Oto jak działa marketing afiliacyjny

Jakiś czas temu mogłeś przeczytać skuteczną taktykę Briana Copywriting dla marketingu afiliacyjnego, która oferowała świetne porady. Ale coś mi mówi, że być może zastanawiałeś się, jak zastosować tę radę do prawdziwego marketingu afiliacyjnego.

Pokażę Ci dokładnie, jak wdrożyłem te wskazówki 5 z programem partnerskim Theme Thesis. I to nie jest teoria–użyłem tych pięciu kroków, aby zarobić czterocyfrowy czek prowizji w ciągu zaledwie dziesięciu dni.

1. Adnotacje

“Skuteczne rekomendacje są szczere i entuzjastyczne w oparciu o prawdziwe doświadczenie z produktem lub usługą.”

W przypadku motywu bloga najsilniejszym poparciem, które możesz dać, jest użycie motywu do własnego bloga. Kupiłem członkostwo programistów do pracy dyplomowej, która pozwala na korzystanie z tematu na nieograniczonej liczbie witryn i innych profitów.

Zostawiłem link kredytowy do tematu w stopce, mimo że moje członkostwo tego nie wymagało, ale zmieniłem go z linku bezpośredniego na link partnerski. Połącz to ze spędzaniem czasu, aby mocno dostosować motyw dla mojej własnej strony, a zobaczysz, że nie tylko poparłem produkt, ale także pokazałem wyżyny, do których można go podjąć przy odrobinie pracy i pomysłowości.

2. Recenzje

“…dodajesz wiarygodność, wskazując, jak produkt lub usługa nie jest doskonała (spójrzmy prawdzie w oczy, istnieje bardzo niewiele doskonałych ofert), a następnie wyjaśniasz, dlaczego niedoskonałość nie wpływa negatywnie na postrzeganie i przyjemność z produktu lub usługi.”

Zdecydowałem się na dogłębny przegląd tematu pracy po tym, jak użyłem go przez kilka dni i spędziłem dużo czasu przyzwyczajając się do pracy z nim i tego, co może zrobić. Byłem całkowicie szczery w mojej recenzji (i ujawniłem w pełni mój status jako partner), powołując się na to, dlaczego podobał mi się produkt, dlaczego go użyłem, korzyści, jakie otrzymałem z jego używania, a także listę życzeń na przyszłe aktualizacje (znane również jako skargi).

Oprócz wskazania kilku problemów, które miałem z tematem z punktu widzenia zaawansowanego użytkownika, opublikowałem rozwiązania do ich obejścia. Ludzie czytający recenzję wiedzieli, że byłem świadomy, że temat nie jest absolutnie doskonały, ale także widzieli, dlaczego te małe niedoskonałości nie przeszkodziły mi w użyciu lub zadowoleniu z tematu.

3. Tutoriale

“Pamiętaj, nauczanie i sprzedaż są ściśle powiązane, więc” jak ” treść, która naturalnie daje perspektywę wygodniejszą przy zakupie, jest inteligentna.”

Około tygodnia po tym, jak opublikowałem recenzję tematu pracy, uruchomiłem samouczek, Jak sprawić, by Twój motyw WordPress był bardziej przyjazny dla użytkownika. Samouczek nie był bezpośrednio związany z pracą dyplomową, ale wspomniałem o moim wykorzystaniu tematu pracy dyplomowej (powiązanego z moją recenzją tematu) kilka razy w recenzji, a jedna z porad była specjalnie ukierunkowana na tematy wykorzystujące widżety bez wsparcia PHP (takie jak praca dyplomowa).

Samouczek jest niezwykle przydatny dla wszystkich użytkowników WordPress i jest skierowany do osób, które chcą poprawić swój motyw WordPress. Jest to oczywiście idealna grupa odbiorców do kierowania przy sprzedaży motywu premium WordPress,a każda trudna sprzedaż byłaby przeciwna.

4. Bonusy

“Korzystanie z bonusu lub specjalnej oferty to świetny sposób na wyjątkowe osłodzenie oferty partnerskiej.”

Pod koniec sierpnia Chris Pearson dał mi znać, że prowadzi specjalną ofertę na temat pracy dyplomowej, oferując każdemu, kto kupił motyw do 31 sierpnia, bezpłatną kopię wkrótce wydanego motywu Cosmo. Pobrałem baner reklamujący ofertę i umieściłem go pod koniec recenzji, aby “osłodzić transakcję”.

Dodatkowo wysłałem wiadomość na Twitterze na moje konto na Twitterze reklamującą ofertę specjalną w ostatnim dniu sprzedaży. Te dwie małe akcje potroiły moją sprzedaż na ostatni dzień sierpnia w ciągu kilku dni przed.

5. Artykuły

“Innymi słowy, czy możesz tworzyć treści, które mają niezależną wartość, a także zarabiają pieniądze, bez względu na to, gdzie są konsorcjowane lub zeskrobane?”

Czytasz to. Ten artykuł pokazuje, jak wziąłem pięć skutecznych taktyk copywritingu Briana do marketingu afiliacyjnego i wykorzystałem je w prawdziwym świecie.

Stworzyłem artykuł, który ma niezależną wartość jako “przykład krok po kroku” lub “studium przypadku” dla marketingu afiliacyjnego, który prawdopodobnie nadal będzie zarabiał na prowizjach tematycznych, bez względu na to, gdzie jest zeskrobany lub konsorcjowany. Dzieje się tak dlatego, że osoby zainteresowane nauką zarabiania na swoich blogach będą skuteczniej klikać i dowiadywać się o wszystkich funkcjach i zaletach korzystania z tematu pracy dyplomowej na komercyjnym blogu.

Łatwe, prawda? 🙂

O autorze: Rae Hoffman jest weteranem marketingu afiliacyjnego, prezesem wydawcy stron internetowych MFE Interactive i autorem często kontrowersyjnego blogu Sugarrae Internet Marketing.

Total
0
Shares
Related Posts