Landing Page Makeover Clinic #25: LeTrip.org

Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.

Jill Mitchell chce zwiększyć świadomość i sprzedaż swoich jedynych w swoim rodzaju francuskich zabytkowych przedmiotów, które sprzedaje na Etsy i Ebay. Chce również więcej widoczności i sprzedaży za jej zakup wycieczki po Prowansji.

Nie aktywnie promuje swojej witryny,chociaż cieszy się responsywnym newsletterem. Nie ma uchwytu w metrykach witryny-ruch, czytelnictwo blogów, wskaźnik klikalności z bloga na Etsy/Ebay.

Jill jest ślepa. Zobaczmy, jak uda nam się rozkręcić sprzedaż.

  • Gol: Sprzedam Francuskie wycieczki i prezenty vintage.
  • Problem: Za mało sprzedaży.
  • Bieżąca strona docelowa (Strona główna): http://www.letrip.org
  • Wartość: $39-średnia sprzedaż prezentów

10-punktowa krytyka Mavena

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

#1-Upewnij się, że wszystkie główne linki działają.

Zwykle zapisuję poprawki techniczne i strojenie dla slotów # 7 – #10 i ładuję sugestie marketingowe, ale w tym przypadku muszę zacząć tutaj.

image of landing page

  • Kiedy składałem tę metamorfozę, otrzymałem komunikat o błędzie, gdy kliknąłem link do bloga. Musisz mieć oko na takie problemy i szybko je naprawić.
  • Kiedy udało mi się dostać do Twojego bloga i kliknąć “Dom”, myśląc, że wracam do głównej strony głównej, nie. nigdzie nie idę. Będziesz chciał wyjaśnić, co oznacza dom na swoim blogu. Dodaj “przejdź do strony głównej”, aby Twoi goście nie czuli się uwięzieni. Uwięzieni ludzie tracą nastrój na zakupy. 🙂
  • Spraw, aby Twoje główne logo było klikalne www.letrip.org

#2-Bądź z góry, jasno określaj cel swojej witryny i to, czego mogą się spodziewać odwiedzający.

Jeśli chcesz sprzedać swoje wycieczki i prezenty vintage, musisz być oczywisty. Powiedz to (i pokaż) wyraźnie i z góry.

Musiałem spędzić więcej niż kilka minut czytając stronę główną i klikając wokół, aby dowiedzieć się, że oferujesz specjalne wycieczki zakupowe Prowansji z naciskiem na vintage i antyki.

Zacznijmy od tego. Musisz zdobyć główną ideę: “LeTrip-unikalne wycieczki zakupowe po Vintage Provence” lub jakąś odmianę w nagłówku. Twój slogan może być trochę bardziej zabawne, ale nadal jasne: “niech Amerykanin zabierze cię vintage zakupy w Prowansji.”

Możesz również chcieć pracować w” zawsze gościem, nigdy turystą ” i innych deskryptorach, które mają dla ciebie sens i będą atrakcyjne i intrygujące dla odwiedzających.

#3-popchnij swoją propozycję wartości do przodu. Naprzód.

Jestem pewien, że konkurencja dla francuskiej turystyki jest intensywna, nawet w recesji. Więc musisz być jasny (UPS, powiedziała To ponownie) o tym, co sprawia, że Twoje wycieczki są tak kurcze magnifique w porównaniu do innych niszowych wycieczek po Prowansji. Co możesz powiedzieć o swoich wycieczkach, których nikt inny nie może?

Zauważyłem, że strona główna mówi o wycieczki wina, więc może chcesz poszerzyć swoje podejście do “namiętny zakup wycieczki Prowansji: Wielkie wino-Vintage prezenty-Antyki” lub cokolwiek działa najlepiej uchwycić to, co jest specjalne i wyjątkowe o Le Trip.

# 4-Uzyskaj informacje o sklepie z pamiątkami i linki na stronie głównej.

Po co segregować swoje firmy prezentowe ściśle do bloga, kiedy powinieneś je promować we wszystkich przestrzeniach i miejscach, których szukają Twoi odwiedzający?

Dodałbym łatwy do zobaczenia oddzielny przycisk do bieżącego paska nawigacyjnego z “Unikalne Prezenty Vintage z Prowansji” i wysłać ludzi na osobną stronę, gdzie można wyróżnić swoje prezenty i skierować je do sklepów Etsy i Ebay.

#5-zorganizuj nawigację zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających. Ułatw im znalezienie tego, czego potrzebują.

Co tam robią Twoi goście? Kochają Prowansję, chcą odwiedzić Prowansję, chcieliby zobaczyć Prowansję. (A jeśli nie mogą, chcieliby kupić kawałek Prowansji.)

Twoja nawigacja musi odzwierciedlać potrzeby użytkowników, którzy szukają informacji, więc wprowadziłbym następującą zmianę:

Strona Główna-Letrip Difference-LeTrip Tours-Nadchodzące Wydarzenia-Brava! Poznaj Jill-Przeczytaj Blog Jill-skontaktuj się z Jill

Dodaj również pole wyszukiwania i mapę witryny.

# 6-Umieść swoje kluczowe wiadomości w najsilniejszej części strony głównej. Paski boczne są dla słodzików.

Twoja najlepsza strona główna nieruchomości jest używana przez długi, słodko sformułowany bełkot o Prowansji. Przenieś tę zawartość do Le Trip Difference i zacznij promować swoje nadchodzące wycieczki — te, które płacą ci gotówką w Euro — tam zamiast! Daj gościom smaczne wprowadzenie, które wciągnie ich głębiej w stronę, aby uzyskać resztę informacji i szczegółów rezerwacji.

Zachowaj paski boczne na dodatkowe słodziki. Dodaj tutaj rotację referencji lub dodaj ” pomysł na prezent miesiąca.”

# 7-Zorganizuj swoją witrynę do sprzedaży i mówienia. Użyj swojego bloga, aby oświetlić osobisty styl Jill i wziąć.

Podążając za linkami informacyjnymi o wycieczkach, czasami jestem kierowany do Twojego bloga, a czasami nie-o co chodzi? Byłem zdezorientowany i zdezorientowany. Wyobrażam sobie, że przeciętny gość Też by był.

Więc zdecydowanie sugeruję, żebyś zrobił całkowita przebudowa wewnętrznej struktury witryny, aby zapewnić, że odwiedzający poruszają się po spójnym, intuicyjnym torze w witrynie głównej.

A prowadzi do B prowadzi do C. (To, po naprawieniu wszelkich problemów z linkami, które mogą nadal pozostać, może być najważniejszą rekomendacją całej Metamorfozy.)

Użyj swojego bloga, aby wyrazić swoje myśli, swoją osobowość,swoje spojrzenie na wszystkie rzeczy. Twój blog to miejsce, w którym twoi klienci i potencjalni klienci dowiadują się więcej o osobie stojącej za LeTrip. Im więcej Cię znają, tym lepiej będą się czuli, że wybierają się z Tobą na wycieczkę lub kupują w Twoich sklepach.

#8-Dodaj te niezbędne wzmacniacze wiarygodności!

Wzmocnij swoją O Jill strona z więcej faktów. Jak długo pracujesz w biznesie? Ile wycieczek / osób zorganizowałeś od otwarcia drzwi? Czy jesteś członkiem stowarzyszeń turystycznych/turystycznych? Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, z kim robią interesy.

Podaj również adres fizyczny we Francji. Skrzynka pocztowa jest w porządku, ale jeśli promujesz swój styl życia i biznes, chciałbym wiedzieć, że jesteś w Prowansji, a nie w Passaic w New Jersey.

# 9-połóż podstawowe podstawy SEO, aby zwiększyć Organiczne rankingi w wyszukiwarkach

Wspomniałeś w notatkach do mnie, że nie rozumiesz SEO ani Jak to działa. Jest mnóstwo dobrych informacji, ale na razie oto, co musisz zrobić:

  • Określ słowa, terminy i zwroty, których ludzie mogą używać, aby znaleźć twój rodzaj usług i produktów, i upewnij się, że używasz tego języka we wszystkich swoich treściach.
  • Upewnij się, że każda ze stron witryny ma swój własny tytuł “meta”, który ładuje frazy kluczowe przed nazwą firmy. Tytuł strony głównej może brzmieć tak: Vintage Buying Tours of Provence, France :: LeTrip.org. Twoje inne strony będą miały taką samą składnię.
  • Upewnij się, że twój blog korzysta z najlepszych praktyk w zakresie SEO. Sprawdź Copyblogger ‘ s own Scribe SEO, aby uzyskać doskonałą pomoc w tej dziedzinie, a także nasze bezpłatne zasoby na temat SEO copywritingu.

Nie zatrzymuj się na tym, oczywiście. Dobre SEO robi różnicę, a te kilka punktów da ci dobry początek.

#10-Użyj mediów społecznościowych, aby połączyć i rozwijać swoje firmy turystyczne i prezentowe.

Masz ogromną okazję, aby poszerzyć swój świat perspektyw za pomocą mediów społecznościowych. Dodaj więc Facebooka i Twittera do swojej mieszanki marketingowej. Dodaj przyciski, poproś ludzi, aby połączyli się z Tobą i zacznij łączyć się z innymi, którzy kochają Prowansję i wszystkie rzeczy vintage.

Dziękuję Jill Mitchell za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej następnej metamorfozy za około 3 do 4 tygodni.

Chcesz swój własny copywriting Maven Landing Page makeover?

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Potrzebujesz uzyskać lepsze wyniki z marketingu online? Jeśli jesteś zainteresowany prywatną przebudową strony, audytem strony lub innymi usługami, napisz bezpośrednio do Roberta.)

Total
0
Shares
Related Posts