Jak zarządzać kampaniami za pomocą Edytora Google Ads

Chcesz masowo edytować kampanię Google Ads?

Czy wielu ludzi pracuje nad jedną kampanią?

A może po prostu chcesz dostosować reklamy i słowa kluczowe podczas lotu offline?

W takim razie Edytor AdWords jest odpowiedzią, której szukałeś. Pokażę Ci, jak korzystać z tego bezpłatnego, ale bezcennego narzędzia, które ma wiele unikalnych funkcji, których nie można znaleźć w obszarze administracyjnym Google Ads.

Pierwszym krokiem jest pobranie Edytora AdWords, ponieważ jest to program, który uruchomisz na swoim komputerze. Wystarczy edytor Google AdWords i jest to pierwszy wynik, więc kliknij na to. Następnie chcesz kliknąć Pobierz Edytor AdWords. Następnie Pobierz i zainstaluj Edytor AdWords, tak jak każdy inny program.

Po zainstalowaniu i otwarciu Edytora AdWords następnym krokiem jest wybranie domyślnego kierowania. Chcesz więc wybrać domyślny język i domyślną lokalizację. A jeśli chcesz, możesz włączyć śledzenie Anonymous uses, dzięki czemu możesz wysyłać dane do Google, a oni mogą ulepszyć Edytor AdWords. Zamierzam to wyłączyć i kliknąć OK.

Następnym krokiem jest dodanie konta AdWords, do którego masz dostęp administrator, które będzie integrować się z edytorem AdWords. Aby to zrobić, kliknij Dodaj konto, a następnie wprowadź informacje o koncie AdWords i kliknij Dalej.

Następnie nadszedł czas, aby wybrać kampanie, które chcesz zintegrować z edytorem AdWords. Jeśli chcesz, aby wszystkie Twoje kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe itp.zostały przesłane, wybierz Wszystkie kampanie. Możesz też wybrać konkretną kampanię z listy, wybierając kampanię, którą wybieram, zaznaczając ją i klikając OK. Ale użyjemy wszystkich kampanii dla tego filmu, a następnie klikniemy ok.

Pobranie informacji z konta AdWords do Edytora AdWords zajmie Google trochę czasu. Gdy wszystko wygląda dobrze i zobaczysz, że pobieranie jest zakończone, kliknij Zamknij i możesz rozpocząć korzystanie z Edytora AdWords.

Teraz przejdę do najważniejszych funkcji Edytora AdWords. Pierwszą cechą, która jest naprawdę fajna, jest to, że możesz zarządzać wieloma kontami w edytorze za pomocą tego samego interfejsu. Jeśli więc jesteś agencją, która ma kilku różnych klientów AdWords, nie musisz logować się do każdego konta indywidualnie, aby nimi zarządzać. Możesz po prostu dodać jeden do Edytora AdWords, a następnie wybrać go z rozwijanego menu.

Aby dodać nowe konto, Kliknij Plik, Otwórz konto, Dodaj konto i wprowadź dane logowania do tego konta. Gdy to zrobisz, możesz łatwo wybrać konto, którym chcesz zarządzać, korzystając z rozwijanego menu.

Kolejną cechą Edytora AdWords, która jest bardzo fajna i coś, czego nie możesz zrobić, gdy zarządzasz kampanią w samym AdWords, jest możliwość wprowadzania zmian bez ich natychmiastowego włączania. Jest to bardzo ważne, jeśli nad kampanią pracuje Wiele osób. Bo możesz poprosić kogoś o zmianę, a potem dać znać przełożonemu. Kierownik może zalogować się za pomocą Edytora AdWords i zatwierdzić lub odrzucić zmianę.

Pokażę wam przykład. Załóżmy, że chciałem zmienić maksymalny koszt za kliknięcie dla tego słowa kluczowego z 2 dolarów na 2 dolary i 50 centów. Kiedy wprowadzę tę zmianę i kliknę dalej, zauważysz, że jest tam mały trójkąt. To wskazuje, że dokonał zmiany, ale ta zmiana nie jest na żywo. Więc, gdybym chciał uruchomić tę zmianę przez kogoś, zanim faktycznie włączyłem ją do konta, dałbym mu znać. Logowali się do Edytora AdWords i klikali sprawdź zmiany. Stąd ta osoba mogła zobaczyć, jakiego rodzaju zmiany dokonano. Jeśli chcą zobaczyć szczegóły, klikają Pokaż szczegóły i widzą, jakie zmiany zostały wprowadzone.

Niezależnie od tego, czy robisz to sam, czy zlecasz to komuś innemu, chcesz sprawdzić zmiany przed próbą włączenia ich do konta AdWords, aby upewnić się, że jest to w porządku. Na przykład, jeśli ustawisz maksymalny koszt za kliknięcie na poziomie konta, a następnie spróbujesz zwiększyć koszt za kliknięcie, nie zadziała. Więc to, co chcesz zrobić, to kliknąć Sprawdź zmiany i upewnić się, że nie ma żadnych konfliktów między wprowadzoną zmianą a ustawieniami, które możesz mieć na swoim koncie. Jeśli widzisz zielony i jest napisane, że czeki pass to możesz iść. Kliknij przycisk Zamknij. Jeśli z jakiegoś powodu zmienisz zdanie lub nie chcesz włączać tej zmiany, po prostu kliknij Przywróć wybrane zmiany i, boom, ta zmiana zniknęła.

Jeśli chcesz wprowadzić wiele zmian naraz, kliknij przycisk Dokonaj wielu zmian i wybierz zmianę, którą chcesz wprowadzić. Jeśli więc znajdujesz się w sekcji słowa kluczowe Edytora AdWords, możesz dodawać lub aktualizować wiele słów kluczowych lub usuwać wiele słów kluczowych. W przypadku wprowadzania zmian w reklamach należy kliknąć opcję Wprowadź wiele zmian, a następnie dodać lub zaktualizować tekst wielu reklam lub usunąć wiele reklam ze swojego konta.

Kiedy będziesz gotowy na wprowadzenie zmian, Przejdź na górę Edytora AdWords i kliknij Opublikuj zmiany. Następnie kliknij post. Jeśli widzisz, że napis został pomyślnie opublikowany, to wiesz, że ta zmiana jest teraz dostępna na twoim koncie AdWords.

Kolejną funkcją, która jest bardzo fajna, jest możliwość sprawdzania zduplikowanych słów kluczowych. To nie jest wielka sprawa, jeśli prowadzisz mniejszą kampanię AdWords, która ma 1000 lub mniej słów kluczowych. Jeśli jednak prowadzisz ogromną kampanię AdWords z wieloma kampaniami, wieloma grupami reklam, czasami bardzo trudno jest zidentyfikować zduplikowane słowa kluczowe, które mogą pojawić się w dwóch różnych kampaniach lub grupach reklam. Na szczęście Edytor AdWords ułatwia identyfikację tych słów kluczowych.

To, co chcesz zrobić, to udać się na górę i kliknąć Narzędzia. Następnie kliknij Znajdź zduplikowane słowa kluczowe, a następnie możesz ustawić ustawienie. Tak więc, jeśli chcesz, aby były one ściśle uporządkowane, na przykład jest to dokładnie to samo słowo kluczowe w tej samej kolejności, możesz to zrobić. Możesz też użyć dowolnej kolejności słów. Możesz wybrać typ meczu. Następnie, co chcesz zrobić, to kliknąć Znajdź zduplikowane słowa kluczowe, gdy ustawienia są do własnych upodobań. Poinformuje cię, czy są jakieś zduplikowane słowa kluczowe. Jeśli są, pojawią się tutaj. Jeśli nie, będzie wyglądał tak i będzie pusty.

Kolejną funkcją, którą zamierzam przejść, jest możliwość dodawania projektów kampanii do konta. Jest to bardzo ważne, jeśli Wiele osób pracuje nad tą samą kampanią, ponieważ możesz dać im możliwość nie tylko wprowadzania zmian, ale także tworzenia kampanii od zera, w tym słów kluczowych, reklam i grup reklam, zanim faktycznie wejdą w życie.

Aby to zrobić, kliknij Dodaj kampanię i wybierz wersję roboczą kampanii koszt za kliknięcie lub wersję roboczą kampanii CPM. Wtedy zorganizowałbyś kampanię tak, jak zwykle. Nadasz jej nazwę, uwzględnisz budżet, ustalisz datę rozpoczęcia i zakończenia, jeśli chcesz, niezależnie od tego, czy obejmuje ona sieć reklamową, czy tylko sieć wyszukiwania, i gotowe. Masz wersję roboczą kampanii, którą ktoś inny może przejrzeć, a następnie zatwierdzić, a następnie opublikować ją na żywo na koncie AdWords.

Ostatnią funkcją, którą zamierzam przejść, jest możliwość eksportu danych z konta AdWords. Aby to zrobić, kliknij plik u góry. Jak widać, masz wiele różnych opcji. Możesz wyeksportować całe konto. Możesz eksportować określone kampanie i grupy reklam. Możesz utworzyć kopię zapasową całego konta jako plik kopii zapasowej. Możesz też wyeksportować tylko zmiany do udostępniania innym osobom.

To wszystko jest do korzystania z Edytora AdWords. Jak widać, jest to bardzo, bardzo fajna funkcja AdWords, która jest czymś więcej niż tylko możliwością edycji kampanii bez logowania. Istnieje wiele unikalnych funkcji, które mogą pomóc ci uzyskać więcej z kampanii AdWords.

Total
0
Shares
Related Posts