W przyszłym tygodniu jadę do San Francisco, aby przemawiać na wyprzedanym Elite Retreat, ale w tym roku będę przemawiał jeszcze raz … na SOBCon 2008 w Chicago, 2-4 maja. Poznałem Liz Strauss, założycielkę Sobconu na SXSW i jestem bardzo podekscytowany tym, jak to wydarzenie się kształtuje.
Będę mówił o internetowych modelach biznesowych, które działają w SOBCon, który jest rozliczany jako ” szkoła biznesu dla blogerów.”Jest to część tego, co ujawniam również w elitarnym odosobnieniu $5,000-a-head, więc mam nadzieję dostarczyć solidną wartość w znacznie niższej cenie.
I zobacz, kto jeszcze prezentuje:
- Anita Bruzzese o zarządzaniu reputacją online
- Lorelle VanFossen o skupieniu się na swojej firmie, aby zostać zauważonym
- Chris Garrett o zarządzaniu redakcją
- Muhammad Saleem w portalach społecznościowych
- Chris Brogan na social media wyborów, które produkują
- Dave Bullock o modelach sprzedaży, które konwertują
- Liz Strauss o tym, jak zbudować nieodpartą ofertę
- Wendy Piersall o zarządzaniu sukcesem
Nie byłem na SOBcon 2007, ale oto, co mój nauczyciel sprzedaje partner Tony Clark miał do powiedzenia na ten temat:
Dobrze, że świetna konferencja blogowa naśladuje Wielkiego bloga…
- Pozostaje na temat, ale pozostaje elastyczny
- Jest pouczający, ale przyjazny i gościnny
- To rozmowa, a nie wykład
- Sprawia, że trudno jest odejść, ale łatwo chcieć wrócić
Zarejestruj się przed 1 kwietnia i uzyskaj jeszcze lepszą ofertę. Do zobaczenia.
P. S. Sprawdź artykuł Chrisa Brogana z dzisiaj zatytułowany Social Media Starter Moves for Freelancers. To dobry przykład przydatnych porad, którymi będziemy się dzielić na SOBCon 2008.