne dotarcie do innych stron internetowych będzie nieco więcej pracy na Twoim końcu. Ale może się to opłacić, jeśli chodzi o budowanie linków zwrotnych.
Powiedziałbym, że jest to najważniejsza część uzyskiwania linków i ekspozycji z infografik.
Kiedy rozmawiam o tym z właścicielami witryn, wszyscy wydają się mieć to samo pytanie. Z kim się kontaktujesz?
Musisz znaleźć strony internetowe związane z opublikowaną infografiką. Kontaktowanie się ze wszystkimi osobami w Twojej przestrzeni jest żmudne, czasochłonne i prawdopodobnie spowoduje niskie współczynniki konwersji.
Zamiast tego możesz zrobić kilka poszukiwań linków, aby zawęzić opcje. Zacznij od nawigacji do Visual.ly i poszukaj infografik związanych z tą, którą właśnie opublikowałeś.
Zawęź wyszukiwanie, upewniając się, że przeglądasz tylko popularne infografiki. Możesz również wybrać swoją kategorię.
Alternatywnie możesz wyszukiwać słowa kluczowe i filtrować wyniki według “widoków” zamiast trendów.
Rzućmy okiem na przykład popularnej infografiki w kategorii Gry.
Jest to dobre miejsce na początek dla tych z Was, którzy są w tej niszy. Jak widać, ta infografika ma prawie 135 000 wyświetleń. Więc można śmiało powiedzieć, że jest popularny.
Teraz po prostu wyszukaj tytuł tej infografiki w Google i dodaj słowo “infografika” do zapytania wyszukiwania.
Wszystkie wyświetlane wyniki są prawdopodobnie kandydatami do opublikowania infografiki.
Ponieważ te witryny już opublikowały tę popularną infografikę w twojej niszy, będą chętniejsze i chętniejsze do zaakceptowania Twojej. Jest to o wiele bardziej realna strategia, a następnie po prostu losowo wybierając strony internetowe z powietrza.
Dzięki tej metodzie przynajmniej wiesz, że strona ma historię publikowania innych infografik, które nie były ich własną oryginalną treścią.
Wiele razy prośby te zostaną przyjęte z otwartymi ramionami, zwłaszcza jeśli infografika jest nowa i zaktualizowana. To zwiększa wartość ich strony internetowej.
Kiedy sięgniesz, możesz powiedzieć coś konkretnego, jak:
Zauważyłem, że kilka lat temu opublikowałeś infografikę “jak wybrać idealną grę wideo”. Uwielbiam to. Właśnie opublikowałem kolejny ze zaktualizowanymi źródłami na rok 2019.
Coś w tym stylu z pewnością przyciągnie uwagę webmastera. Możesz też po prostu powiedzieć im, że infografika jest odpowiednia dla ich treści i dobrze pasuje do ich strony internetowej.
Innym sposobem na znalezienie stron internetowych, które mają historię publikowania popularnych infografik, jest użycie funkcji odwrotnego wyszukiwania obrazów w Google.
Wróć do Visual.ly i kliknij prawym przyciskiem myszy na obrazek. Następnie wybierz ” Kopiuj adres obrazu.”
Przejdź do Google Images.
Jeśli klikniesz na małą ikonę aparatu obok paska wyszukiwania, to pozwala na wyszukiwanie za pomocą obrazów, w przeciwieństwie do tradycyjnego tekstu.
Następnie wystarczy wkleić adres obrazu i wszędzie widać, że dana infografika została opublikowana.
Stąd możesz przyjąć to samo podejście, co wcześniej. Wystarczy dotrzeć do tych stron internetowych z szybkim skoku dla własnej infografiki.
Ponownie, Są to świetne cele, ponieważ mają historię udostępniania popularnych infografik w twojej niszy.
Wniosek
W sieci jest tak wiele infografik.
Musisz znaleźć sposoby, aby uzyskać ekspozycję i wyróżnić się z tłumu. Najlepszym sposobem na to jest wykorzystanie infografik jako strategii budowania linków.
Postępując zgodnie z taktyką, którą opisałem w tym przewodniku, zwiększysz swoje szanse na zbudowanie większej liczby linków zwrotnych za każdym razem, gdy opublikujesz infografikę.
Po nawiązaniu relacji z niektórymi z tych witryn, które publikują Twoje treści, łatwiej będzie Ci publikować je częściej. Jeśli zaakceptują cię raz, bardziej prawdopodobne jest, że ponownie Cię znajdą.
Utwórz kod osadzania dla wszystkich swoich infografik. Udostępniaj swoje treści w mediach społecznościowych. Prześlij swoje infografiki do katalogów. Ostrożnie wybierz cele do ręcznego zasięgu.
Podjęcie tych kroków zwiększa szanse na to, że infografika stanie się wirusowa i zapewni, że zbudujesz wysokiej jakości linki zwrotne.