Musisz to zobaczyć – mądrość z ust maniaków o sile pisania wielkich nagłówków.
Najwyraźniej jakiś Kopacz przesłał historię o zbyt ważnym temacie gorących dziedziczek miliarderów (wiesz, jak ten włóczęga Paris Hilton, o którym być może słyszałeś). Jego wniosek został zasadniczo zignorowany, podczas gdy inny Kopacz przedstawił dokładnie ta sama historia, napisał lepszy nagłówek i zdobył ponad 300 1072 Diggs w chwili obecnej.
Pierwotny zgłaszający nie był zadowolony, a mimo to nie otrzymał żadnej sympatii.
Z komentarzy:
Kiedy ludzie nauczą się przestać marudzić o tym, że ich zgłoszenie nie trafiło na pierwszą stronę, ale ta z bardziej zwięzłym, bardziej opisowym, atrakcyjniejszym i bardziej zabawnym nagłówkiem i opisem.
Życie nie jest sprawiedliwe. Pogódź się z tym.
To wszystko.
Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!