Nie jest tajemnicą, że sieć porusza się coraz bardziej w kierunku treści wideo i audio. Tekst jest nadal silny i zawsze będzie znaczącą częścią mieszanki treści internetowych, ale przejście na multimedia będzie tylko kontynuowane i nasilać się.
Dla niektórych jest to bardzo dobra wiadomość. Nie każdy jest (lub chce być) świetnym pisarzem, a treści audio i wideo mogą pozwolić tym ludziom zabłysnąć.
Czy copywriting ma znaczenie, jeśli nie masz do czynienia wyłącznie ze słowem pisanym?
Biorąc pod uwagę tematykę tego bloga, co o tym sądzicie? 🙂
Odpowiedź jest oczywiście jednoznaczna tak..
W rzeczywistości multimedia w połączeniu z silną praktyczną wiedzą, jak najlepiej aktualne informacje (na czym polega copywriting) może sprawić, że będziesz niezwykle angażujący i wpływowy w Internecie. Wszystko czego potrzebujesz to szturchnięcie we właściwym kierunku.
Oto, co zostało omówione w tej multimedialnej serii copywritingu:
- Trzy techniki copywritingu do angażowania podcastów i prezentacji Audio
- Perswazyjne Strategie Wideo Online, Które Skłaniają Do Działania
- 50 wyzwalających słów i zwrotów dla potężnych treści multimedialnych
O autorze: Brian Clark jest redaktorem naczelnym Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.