Kto jest bardziej aktywny w mediach społecznościowych? Mężczyźni czy kobiety?

Czy zastanawialiście się kiedyś, kto częściej korzysta z mediów społecznościowych: mężczyźni czy kobiety? Może się to nie wydawać ważną statystyką, ale jeśli większość twoich klientów jest jednej określonej płci, wpłynie to na to, które witryny społecznościowe musisz kierować.

Aby zaoszczędzić czas, przeanalizowałem wszystkie popularne serwisy społecznościowe, aby zobaczyć, kto używa ich częściej. W ten sposób nie będziesz tracić czasu na reklamowanie swojej firmy w witrynie społecznościowej, która nie jest używana przez grupę docelową.

Oto czego się nauczyłem.

 

Who is more active on social media Men or Women

Wniosek

Jeśli Facebooku, Instagram, Twitter, i Pinterest, należy skoncentrować swoje wysiłki na kobiety, które chcą dotrzeć do kobiet, należy skoncentrować swoje wysiłki na Facebook, Instagram, Twitter, i Pinterest. Jeśli kierujesz reklamy na mężczyzn, skup swoją energię na LinkedIn, Google Plus i YouTube.

Większość moich dochodów pochodzi od mężczyzn, a LinkedIn to mój najwyższy kanał konwersji. Próbowałem również innych kanałów mediów społecznościowych. Próbowałem na przykład Pinteresta, ale nie udało mi się wygenerować z niego przychodów.

Jakie są Twoje ulubione kanały społecznościowe i dlaczego?

Total
0
Shares
Related Posts