Nadal nie jesteś przekonany, że nagłówki robią różnicę?

Musisz to zobaczyć – mądrość z ust maniaków o sile pisania wielkich nagłówków.

Najwyraźniej jakiś Kopacz przesłał historię o zbyt ważnym temacie gorących dziedziczek miliarderów (wiesz, jak ten włóczęga Paris Hilton, o którym być może słyszałeś). Jego wniosek został zasadniczo zignorowany, podczas gdy inny Kopacz przedstawił dokładnie ta sama historia, napisał lepszy nagłówek i zdobył ponad 300 1072 Diggs w chwili obecnej.

Pierwotny zgłaszający nie był zadowolony, a mimo to nie otrzymał żadnej sympatii.

Z komentarzy:

Kiedy ludzie nauczą się przestać marudzić o tym, że ich zgłoszenie nie trafiło na pierwszą stronę, ale ta z bardziej zwięzłym, bardziej opisowym, atrakcyjniejszym i bardziej zabawnym nagłówkiem i opisem.

Życie nie jest sprawiedliwe. Pogódź się z tym.

To wszystko.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts