Widziałeś mnóstwo artykułów na ten temat.
Jak to napędza więcej ruchu niż cokolwiek w znanym wszechświecie. Jak musisz “przypinać” i mieć “przypinane rzeczy”, albo zawiedziesz w tej magicznej nowej sieci społecznościowej. Jak to jest najwspanialsza rzecz od czasu, No cóż, ostatni najlepsza rzecz.
I chcesz, żeby ktoś był z tobą szczery. Więc oto prawda …
Ruch na Pintereście is bezwartościowe.
Ale tak samo cały ruch — chyba, że coś z tym zrobisz..
Dostrzeganie wzorców, których nie ma
Problem z większością tego, co pisze się o ruchu na Pintereście, polega na tym, że wskazuje złe rzeczy. To, co przechodzi do “raportowania”, to ktoś otwierający Google Analytics, widząc skok poleceń z Pinteresta i piszący ” OMG! Dużo ruchu ” post.
Bardzo niewielu poświęca czas na przeprowadzenie należytej staranności w szerszym ujęciu.
Czy ludzie klikają, czy “ruch” jest tylko zdalnym połączeniem do przypiętego obrazu? Dokąd idą twoi goście? Co oni robią? Czy Ruch się zmienia?
Musisz zapytać real pytania, i szukać real odpowiedzi, a nie wzorce oparte na tym, co inni myślą, że widzą.
Wspaniałą rzeczą w prowadzeniu biznesu online jest to, że prawie wszystko można przetestować, śledzić i regulować.
Co tak naprawdę dzieje się z ruchem na Pintereście?
Dane nie kłamią (przynajmniej jeśli używasz ich poprawnie).
Zrozumienie danych-ruchu, wzorców i konwersji – ma kluczowe znaczenie dla strategii content marketingowej. Zwłaszcza jeśli chodzi o nowe źródło ruchu.
W Copyblogger Media większość tego, co robimy, kierujemy się wzorcami ruchu danych, analizą rynku, opiniami, danymi wejściowymi klientów i scenariuszami konwersji.
A zwiększony ruch na Pintereście, który otrzymujemy, nie jest traktowany inaczej.
Obserwujemy, śledzimy, analizujemy i korelujemy, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać to nowe źródło ruchu. Oto kilka rzeczy, które odkryliśmy …
Ruch drogowy:
- W ciągu ostatnich trzech miesięcy (1 stycznia-28 marca) Pinterest pomógł zwiększyć ruch w każdej z naszych witryn.
- Dla Copyblogger Pinterest był 3 witryną odsyłającą, pokonaną tylko przez Facebook i Twitter.
- Między 1 stycznia a 5 marca, kiedy opublikowano 15 gramatycznych głupstw, które sprawiają, że wyglądasz głupio, Infografika, Pinterest wysłał blisko 15 000 wizyt. Opierając się na liczbie przypięć, mówiło nam to, że mniej niż połowa osób, które przypięły obraz, kliknęła.
- W tygodniu następującym po infografice Pinterest wysłał 2,7 razy więcej ruchu niż trzy miesiące wcześniej.
- Pojedyncza aktywność postów wydaje się mieć długi okres przydatności do spożycia, gdy jest popularna na Pintereście. Często tweet jest martwy w ciągu jednego dnia, gdzie pin może kontynuować przyciąganie ruchu przez tygodnie po opublikowaniu.
- W tym samym trzymiesięcznym okresie Pinterest był 29 witryną odsyłającą StudioPress.
- Podczas gdy ilość surowego ruchu na Pintereście — liczba wizyt — jest mniejsza w przypadku StudioPress niż w przypadku Copyblogger, odwiedzający StudioPress pozostają znacznie dłużej i średnio odwiedzają więcej stron. Na przykład średni czas wizyty odwiedzającego na Pintereście w serwisie Copyblogger wynosi 0:00:32, w porównaniu ze średnią 0:05:28 W StudioPress.
- Odwiedzający Pinteresta sprawdzają średnio strony 1.16 po kliknięciu na Copyblogger, w porównaniu do stron 6.34 w StudioPress.
- Współczynnik odrzuceń dla odwiedzających Pinteresta na Copyblogger wynosi średnio 91,7%, StudioPress wynosi średnio 49,9%. Jest to znacznie wyższe niż nasze średnie witryny i wyższe niż większość innych źródeł ruchu.
Przepływ Odwiedzających:
- Piny infografiki mają wyjątkowo wysoki współczynnik odrzuceń i bardzo krótkie wizyty, zwykle mniej niż minutę. Jednak inne piny (takie jak 56 sposobów na reklamowanie firmy w poście na Pintereście), które doprowadziły do prostej kopii, miały znacznie dłuższe wizyty i niższe współczynniki odrzuceń.
- W tym poście marketingowym na Pintereście większość przeszła na stronę główną, a następnie Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi, Genesis i strony o wysokiej jakości SEO.
- W dniach, w których aktywność na Pintereście była szczególnie wysoka, ruch wzrósł do każdej z naszych witryn produktowych z Copyblogger.
- 89,6% odwiedzających stronę Copyblogger skierowanych na Pinteresta było nowych. Tylko 44.4% poleceń na Pintereście w StudioPress przyciągnęło nowych użytkowników.
- The StudioPress top Pinterest-pulling post zawierał infografikę o tym, jak Programiści napędzają przyjęcie biznesowego WordPress.
- Zdecydowana większość innych popularnych pinów StudioPress to wszystkie motywy lub witryny z prezentacjami. Piny te pokazywały średnio bardzo niskie współczynniki odbić i wyjść, a większość z nich kontynuowała stronę motywów, prezentację, blog lub stronę funkcji.
- Średnio pokazali również mniej nowych odwiedzających, co historycznie koreluje z niskimi współczynnikami odrzuceń na naszych nieruchomościach.
OK, więc co to wszystko oznacza dla Ciebie?
Krótko mówiąc, oznacza to:
- Musisz mieć określone cele, aby korzystać z ruchu z Pinteresta.
- Pracuj z ruchem tak, jak z dowolnego źródła-kierując go do stron docelowych i ścieżki konwersji.
Na przykład zoptymalizowaliśmy niektóre strony na Copybloggerze, aby przyciągnąć odwiedzających do naszej listy i stron produktów. Odkryliśmy, że ruch z Pinteresta może być również kierowany do tych źródeł, Jeśli pojawi się wyraźne wezwanie do działania.
W StudioPress optymalizacja stron prezentacji w celu zwiększenia ruchu do powiązanych tematów wykazała wzrost czasu na stronie i konwersji-szczególnie dla powtarzających się odwiedzających.
Tak więc, nawet jeśli ruch z Pinteresta dla StudioPress był znacznie niższy niż w przypadku Copyblogger, ogólny współczynnik odrzuceń był również niższy, czas na stronie był wyższy, a konwersje były lepsze, ponieważ ścieżka była bardziej przewidywalna.
Uzbrojeni w te dane, możemy lepiej wykorzystać ruch na wszystkich naszych stronach poprzez śledzenie i testowanie.
Ty też możesz.
Nasza analiza pokazuje nam kilka najlepszych praktyk konwersji ruchu na Pintereście:
- Infografiki i mniejsze obrazy powodują więcej kliknięć, ponieważ są nieczytelne z witryny Pinteresta.
- Nagłówki infografik są kluczem do zachęcenia ludzi do klikania.
- Przekonujące tematy pokryte zbyt małymi czcionkami dla Pinteresta są idealne.
- Osoby, które poruszają się po twojej witrynie po przybyciu, prawdopodobnie podążają przewidywalną ścieżką (na przykład: pin motywu prezentacji prowadzi do ścieżki strony, która najprawdopodobniej zaczyna się od galerii motywów niż bloga).
- Możesz kontrolować, jak reaguje ruch, wykonując określone wezwanie do działania na stronie docelowej Pina.
- Dłuższe wizyty na pinach, które przynoszą powtarzalny ruch, są ważnym wskaźnikiem, ponieważ w witrynach opartych na handlu może być konieczne, aby ktoś odwiedził Twoją stronę kilka razy, zanim kupi.
- Pinterest nie sprzedaje rzeczy-ty to robisz. Dzięki odpowiedniemu lejkowi ruchu możesz przekonwertować odwiedzających na klientów.
Ruch z dowolnego źródła jest opłacalny tylko wtedy, gdy masz dla niego określone cele. Pinteresta możesz używać do angażowania klientów, personal brandingu lub jako punktu wejścia do ścieżki konwersji.
Ale musisz zrozumieć, co robi twój ruch, aby osiągnąć te cele. Tam właśnie pojawiają się Twoje dane. (A jeśli szukasz miejsca na początek, spróbuj Avinash Kaushik ‘ s Analityka Internetowa: Godzina Dziennie).
Czy ruch na Pintereście jest bezwartościowy? To zależy od Ciebie.
Główne rekwizyty dla Jessiki Commins za jej cenną pomoc w rozpoznaniu danych.