Szablony do szybkiego i łatwego tworzenia treści

W tym przewodniku znajdziesz sprawdzone szablony 12, z których autorzy treści korzystali z powodzeniem od lat. Szablony te są nieocenione, aby znaleźć odpowiednią strukturę dla rodzaju tworzonej zawartości.

Dlaczego jest to ważne? Ponieważ jeśli chodzi o przekazywanie swoich pomysłów, sposób, w jaki je organizujesz i przedstawiasz, jest tak samo ważny, jak umiejętność wyrażania ich w słowach.

W większości przypadków wystarczy jeden z tych szablonów. Co więcej, te szablony działają zarówno dla treści wideo i audio, jak i pisemnych.

Tak więc za każdym razem, gdy rozpoczynasz Projekt-bez względu na rodzaj treści – po zebraniu badań i opracowaniu swoich pomysłów, przejrzyj te szablony, aby znaleźć najlepszą strukturę dla danej wiadomości. Następnie wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć swoje pomysły i rozwinąć każdą sekcję.

Jakie są 12 struktur?

  1. Przykład
  2. Punkt-Ilustracja-Wyjaśnienie
  3. Przywództwo Myślowe
  4. Odwrócona Piramida
  5. Wywiad
  6. Lista
  7. Link Post
  8. Recenzja Książki
  9. Recenzja Produktu
  10. Jak
  11. Studium Przypadku
  12. Media Post

W przypadku krótkich treści możesz użyć jednego z tych formatów, jak widzisz je tutaj. W przypadku dłuższych treści można je mieszać i dopasowywać. Na przykład ogólny projekt może być elementem przewodnim, ale poszczególne rozdziały mogą korzystać z innych formatów, takich jak instrukcje, studium przypadku lub wywiad.

Jeśli chodzi o tworzenie treści, różnorodność zwiększa ogólny wpływ treści. Więc nie zadowalaj się tylko jednym lub dwoma. Eksperyment. Wypróbuj różne formaty. I cieszyć się procesem twórczym.

Przyjrzyjmy się teraz każdemu z nich.

Przykład

Czasami punkt, który chcesz zrobić, jest wystarczająco prosty, aby wyrazić go we wstępie. Prawdziwa wartość znajduje się w przykładach, które podajesz, pokazując czytelnikom, w jaki sposób inni ludzie zastosowali informacje, które udostępniasz.

Gdy tak jest, spróbuj przykład posta.

Czytelnicy uwielbiają tego typu artykuły, ponieważ mogą zobaczyć wiele przykładów w jednym miejscu, bez konieczności samodzielnego badania.

Tytuł it right

Tytuł często zawiera szereg, takich jak 10 sposobów na pokazanie swojego wewnętrznego Geeka lub 5 rodzajów płytek, które pokochasz w swojej kuchni.

Example #1


Example #2
Example #3

W artykule możesz policzyć swoje przykłady lub nie. To zależy od Ciebie. Jak więc skonstruować przykładowy post?

Przedstaw swój temat

Powiedz ludziom, o czym mówisz i dlaczego będą tym zainteresowani.

Example #4

Podaj przykład

Subhead może być nazwą produktu, jak w tym przykładzie z Houzz.com.

Example #5

http://www.houzz.com/ideabooks/7313761/list/Guest-Picks-Beautiful-Backsplash-Tiles-for-Every-Budget

Albo może to być Metoda lub koncepcja. Ten, z Mashable, daje ogólny pomysł, a następnie konkretny zasób:

Example #6

http://mashable.com/2013/02/15/watch-asteroid-2012-da14-online/

Zdjęcia nie są konieczne w formacie przykład, ale jeśli przykład jest wizualny, Zdjęcia mogą pomóc wyjaśnić twoje punkty.

Oceń to

Example #7

Po podaniu przykładu, porozmawiaj o tym. Dołącz kilka zdań o tym, dlaczego ci się podoba (or don ‘ t like it), dlaczego to działa, lub jak czytelnicy mogą go uzyskać.

Powtórz z pozostałymi przykładami

Stosuj ten sam format dla wszystkich przykładów. Nie ma odpowiedniej liczby przykładów do wykorzystania. Widzieliśmy posty skupiające się na dwóch przykładach i widzieliśmy posty, które dają 20 lub więcej.

Ogólnie rzecz biorąc, im mniej przykładów podasz, tym dłużej (lub bardziej szczegółowe) Twoja ocena. W długiej formie treści masz miejsce, aby dostarczyć wiele przykładów i dogłębnej oceny.

Wnioski/wezwanie do działania

Example #8

Wiele przykładowych postów to wyłącza. Ale możesz wyróżnić swoje treści, jeśli zapakujesz je dla swoich czytelników. Zakończ swój artykuł:

  • Podsumowanie przykładów, które pokazałeś.
  • Twoja opinia.
  • Porady dla czytelników.
  • Pytanie.

Następnie dołącz swoje wezwanie do działania. Poproś o komentarze lub akcje społecznościowe. Lub powiedz innym, aby odwiedzili inną stronę w Twojej witrynie.

Punkt-Ilustracja-Wyjaśnienie (PIE)

Ten rodzaj treści jest bardzo podobny do przykładowego postu powyżej. Ale w tego typu treściach nie udostępniasz po prostu przykładów swojego punktu widzenia. Wypowiadasz się na swój temat.

Każda sekcja zawiera inny punkt, który jest następnie ilustrowany i omawiany.

Dobrym przykładem tego typu postu jest 5 podstawowych cech nieodpartych opisów produktów, które można znaleźć na http://blog.crazyegg.com/2013/01/26/5-essential-qualities-of-irresistible-descriptions.

Przedstaw swój temat

Powiedz ludziom, jaki jest Twój temat i dlaczego ma znaczenie.

Zrób pierwszy punkt na swój temat.

Point-Illustration-Explanation (PIE) #1

Spróbuj znaleźć szybki i łatwy sposób podsumowania swojego punktu. To podsumowanie będzie twoim podwładnym. Jeśli chcesz, policz swoje punkty.

Ten konkretny post czerpie przykłady z różnych marek reklamujących w Internecie. Więc Zawiera źródło na końcu punktu.

Zilustruj to.

Point-Illustration-Explanation (PIE) #2

Jeśli masz zdjęcie, załącz je pod głowicą.

Ten przykład zwraca uwagę na opisy produktów, więc ilustracją są słowa, a nie grafika. W porządku. Po prostu zrób zrzut ekranu swojego przykładu i opublikuj go jako swoją ilustrację.

  1. Jeśli używasz zrzutu ekranu słów, sprawdź czytelność przed opublikowaniem. Jeśli słowa na ilustracji nie są czytelne, zapomnij o zrzutu ekranu. Zamiast tego podaj swoje źródło.
  2. Point-Illustration-Explanation (PIE) #3W przypadku zrzutów ekranu możesz użyć akcesorium firmy Microsoft ” narzędzie wycinania.”

Lub użyj SnagIt, od TechSmith, który jest dostępny dla komputerów PC i Mac. Można go znaleźć na http://www.techsmith.com/download/snagit/default.asp

Wyjaśnij to.

Dołącz akapit lub dwa, które rozszerzają się na twój punkt. Wyjaśnij to. Następnie daj praktyczną wskazówkę, w jaki sposób czytelnicy mogą go wdrożyć.

Point-Illustration-Explanation (PIE) #4

Powtórz z pozostałymi częściami ciasta.

Postępuj zgodnie z tym samym formatem dla wszystkich punktów.

Wnioski/wezwanie do działania

Ten rodzaj artykułu wymaga silnego zamknięcia. Więc upewnij się, że powiesz swoim czytelnikom, dlaczego twój temat jest ważny i co oznacza w ich własnym życiu.

  • Obiecaj więcej informacji.
  • Zrób prognozę.
  • Jeśli to możliwe, zrób krok dalej.

Następnie, jak zawsze, zadzwoń do działania.

Przywództwo myślowe (sylogizm)

Jeśli chcesz podzielić się nowym pomysłem, jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie ludzi na pokładzie jest stworzenie logicznego argumentu, który prowadzi ludzi do tego samego wniosku, co Ty.

W przypadku tego typu postu nie zaczynasz od głównego punktu. Zaczynasz od czegoś, co Twoi czytelnicy już znają i akceptują.

Następnie opieramy się na tej idei, używając logicznych RAM sylogizmu.

Jeśli twój pierwszy punkt (A) oznacza to B). A jeśli to B) oznacza że (C), Następnie należy rozważyć że jako realną możliwość.

Poniższy przykład pochodzi z artykułu, Marketing Się Zmienił. Czy Nadążasz i jest dostępny w http://www.kathrynaragon.com/marketing-has-changed-are-you-keeping-up/

Thought leadership (syllogism) #1

Intro

W przypadku tego typu treści chcesz zacząć od czegoś angażującego. Być może Historia, ciekawa myśl lub zaskakujące stwierdzenie.

Thought leadership (syllogism) #2

If A = B

Rozpocznij pierwszą sekcję od tematu lub pomysłu, który czytelnicy już akceptują. Więc połącz to z drugim pomysłem. Wykorzystaj badania, historie lub logikę, aby stworzyć silne połączenie i wykonać kopię zapasową swoich pomysłów.

Thought leadership (syllogism) #3

I B = C

W następnej sekcji weź swój pomysł o krok dalej. Przywiąż to do głównego punktu. Spraw, aby był to naturalny postęp twojego pomysłu otwarcia.

Thought leadership (syllogism) #4

Then A = C

A teraz ostatni punkt. Wyjaśnij, że jest to logiczne rozszerzenie znanego faktu (a), od którego zacząłeś. Jeśli to możliwe, użyj badań lub historii, aby wesprzeć swoje wypowiedzi.

Thought leadership (syllogism) #5

Dodatkowe punkty

Możesz potrzebować dodatkowej dyskusji, aby przynieść do domu swój ostatni punkt. Teraz, gdy jesteś w temacie, możesz dodać te myśli tutaj.

Wnioski/wezwanie do działania

Wyciągnij mocne wnioski. Teraz twoi czytelnicy myślą. Daj im coś do żucia.

Więc zadzwoń do działania. Dobrym pomysłem jest poproszenie o komentarze po tego typu wpisie. Więc poświęć trochę czasu na odpowiedź. Ludzie są bardziej skłonni do zaangażowania się z tobą, jeśli wiedzą, że odpowiesz na ich komentarze.

Odwrócona struktura piramidy

Możesz uznać to za standardowy format używany przez dziennikarzy w ostatnim stuleciu.

Został opracowany, gdy pisarze przekazywali swoje historie za pośrednictwem telegrafu. Idealnie nadawał się do druku, ponieważ główna idea została podana w pierwszym akapicie artykułu — co oznaczało, że redaktor mógł wyciąć artykuł, aby pasował do dowolnej dostępnej przestrzeni.

Ale te dni się skończyły.

Żyjemy teraz w cyfrowym świecie. Wysyłamy wiadomości e-mailem, Nie Telegrafem. Publikujemy cyfrowe książki i czasopisma, które nie mają ograniczeń wielkości papieru.

Format ten traci swoją popularność, ale nadal jest akceptowaną strukturą dla artykułów w stylu newsów. Jeśli więc piszesz komunikat prasowy lub komunikat prasowy, może to być dla ciebie dobra opcja.

Klasycznym przykładem Honeywella jest http://honeywell.com/News/Pages/World%E2%80%99s-Leading-Auto-Engineering-Org-Says-It-Has-High-Level-Of-Confidence-In-Safety-Of-Honeywells-Low-Global-Warming-Refrig.aspx

The inverted pyramid structure #1

The Lead

Tradycyjny komunikat prasowy odwróconej piramidy zaczyna się od wszystkich faktów: kto, co, gdzie, kiedy, dlaczego i jak.

The inverted pyramid structure #2

Jeśli piszesz dla Serwisu Informacyjnego, Dołącz tę informację w pierwszym zdaniu lub dwóch.

Jeśli piszesz dla bloga, to trochę go podkręć. Podaj informacje, ale uczyń je interesującymi. Prowadzić z niezwykłym faktem lub statystyką. Następnie podaj wszystkie wymagane informacje.

Druga najważniejsza informacja

Odwrócona piramida jest trafnie nazwana. Każdy kolejny akapit zawiera informacje, które są mniej istotne dla ogólnego punktu.

Więc opowiedz swoją historię od najważniejszych faktów do najmniej ważnych.

Możesz zachować interesujący środek artykułu, wprowadzając trochę historii, konkretny przykład lub interesujące wiadomości związane z historią.

Cytuj kopię zapasową swoich roszczeń

Dołącz cytaty z kluczowych źródeł.

The inverted pyramid structure #3

Prezentacja faktów w malejącym stopniu znaczenia

W miarę zbliżania się do końca artykułu, Twoja historia będzie się zmniejszać. To dlatego, że większość ważnych informacji została opowiedziana na początku.

The inverted pyramid structure #4

Poczujesz, że Twój artykuł zamyka się drobnymi faktami i fragmentami historii. Utrzymuj wysoki poziom zainteresowania, dzieląc się ciekawym cytatem lub końcową myślą zainspirowaną Twoimi wiadomościami.

Boilerplate close / wezwanie do działania

Większość komunikatów prasowych kończy się” boilerplate ” lub krótkim akapitem o firmie lub marce.

The inverted pyramid structure #5

Tradycyjnie wezwanie do działania to link do twojej witryny lub strony docelowej.

Wywiad

Wywiad jest postrzegany jako wysokowartościowy fragment treści. To dlatego, że dzieli informacje wewnętrzne, do których większość ludzi nie ma dostępu.

Większość wywiadów w tych dniach zawiera audio lub wideo, a także pisemny zapis. Ale nadal możesz opublikować pisemny Wywiad bez mediów.

Sformatuj go w dowolny sposób, który pasuje do Ciebie i Twoich czytelników. Pamiętaj jednak, że samo publikowanie pliku wideo lub audio nie optymalizuje strony z treścią. Więc nawet jeśli zdecydujesz się na wideo lub podcast, dodaj treści pisemne, aby przejść do mediów.

The interview #1

Kilka przykładów jak content marketerzy publikują wywiady

  • Jako post medialny

The interview #2

Ten wywiad, dostępny na stronie Jeffa Goinsa, jest sformatowany jako post medialny. (Struktura ta jest przedstawiona poniżej.)

Można go znaleźć tutaj: http://goinswriter.com/seth-godin-interview/

 

The interview #3

Goins daje krótkie intro ze zdjęciem rozmówcy, a następnie podaje link do pliku MP3. Poniżej najważniejsze informacje z wywiadu i niezapomniane cytaty.

W formie pisemnej.

Kiedy “piszesz” Wywiad, możesz podejść do niego na różne sposoby.

Zaznacz imię i nazwisko rozmówcy i rozmówcy, a następnie ich komentarze.

Ankieter: Powiedz mi, jak zacząłeś dekorować dom.

Helen: To był wypadek.…

Lub, jak w tym przykładzie, z cyfrowego świata książki, wytłuszcz pytanie i napisz odpowiedź poniżej.

The interview #4

http://www.digitalbookworld.com/2012/interview-seth-godin-on-libraries-literary-agents-and-the-future-of-book-publishing-as-we-know-it/

Podejście kombinowane.

The interview #5

Zapewnij wybór cyfrowych plików do pobrania dla wywiadu na żywo. Następnie przedstawić zapis wywiadu dla czytelników.

Ten przykład pochodzi z tego, że istota robi w http://www.onbeing.org/program/seth-godin-on-the-art-of-noticing-and-then-creating/5000

Zauważ, że czytelnicy mogą wysłuchać ostatniego zredagowanego wywiadu, nieedytowanego wywiadu lub przeczytać transkrypcję. Ich wybór.

Uwaga:

Nawet jeśli udzielisz cyfrowego pobrania wywiadu, musisz dostarczyć pisemne treści do celów SEO. Tak więc poniższy szablon zakłada, że przedstawisz wywiad w formie pisemnej.

Nie bój się pomieszać. Dodaj Multimedia i obrazy, aby dodać zainteresowanie do swojej strony.

Przedstaw swojego rozmówcę.

Otwórz artykuł, przedstawiając swojego rozmówcę. Podaj podstawowe informacje o nim lub o niej. Następnie przedstaw ogólny temat rozmowy kwalifikacyjnej.

The interview #6

Zadaj pytanie.

The interview #7

Jeśli szukasz formy pisemnej, Zadaj pytanie.

    • Możesz pogrubić nazwę każdego mówcy, a następnie umieścić jego pytania lub komentarze.
    • Możesz umieścić duże Q, po których następują pytania, i duże a, po którym następuje odpowiedź.
    • Możesz wyróżnić pytania i wydrukować odpowiedzi w normalnym tekście.

Zapisz odpowiedź.

Przepisz komentarze swojego rozmówcy w całości.

The interview #8

Powtarzaj do końca.

Wymieniaj pytania i odpowiedzi do czasu zakończenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Wnioski/wezwanie do działania

Zakończ swój wywiad kilkoma życzliwymi słowami o swoim rozmówcy lub rozważ podkreślenie jednego z komentarzy w wywiadzie.

Jeśli rozmówca napisał książkę lub stworzył produkt, zaznacz go na końcu rozmowy i link do niego.

Koniec z wezwaniem do działania.

Lista

Niektóre listy są krótkie, a niektóre długie-mówimy o długości 30, 50 lub 100-ale to nie ma znaczenia. Ludzie kochają listy. Im dłużej, tym lepiej.

Jednym z sekretów tworzenia list jest umieszczenie numeru w tytule.

Chociaż zakończenie z wielokrotnością 5 lub 10 jest imponujące, nie bój się liczb nieparzystych. Możesz zwrócić większą uwagę na 7, a nie 10 lub 21, a nie 20 pozycji na liście.

Dla trochę zabawy, umieścić listę w odwrotnej kolejności. Zacznij od ostatniego elementu i przejdź do pozycji numer jeden.

This article by Cracked.com, jest świetnym przykładem. Można go znaleźć na http://www.cracked.com/article_18410_the-12-most-insane-things-you-can-buy-internet.html

The List #1

Przedstaw swój temat.

The List #2

Krótkie wprowadzenie jest w porządku. Po prostu powiedz ludziom, o czym jest lista i dlaczego informacje są przydatne. To w porządku być trochę język w policzek-ale tylko wtedy, gdy jest to już część twojego markowego głosu.

Utwórz swoją listę.

Lista wszystkich elementów na liście. Bądź kreatywny. Spraw, aby Twoja lista była przyjemna do czytania.

Uczyń każdy element na liście podgłówkiem.

Lista wszystkich elementów na liście. Bądź kreatywny. Spraw, aby Twoja lista była przyjemna do czytania.

The List #3


The List #4
The List #5

Napisz zdanie lub
krótki akapit dla każdej pozycji na liście.

The List #6

Dodaj ciekawą myśl, opinię lub Wyjaśnienie.

Rozważ dołączenie zdjęć. Chociaż nie musisz ich uwzględniać, zdecydowanie dodają zainteresowania.

Wnioski/wezwanie do działania

Po spędzeniu czasu na kompilowaniu listy łatwo jest zatrzymać zimno, gdy skończysz.

Nie rób tego. Poświęć kilka dodatkowych minut, aby powiedzieć czytelnikom, dlaczego lista ma znaczenie. Jak im to pomaga? Jaką nową myśl powinni z niej zabrać?

Przybliż ich mocno. I nie zapomnij swojego wezwania do działania.

The Link Post (Round-up)

Posty linków to świetny sposób na dodanie wartości SEO do swojej witryny. Tworząc strony internetowe, które linkują do innych stron – czy to na własnej stronie internetowej, czy na innych-możesz poprawić rangę swojej witryny.

Oto dlaczego…

Podczas tworzenia stron internetowych, które prowadzą do innych witryn o wysokiej wartości, Google może zacząć postrzegać cię jako wiarygodną witrynę.

A kiedy łączysz się z własnymi stronami internetowymi, możesz dłużej utrzymywać ludzi w swojej witrynie, zmniejszając współczynnik odrzuceń i zwiększając liczbę wyświetleń strony na wizytę.

Rób to konsekwentnie, a Google może przydzielić ci punkty za zaufanie i autorytet.

Jak więc wygląda strona z linkami?
Oto kilka przykładów:

  • Ten przez Copyblogger, na http://www.copyblogger.com/landing-pages/, zaczyna się od długiego wstępu:

Następnie daje linki:

  • Oto krótsza wersja tego samego. Chris Brogan, http://www.chrisbrogan.com/my-best-advice-about-blogging/

Tutaj jest mniej intro i więcej linków.

W przypadku postów z linkami długość nie ma znaczenia. To podstawowa struktura, która spełnia swoje zadanie. A oto jak możesz to zrobić.

Przedstaw swój temat

Powiedz swoim czytelnikom, jakie informacje udostępniasz i dlaczego są cenne.

Opcjonalnie: Podziel swój temat na kategorie i daj każdemu podtytuł.

Jeśli chcesz dołączyć różne kategorie informacji na ten sam temat, jest to świetny sposób, aby to zrobić.

Jeśli wszystkie twoje linki odnoszą się do jednego głównego tematu, nie potrzebujesz śródtytułów. Pomiń ten krok.

Lista artykułów, do których linkujesz, i dodawanie linków.

Większość stron z linkami podaje tylko listę tytułów stron, łącząc je z ich źródłem.

Jeśli używasz podkategorii, Dołącz krótki blurb pod każdym podtytułem, a następnie wklej linki pod każdym.

Wnioski/wezwanie do działania

Ten rodzaj postu nie zawsze ma wnioski. Ale zawsze dobrze jest powiedzieć czytelnikom, co mają robić dalej.

  • Twój wniosek może być normalnym zaproszeniem do komentowania lub udostępniania.
  • Możesz podać link do strony docelowej lub formularza kontaktowego.
  • Możesz im powiedzieć, jak dowiedzieć się więcej na ten temat.

Recenzja Książki

Recenzje książek to świetny sposób na zapewnienie przywództwa myślowego.

Zasadniczo możesz być Oprah swojej społeczności, polecając książki, kuratorując pomysły i pomagając ludziom znaleźć informacje, których potrzebują, aby odnieść sukces.

Jako korzyść, działania te dają Ci również status zaufania i autorytetu w wyszukiwarkach.

Jak napisać recenzję książki?

To proste.

Oto jeden z marek napędzanych cyfrowo, w http://www.branddrivendigital.com/do-you-need-the-impact-equation-book-review/

Przedstaw książkę

Book Review #1

Możesz wprowadzić temat książki lub samej książki. Po prostu wymyśl interesujące wprowadzenie, które zainteresuje ludzi książką.

Przedstaw autora.

Book Review #2

W recenzji książki, kto pisze książkę jest tak samo ważne, jak to, co książka mówi. Tak jak twoje badania. Odwiedź stronę autora. Sprawdź jego media społecznościowe. Poszukaj wciągającej historii, która podniesie autora do statusu gwiazdy (a przynajmniej daje coś ciekawego do powiedzenia).

Jeśli możesz, połącz recenzję książki z wywiadem. Uzyskaj oryginalne cytaty od autora, aby dodać mnóstwo wartości do swojej recenzji książki.

Podsumowanie najważniejszych punktów

Podaj przegląd pomysłów zawartych w książce. Na przykład, jeśli książka jest podzielona na trzy sekcje, możesz utworzyć podtytuł dla każdej sekcji i udostępnić główny punkt, który autor robi w każdej z nich.

Book Review #3

Powiedz, co ci się podoba w książce.

Największą zaletą recenzji książek jest twoja opinia jako recenzenta. Więc bądź szczery. Jeśli książka nadmiernie dostarcza w określony sposób, powiedz o tym swoim czytelnikom.

Powiedz, co ci się nie podoba w książce.

Podobnie jak w kroku 4, daj uczciwą recenzję. Gdzie ta książka się kończy? Co by to poprawiło?

Daj swoją rekomendację.

Powiedz swoim czytelnikom, czy powinni kupić książkę, czy nie. Pamiętaj, aby dołączyć link do Amazon lub innej strony, gdzie mogą uzyskać książkę.

Book Review #4

Wnioski/wezwanie do działania

Twoja rekomendacja może służyć jako wniosek w tego typu artykule. Ale nadal musisz zadzwonić do działania. Tak jak w naszym przykładzie, daj ludziom link do książki i powiedz im, aby to sprawdzili.

Recenzja Produktu

Recenzje produktów są podobne do recenzji książek i są łatwym sposobem na zbudowanie autorytetu jako dostawcy rozwiązań dla obserwujących.

Na przykład, jeśli nowa taktyka nabiera tempa w Twojej przestrzeni i jeśli znajdziesz produkt, który ułatwi wdrożenie, jesteś winien swoim obserwatorom, aby im o tym powiedzieć.

Możesz traktować recenzje produktów jak powyższą recenzję książki. Aby to zrobić, wystarczy przedstawić produkt i porozmawiać o tym, co robi i czy warto go kupić.

Możesz też połączyć recenzję produktu z artykułem instruktażowym i wnieść znaczącą wartość dodaną.

Jak ten artykuł, dostępny pod adresem http://www.kathrynaragon.com/author-rank-plugin/

Introduce the product #1

Przedstaw produkt

Introduce the product #2

Przedstaw swój temat. Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. Przedstaw problem, który rozwiązuje produkt.
  2. Przedstaw produkt i przejdź od razu do przeglądu, jak to działa.

Przedstaw producenta / producenta.

Introduce the product #3

Podobnie jak w przypadku recenzji książki, ludzie bardziej doceniają produkt, jeśli znają historię jego produkcji. Więc przedstaw twórcę i link do ich strony internetowej.

Opisz produkt.

Dlaczego został stworzony? Jaki problem rozwiązuje? Jak to się robi? Tutaj podajesz wszystkie szczegóły dotyczące produktu.

Pomysł: możesz przekształcić swoje treści w hybrydową recenzję produktu/instrukcje, zamieszczając tutaj Informacje o poradnikach. Uczyń każdy krok swojego rozwiązania podgłówkiem, z obrazami i Kopiuj, aby zapewnić dogłębną instrukcję. (Za chwilę podamy Ci szablon do artykułu z instrukcjami.)

Introduce the product #4

Powiedz, co ci się podoba, a czego nie.

Podobnie jak w recenzji książki, musisz wyrazić swoje przemyślenia na temat produktu. Powiedz swoim obserwatorom, co działa, co nie działa i dlaczego.

Daj swoją rekomendację.

Podziel się swoją opinią. Powiedz swoim czytelnikom, czy uważasz, że produkt jest wart inwestycji. Jeśli masz jakieś wskazówki, podziel się nimi.

Wniosek/wezwanie do działania.

Introduce the product #5

Jeśli otworzyłeś recenzję produktu z problemem,możesz zamknąć rozwiązanie. To łatwy sposób na pełne zakreślenie treści, dzięki czemu czytelnicy czują się tak, jakby mieli całą historię.

Jak zawsze, Dołącz wezwanie do działania.

Uwaga:

Recenzje produktów stają się treścią o wysokiej wartości, gdy porównujesz różne produkty w tej samej przestrzeni. Na przykład tego typu postu, spójrz na ten post przez Lwa Sprzedaży:

Introduce the product #6

Jak

Artykuły poradnikowe są jednymi z najczęściej wyszukiwanych i najczęściej czytanych informacji w Internecie.

Jeśli masz rozwiązanie wspólnego problemu, za wszelką cenę przekształć go w treść.

Proste rozwiązania tworzą świetne posty na blogu lub filmy. Ale jeśli Twoje rozwiązanie jest bardziej skomplikowane, rozważ tworzenie dłuższej zawartości. Możesz tworzyć specjalne raporty, e-booki, a nawet programy multimedialne, aby udostępniać swoje rozwiązania.

Niezależnie od tego, jak długo czy krótko, powinieneś podążać za tą samą podstawową strukturą.

Ten post z Crazy Egg jest dobrym przykładem: http://blog.crazyegg.com/2013/02/18/awesome-blog-posts/

How to #1

Przedstaw problem, który rozwiązujesz.

How to #2

Powiedz ludziom o problemie. Więc daj im znać, że masz rozwiązanie. Nie zapomnij powiedzieć im, w jaki sposób rozwiązanie może przynieść im korzyści. (Może się to wydawać oczywiste, ale ludzie potrzebują, aby połączyć kropki.)

Przedstaw rozwiązanie i korzyści swojego procesu.

Jeśli Twoje rozwiązanie jest złożone, możesz nie być w stanie omówić tego tematu w artykule. Rozważ stworzenie obszernej treści, takiej jak specjalny raport lub ebook. Lub zrobić film, aby pokazać oraz powiedz.

W tym przypadku nie jest to zbyt skomplikowane, ale jest to problem dwuetapowy, więc problem i rozwiązanie każdej strony problemu są podane w oddzielnych sekcjach.

Oto pierwsza sekcja.

How to #3

Oto drugi problem, wymieniony pod osobnym podtytułem. Zwróć uwagę na równoległą strukturę. Dzięki temu czytelnicy mogą łatwo zobaczyć, jak zorganizowałeś swoje informacje.

How to #4

Wymień każdy krok swojego rozwiązania.

Jeśli twoje instrukcje obejmują czynności, które można wykonać, rozważ ich numerowanie. O tak.:

How to #5

Ale nie musisz numerować kroków. Możesz łatwo wymienić akcję, podać zrzut ekranu lub obraz, a następnie podać wyjaśnienie.

Zapewniając kroki w kolejności, łatwo poprowadzić czytelnika przez proces.

Zapewnij wiele szczegółów.

How to #6

Możesz zorganizować swoje informacje jako listę, numerując kroki rozwiązania. Możesz też uporządkować go według tematu, zapewniając pełne omówienie każdego problemu podczas jego wprowadzania.

Ale bez względu na to, jak organizujesz swoje informacje, podaj wiele szczegółów. Najlepsze treści instruktażowe zawierają procesy krok po kroku, grafikę i jasne instrukcje.

Wnioski/wezwanie do działania

How to #7

Jednym z najlepszych sposobów zamknięcia artykułu instruktażowego jest stworzenie ostatecznego podżegacza z korzyścią płynącą z rozwiązania. Następnie powiedz swoim czytelnikom, co zyskają, podejmując działania, które przed chwilą im nakreśliłeś.

Skoncentruj się na korzyściach i nie zapomnij uwzględnić swojego wezwania do działania. W tym przypadku jest to przypomnienie, aby zrobić to ponownie za sześć miesięcy.

Studium Przypadku

Studia przypadków są świetną formą treści o średnim i głębokim lejku. Mogą pomóc ludziom zrozumieć wartość Twojego produktu lub usługi. Mogą również zapewnić wartość dla klientów, pomagając im w pełni wykorzystać Twoje produkty.

Niewiele organizacji robi je tak dobrze, jak MarketingSherpa. W tym przykładzie użyjemy jednego z nich, który można znaleźć na stronie:

http://www.marketingsherpa.com/article/case-study/personalized-newsletter-increase-open-rate#

Podsumuj swoje studium przypadku

Case Study #1

Jest to streszczenie badania. Zapewnij szybki przegląd i to, co odkryłeś.

Wyzwanie

Wyjaśnij, jakie były wyzwania i co starałeś się osiągnąć.

Case Study #2

Rozwiązanie.

W tym momencie chcesz udostępnić kroki użyte do rozwiązania problemu. Podaj jak najwięcej szczegółów. Pomocne może być potraktowanie tej sekcji jako zmodyfikowanego artykułu instruktażowego, zawierającego podsumowania każdego wdrożonego kroku.

W naszym przykładzie pełne rozwiązanie jest podsumowane pod nagłówkiem ” Kampania.”

Następnie każdy krok jest wymieniony jako subhead:

Case Study #3


Case Study #4
Case Study #5

Każda z tych sekcji zawiera opis dokładnych kroków wdrożonych.

Wyniki.

Case Study #6

Następnie określ wyniki, które zostały osiągnięte. Bądź jak najbardziej konkretny. Możesz dołączyć kilka akapitów tekstu. Ale pamiętaj, aby uwzględnić procenty poprawy. O tak.:

Podaj próbki i Cytuj zasoby.

Case Study #7

Dzięki studiom przypadków, zamiast standardowego wniosku, możesz zaoferować więcej informacji. Na przykład MarketingSherpa udostępnia linki do materiałów źródłowych z ich studium przypadku.

Jak zawsze, spróbuj włączyć wezwanie do działania. Kilka pomysłów:

  • Zaproś czytelników do dzielenia się podobnymi problemami lub historiami sukcesu.
  • Link do strony docelowej, która sprzedaje to samo rozwiązanie.
  • Jeśli Twoje studium przypadku zostanie opublikowane jako specjalny raport lub e-book, zaoferuj zniżkę na pierwszy zakup produktu lub usługi.

Media post

Media to świetny sposób na urozmaicenie treści i zaangażowanie obserwujących w dowolny sposób.

Ludzie są tak zajęci, że nie zawsze mają czas na czytanie Twoich treści. Ale jeśli podasz te same informacje w podcaście, mogą ich słuchać podczas codziennych dojazdów do pracy lub sesji ćwiczeń.

Rodzaj mediów, które produkujesz, jest ograniczony tylko twoją wyobraźnią. Popularne formaty to pokazy slajdów, infografiki, wideo i audio.

Uwaga:

Największym wyzwaniem w publikowaniu mediów jest SEO – ponieważ wyszukiwarki nie mogą indeksować mediów. Pamiętaj więc, aby zoptymalizować swoje treści, dostarczając treści pisemne wraz z mediami.

Przedstaw swoje media.

Media post #1

Przedstaw swój temat tak, jak w przypadku posta na blogu. Powiedz ludziom, jakie informacje oferujesz i jakie będą dla nich korzyści.

Osadzanie multimediów.

Umieść plik multimedialny w swoim poście na blogu lub na stronie cyfrowej. Jest to infografika dostępna na http://blog.crazyegg.com/2013/02/13/art-of-the-sales-letter/

Media post #2

Napisz Podsumowanie lub transkrypcję mediów (dla SEO i skanerów).

Potrzebujesz około 400 słów treści wokół swoich mediów. Więc masz kilka opcji tutaj:

  1. Dostarczyć pisemny zapis pliku multimedialnego.
  2. Wyświetl najważniejsze informacje i inne ważne punkty z pliku multimedialnego.
  3. Wyciągnij fragmenty z pliku multimedialnego i dostarcz je w formie pisemnej.

Media post #3

Wniosek/wezwanie do działania.

Podobnie jak w przypadku wszystkich innych treści, zrób mocny punkt końcowy i zadzwoń do działania.

Uwaga:

Świetny przykład postu, który wykorzystuje media jako ilustracje, sprawdź ten Na Mashable: http://mashable.com/2013/02/18/best-original-song-oscars/

Jak korzystać z tych szablonów dla dłuższych formatów

Jak już wspomnieliśmy, 12 formatów podanych w tym rozdziale jest przydatnych do drukowania treści i mediów. Działają równie dobrze w postach na blogu, raportach specjalnych, e-bookach, a nawet książkach pełnometrażowych.

Niezależnie od długości i formatu możesz używać tych samych szablonów do strukturyzowania informacji-co pozwala przyspieszyć tworzenie treści i zwiększyć poziom zaangażowania.

Jak więc wykorzystać te formaty w dłuższej treści?

Dostosuj długość każdej sekcji.

Zamiast krótkiego akapitu do wprowadzenia, idź głęboko. Przedstaw wszystkie pomysły, które omówisz w swojej treści, a następnie podsumuj swój wielki pomysł lub główny punkt. Może to być jedna strona (dla krótkiego ebooka) lub długość rozdziału (dla książki drukowanej).

Zawsze pamiętaj, kiedy pracujesz z dłuższą kopią, podziel swoją kopię na sekcje, z których każda jest wprowadzana przez subhead. Dzięki temu jest bardziej czytelny.

Proces pisania rozdziałów jest podobny do procesu twórczego, który omówiliśmy w rozdziale 4.

Dostosuj głębokość każdej sekcji.

Masz więcej miejsca, aby uzyskać szczegółowe informacje w długiej kopii. Możesz więc wprowadzić temat, podzielić go na sekcje i podrozdziały, a następnie przeprowadzić dogłębne badania dla każdej podsekcji.

W skrócie, aby zapewnić tę samą głębokość, musisz zawęzić temat. Lub jeśli chcesz porozmawiać o szerokim temacie, musisz mówić o pojęciach wysokiego poziomu, a nie o szczegółach.

Mieszaj i dopasowuj formaty w ramach długiej zawartości.

Ekscytującą rzeczą w content marketingu jest to, że nie ograniczasz się do treści pisanych. Ogranicza cię tylko wyobraźnia.

Na przykład:

  • Daj obserwującym wybór, jak przetrawić swoje treści. Zaoferuj wersję audio swoich napisanych postów na blogu. Możesz też utworzyć książkę audio oprócz książki drukowanej lub cyfrowej.
  • Jeśli Twoje informacje instruktażowe są zbyt skomplikowane, aby je ująć w słowa, Utwórz film, który pokaże i powie. Następnie napisz swoje kroki jako krótkie odniesienie poniżej filmu.
  • Połącz obrazy, zrzuty ekranu i filmy, aby zilustrować swoje punkty.
  • Utwórz e-booka, nie tylko jako plik PDF, ale jako plik HTML. Następnie osadzaj filmy, pliki audio i obrazy, aby zwiększyć ich zdolność do przekazywania punktów.

Nie myśl o treści tylko jako o słowach pisanych. Pomyśl o tym jak o pomysłach. Następnie podziel się swoimi pomysłami w sposób, który komunikuje się najlepiej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts