Masz prosty system wyszukiwania słów kluczowych, które działają dla ciebie.
Masz podstawową wiedzę na temat korzystania z wyszukiwania w mediach społecznościowych, Trendów Google i narzędzi do badania słów kluczowych online, aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do optymalizacji witryny.
Ale nadal masz pytania, jak te badania działają w prawdziwym życiu.
Weźmy ten ostatni artykuł z mojej serii badań content marketingowych, aby przejść przez proste studium przypadku, które wyjaśnia, w jaki sposób jeden właściciel firmy przeprowadził własne badanie słów kluczowych.
Gotowy?
Poznaj Sarah Gabriele
Sarah Gabriele jest utalentowanym profesjonalnym organizatorem w Highlands Ranch w Kolorado. Jej specjalnością jest pomaganie ludziom w tworzeniu porządku w ich życiu poprzez wprowadzanie małych, prostych zmian.
Idealnymi klientami Sary są ludzie, którzy są gotowi uporządkować swoje domy lub biura.
Sarah ma (nieco zaniedbany) blog i chciałaby zrobić lepszy content marketing w 2013. Jedną z jej długoterminowych strategii jest tworzenie produktów online i kursów do pobrania, które zawierają jej porady dotyczące organizacji, dzięki czemu może rozszerzyć swoją działalność poza pomoc lokalnym klientom.
Sarah musi przeprowadzić badania, aby dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe powinna kierować na swoją stronę internetową i blog WordPress.
1. Wybierz możliwe słowa kluczowe do rozpoczęcia badań
Sarah nie jest pewna, jakich dokładnie terminów ludzie używają, aby szukać pomocy w zorganizowaniu się, więc zgadnie, zanim rozpocznie badania.
Jej początkowe słowa kluczowe będą organizacja, wskazówki dotyczące organizacji, oraz jak się zorganizować.
Sarah użyje arkusza kalkulacyjnego, aby pomóc jej uporządkować wyniki badań nad słowami kluczowymi. Możesz używać tego, co działa dla Ciebie-arkusza kalkulacyjnego, dokumentu Word, Evernote lub zwykłego fizycznego notatnika lub dziennika.
Teraz Sarah jest gotowa przejść do następnego kroku-ustalenia, czy jej możliwe słowa kluczowe są dobrze dopasowane do jej strategii content marketingowej.
2. Określ popularność i wynik konkurencji dla każdego z twoich słów kluczowych
Sarah użyje narzędzia Google Keyword Tool, aby sprawdzić jej początkowe słowa kluczowe. Kiedy robi jej wyszukiwania dla terminu “organizowanie porady” dostaje następujące wyniki:

Widzimy, że początkowe słowo kluczowe Sarah, “organizing tips” jest słowem kluczowym o małej objętości i średniej konkurencji.
Jeśli Sarah ma globalny temat (co robi), szukamy docelowych słów kluczowych, które przyciągają co najmniej 100 000 miesięcznych wyszukiwań. Wiele wyszukiwań oznacza, że jej temat jest bardzo poszukiwany, a ludzie potrzebują informacji na ten temat.
Co to oznacza dla Sary? Oznacza to, że prawdopodobnie musi porzucić swoje początkowe słowo kluczowe i przejść do następnego kroku — szukać innych opcji.
3. Odkryj (i badania) inne powiązane słowa kluczowe
Kiedy Sarah używa narzędzia Google Keyword Tool, sugeruje całą masę powiązanych słów kluczowych, które Sarah może chcieć sprawdzić.
Możemy sortować naszą listę powiązanych słów kluczowych, klikając nagłówek kolumny, który mówi ” Globalne Miesięczne wyszukiwania.”Umożliwia to sortowanie wyników od głośności dużej do niskiej.

Kiedy sortuje swoje dane, Sarah odkrywa te słowa kluczowe, które są duże, niska konkurencja:
- jak zorganizować (1 500 000 wyszukiwań globalnych miesięcznie)
- Jak mogę się zorganizować (823 000 globalnych wyszukiwań miesięcznie)
- systemy organizacji (165 000 globalnych wyszukiwań miesięcznie)
Wtedy Sarah używa tych dokładnych zwrotów jako jej następny trzy wyszukiwania w narzędziu słów kluczowych. Kiedy to robi, odkrywa te możliwe docelowe słowa kluczowe (które są również dużą popularnością, niską konkurencją):
- zorganizuj się
- jak zorganizować (pisownia Brytyjska)
Dodaje wszystkie te możliwości do swojego arkusza kalkulacyjnego lub notatnika, odnotowując ich popularność i liczbę konkurencji.
Sarah zawęziła swoją listę do pięciu możliwych słów kluczowych, które chciałaby zbadać dalej:
- jak zorganizować
- Jak mogę się zorganizować
- systemy organizacyjne
- zorganizuj się
- jak zorganizować (pisownia Brytyjska)
Następnym krokiem Sarah jest sprawdzenie danych trendów dla tych słów kluczowych.
4. Sprawdź dane trendów na swoich słowach kluczowych
Sarah może sprawdzić Google Trends, aby zbadać prognozowaną perspektywę jej docelowych warunków. Ze względu na to ćwiczenie, użyjmy:
- jak zorganizować
- zorganizuj się
Kiedy kontynuuje porównywanie w Google Trends, to właśnie widzi Sarah:

Zwróć uwagę na sposób, w jaki Sarah sprawdziła “prognozę” W prawym górnym rogu tego obrazu — co pozwala Google Trends pokazać perspektywę dla tego konkretnego słowa kluczowego na nadchodzący rok.
Sarah widzi, że “jak zorganizować” ma więcej ogólnych wyszukiwań i jest trendy Początek rozdziału, a “get organized” ma niewiele ogólnych wyszukiwań i jest trendy w dół z czasem.
Te informacje będą kształtować ostateczną decyzję Sarah o tym, jakie słowa kluczowe powinna kierować, więc dodaje te dane do swojego arkusza kalkulacyjnego.
5. Zrób kilka badań na temat tego, jak twoje słowo kluczowe jest używane w rozmowach, które odbywają się w sieciach społecznościowych
Następnie Sarah sprawdzi, w jaki sposób ludzie używają jej możliwych słów kluczowych, gdy rozmawiają z przyjaciółmi i współpracownikami w sieciach społecznościowych.
Najpierw używa Wyszukiwania na Twitterze. Oto pierwsza strona wyników wyszukiwania “zorganizuj się”:

Następnie uruchamia to samo wyszukiwanie z Google+, aby zobaczyć, jak ludzie w tej sieci mówią o zorganizowaniu.
Kiedy Sarah uruchamia swoje możliwe docelowe słowa kluczowe za pomocą narzędzi wyszukiwania w sieciach społecznościowych, dokonuje bardzo ważnego odkrycia.
Najwyraźniej, kiedy ludzie używają terminu “systemy organizujące”, czasami używają terminów do mówienia o organizacji miejsca pracy lub tematach dotyczących zasobów ludzkich. Ponieważ nie podaje informacji o tego rodzaju systemie organizacyjnym, usuwa to słowo kluczowe z listy możliwości.
Sarah wykorzystuje informacje, które otrzymuje od Wyszukiwania swoich słów kluczowych na Twitterze i Google+, i dodaje swoje notatki i myśli do swojego arkusza kalkulacyjnego.
SUBTELNA WSKAZÓWKA: Jest to świetny sposób na zdobycie pomysłów na blogu!
6. Sprawdź Wyniki badań i wybierz słowa kluczowe, które chcesz skierować do swojej witryny
To sprytny pomysł dla Sarah, aby przeprowadzić kilka konkurencyjnych badań i dowiedzieć się, na jakie słowa kluczowe są rankingi witryn konkurencji.
Może również porozmawiać z niektórymi z jej rzeczywistych klientów (być może niektórzy, którzy znaleźli ją przez Wyszukiwania online) i dowiedzieć się, jakich słów używają, aby szukać informacji na temat organizowania i pozbycia się własnego bałaganu.
Następnie Sarah może wybrać kilka słów kluczowych do kierowania na swoją stronę i rozpocząć proces optymalizacji witryny pod kątem tych początkowych słów kluczowych.
Będzie musiała stale delikatnie poprawiać swoją strategię SEO, upewniając się, że jest znajdowana pod kątem terminów, dla których chce zostać znaleziona (i optymalizując pod kątem nowych słów kluczowych, gdy je odkrywa).
Jak Scribe może pomóc
W przyszłości Sarah może podjąć naprawdę mądrą decyzję biznesową i zapisać się do Scribe, naszego kompletnego systemu content marketingu.
Jeśli Sarah używa Scribe, jej praca staje się naprawdę łatwa — wykonuje wszystkie swoje badania słów kluczowych bezpośrednio za pośrednictwem pulpitu WordPress.
Scribe sprawia, że badanie słów kluczowych jest proste, skuteczne i całkowicie bezbolesne dla Sary. Zamiast używać wielu stron do prowadzenia badań, Sarah ma jedno łatwe w użyciu narzędzie, które da jej wszystkie potrzebne informacje.
Sprawdź ten zrzut ekranu Scribe i zauważ wszystkie informacje zawarte w zakładkach na górze interfejsu Scribe. Sarah może używać Scribe do badania słów kluczowych w jednym zintegrowanym miejscu, a następnie natychmiast zoptymalizować swoje strony i posty WordPress za pomocą ukierunkowanych słów kluczowych.

Sprawdź nasze demo Scribe, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak może pomóc ci przeprowadzić inteligentne, skuteczne badanie słów kluczowych.
To jest Ostatni post mojej serii badań treści …
Ten post jest ostatnią częścią naszej serii o tym, jak prowadzić skuteczne badania jako Content marketer. Jeśli przegapiłeś któryś z poprzednich postów z serii, możesz nadrobić zaległości tutaj:
- Badania nie są łatwe (ale konieczne)
- 6-Stopniowy Proces Badań Content Marketingowych
- Zostań tajnym agentem Content marketingowym z wywiadem konkurencyjnym
- 3-etapowy proces bezbolesnego badania słów kluczowych
- Jak znaleźć słowa kluczowe, które działają na Twoje cele Content marketingowe
Jak idzie badanie słów kluczowych content marketingowych? Dajcie znać w komentarzach!