Kiedy ostatnio wsiadałeś do samochodu, zauważyłeś, czy Twoje koła były prawidłowo ustawione?
Zgaduję, że 99,99% z was nawet tego nie rozważyło. A gdyby tak było, wiedziałbyś, jak to sprawdzić?
Ale to ważne pytanie. Nierówne ustawienie kół może zmniejszyć przebieg gazu, skrócić żywotność opon dzięki nierównomiernemu zużyciu i utrudnić prowadzenie samochodu.
Można nawet powiedzieć, że może cię to kosztować w ruch drogowy.
To samo dotyczy twojej strony internetowej.
W tej chwili Twoja witryna może być niezgodna w sposób, w jaki twoje oko nie jest przeszkolone do widzenia. Jeśli tak, prawdopodobnie kosztuje cię również ruch i konwersje.
Przyjrzyjmy się trzem najczęstszym i najbardziej poprawnym sposobom, w jakie strony internetowe nie są dopasowane, i co z nimi zrobić.
1. Wolne czasy ładowania
Otwórz swoją witrynę w nowej przeglądarce. Jak szybko się ładuje? Czy w ogóle się rozłącza?
Jeśli wisi-dłużej niż półtorej sekundy maksimum – wiedz tylko, że gdybyś nie ty nie czekałbyś na to.
Szybkość witryny nie jest już terminem buzz. Jego wpływ nie jest już domysłem.
Oto nagłówek z maja 2012:
Powolne ładowanie stron internetowych kosztuje sprzedawców £1,73 mld utraconych sprzedaży każdego roku.
Zbliżamy się do maja 2013 roku. Jeśli ta liczba się zmieniła, to się zwiększyła, bo nie ma już czasu na przyciąganie uwagi.
Okazało się, że ludzie są cierpliwi nawet przez dwie sekundy.
Ten cytat pochodzi z University of Massachusetts profesor Ramesh Sitaraman, który opublikował niedawny artykuł na temat zainteresowania online.
Dwie sekundy!
(Dla przypomnienia, Google uważa witrynę za “powolną”, jeśli jej czas ładowania jest dłuższy niż 1.5 sekundy.)
The point: Nie jest już akceptowalne, aby Twoja witryna unikała powolnego ładowania. Musi się załadować szybko.
Oto jak to zrobić …
Przeczytaj i przetraw ten post. Podejmij działania. Są tam wskazówki, które dosłownie zarabiają pieniądze.
Więc Kop głębiej.
Ten post został napisany w styczniu. Jest świetny, ale jest też nieco przestarzały. Istnieją już nowe zmiany prędkości witryny, a jednym z tych nowych rozwiązań jest trafnie nazwany SPDY.
SPDY
Jeśli chcesz poznać szczegóły techniczne SPDY, kliknij tutaj. Jeśli chcesz po prostu wiedzieć, w jaki sposób pomoże Ci to lepiej wykonywać swoją pracę, wiedz o tym: jest to wewnętrzny projekt Google, aby sieć działała szybciej.
Dlaczego nie skorzystać z tego?
To nie jest pytanie retoryczne. Ty nie mogę wykorzystaj SPDY. Przynajmniej nie samemu.
Po pierwsze, potrzebujesz wszystkich przeglądarek internetowych, aby wejść na pokład. Na szczęście wielu jest. Możesz się założyć, że wkrótce pojawi się więcej.
Następnie potrzebujesz, aby Twoja witryna była hostowana przez zwinną, przyszłościową firmę, która ma obsesję na punkcie prędkości. Dlaczego? Ponieważ SPDY wymaga specjalnych konfiguracji serwera, które nie wszystkie hosty mogą (lub będą w stanie) zapewnić.
Nasza własna zarządzana usługa hostingowa WordPress synteza może … i robi.
Tak, SPDY jest już włączony w niektórych z naszych największych i najważniejszych witryn. Jeśli się kwalifikujesz, może to być również włączone na twojej stronie.
Milisekundy mają znaczenie. Zgól je, jeden po drugim.
2. Subtelna wada designu
Powolny czas ładowania jest jednym ze sposobów zachęcania do szybkich odbić od czytelników. Tak jak kiepski projekt.
Jeśli jesteś pisarzem (a nie projektantem) jak ja, możesz nie wiedzieć, co tak naprawdę oznacza “zły projekt”. Jasne, możesz rozpoznać skandaliczne wady projektowe, gdy je zobaczysz, ale co z mniej oczywistymi?
Wiele wad projektowych kryje się w zasięgu wzroku, działając wbrew treści, a nie na to.
Jeden z elementów designu, który wielu pisarzy, jak na ironię, pomija bezpośrednio wpływa na dostarczanie słów, nad którymi tak ciężko pracujemy.
Typografia
Typografia nie jest zwykłym dodatkiem do strony internetowej, przynajmniej nie dla dobrego projektanta. Rafał Tomal to świetny projektant. Oto, co ma do powiedzenia na temat typografii w poście o pięciu trendach w projektowaniu stron internetowych, na które należy mieć oko w 2013:
Typografia stała się naprawdę ważną częścią nowoczesnego projektowania stron internetowych i uważam, że jest podstawą każdego świetnego projektu.
Kiedy ostatnio myślałeś o typografii? Jeśli spotkałeś się z tym pytaniem w ciszy, nadszedł czas, aby zacząć.
Typografia to ” równowaga i wzajemne oddziaływanie liter na stronie, słowne i wizualne równanie, które pomaga czytelnikowi zrozumieć formę i wchłonąć treść strony.”
Wiedz, że czcionki wpływają na nastrój, a nastrój wpływa na to, ile czasu czytelnicy pozostaną na stronie i przeczytają. Wiedz również, że czcionki wpływają na zrozumienie, wśród wielu innych.
Pomyśl o typografii, takiej jak głos, głośność i śmiech Twojej witryny. Osobiście mogę rozmawiać z kimś tak długo, tylko wtedy, gdy jego głos zgrzyta, jeśli jest zbyt głośny lub zbyt niski, lub jeśli jego śmiech denerwuje. To mnie odpycha.
Czy Twoja typografia przyciąga czytelnika, czy odpycha go?
3. Niezbyt subtelna wada projektu
Dla wielu z nas z niewyszkolonymi oczami wpływ typografii jest subtelny, prawie niezauważalny. Ale istnieje nie tak subtelna wada projektu, która może również odstraszać ludzi od twojej witryny.
Twoja strona musi wyglądać tak dobrze na iPhonie, jak na iPadzie. Musi wyglądać tak dobrze na laptopie, jak na komputerze stacjonarnym.
Najlepszym (i najłatwiejszym) sposobem na osiągnięcie tego celu jest zastosowanie responsywnego projektu.
Mobilny Responsywny Projekt
Wciąż jesteś nowy w koncepcji responsywnego projektowania stron internetowych? Nie martw się, oto podstawy dla ciebie.
I znowu, StudioPress ma cię pokryte pakietem gotowych responsywnych motywów mobilnych (sam bardzo lubię Metro). Wybierz jedną z nich, jeśli chcesz zachować swoją wiedzę na temat responsywności na wysokim poziomie i nie zanurzać się w świecie kodowania. Lub możesz zapłacić komuś innemu dużo pieniędzy, aby zrobił to za Ciebie.
Oczywiście są przeciwnicy. Ludzie, którzy twierdzą, że responsywny design nie jest tylko sposób na optymalizację projektu strony na wszystkich urządzeniach. Oczywiście, to nie jedyny sposób.
Ale moim zdaniem jest to najlepsze sposób.
Dobry responsywny projekt spowodował aż 400% wzrost konwersji.
Nie maksymalizujesz konwersji, zmuszając użytkownika iPhone ‘ a do uszczypnięcia, powiększenia, rozciągnięcia i zeza, aby Twoja strona wyglądała dobrze w telefonie. Odbijają się, czasami tylko od pierwszego wrażenia. I nigdy nie dostaniesz drugiej szansy na … no wiesz.
To właśnie jest tak ważne w czasie ładowania, typografii i responsywnym projekcie. Te elementy Twojej witryny tworzą natychmiastowe wrażenia. Jeśli wrażenia nie są zgodne z tym, co chcesz, aby były, Twoja witryna zawodzi treści.
Projekt is content marketing!
Wątpię, żebym musiał postawić na Ciebie twardą sprzedaż, aby uznać znaczenie szybkości witryny. To wszechobecny napiwek w dzisiejszych czasach.
Ponadto wdrożenie ulepszeń jest dość proste: uzyskaj lepszy hosting; Usuń elementy inne niż istotne ze swojej witryny; zoptymalizuj to, co pozostało; i obserwuj wydarzenia takie jak SPDY.
Projektowanie stron internetowych może być nieco trudniejsze do przybicia. To subiektywne. To zarówno sztuka oraz nauka. A to może ułatwić ignorowanie tych z nas, którzy są idiotami projektowymi, i woleliby skupić się na pisaniu słów 😉
Ale to jest szkodliwe dla naszych celów content marketingowych.
Oto myśl, która podsumowuje, w jaki sposób design może pomóc w marketingu treści.
Projekt to każdy znak na Twoim blogu, przestrzeń między akapitami, podkreślony link lub kolor tła. Design to zarówno to, co widzisz, jak i to, czego nie widzisz. Design wywołuje emocje i może tworzyć niezapomniane wrażenia użytkownika.
Czy Twoja strona wywołuje emocje? Oby. To klucz do dzielenia się swoją pracą.