Przewodnik budowania linków .Edu i. Gov

Dla większości ludzi domeny. edu i. gov to tylko kolejne domeny najwyższego poziomu. Ale dla SEO, te trzy litery znaczą o wiele więcej. Podczas gdy wiele osób w świecie SEO wątpi w fakt, że wyszukiwarki dają .edu i .gov linki zwrotne do stron specjalne supermoce, wszyscy możemy zgodzić się, że witryny w domenach .edu i .gov mają wiek, zaufanie i autorytet domeny, który kocha każdy twórca linków. Jednak umieszczenie tych linków bez uciekania się do spamowych stron wiki lub profili forum jest wyzwaniem. Ten rozdział nauczy cię kilku skutecznych strategii, których możesz użyć, aby dodać te linki zwrotne do swojego profilu linków.

Komentarze Do Bloga

Wierzcie lub nie, większość uniwersytetów i organizacji rządowych wskoczyła głową w blogosferę. A to oznacza złote możliwości uzyskania linków zwrotnych do komentarzy na blogu. Ta konkretna technika jest nieco bardziej skuteczna niż ogólne budowanie linków do komentarzy na blogu, ponieważ będziesz kierować reklamy na niszowe strony.

Najpierw musimy zainstalować pasek narzędzi SEO Quake. Pomoże nam to zidentyfikować PR strony, na której będziemy upuszczać linki. Ponieważ ręczne komentowanie bloga może zająć trochę czasu, ważne jest, aby mądrze wybierać nasze cele.

Przejdź do http://www.seoquake.com/. kliknij przycisk “Zainstaluj”:

Wciśnij Zezwalaj. I uruchom ponownie Firefoksa.


Przejdź do Google. Kliknij mały przycisk i wybierz”Ustawienia wyszukiwania”:

Następnie wybierz ” Nigdy nie pokazuj natychmiastowych wyników.”

Przesuń suwak, aby zobaczyć 50 wyników na stronie.

Zapisz nowe ustawienia.

Przejdź do http://dropmylink.com / i wprowadź słowo kluczowe target. Upewnij się, że menu rozwijane” znajdź ” jest ustawione na znajdź blogi .edu.

Szukaj.

Sprawdź, które Wyniki mają wystarczająco dużo PR na poziomie strony, aby opublikować komentarz wart twojego czasu. Ten wygląda obiecująco.

Przewiń w dół, aby sprawdzić, czy nadal jest aktywny obszar komentarzy:

Chociaż kuszące jest upuszczenie linku tekstowego kotwicy, umieszczając słowo kluczowe w polu “Nazwa”, ma to dwie wady: a) ustawia cię na karę pingwina i B) stawia cel na plecach jako spamer. Zamiast tego użyj nazwy swojej witryny lub własnej nazwy.

Teraz spójrz na artykuł i upuść przemyślany komentarz.

Pamiętaj: nawet jeśli blog automatycznie zatwierdza komentarze, nie oznacza to, że w końcu ich nie moderują. Jeśli masz naturalny link tekstowy kotwicy wraz z wnikliwym komentarzem, prawdopodobnie przetrwasz.

Wróć do Google i powtórz proces, aż zabraknie wysokich celów PR.

Możesz również użyć upuść mój Link, aby znaleźć blogi. gov, które umożliwiają komentarze. Wystarczy wybrać. Gov blogi z rozwijanego menu.

Utwórz stypendium

Jednym z najlepszych sposobów, aby witryny .edu chciały łączyć się z tobą, jest zaoferowanie interesariuszom Uniwersytetu czegoś wartościowego. Z mojego doświadczenia wynika, że oferowanie stypendium branżowego lub ogólnego jest jednym z najłatwiejszych sposobów na złapanie garści linków.edu.

Najpierw znajdź strony na domenach. edu z dodatkami. Ważne, żebyś to zrobił, zanim stworzysz stypendium. W ten sposób będziesz w stanie dostosować go do stron, które mają szczególnie dużą ilość PR do przekazania na Twoją stronę.

Oto kilka ciągów wyszukiwania, które pomogą Ci znaleźć strony z listą stypendiów:

  • site:.edu “stypendia”
  • site:.edu “stypendia studenckie”
  • site:.edu “linki stypendialne”
  • site:.edu “lista stypendiów”
  • site:.edu “lista stypendiów”
  • site:.edu stypendia”Outside Agency”
  • site:.edu “stypendia prywatne”
  • site:.edu “keyword + stypendia”

Wystarczy umieścić jeden z nich w Google i zobaczyć, co znajdziesz.

Ten wygląda dobrze.:

Oczywiście, to strona PR5.

Z linkami dofollow do komercyjnych stron internetowych:

I jasne informacje kontaktowe.

Utwórz arkusz kalkulacyjny, aby śledzić adresy URL, PR i informacje kontaktowe, które znajdziesz:

Chociaż ogólne stypendium może dać ci link z tej strony, możesz zwiększyć swoje szanse, czyniąc go specyficznym dla Uniwersytetu. W tym przypadku stworzyłbyś stypendium tylko dla studentów UC David.

Następnie utwórz stronę z listą stypendiów z listą jasnych wymagań. Powinno to obejmować:

  • Kwota nagrody
  • Liczba zwycięzców
  • A.pdf lub aplikacja online
  • Termin
  • Wymagania (esej, konkretny kierunek itp.)

Na koniec skontaktuj się z zebranymi kontaktami i poinformuj ich o swoim stypendium.


Możesz powtórzyć ten proces za pomocą stron. gov.

Jeśli zrobisz to dobrze, możesz zamienić pojedyncze stypendium $ 500 – $1000 w dziesiątki linków zwrotnych. edu i. gov.

Rozpoznawanie Blogerów

Jak widzieliście wcześniej, brakuje blogów .edu i. gov. Jednak uzyskanie od nich linku do komentarzy innych niż blog jest prawie niemożliwe. To znaczy, chyba że pogłaskasz trochę ich ego. Jednym z najpotężniejszych sposobów, aby ktokolwiek się do ciebie połączył, jest pochlebianie im. Blogerzy .edu nie różnią się od siebie. Tworząc nagrody dla blogerów lub listę “najlepszych blogerów X”, będziesz mógł z łatwością wylądować linkami .edu.

Oto jak to zrobić.

Po pierwsze, musisz znaleźć grupę related.edu i blogerów .gov, którzy mają bloga, który jest:

  • Aktywny
  • Posiada jasne dane kontaktowe
  • Linki wychodzące Dofollow

Na szczęście znalezienie takich blogów to pestka przy użyciu tych ciągów wyszukiwania:

  • site:.edu inurl: blog
  • site:.edu “słowo kluczowe” “posty na blogu”
  • site:.edu “słowo kluczowe” “dodaj komentarz”
  • site:.edu “keyword” “blogi wydziałowe”
  • site:.edu “keyword” “blogi pracowników”
  • site:.edu “słowo kluczowe” “blogi studenckie”

Aby upewnić się, że blogi docelowe są nadal aktualizowane, odwiedź każdy z nich i zobacz datę ostatniego postu.

Upewnij się, że jest z ostatniego miesiąca lub dwóch.

Po znalezieniu kilku, które spełniają kryteria, nadszedł czas, aby połączyć je w jedną kategorię. Aby uzyskać największą wartość z linków, spróbuj wybrać blogerów w powiązanej niszy (Tak, możesz zrobić ogólną nagrodę” Blogi, które kocham “lub” najlepsi blogerzy uniwersyteccy”. Ale konkretna Kategoria sprawia, że twój krzyk wydaje się bardziej legalny).

Rozpocznij nowy post WordPress.

Znajdź tego, kto prowadzi bloga lub przyczynia się do niego najbardziej:

I dodaj informacje o blogerach, w tym ich zdjęcie, Krótki opis ich bloga i link do ich najlepszego postu.

Powtarzaj, dopóki nie zdobędziesz co najmniej 15 zwycięzców. Skontaktuj się z każdym, dając im znać, że wygrali.

Budowanie Linków Do Strony Zasobów

.Edu i. gov resource page-link building to jedna z moich ulubionych strategii budowania linków w białym kapeluszu. Dlaczego? Ponieważ strony zasobów istnieją wyłącznie w celu łączenia się z innymi witrynami! Twoim zadaniem jest po prostu zachęcenie osoby, która prowadzi stronę zasobów, zakładając, że nie jest spamem, do dodania linku do twojej witryny, co jest znacznie łatwiejsze niż poproszenie o losowy link.

Strony zasobów można znaleźć za pomocą tych ciągów wyszukiwania.

  • site:.edu słowo kluczowe + inurl: zasoby
  • site:.edu słowo kluczowe + inurl: linki

Załóżmy, że masz stronę w niszy odchudzania. Chcesz zacząć od szerokich wyszukiwań, takich jak” zdrowie “i” odżywianie”, zanim uzyskasz szczegółowe informacje. To sprawi, że będziesz mieć pewność, że uzyskasz mnóstwo docelowych stron zasobów.


Po pierwsze, upewnij się, że łączą się z innymi domenami (niektóre strony zasobów. edu linkują tylko do innych stron w ich witrynie). Następnie sprawdź, czy link do reklamy (non. edu or .gov) miejsca. Tendencja do łączenia się z witrynami komercyjnymi znacznie zwiększa szanse, że będą one linkować do ciebie.

W tym przypadku wydaje się, że linkują tylko do stron komercyjnych. To świetny znak. Teraz to tylko kwestia znalezienia tego, kto zarządza tą sekcją strony i poproszenia o link.

Ta sekcja ma wyraźnie zaznaczoną stronę kontaktową.

Wyślij moderatorowi spersonalizowaną wiadomość e-mail.

Spłucz i powtórz! Pod wieloma względami ten rodzaj budowania linków jest grą liczbową: im więcej osób się skontaktujesz, tym więcej linków otrzymasz.

Aktualności Absolwentów

Jeśli jesteś absolwentem Uniwersytetu w USA, możesz czasami uzyskać link do swojej strony w sekcji Aktualności dla absolwentów na stronie Twojej alma mater.

Przejdź do Google i wyszukaj sekcję aktualności dla absolwentów twojej szkoły. (Nie zapomnij wyszukać żadnych szkół, które ukończyłeś!)


Sprawdź, czy sekcja zawiera aktywne łącza.

Następnie prześlij wiadomości o tym, co robisz (z naciskiem na swoją stronę) za Wydział absolwentów.

Możesz również zdobyć link, zakładając profil absolwenta.

Najpierw wyszukaj, czy dział absolwentów ma tę funkcję w swojej sekcji witryny.

  • site:yourschool.edu “profile absolwentów”
  • site:yourschool.edu “profil alum”
  • site:yourschool.edu “alum record”

Wypełnij informacje (w tym Twoja strona):

Strony Z Zasobami Lokalnymi

Jeśli prowadzisz lokalny biznes z cegły i zaprawy, taki jak restauracja lub hotel, zwykle możesz uzyskać łatwy, potężny link ze strony przyjęcia na Uniwersytet. Te strony są po to, aby pomóc odwiedzającym studentom i rodzinom znaleźć lokalne zakwaterowanie i udogodnienia.

Najpierw wyszukaj, czy uniwersytet lub uniwersytety w Twojej okolicy mają strony zasobów z następującymi linkami.

  • site:school.edu “Rekrutacja”
  • site:school.edu “accommodation”
  • site:.school.edu “lokalne restauracje”
  • site:school.edu inurl: odwiedziny
  • site:yourschool.com inurl: wizyta w twojej szkole

Poszukaj strony z lokalnymi zasobami.

Sprawdź, czy sekcja ma kategorię dla Twojej branży.

Jeśli tak, skontaktuj się z uczelnią i zasugeruj, aby dodała swoją firmę do listy.

Czasami szkoły mają strony poświęcone podkreślaniu lokalnych firm dla studentów i wykładowców.

  • site:school.edu “twoje miasto + zasoby”
  • site:school.edu “zasoby lokalne”
  • site:school.edu “twoje miasto +firmy”
  • site:school.edu twoje miasto + “rzeczy do zrobienia”

Teraz przejdź do strony i zobacz, czy publikują linki na żywo do lokalnych firm:

365

To mnóstwo linków na żywo! Wystarczy skontaktować się z osobą odpowiedzialną za tę stronę i uzyskać link.

Zniżki Dla Uczelni

Większość uczelni zamieszcza na stronie listę firm, które oferują zniżki i oferty dla wykładowców i studentów. I nie musisz być lokalnym biznesem, aby dostać się na listę. Tak długo, jak sprzedajesz coś wartościowego na swojej stronie — i możesz zaoferować ofertę wielu szkołom — możesz uzyskać mnóstwo linków.

Najpierw znajdź strony .edu, które zawierają listę rabatów z live, a następnie linki.

  • site:.edu “rabaty dla pracowników”
  • site:.edu “program rabatowy dla pracowników”
  • site:.edu “zniżki dla studentów”

Ta strona PR3 ma listę następujących linków. Dokładnie tego szukamy!

Teraz musisz poszukać miejsca, w którym możesz złożyć swoją zniżkę. Większość, jak w tym przykładzie, ma prosty formularz sugestii.

Podczas gdy inni wymagają od Ciebie papierkowej roboty:

Tak czy inaczej, legwork jest tego wart dla tego rodzaju akcji. edu link!

Istnieją dziesiątki stron state. gov, które obsługują ten sam rodzaj stron rabatowych.


Ulepszanie sekcji witryny

Ta technika wymaga trochę pośpiechu, ale może się opłacić dzięki garstce autorytatywnych linków. edu. To, co robisz, to znajdowanie sekcji witryny. edu, które są brzydkie lub nieaktualne. Ponieważ większość grup studentów nie ma pieniędzy i Wiedzy, aby poprawić wygląd i funkcjonalność swojej sekcji, na ogół mają subdomenę na stronie, która pozostawia wiele do życzenia. Te grupy uczniów są zazwyczaj najlepszym celem. A w zamian za twoją pomoc są na ogół chętni do linkowania z powrotem do twojej witryny.

Po pierwsze, Szukaj grup studenckich, które są nieco niszowe. Pomoże to sprawić, że Twoja oferta bezpłatnej pomocy będzie bardziej organiczna.

Możesz też po prostu odwiedzić strony uczelni i przeglądać strony organizacji studenckich (większość szkół ma setki).

Więc znajdź taki, który wygląda na zaniedbany.

Znajdź swoje dane kontaktowe (zwykle na stronie “oficerowie”).


I wyciągnij rękę, aby pomóc im w projektowaniu witryn.

Jeśli nie znasz się na projektowaniu stron internetowych, zwykle możesz zatrudnić kogoś na niezależnych stronach, takich jak Elance i Odesk, aby wykonał pracę na tanio.

Płatne Studia

Ta strategia jest trochę szara, ale działa. Płacimy studentom za tworzenie bloga studenckiego na domenie .edu w ich szkole (które oferuje wiele uczelni) i link do swojej strony. Studenci w gotówce są gotowi na wszystko, aby uniknąć kolejnej kolacji z makaronem Ramen. A jeśli zaoferujesz im $ 25 – $60 za naciśnięcie kilku przycisków na klawiaturze, będą ustawiać się w kolejce do pracy.

Oto jak je znaleźć.

Reddit

Baza użytkowników Reddita roi się od studentów. A strona ma mało znaną sekcję “redditors for hire”, która jest zaskakująco aktywna. Wystarczy udać się do http://www.reddit.com/r/forhire. kliknij przycisk “wynajmij Redditora”:

Wypełnij szczegóły dotyczące swojej pracy.

W zależności od dnia, godziny i poziomu wynagrodzenia, wkrótce po wysłaniu powinieneś otrzymać odsetki.

Craigslist

Craigslist posiada również aktywną tablicę ogłoszeń.

Najpierw znajdź małe miasteczko studenckie (jeśli chcesz publikować oferty pracy w dużych miastach na craigslist, musisz zapłacić $25 – $100 za post).

Idź na listę craigslist.

Kliknij link “Post To Classifieds”.

Zgadzam się z wytycznymi.

Wybierz kategorie” Praca admin/office”,” et cetera”,” pisanie “lub” web/HTML/info Design job”.

I opublikuj opis swojej pracy.

Upewnij się, aby wybrać “telecommuting OK”:

Hit”Dalej”:

Rzuć okiem na swój post, aby upewnić się, że wszystko wygląda dobrze i naciśnij”Kontynuuj”:

Na koniec sprawdź swój e-mail i potwierdź ofertę.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts