22 niekonwencjonalne taktyki marketingowe, które zawsze działają

Jaka jest jakość numer jeden dobry marketer musi mieć?

Nie jest to specyficzna umiejętność, taka jak bycie dobrym w SEO lub optymalizacja konwersji. Dobry marketer musi być kreatywny.

Dlaczego? Ponieważ wszystkie normalne taktyki marketingowe, o których wszyscy wiedzą, są rozgrywane. Niestety nie są tak skuteczne jak kiedyś.

Na szczęście dla Ciebie, moja kreatywność czasami daje z siebie wszystko, co prowadzi mnie do odkrywania taktyk marketingowych, które mogą pomóc ci rozwinąć twój biznes.

Dam ci moją ulubioną taktykę, którą powinieneś wykorzystać, aby zwiększyć swoich klientów i sprzedaż.

1. Jeśli chcesz poznać swoich klientów, musisz z nimi porozmawiać

Czy ty jak rozmawiasz przez telefon z ludźmi, których nie znasz?

Jeśli tak, jesteś jednorożcem. Zdecydowana większość ludzi albo nie dba o to szczególnie lub wprost go nienawidzą.

Jeśli chodzi o najnowszą generację marketerów internetowych, jest to w rzeczywistości ogromny problem.

Wiele osób jest przyciąganych do marketingu online, ponieważ myślą, że nie muszą mieć żadnych interakcji z ludźmi. Żadnych biur, spotkań, rozmów telefonicznych itp.

Istnieje wiele różnych form pracy marketingowej, a wiele z nich rzeczywiście nie wymaga żadnej interakcji.

Jeśli jednak chcesz osiągnąć kolejny poziom sukcesu, musisz przepchnąć się przez swoją strefę komfortu.

Taktyka, o której tu mowa, to rozmowa z grupą docelową.

Zwykle odbywa się to za pośrednictwem telefonu lub połączenia Skype.

Dlaczego jest to ważne? Ponieważ nie ma absolutnie lepszego sposobu na zrozumienie grupy docelowej niż rozmowa z nimi.

To najszybszy sposób na nauczenie się, jak mówią, co lubią i czym są, a czym nie są zainteresowani.

Jest to ważne nie tylko dla marketingu treści, ale także dla rozwoju każdego produktu.

Rozumiem, że może to nie być najwygodniejsza rzecz dla ciebie, ale nie musisz robić tego zbyt wiele, aby uzyskać z tego tonę wartości.

Ponadto spróbuj myśleć o tym w ten sposób:

Z jakiegokolwiek powodu(s), twoim celem jest stworzenie wspaniałych rzeczy dla tej grupy docelowej, co oznacza, że dbasz o nich. Jeśli ci na nich zależy, dlaczego nie chciałbyś poznać przynajmniej niektórych z nich na bardziej osobistym poziomie?

Warto wspomnieć, że ta taktyka działa niezależnie od tego, czy sprzedajesz konsumentom, czy firmom (chociaż może Ci się to łatwiej udać w przypadku firm).

Krok # 1-Znajdź klientów, z którymi możesz porozmawiać: Pierwszym krokiem jest znalezienie osób, z którymi możesz się połączyć i których możesz przekonać do odebrania połączenia.

Istnieją 3 wspólne koła, w których można znaleźć tych ludzi:

  1. przyjaciele
  2. grupy
  3. fora

Jeśli któryś z twoich znajomych trafi do twojej grupy docelowej, zawsze jest to miejsce, od którego warto zacząć. Łatwo jest przekonać przyjaciela, aby wskoczył na szybki telefon lub pozwolił ci kupić im lunch.

W przypadku, gdy żaden z twoich znajomych nie jest w Twojej grupie docelowej, musisz znaleźć ludzi gdzie indziej.

Polecam udać się do grup następny.

Zarówno LinkedIn, jak i Facebook mają grupy skupione na prawie każdym możliwym temacie. Łatwo jest znaleźć grupę, która zawiera wiele (do tysięcy) osób w grupie docelowej.

Zacznij od Wyszukiwania swojej niszy w jednej z tych witryn i odfiltruj wyniki według “grup”:

image07

Zaraz ci pokażę, co masz robić.

Oprócz tych dwóch źródeł grup, można również znaleźć grupy w prawdziwym życiu. Meetup.com jest to fantastyczne miejsce, aby znaleźć te grupy. Jest bezpłatny i możesz zawęzić grupy według kategorii zawierającej grupę docelową.

image11

Wydarzenia osobiste są zwykle bardziej skuteczne niż szybkie rozmowy przez Skype z wielu powodów.

Głównym jest to, że zobaczysz swoją grupę docelową angażującą się w twój temat w środowisku naturalnym. Możesz również tworzyć relacje łatwiej osobiście, więc ludzie, których spotkasz, mogą Ci pomóc zarówno w krótkim,jak i długim okresie.

Oczywiście, to może sprawić, że poczujesz się bardziej niekomfortowo, niż gdybyś tylko dzwonił. is opcjonalnie. Ale jest to świetna opcja, jeśli jesteś jednym z tych marketerów, którzy kochają interakcję z ludźmi.
Wreszcie, jeśli wszystkie te opcje zawiodą(co rzadko się zdarza), możesz również znaleźć forum o swojej niszy, Googlując “(nisza) + forum.”

Na przykład, gdybym sprzedawał produkt odchudzający, szukałbym “forów odchudzających”:

image10

Krok # 2-Złóż im ofertę, której nie mogą odmówić: Dlaczego ktoś chciałby z tobą rozmawiać przez 10-20 minut?

Na to pytanie musimy odpowiedzieć.

A najlepszą odpowiedzią jest to, że zrobią to, bo coś z tego dostaną.

Jeśli po prostu chcesz skontaktować się z osobami na twoim rynku docelowym indywidualnie i poprosić ich o rozmowę z Tobą jako przysługę, jest to opcja.

Nie polecam go jednak.

Stracisz mnóstwo czasu.

Zamiast tego zaoferuj im coś cennego.

Jeśli są miejscowi, to może być darmowy lunch.

Jeśli jest to przez telefon lub Skype, może to być $ 10-20 na ich konto PayPal lub bezpłatna próbka popularnego produktu.

Kiedy już wiesz, na co cię stać, wystarczy, że przekonasz ludzi, by zgodzili się z tobą porozmawiać.

W grupie lub na forum będziesz chciał dodać nowy temat z taką wiadomością:

Cześć wszystkim,

Jestem nowy w grupie, ale już uwielbiam wszystkie dyskusje na (temat), które widziałem tutaj.

Obecnie robię kilka badań na temat (Temat) i szukam kilku osób, które były nim zainteresowane przez jakiś czas, którzy byliby skłonni porozmawiać ze mną na ten temat.

Szukam tylko szybkiego 10-20 minutowego czatu, abym mógł lepiej zrozumieć (temat).

Z przyjemnością oferuję $20 w zamian za Twoją opinię, jeśli jesteś zainteresowany.

Polecam znalezienie co najmniej kilku grup do opublikowania, ponieważ niektórzy oznaczą to jako spam.

Tak długo, jak oferujesz coś wartościowego, nie powinieneś mieć problemów z pozyskiwaniem chętnych.

Krok # 3-Przyjdź przygotowany, ale pozostawić miejsce na elastyczność: W końcu masz kilku ludzi, którzy chcą z tobą porozmawiać.

Idealnie, porozmawiaj z tak wieloma, na ile możesz sobie pozwolić, ale zdobądź co najmniej trzy, aby uzyskać przyzwoity obraz tego, jak widzą Twoją niszę.

Oto kilka pytań, od których możesz zacząć:

  • Jakie są główne powody, dla których jesteś zainteresowany (nisza)?
  • Jakie są strony internetowe związane (niszowe), z których najczęściej korzystasz? Co ci się w nich podoba?
  • Jakie są Twoje ulubione produkty (niszowe)? Dlaczego wybierasz je zamiast innych podobnych produktów?
  • Jaki jest największy problem w (niszy) widzisz teraz?

Nie ograniczaj się tylko do tych pytań, ale tak długo, jak otrzymasz odpowiedzi na co najmniej te, otrzymasz wiele cennych informacji z rozmowy.

To świetny pomysł, aby nagrać rozmowę, aby niczego nie przegapić.

2. Chcesz być liderem myśli? Przyzwyczajaj się do bycia wrażliwym

Istnieją tysiące blogerów w prawie każdej branży.

Jednak zawsze jest 10-20 tych blogerów, którzy są uważani za liderów przez większość.

Kiedy dzielą się swoimi przemyśleniami, wszyscy inni słuchają i często przekazują te myśli swoim odbiorcom.

To jest bardzo dobra pozycja.

Bycie liderem myśli nie dotyczy wieku Twojej witryny ani liczby napisanych postów na blogu.

Chodzi o to, czy twoi rówieśnicy (blogerzy branżowi) szanują cię i uważają za eksperta (nawet wśród innych blogerów).

Oczywiście ma to wiele korzyści poza poczuciem spełnienia, które możesz odczuwać.

Doskonałym tego przykładem jest Brian Dean, który założył Backlinko zaledwie kilka lat temu.

Mimo że skupił się na SEO tylko przez krótki czas, szybko stał się liderem myśli w społeczności.

W ciągu kilku miesięcy udało mu się przyciągnąć dziesiątki tysięcy odwiedzających do swojego nowego bloga.

Głównym powodem jego sukcesu było to, że inni blogerzy (tacy jak ja) zobaczyli jego pracę i chętnie zaprezentowali ją przed publicznością.

Jako lider myśli dostajesz tyle linków i tyle ruchu, ile potrzebujesz, aby rozwijać zdrowy biznes, Co Brian zrobił wspaniale.

Co więcej, ułatwia to również łączenie się z innymi blogerami, ponieważ już Cię znają. Wiele z nich skontaktuje się z tobą, zanim kiedykolwiek będziesz miał szansę dotrzeć do nich.

Zostań liderem myśli: Chciałbym dać ci prostą formułę na bycie liderem myśli, ale niestety nie mogę.

Istnieje wiele dróg, aby stać się jednym.

Wszystkie wymagają jednej rzeczy: ekspertyzy. Musisz mieć pomysły i przemyślenia na temat swojej branży, które są nie tylko inteligentne, ale także nowy.

Musisz być jednym z głosów w swojej społeczności, który czyni twoją społeczność lepszą.

Jeśli to masz, musisz wysyłać wiadomości przed rówieśnikami.

Ty can zrób to wszystko online, ale to powolny proces.

Szybszym sposobem jest rozpoczęcie wystąpienia na konferencjach.

Mam z tym duże doświadczenie, przemawiając do tej pory na ponad 230 konferencjach.

Coś ciekawego dzieje się, gdy zaczynasz mówić przed publicznością. Nagle jesteś przedstawiony publiczności jako ekspert.

Ponieważ publiczność jest pełna rówieśników, zazwyczaj dadzą ci uwagę i szacunek, którego szukasz. Jeśli dostarczysz im wysokiej jakości pomysły, staniesz się liderem myśli w ich oczach.

Zalety i wady konferencji: Brzmi niesamowicie, prawda? I może być, ale tylko w idealnej sytuacji.

Kiedy zaczniesz, nie będziesz mógł przemawiać na dużych konferencjach. Będziesz miał szczęście, aby zaprezentować się przed ponad 50 osobami.

Jeśli jednak wystąpienia publiczne są czymś, w czym się wyróżniasz lub chcesz się rozwijać i jesteś gotów zaangażować się w co najmniej 20-50 mniejszych wydarzeń, możesz odnieść sukces.

W miarę jak będziesz lepiej mówić, a Twoje imię powoli się pojawi, będziesz miał szansę przemawiać na coraz większych konferencjach (które są tylko zaproszonymi).

Używając tylko tej jednej taktyki, możesz stać się liderem myśli w ciągu roku lub dwóch, jeśli ciężko nad tym popracujesz.

Wspominałem o pieniądzach? Konferencje mogą przynieść korzyści finansowe na kilka sposobów:

  • płatność za mówienie – chociaż na początku nie otrzymasz zapłaty, kiedy zaczniesz otrzymywać zaproszenia do przemawiania na konferencjach, to tak będzie. Mimo że nie jestem najlepiej opłacanym mówcą, nadal mogę pobierać 20 000 dolarów za godzinę plus koszty podróży.
  • dodatkowe możliwości biznesowe – Twoi odbiorcy będą zazwyczaj mieszanką rówieśników i potencjalnych klientów (głównie rówieśników). Mówienie doprowadziło do wielu 6-cyfrowych możliwości dla mnie. Ludzie chcą pracować z liderami myśli.

Jak zacząć przemawiać na konferencjach? Zaczynając od dołu oznacza, że nie możesz być wybredny. Bądź przygotowany na przyjęcie wszelkich okazji do mówienia, które możesz uzyskać, nawet jeśli nie są świetne.

Twoim głównym celem jest zdobycie doświadczenia, aby poprawić swoje umiejętności mówienia i dowiedzieć się, jak prowadzone są wydarzenia.

Zapomnij o zarabianiu pieniędzy teraz, ponieważ ROI będzie do bani do później.

Najpierw musisz śledzić konferencje, a następnie ubiegać się o stanowisko prelegenta. Są naprawdę łatwe do znalezienia; wystarczy wyszukać “(branżowe) konferencje propozycja prelegenta”:

image08

To, że wydarzenie nie jest wielkie, nie oznacza, że nie ma przyzwoitej liczby ludzi, którzy chcieliby się na nim wypowiedzieć. Nie wszystkie propozycje są akceptowane, więc musisz włożyć w to trochę wysiłku.

Oto, co musisz zrobić, aby zostać zaakceptowanym jako mówca:

  1. Przeczytaj Wymagania – Różne konferencje proszą o różne rzeczy w swoich propozycjach. Przeczytaj, czego chcą i daj im wszystko, o co proszą.
  2. Nisza w dół – Nie rzucaj się tylko jako ” mówca marketingowy.”Wybierz konkretny obszar, w którym jesteś ekspertem (np. zasięg e-mail lub budowanie linków).
  3. Nail the bio – Większość propozycji wymaga przesłania bio. Spraw, aby dźwięk był jak najbardziej imponujący (przesada nie zawsze jest zła).
  4. Pitch a specyficzne idea – Musisz dołączyć krótki opis tego, o czym chcesz rozmawiać i dlaczego jest to interesujące dla publiczności na wydarzeniu. Wybierz temat, o którym wiesz, że nikt inny nie będzie próbował się prezentować.

Na początku jest to nieco gra liczbowa. Nie zgłaszaj się na jedną konferencję, ponieważ może minąć kilka tygodni, zanim nie otrzymasz odpowiedzi od organizatorów (a jeśli nie zostaniesz wybrany, czasami nigdy nie otrzymasz odpowiedzi).

To dużo pracy z góry, ale staje się łatwiejsze.

Po wygłoszeniu rozmowy na około 50 wydarzeniach (mniej więcej), zwykle zaczynasz otrzymywać zaproszenia do mówienia na wydarzeniach (i oferować niektóre płatności).

3. O wiele łatwiej jest budować relacje osobiście

Może publiczne przemawianie przed dużą publicznością jest dla ciebie trochę przytłaczające—w porządku.

Ale to nie znaczy, że nadal nie można korzystać z chodzenia na konferencje i inne podobne wydarzenia.

W konferencjach uczestniczy wielu twoich rówieśników, co daje Ci możliwość budowania z nimi relacji—znacznie lepszych niż możesz zbudować przez e-mail.

Chociaż nie będziesz nagle liderem myśli, posiadanie garstki wpływowych osób, do których możesz zadzwonić po poradę i uzyskać pomoc w ruchu drogowym, przechodzi długą drogę.

Ale konferencje mogą być ogromną stratą czasu, jeśli nie podchodzisz do nich strategicznie. Większość ludzi chodzi na konferencje, rozdaje wizytówki i zastanawia się, dlaczego do niczego nie prowadzi.

Nie zrobisz tego.…

Krok # 1-Znajdź listę konferencji w swojej branży: Najpierw musisz zidentyfikować konferencje, w których chcesz wziąć udział.

Oczywiście najłatwiej dotrzeć do lokalnych konferencji, ale wybierz te, które Cię najbardziej interesują.

Nie jest już trudno znaleźć listy konferencji; wystarczy Google ” (branżowe) konferencje (rok).”

Dla marketingu, jako przykład, istnieją setki konferencji wymienionych w pierwszych kilku wynikach:

image01

Krok # 2-zrobić listę potencjalnych klientów, którzy uczestniczą: Tutaj zaczyna się prawdziwa praca.

Następną rzeczą, którą chcesz zrobić, to dowiedzieć się, który z twoich rówieśników wybiera się na konferencje, które wybrałeś.

Jako przykład wybrałem międzynarodową konferencję CES na początku 2016 roku.

Znajdź konferencję (lub firmę, która ją umieszcza) w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku i Twitterze.

Osoby reklamujące konferencję w mediach społecznościowych prawie zawsze będą zawierały dla niej hashtag. W tym przypadku jest to “# CES2016”.

image06

Następnie kliknij hashtag, aby zobaczyć wszystkie wyniki tej wzmianki w sieci.

Szukaj tych ludzi, którzy mówią, że są podekscytowani, aby wziąć udział. Na przykład:

image05

Będziesz musiał monitorować te wyniki w miesiącu lub dwóch poprzedzających wydarzenie. Powinieneś być w stanie zrobić listę co najmniej 100 osób wybierających się (na większe konferencje).

Krok # 3-otwarte linie komunikacji przed wydarzenie: Z listy uczestników wybierz osoby, które chcesz poznać najbardziej.

Nie celuj w 100-to sposób za dużo. Zamiast tego wybierz około 10, które chciałbyś poznać i poznać. I tak nie spotkasz ich wszystkich na imprezie.

Wielkim błędem, który popełnia większość ludzi, którzy uczestniczą w konferencjach, jest to, że czekają na konferencję, aby się przedstawić. To jest to, co robi reszta 100 osób, i to jest bałagan.

Ale co, jeśli przedstawisz się wcześniej?

Zapisz się na listę e-mailową (jeśli ją mają) każdego z twoich celów. Jeśli nie jest to możliwe, musisz nawiązać pierwszy kontakt w sieci społecznościowej, na której je znalazłeś.

Wyślij im krótki e-mail w ten sposób:

Temat: (Nazwa konferencji) 2019!

Hej (imię),

Nie mogłem nie zauważyć, że planujesz wziąć udział—nazwa konferencji) – tak jak ja.

Ostatnio widziałem Twoje imię w Internecie i wydajesz się interesującym facetem.

Jestem również w (przemysł). Jestem chyba najbardziej znany (opis).

Chętnie postawię ci piwo na konferencji, jeśli masz czas.

Zdrówko,

(Imię i nazwisko)

Jest przypadkowy i wyjaśnia wzajemne połączenie, a także dlaczego chcesz się spotkać.

Jeśli otrzymasz pozytywną odpowiedź, podziękuj im i wyślij im swój osobisty numer komórki.

Krok # 4-spotkać, następnie śledzić: Jeśli wysłałeś takie wprowadzenie do 10-15 osób, połowa powie, że jest otwarta na spotkanie z Tobą.

Prawdopodobnie nie spotkasz ich wszystkich na konferencji, chyba że jest mała.

W tym momencie trudno jest być naturalnym. Nie bądź przerażający i nie poluj na ludzi na konferencji.

Zamiast tego, jeśli zdarzy ci się je zobaczyć, Przedstaw się ponownie i umów się na drinka lub lunch.

Alternatywnie, jeśli nie natkniesz się na kogoś, kogo naprawdę chciałeś poznać, wyślij mu szybkiego SMS-a (jeśli masz ich numer) po pierwszym lub drugim dniu w następujący sposób::

Hej (imię), to jest (Twoje imię). Przepraszam, że dziś na siebie nie wpadliśmy. Wciąż masz ochotę na drinka? A może (czas i miejsce)?

Spotkaj się z kimkolwiek Możesz, a potem bądź naturalny. Nie próbuj wyciągać z nich niczego; po prostu ciesz się spotkaniem z kimś ciekawym w Twojej branży.

To, co zwykle się stanie, to to, że albo dadzą ci pomysł, jak poprawić swój biznes w jakiś sposób, albo sprawią, że pomyślisz o pomyśle przez przypadek.

Ważne jest, aby wdrożyć ten pomysł tak szybko, jak to możliwe, po powrocie z konferencji.

Następnie, w ciągu kilku tygodni, wyślij im e-mail z informacją, że miło było ich poznać i poinformować o wynikach podjętych działań. Kiedy faktycznie zastosujesz czyjąś radę, są one znacznie bardziej prawdopodobne, aby pomóc ci w przyszłości.

4. Transparentność-jedyny sposób, aby współcześni konsumenci dbali o Twoją firmę

Większość ludzi jest strzeżona.

Chcesz, aby inni Cię lubili, szanowali i ogólnie myśleli, że jesteś świetny, więc starasz się pokazać im swoje najlepsze cechy.

Ale tylko tyle może się w tobie spodobać, jeśli cię nie pozna.

Jeśli naprawdę chcesz, aby ktoś się o Ciebie troszczył, musisz być wrażliwy i pozwolić mu ominąć tę początkową Straż.

Zaskakująco, bardzo podobna rzecz dzieje się w biznesie.

Firmy, które mają tych super fanów, którzy nie mogą przestać o nich bredzić, są bardziej narażone niż inne.

Firmy te wykorzystują przejrzystość bardzo podobnie jak ludzie używają go w swoim życiu osobistym.

Nie tylko mają świetny produkt. Dokładają wszelkich starań, aby poinformować swoich klientów, co dzieje się za kulisami.

Obejmuje to zarówno dobre, jak i złe rzeczy.

Ilekroć wspominam o przejrzystości, myślę o Moz.

Każdego roku publicznie ujawniają swoje przychody. Czasami mają świetne lata i pewnie fajnie jest dzielić się tymi wynikami:

image09

Ale to, co naprawdę odróżnia ich od wszystkich innych, to to, że dzielą się również złymi wiadomościami. Na przykład w 2013 roku stracili pieniądze:

image00

Oprócz samych wyników, Moz zawsze mówi o tym, jakie działania podejmują w oparciu o wyniki. Opisują lekcje, których się nauczyli, sposoby ich realizacji i tak dalej.

W niszach, takich jak SEO i marketing, nie ma zbyt dużego zaufania.

Wiele firm powie wszystko, aby dostać się do zakupu swoich produktów, i rozczarowuje cię za każdym razem.

Ale I nie chcę prowadzić takiego biznesu, a firmy takie jak Moz też nie.

Więc, jak udowodnisz, że nie wyszedłeś tylko po to, żeby szybko zarobić?

Stajesz się podatny=stajesz się przejrzysty.

Transparentność Twojej firmy: Nie każda publiczność dba o przychody lub miesięcznych odwiedzających. Nie różni się to od tego, jak bardzo chcesz poznać większość ludzi: nie dbasz o każdy aspekt ich postaci, tylko o te ważne.

Twoim pierwszym krokiem jest określenie, na czym najbardziej zależy Twoim odbiorcom. Może to być dowolny z następujących:

  • Twoje przychody (jeśli są zainteresowani biznesem)
  • Twoje procesy
  • jak zrobić swój produkt
  • jak reagujesz na skargi i sugestie klientów
  • jak poradziłeś sobie z niedawnym kryzysem biznesowym (np. po tym, jak pracownik popełnił błąd)
  • w jaki sposób decydujesz, na jakich produktach skupisz się w przyszłości

Zauważ, że niektóre z tych rzeczy są “złe”, jak ujawnienie popełnionych błędów.

Przejrzystość polega na pokazaniu Twojej firmy takim, jakim jest naprawdę. A jeśli próbujesz prowadzić dobry biznes, mam nadzieję, że to się okaże.

Możesz stracić kilku klientów o uczciwej pogodzie, ale możesz również zyskać super fanów, którzy uwielbiają widzieć prawdziwych ludzi stojących za firmą.

Ci klienci znacznie ułatwią Twój rozwój.

Ogólnie rzecz biorąc, przejrzystość jest zaangażowanie.

Ty mieć aby pokazać zarówno dobre, jak i złe, ponieważ twoi klienci mogą powiedzieć.

Jeśli ktoś w Twojej firmie popełni duży błąd, twoi klienci dowiedzą się o tym w mediach społecznościowych.

Zamiast tego skorzystaj z okazji, aby wyprzedzić problem, poprawić swoją firmę na dłuższą metę i zrobić coś, co wielu klientów doceni.

5. Jeśli zaczynałeś W content marketingu, możesz chcieć zaryzykować

image03

Ostatnia “straszna” rzecz, o której chcę mówić, dotyczy różnych kanałów marketingowych.

Komfort jest dobrą rzeczą pod wieloma względami, ale może powstrzymać nas przed postępem, zarówno jako osoby prywatne, jak i firmy.

W pewnym momencie w Twojej Firmie (być może już tam jesteś) osiągniesz wyniki, z których jesteś “zadowolony”.

To bardzo niebezpieczna rzecz.

To kuszące, aby zachować wszystko dokładnie tak samo, aby utrzymać wyniki. Ale w życiu i biznesie, większość rzeczy albo rośnie, albo się kurczy. Niewiele rzeczy pozostaje bez zmian.

Na przykład może odnosisz sukcesy w blogowaniu.

Czy spróbowałbyś stworzyć filmy lub podcast lub spróbować zupełnie innego kanału marketingowego, takiego jak płatna reklama?

Te alternatywy są “przerażające”, ponieważ nie znasz ich dobrze.

Możesz stracić setki lub tysiące dolarów, jeśli nie pójdzie dobrze.

Więc zapomnij o nich, prawda?

Mam nadzieję, że nie. zamiast tego, stale dać nowe,” straszne ” kanały spróbować, bo nigdy nie wiadomo, czy obecny kanał stanie się mniej skuteczne. Albo możesz odkryć kanał, który jest nawet więcej skuteczne.

Utrzymywanie otwartego umysłu i próbowanie nowych przerażających kanałów prowadzi do dywersyfikacji i maksymalnego wzrostu firmy.

To dwa bardzo dobre wyniki. Wszystko, co musisz zrobić, to przezwyciężyć strach powstrzymujący Cię przed eksperymentowaniem. To jest w porządku, jeśli nie na kilku kanałach, bo kiedy uda, to znacznie przewyższa te straty.

6. Trialiści rzadko wyjeżdżają bez powodu

Chce mi się walić głową w biurko.

Niektórzy marketerzy są tak skupieni na coraz nowi klienci, których nie zdają sobie sprawy, że to, co dzieje się po rejestracji lub zakupie, jest najważniejszym czynnikiem wzrostu.

Wzrost pochodzi z tworzenia produktu, który jest jak najbardziej zbliżony do potrzeb i pragnień Twoich klientów.

Nie można stworzyć tego rodzaju produktu, kierując się intuicją, bez rzeczywistych opinii klientów.

Brak informacji zwrotnej to informacja zwrotna: Jeśli ktoś zarejestruje się w wersji demonstracyjnej lub próbnej lub kupi coś od ciebie, to coś ci powie.

Mówi ci, że:

  • Potrzebują rozwiązania problemu, który próbujesz rozwiązać.
  • Podoba im się dźwięk i / lub wygląd Twojego produktu.

Ale jeśli klient przestaje korzystać z produktu zaraz po rozpoczęciu korzystania z niego (szczególnie w przypadku produktów programowych), to twoja opinia.

Ich problem nie zniknął tak po prostu. Okazało się, że twój produkt nie mógł im wystarczająco pomóc.

Jaki jest sens zdobywania nowych klientów, jeśli prawie ich nie zatrzymujesz?

Ponadto musisz absolutnie zachwycić klientów, jeśli chcesz, aby polecili Cię innym.

Rozwiązanie? Uzyskaj opinię: Tak długo, jak zbierasz adres e-mail, gdy ludzie się rejestrują, możesz się z nimi skontaktować.

Jeśli duża część nowych rejestracji zniknie na ciebie, osobiście wyślij im e-mail i dowiedz się, jak twój produkt upadł.

Klient jest nadal w “bólu”, ponieważ nie rozwiązał swojego problemu, co sprawia, że są dość podatni na zasięg.

Wysyłanie e-maili do każdego nowego klienta nie jest skalowalne, ale tego typu opinie sprawiają, że klienci pokochają Twój produkt. Możesz nawet zbadać ułamek swoich klientów i nadal uzyskać naprawdę cenne opinie.

Możesz również prewencyjnie uzyskać opinię, wysyłając swoim klientom powitalny e-mail z pytaniem, jak cię znaleźli i co mają nadzieję, że twój produkt może dla nich zrobić.

Oto jak Groove zrobił to z wielkim sukcesem:

image01

Spróbuj czegoś podobnego,a otrzymasz wysoki wskaźnik odpowiedzi i świetne opinie.

7. Nie bój się na początku sprzedawać jeden na jednego

Założyłem wiele firm w tym momencie i uwierz mi, na początku nie wszystkie były sukcesami.

To ogromna praca, aby rozpocząć działalność od zera. Pozyskiwanie klientów to tylko jeden obszar, ale jest to rzeczywiście bardzo trudne, ponieważ w większości przypadków nie masz jeszcze swojego idealnego produktu lub żadnego przekazu ustnego.

Czasami można rzucić pieniądze na reklamę i uzyskać swój wzrost z ziemi.

Czasami nie możesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o budżet, czy o produkt, reklama nie zawsze jest świetną opcją.

Opcja, którą polecam, to rozmowy indywidualne z potencjalnymi klientami.

Gdzie je znajdziesz?

  • Fora
  • Stron podobnych do Reddit
  • LinkedIn, Facebook i inne serwisy społecznościowe
  • Przyjaciele w prawdziwym życiu

Podam wam przykład. Powiedzmy, że sprzedajesz Kreator stron internetowych. Możesz spędzić czas na subredditach startupów i przedsiębiorców, forach takich jak Warrior Forum i wielu grupach na LinkedIn i Facebooku.

To zajmie trochę czasu, ale natkniesz się na pytania i rozmowy, takie jak ta, którą wyciągnąłem z Reddita:

image04

Ktoś szukał kreatora stron internetowych z funkcją wyszukiwania.

Następnie możesz wysłać użytkownikowi wiadomość. Coś w tym stylu.:

Hej, widziałem, że próbowałeś stworzyć stronę opartą na wyszukiwarce. W rzeczywistości mam duże doświadczenie w tego rodzaju rzeczach, a nawet zbudowałem Kreator stron internetowych z tego konkretnego powodu.

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Po prostu wyślij mi swój adres e-mail, a my możemy wskoczyć na Skype lub Slack lub mieć szybki czat e-mailowy.

Pozdrawiam,

Zauważ, że wszystko w tej wiadomości jest o tym, jak ty może pomóc oni i nie odwrotnie.

O wiele łatwiej jest sprzedać komuś, gdy masz pełną uwagę podczas czatu, a zwłaszcza gdy faktycznie zapewniasz mu dodatkową pomoc i wskazówki.

8. Spraw, aby klienci wracali z odrobiną dodatkowego wysiłku

Jak powiedziałem powyżej, doświadczenie klienta po próbie lub zakupie czegoś powoduje, że stają się klientami powrotnymi i zaczynają mówić o swoim produkcie innym.

Jednym ze sposobów, aby upewnić się, że zakończą swoje doświadczenie na wysokiej nucie, która zachęci ich do rozmowy o Twojej firmie i powrotu, jest odręczna notatka z podziękowaniami.

O ile twoi klienci nie są bardzo młodzi, odręczne listy są zwykle postrzegane jako opiekuńczy, osobisty gest.

Na przykład jest to prosta karta, którą Klient Jawbone otrzymał:

image07

Kiedy odbiorca notatki zamieścił powyższe zdjęcie na Twitterze, ten jeden tweet zaowocował ponad 100 akcjami (w momencie pisania).

Podczas gdy karta zajmie ci kilka minut, aby napisać i wysłać (jeśli je wsadzić), zwróci ci znacznie więcej, jeśli zrobisz to dobrze.

9. Wymień swój produkt na coś cenniejszego

Wspomniałem o tym wcześniej: trudno jest zdobyć klientów na nowy produkt bez bazy klientów.

Ludzie chcą zobaczyć, że inni mieli dobre doświadczenia z czymś przed zakupem go sami.

Przetłumaczone na marketing, jest to dowód społeczny, widziany głównie w postaci referencji i studiów przypadków.

image03

Oba mogą zapewnić pewność potencjalnym klientom rozważającym zakup od Ciebie i często mają duży wpływ na współczynniki konwersji.

Musisz dać, żeby dostać: Świetne referencje lub studia przypadków są warte kilka razy więcej niż koszt Twojego produktu.

Jedną z opcji, na początku, jest oddaj swój produkt lub usługę w zamian za referencje lub case study.

Najtrudniejsze jest znalezienie sposobu, aby faktycznie uzyskać tę ofertę przed ludźmi.

To zależy od Twojego produktu.

Dla niektórych możesz po prostu zrobić post na forum lub wątek Reddit i zaoferować kilka próbek swojego produktu (powiedzmy 5-10) każdemu użytkownikowi, który chce dać ci opinię. Możesz dostać ich e-maile i przejść do więcej szczegółów później.

Jeśli nie jest to możliwe, musisz być bardziej kreatywny:

  • Zaoferuj go każdemu, kto skontaktuje się z Tobą z pytaniami dotyczącymi produktu.
  • Zainstaluj live chat na swojej stronie i oferuj produkty każdemu, kto się angażuje.

image00

  • Aktywnie docieraj do klientów, jeśli to możliwe (powiedzmy, że sprzedajesz produkt dla blogerów)

Większość ludzi jest skłonna spróbować czegoś za darmo.

Po zainwestowaniu w te referencje lub studia przypadków, musisz upewnić się, że są skuteczne. Na szczęście pisałem o tym w przeszłości:

  • Przewodnik krok po kroku do generowania klientów poprzez pisanie Case Studies
  • Jak zdobyć Referencje i używać ich we właściwy sposób

10. Masz szeroki rynek? Rozważ naklejki…

Wspomniałem o Reddit kilka razy w tym poście, jak również wiele innych moich postów. Reddit jest obecnie jedną z największych witryn na świecie.

Chcesz wiedzieć, jak Reddit ruszył na ziemię?

W 2005 roku obaj współzałożyciele otrzymali od Y Combinator 12 000 dolarów.

To jest $12,000 dla całego biznesu, więc nie ma tony, aby przejść dookoła. Pozostawiono im 500 dolarów na budżet marketingowy.

Szybko wydali te 500 dolarów na naklejki z ich maskotką kosmitów:

image02

Tynkowali je publicznie wszędzie, gdzie tylko mogli, a resztę rozdawali na imprezach lub przypadkowym ludziom na ulicy.

Wkrótce potem naklejki zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych i innych stronach internetowych, a ludzie dowiedzieli się o Reddicie. Powyższe zdjęcie przedstawia Wila Wheatona w tle naklejki.

Uwielbiam ten pomysł, bo zawsze będziesz się wyróżniać. Po prostu upewnij się, że Twoja witryna lub produkt jest zidentyfikowany na naklejce i że kończy się w widoku osób, które próbujesz skierować.

Naklejki Reddit sprawdziły się dobrze, ponieważ zostały umieszczone na dworcach autobusowych i budynkach na kampusach uniwersyteckich. Reddit miał dość szeroką publiczność, nawet na początku, ale przede wszystkim skupiał się na młodych, zaawansowanych technologicznie użytkownikach (studentach).

Nie musisz używać naklejek. Możesz spróbować.:

  • Zawieszki na plecak lub bagaż
  • Koszulki lub czapki
  • Bransoletki
  • Świecące pałeczki

Bądź kreatywny.

11. Chodzi o długi ogon

long tail seo

Posiadanie dobrej treści na swojej stronie jest świetne. Najprostszym sposobem na to jest założenie bloga. Dzięki blogowaniu możesz naturalnie Oceniać tysiące słów kluczowych, a jednocześnie budować markę swojej firmy.

Niezależnie od tego, czy masz już bloga, czy nie, jest jedna rzecz, którą musisz zrobić, jeśli chcesz, aby Twoja strategia długiego ogona działała dobrze: musisz napisać naprawdę dobrą treść.

Najprostszym sposobem, aby to zrobić, nie jest samodzielne pisanie treści. Polega to na zatrudnianiu blogerów i każeniu im pisać dla Ciebie ghost lub publikować treści pod ich nazwą. Jeśli nie wiesz, gdzie ich znaleźć, po prostu Zamieść ogłoszenie tutaj, a otrzymasz ponad 100 kandydatów.

Po przejściu przez wnioskodawców i znalezieniu kilku blogerów, których chcesz zatrudnić do pisania postów na blogu za $20, Oto wymagania, które musisz im dać:

  • Jakość ponad Ilość – każdy wpis na blogu powinien mieć co najmniej 1000 słów (bez żadnego puchu). To dlatego, że chcesz naprawdę szczegółowych treści, które zapewniają wartość czytelnikom.
  • Obraz mówi tysiąc słów – powinieneś mieć co najmniej jedno zdjęcie w swoim poście na blogu. Pomaga to ułatwić czytelnikom. Blogerzy, których zatrudniasz, powinni być w stanie dostarczyć Ci zdjęcie.
  • Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty? – powiedz swoim pisarzom, żeby pisali tak, jakby rozmawiali z piątoklasistami. Muszą unikać używania szalonego słownictwa, a każdy post na blogu powinien mieć wprowadzenie, ciało i wniosek.
  • Urozmaicaj swoje tytuły – najważniejszą częścią wpisu na blogu jest tytuł. Jeśli to nie jest seksowne, ludzie tego nie przeczytają. Niech twoi pisarze przeczytają nasze formularze, aby uzyskać idealny nagłówek, zanim zaczną dla ciebie pisać.

Dzięki tej strategii treści na dłuższą metę zauważysz, że zaczniesz otrzymywać mnóstwo ruchu z wyszukiwarek. Musisz tylko być cierpliwy i, co ważniejsze, być konsekwentny z tym, ile postów na blogu publikujesz każdego miesiąca. Upewnij się, że publikujesz co najmniej cztery posty na blogu każdego miesiąca.

12. Strony domowe to nie wszystko

zemanta

Jeśli chcesz linki do wewnętrznych stron produktów, rozważ rozdawanie nagród, koszulek, a nawet produktów lub usług blogerom, aby mogli blogować o rzeczach, które sprzedajesz.

Jeśli nie masz czasu na wysyłanie e-maili do setek blogerów, Zamieść ogłoszenie na Craigslist, aby znaleźć kogoś, kto będzie dla ciebie pracował za $10 do $12 za godzinę. Gdy już masz kandydata, który wie coś o HTML i kilka rzeczy o sprzedaży, niech on lub ona wykonają następujące czynności:

  1. Przejdź do Alltop i znajdź blogerów, którzy mogliby potencjalnie blogować o Twojej witrynie.
  2. Przed wyborem blogerów do wysłania wiadomości e-mail upewnij się, że wybierasz blogi, które są pół-popularne, ale nie są najpopularniejszymi blogami, takimi jak TechCrunch. Zazwyczaj możesz to zrobić, sprawdzając Ranking Alexa każdego bloga. Wszystko między 30,000 a 300,000 jest zwykle warte wysłania e-maila. Wszystko poniżej 30,000 oznacza, że blog jest zbyt popularny, a jego ludzie prawdopodobnie nie będą zainteresowani recenzowaniem Twojej firmy.
  3. Teraz możesz wysłać e-mail do każdego z tych blogerów i zaoferować im coś do przejrzenia. Upewnij się, że nie oferujesz gotówki, gdy zaczynasz wchodzić w szare strefy, ponieważ technicznie płacisz za recenzję w tym momencie.
  4. Wysyłaj e-maile 30 do 50 dziennie do różnych blogerów i rób to od razu przez 90 dni.

Po wykonaniu tego przez 90 dni zaczniesz zauważać, że wewnętrzne strony Twojej witryny zaczną generować znacznie większy ruch. Na dłuższą metę twoje wewnętrzne strony powinny uzyskać większy ruch niż Twoja strona główna.

13. Nie ma nic złego w wyskakujących okienkach wyjścia

popup tactic

Zanim ktoś spróbuje opuścić Twoją witrynę, dlaczego nie wyświetlić innego okna, które gromadzi dane kontaktowe odwiedzającego? Wiem, że może to brzmieć spamowo, ale jeśli zrobisz to dobrze, powinno działać dobrze.

Oto co polecam:

  1. Wybierz odbiorców -Nie pokazuj wszystkim wyskakującego okienka wyjścia; pokaż go tylko źródłom ruchu, które nie konwertują dobrze dla ciebie. Na przykład ruch Google nie konwertuje zbyt dobrze na Quick Sprout, więc mogłem pokazać wyskakujące okienko wyjścia tylko tym odwiedzającym i zebrać ich nazwiska i adresy e-mail, dzięki czemu mogę wysłać je e-mailem za każdym razem, gdy pojawi się nowy post na blogu.
  2. Nie bądź niegrzeczny. – odwiedzający cookie, więc jeśli ktoś wróci na Twoją stronę, ta osoba nie zobaczy wyskakującego okienka. Jeśli będziesz ciągle pokazywał wyskakujące okienka tym samym ludziom w kółko, będą się irytować.
  3. Zaproponuj prezent -z wyskakującym okienkiem wyjścia zaoferuj odwiedzającym coś za darmo, aby zachęcić ludzi do podania swoich nazwisk i adresów e-mail. Na Quick Sprout oferuję darmowy ebook.

Gdy zaczniesz zbierać setki, jeśli nie tysiące, adresów e-mail, zaczniesz otrzymywać o wiele więcej powracających odwiedzających do twojej witryny. To powinno prowadzić do większej sprzedaży (zakładając, że coś sprzedajesz).

14. Pięć dolarów to długa droga

fiverr

Facebook i Twitter mogą generować duży ruch, więc dlaczego ich nie wykorzystać, prawo? Powinieneś, ale nie będzie to skuteczne, chyba że masz wielu przyjaciół i zwolenników.

Najlepszym sposobem na zbudowanie kont jest obserwowanie i zaprzyjaźnianie wpływowych ludzi w Twojej branży. Oprócz tego powinieneś tweetować i publikować aktualizacje statusu, które są również istotne dla Twojej branży.

Robienie tych dwóch rzeczy pomoże ci uzyskać większą popularność na dłuższą metę, ale może to potrwać miesiące, jeśli nie lata, aby było skuteczne.

Jedną z metod, których używam, aby przyspieszyć ten proces, jest płacenie ludziom 5, aby zdobyć bardziej odpowiednich fanów/przyjaciół na Facebooku i obserwujących na Twitterze. Na stronach takich jak Fiverr możesz zapłacić ludziom 5 USD za budowanie kont na Facebooku i Twitterze.

W ten sposób, gdy piszesz nową aktualizację statusu na Facebooku lub tweetujesz wiadomość, tysiące ludzi będzie ją widzieć.

15. Zapytaj, a otrzymasz

kissinsights

Wszystkie moje startupy są w dużej mierze napędzane sprzedażą, więc im więcej potencjalnych klientów zbieram, tym więcej pieniędzy mogę potencjalnie zarobić.

Jednym z łatwych sposobów na zebranie większej liczby potencjalnych klientów lub uzyskanie większej liczby rejestracji jest dodanie formularzy rejestracyjnych na swojej stronie internetowej. A jeśli dodasz formularze do swojej strony głównej i wszystkich innych głównych stron, przekonasz się, że są skuteczne, ale wydają się być nieco tandetne.

To, co mój partner biznesowy zaczął robić, to dodawanie wyskakujących okienek KISSinsights w niektórych częściach naszej strony, np. na naszym blogu, abyśmy mogli zebrać więcej potencjalnych klientów. Najlepsze jest to, że wygląda czysto i jest naprawdę skuteczny w przechwytywaniu potencjalnych klientów internetowych.

Tak więc, jeśli masz biznes napędzany sprzedażą jak ja, zacznij pojawiały się formularze KISSinsights, które zbierają imię i nazwisko osoby i adres e-mail.

16. Odwróć lejek

Kto powiedział, że ktoś musi wejść na stronę główną, następnie stronę produktu, Stronę koszyka i wreszcie stronę kasy, aby kupić produkt?

Tak robi większość witryn, ale dlaczego nie możesz zmienić kilku kroków?

Postaw się na miejscu swoich klientów. Prawdopodobnie pomyślą, że:

Zaszedłem już tak daleko i zainwestowałem tyle czasu, więc równie dobrze mogę sfinalizować transakcję.

Dzięki HelloBar zamiast najpierw zarejestrować się w produkcie, umożliwiamy wprowadzenie adresu URL, zainstalowanie produktu i rozpoczęcie korzystania z niego.

Wystarczy spojrzeć na stronę główną HelloBar:

hellobar

Po wprowadzeniu adresu URL przechodzisz do produktu, zanim będziesz musiał się zarejestrować.

hb app

Odwracając lejek i nie wymagając od klientów podawania swoich e-maili i haseł, aby zobaczyć naszą aplikację, Hello Bar zwiększył liczbę rejestracji o 52,11%.

17. Wzbudzać ciekawość

Nawet jeśli ludzie podadzą ci swoje adresy e-mail, nie oznacza to, że są zaangażowani. Jeśli użytkownicy nie są zaangażowani, mogą nie otworzyć wiadomości e-mail, zakończyć zakupu lub nadal wracać.

Jak sprawić, by Twoi goście byli zaangażowani, żeby zostali? Wzbudzasz ich ciekawość!

Dobrym tego przykładem jest CTA na NeilPatel.com. ludzie wpisują swoje adresy URL, aby dowiedzieć się, w jaki sposób mogą zwiększyć swój ruch.

url

Następnie wyświetlana jest liczba błędów:

ouch

W ostatnim kroku formularz zbiera leady, bez pokazywania potencjalnym klientom, jakie są błędy:

errors

Wzbudzając ciekawość, liczba leadów wzrosła o 63,5%.

18. Nie zapomnij śledzić

Marketing to nie tylko kierowanie ludzi na stronę internetową. Obejmuje on różne kroki, od pozyskania kogoś na swoją stronę internetową po pisanie przekonującej kopii i śledzenie potencjalnych klientów, aby zachęcić maruderów do zakupu. Marketing w istocie bierze pod uwagę cały lejek.

Jedną z osób, która jest świetna w śledztwie, jest Timothy Sykes. Kiedy ludzie zgłaszają się do jego wyzwania milionerów, w którym obiecuje nauczyć ich, jak stać się milionerami na giełdzie, idzie z nimi z zadaniami domowymi.

tim sykes

Śledząc swoich kandydatów, Timothy buduje z nimi relację. Ponieważ nieustannie ich edukuje i daje im darmowe Rady, ludzie w końcu go kochają, co sprawia, że chętniej dają mu pieniądze, gdy ich o to prosi.

Jego strategia obserwacji pomogła mu zwiększyć przychody o 84.7%.

19. Quiz odwiedzających

Wolisz zagrać w grę wideo lub odwiedzić nudną korporacyjną stronę internetową? Są szanse, że będziesz chciał zagrać w grę wideo.

Dlaczego nie zintegrować zasad, które sprawiają, że gry są zabawne i wciągające na swojej stronie? Dobrym sposobem na to jest tworzenie quizów, aby zaangażować odwiedzających i przekształcić ich w Klientów.

Doskonałym tego przykładem jest narzędzie Crew, które nazywa się How Much to Make an App? Ten interaktywny quiz ma na celu zwiększenie przychodów firmy.

app cost

Jeśli chcesz korzystać z quizów, aby zwiększyć wysiłki generowania leadów, rozważ ograniczenie quizu do pięciu pytań. Dla każdego pytania ogranicz liczbę odpowiedzi do czterech. Plus, Dodaj zdjęcia, jeśli to możliwe.

Używałem tej strategii często dla moich witryn generowania leadów i zazwyczaj pomaga zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, które zbieram o 281%.

20. Łatwa rejestracja

Czy masz konto Gmail? Jeśli nie, prawdopodobnie masz konto na Facebooku lub Twitterze, prawda?

Witryny te są tak popularne, że odwiedzający prawdopodobnie mają już konto w jednym z nich.

Więc kiedy ludzie odwiedzają Twoją stronę internetową, po co ich rejestrować? Możesz użyć uwierzytelniania Google, Facebook lub Twitter, aby umożliwić ludziom rejestrację w Twojej witrynie. W ten sposób nie muszą wpisywać adresu e-mail i hasła. Wszystko, co muszą zrobić, to kliknąć przycisk.

Zrobiliśmy to na KISSmetrics, i to zmieniło świat. Ostatnim razem, gdy go testowaliśmy, byliśmy w stanie zwiększyć nasz współczynnik konwersji o 91,88%.

kissmetrics

Gdy pozwolisz swoim użytkownikom zalogować się przez Facebook, Twitter lub Google, przetestuj swoje wezwania do działania. Stwierdziliśmy, że fraza “Zaloguj się” jest o 20% lepsza niż fraza “Zarejestruj się”.

21. Get personal

Serwisy randkowe nauczyły mnie bardzo przydatnej strategii marketingowej – osobistego kontaktu z moimi gośćmi. Wystarczy pomyśleć o ogłoszeniach randkowych: są one spersonalizowane do ciebie. Na przykład, gdy jestem w Las Vegas, Nevada, i przeglądać strony takie jak AOL, widzę reklamy, które stan:

Znajdź prawdziwą miłość w Las Vegas, Nevada!

Ci reklamodawcy wykorzystują Twoje dane geolokalizacyjne, aby wstawić miasto, w którym mieszkasz, w swoich wiadomościach marketingowych.

To sprawia, że wiadomości są osobiste,co zwiększa liczbę rejestracji.

Neil Patel wypróbował to na swojej stronie i konwertuje wyjątkowo dobrze:

url

Jeśli korzystasz ze spersonalizowanych wiadomości w całej witrynie, a nie tylko na stronie głównej, zauważysz, że zaangażowanie użytkowników wzrośnie.

Dzięki tej taktyce udało mi się zwiększyć liczbę wizyt powrotnych o 68%.

22. Zoptymalizuj dostarczanie wiadomości e-mail

Wspomniałem o tym wcześniej i jeszcze raz o tym wspomnę: e-mail marketing jest jednym z moich najbardziej konwertujących kanałów marketingowych. I nie tylko ja. Inne firmy, takie jak Amazon, eBay i Apple, zarabiają dużą część swoich przychodów poprzez e-mail marketing.

Ale jest jeden duży problem. Ciężko jest dostać e-maile do skrzynek odbiorczych. Filtry antyspamowe i zakładki promocyjne w Gmailu zapobiegają wiele osoby, które widzą Twoje e-maile.

Jak zapewnić, że twoje e-maile zostaną dostarczone? Powinieneś przestrzegać wielu podstawowych wskazówek, o których mówią marketerzy, a także zarejestrować się w usłudze o nazwie Return Path.

Return Path ma do czynienia z wieloma dostawcami i mogą zapewnić, że twoje e-maile zostaną dostarczone do skrzynek odbiorczych innych osób. Jest tak skuteczny, że gdy zacząłem go używać, mój ruch e-mail wzrósł o 38%. To dużo dodatkowych gości.

Wniosek

Nikt nie powiedział, że łatwo będzie stać się najlepszym marketerem.

Musisz stale działać poza strefą komfortu, jeśli chcesz rozwijać się jako profesjonalny marketer lub właściciel firmy.

Pokazałem ci 5 technik, które są “przerażające” dla większości marketerów i założę się, że przynajmniej jedna może skorzystać z twojej pracy.

Nie musisz przezwyciężyć całego strachu w ciągu jednego dnia, ale podejmuj małe kroki i przesuwaj swoje granice. Z czasem możesz nauczyć się cieszyć tym procesem.

Total
0
Shares
Related Posts

Odwaga, by się mylić

Kiedyś myślałem, że bycie “prawym” to wielka sprawa. Musiałem powiedzieć właściwą rzecz, ubierać się właściwie, znać właściwych ludzi,…