Czy stara się przyciągnąć potencjalnych klientów? Czy musisz zwiększyć rozmiar swojej listy e-mail marketingu opt-in?
Jak możesz wyróżniać się w morzu hałasu?
Przy tak wielu destrukcyjnych (i kuszących) technologiach, takich jak e—mail, czytniki RSS, Komunikatory i telefony komórkowe, perspektywy są rozproszone jak nigdy dotąd-i szanse są, tak jak ty!
Ten brak uwagi dylemat sprawia, że wyjątkowo trudno dla firm i profesjonalistów się wyróżniać.
Więc co możesz zrobić?
Odpowiedź jest bardzo prosta i opiera się na tym założeniu: Jeśli zapewnisz coś wartościowego potencjalnym klientom, dadzą ci ich szacunek, lojalność, czas i ostatecznie ich działalność.
Ludzie chcą się uczyć i odnajdywać wielką wartość w treściach edukacyjnych. Edukacyjne strategie marketingowe mogą szybko zmienić oblicze Twojej firmy.
Być może nic nie jest bardziej wartościowe dla czytelników niż białe księgi, poradniki, raporty i e-booki.
Rozważ badania. Główne badanie przeprowadzone przez KnowledgeStorm i MarketingSherpa wykazało, że czytelnicy cenią white papers najbardziej – bardziej niż studia przypadków, literaturę produktową, artykuły dziennikarzy branżowych, raporty analityczne, strony firmowe, webcasty, blogi, wideo online i podcasty.
Podczas gdy białe księgi są teraz super gorące, większość nie przynosi okazji.
Podziel się swoimi sekretami w White Papers
Są szanse, że ty lub Twoja firma ma wiedzę, którą ludzie uważają za cenną.
Może to wydawać się sprzeczne z intuicją… Jeśli oddasz część tego zastrzeżonego, ciężko zarobionego wglądu w formie białej księgi lub e-booka, faktycznie możesz popchnąć się do pozycji lidera myśli i przyciągnąć okazję.
Rozważmy bezpłatny raport Briana Clarka na temat marketingu wirusowego z blogami, Wirusowa Kopia. Kiedy po raz pierwszy przeczytałem ten raport 30-stronicowy, przekazałem go wielu moim znajomym z etykietą ” Czytanie wymagane.”Ten doskonały zasób przekonał mnie, że Brian zna się na rzeczy. Gdyby Brian miał coś do sprzedania, byłbym pierwszy w kolejce, żeby to kupić.
Oto podstawowe cechy charakteru skutecznych narzędzi marketingu edukacyjnego. Oni:
- Bagatelizuj wzmiankę o swoim produkcie lub firmie
- Skupienie się na problemach lub potrzebach, z jakimi borykają się czytelnicy
- Zbadaj trendy i przyjrzyj się historii
Jak wykorzystać białe księgi, aby rozwijać swój biznes
Po napisaniu arcydzieła nadszedł czas, aby umieścić dokument do pracy dla ciebie.
Jeśli twoim celem jest przechwycenie leada (imię i nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail, na przykład) lub zachęcenie ludzi do dołączenia do listy e-mail, powinieneś umieścić białą księgę, raport lub bezpłatny ebook za formularzem rejestracyjnym.
Jest na to dobry i zły sposób…
Błąd # 1: Ile razy widziałeś jedno zdanie lub akapit podsumowanie białej księgi, a następnie długi formularz rejestracyjny? Równie dobrze może być Pitbull stojący przy drzwiach, bo nie zbliżyłbym się do tej gazety.
Niestety, wiele białych ksiąg nie dostarcza wystarczającej ilości treści, aby zaangażować czytelników lub odstraszyć ludzi pytaniami 20, takimi jak ” Jaki jest Twój budżet?”
Błąd # 2: Z drugiej strony, jak często widzisz białą księgę, która jest natychmiast wyświetlana za pomocą kliknięcia linku? Chociaż zapewnia to natychmiastowy dostęp do czytelnika, nie przechwytuje żadnych informacji ani nie ułatwia czytelnikom zapisania się do newslettera.
Rozwiązanie: To, co zamierzam zaproponować, to strategia, która przemawia w równym stopniu do czytelników i firm. Odwiedź moje wcześniejsze założenie, kiedy dostarczasz wartość, zyskujesz szacunek.
Rozważ specjalistów od inwestycji w nieruchomości Brown & Brown . Kilka stron ich białej księgi, osiągnięcie wcześniejszej emerytury z nieruchomości: przemyślenie tradycyjnego planowania emerytalnego, są prezentowane przed formularz rejestracyjny pojawia.
W tym przykładzie czytelnicy otrzymują wiele przykładowych treści, zanim zostaną poproszeni o wymianę osobistych danych kontaktowych w celu uzyskania dostępu.
Pomysł ten pochodzi z rynku gier wideo. Pamiętasz, jak grałeś w dema gier wideo, które zapewniły Ci dostęp do pierwszych dwóch poziomów? Zapewniając dobry przykładowy smak produktu, mamy nadzieję, że ludzie będą działać i chcą pełnej gry. Tę samą strategię można zastosować do białych ksiąg.
Podając wystarczający przykład dokumentu, do którego użytkownicy chcą się zarejestrować, użytkownik:
- Zwiększ prawdopodobieństwo, że ludzie wypełnią formularz rejestracyjny i zdobędziesz leada.
- Popraw jakość ołowiu. Jeśli ludzie nie uznają twoich słów otwierających za istotne, nigdy nie przewiją strony w dół i nie zobaczą, że na dole znajduje się formularz rejestracyjny.
- Tworzenie strony bogatej w treść dla wyszukiwarek.
Gdy w końcu pojawi się formularz rejestracyjny, jest to doskonała okazja, aby zapytać czytelników, czy chcą dołączyć do listy opt-in e-mail, oprócz otrzymania białej księgi.
Tak więc, dostarczając przekonującą próbkę białej księgi, zwiększasz prawdopodobieństwo, że osoby rejestrujące się naprawdę interesują się Twoim tematem i możesz szybko rozwijać listy opt-in.
Twoja opinia: Czy skutecznie wykorzystałeś tę strategię? Co o tym myślisz?