Jak zarabiać na swojej stronie bez wywoływania buntu odbiorców

Jeśli tego nie doświadczyłeś, to widziałeś.

Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, marketerem — czy jednym i drugim — widziałeś, jak publiczność powstaje w buncie w momencie, gdy ktoś próbuje zarobić.

Wyprzedałeś się! Nie ujawniłeś!

Cokolwiek by nie było, jedno jest jasne. Coś obróciło się i mocno obróciło.

Nikt nie lubi mieć przechylać się nad faktem, że jesteś w tym, aby zarabiać pieniądze. Wielu blogerów w końcu płaszczy się swoim czytelnikom przez niskie ceny za każdy produkt, który wypuszczają.

Jest to również prawdziwy wstyd, ponieważ jest tak wielu blogerów z bardzo dużą publicznością, którzy nie są w stanie lub nie chcą zarabiać, wprowadzając produkt.

Nasuwa się więc kilka pytań:

  • Jak całkowicie uniknąć tego problemu?
  • Jak przygotować odbiorców do swoich cen?
  • Jak możesz pobierać wyższe ceny za swoje produkty?

Wzajemność – z nakrętką

Wszyscy doświadczeni marketerzy wiedzą o sile wzajemności. Dać kilka rzeczy z dala i perspektywa czuje się bardziej zobowiązany do oddania. Brzmi świetnie.

Możesz jednak posunąć się za daleko.

Jako młody ojciec nauczyłem się, że dajesz przykład. Jeśli będę przeklinał przy mojej córeczce, nagle pomyśli, że to normalne. Wtedy inni rodzice dziwnie na mnie patrzą i to nie jest zabawne.

To samo dotyczy naszych blogów.

Chodzi o ustalenie wzorca. Jeśli Twój wzór jest niczym innym jak free-free-free, to w chwili, gdy próbujesz zarobić dolara, jest to jak kamień wrzucony do chłodnego, spokojnego stawu. To zakłóca wzór.

Z drugiej strony, żaden marketer treści nie może wykonać stałej diety sell-sell-sell. My, członkowie trzeciego plemienia, wiemy, że musimy zrobić jedno i drugie. Zawsze szukamy idealnej równowagi. Gramy w środku pola.

Z publicznością blogów ważne jest, aby pokazać, że jesteś tutaj, aby sprzedawać, a także dostarczać cenne bezpłatne treści. Oznacza to wyjście przed publiczność z ofertą jakiegoś rodzaju.

/ Align = “left” /

Wielu blogerów pytało mnie, kiedy jest odpowiedni czas na zarabianie. Zawsze mówię im: wcześnie.

Nie ma znaczenia, czy twoja publiczność jest mała. Chcesz ustalić wzór i chcesz to zrobić na początku gry.

Lekcja Starbucks

Jeśli wszystko, co kiedykolwiek oferujesz, to e-booki za 7 USD, pozycjonujesz się jako osoba z produktami low-end.

Innymi słowy, jesteś Wal-Mart. A high-endowe rzeczy zwykle nie radzą sobie dobrze w alejce Wal-Mart.

Więc powinieneś po prostu podnieść swoje ceny?

Tak! Jednak będziesz w stanie podać potężny “powód”, jeśli wyjdziesz przed sprzeciwem i podasz punkt pozycjonowania.

Jak Starbucks ujdzie na sucho z 3 dolarami za filiżankę kawy? Zrobili to przez ponowne zdefiniowanie doświadczenia kawy. Zamiast wejść do knajpy z fast-foodami, zapewnili miłą, wspólną atmosferę przy muzyce.

Nie mają nawet małych, średnich i dużych rozmiarów. To jest zbyt podobne do sieci fast-foodów i byłoby sprzeczne z ich pozycjonowaniem. Więc zapożyczyli słowa z języka włoskiego, a teraz rutynowo prosimy o kawę “venti”, nawet w innych kawiarniach.

Jak zmienić pozycjonowanie na swoim blogu? Dobry design i profesjonalna grafika pomogą zapewnić odpowiednią atmosferę. Ale możesz zrobić więcej.

Oferujemy doradztwo. Prawie każdy w każdej niszy może zaoferować jakąś opcję konsultacji na swoim blogu. Nawet jeśli lubisz Podwodny koszyk, możesz zaoferować pomoc 1-na-1, aby wybrać odpowiedni staw do nurkowania w następnym koszyku.

Ustaw swoją cenę trochę na wysokiej stronie. W tej chwili nie jesteś zainteresowany, jeśli ktoś cię w to wciągnie. Po prostu chcesz, aby ta oferta była tam, aby (a) pokazywała ludziom, że nie cała Twoja wiedza jest darmowa, oraz (b) dawała punkt porównania do ustalania cen dla innych ofert.

Jeśli pobierasz 100 USD / godzinę za konsultację, oferowanie produktu za 97 USD zaczyna wyglądać jak okazja. W końcu kupujący otrzymuje wszystkie te informacje za mniej niż koszt godziny czasu. A wartość jest prawdziwa.

Blogowanie z myślą o strategii

Jeśli chcesz zarabiać pieniądze, musisz ustalić swoją wartość.

Wielu blogerów świetnie buduje ruch, ale ustanowienie własnej wartości wydaje się spadać na uboczu.

Więc zrób wszystkie dobre rzeczy w mediach społecznościowych. Zapewnij naprawdę niesamowite treści. Pomagać ludziom jak szaleni. Połącz się z nimi. Interakcja.

Ale . . .

Podczas tworzenia tych wszystkich połączeń, ustal swoją wartość. Daj im znać, że jesteś tam, aby robić interesy, i że nie jesteś tani. Zrób to z ufnością i bez przeprosin.

Kiedy to robisz, ustawiasz scenę dla nich, aby wiedzieli, lubili i ci ufali. A potem gra jest twoja, aby wygrać.

Szukasz równowagi między połączeniem a robieniem interesów? O to chodzi w trzecim plemieniu. Jeśli pomysł Cię intryguje, sprawdź go już dziś, ponieważ cena idzie w górę 1 czerwca.

Total
0
Shares
Related Posts

When a customer searches for businesses on Google or Google Maps, your free listing will show up as…