Co oznacza rewolucja ebooków i jak copywriterzy mogą z niej skorzystać

Kochasz książki. Drukowane książki.

I podobnie jak większość pisarzy, prawdopodobnie jesteś zapalonym czytelnikiem, który spędził tysiące godzin z drukowanymi książkami w ciągu swojego życia.

Być może opłakujesz ich śmierć.

Nie, odcisk nie jest całkiem martwy, ale to is walczę. A kiedy Wydawnictwo zostanie w pełni odrodzone, będzie zupełnie inaczej.

Jako pisarz nigdy nie stałeś przed większą szansą niż teraz.

Jako copywriter masz wyjątkową pozycję, aby skorzystać z tej rewolucji wydawniczej.

Świat publikacji zmienił się już na zawsze i musisz podjąć decyzję.

Natychmiast.

Dla tych, którzy wierzą, że dzwonienie na dzwon śmierci jest przedwczesne, wezwę honorowy głos historii na świadka.

Amazon, iTunes i nowa cena czytania czegokolwiek

Amazon niedawno obniżył cenę podstawową swojego Kindle eReader do $79.

Dzień, w którym Apple obniżyło cenę gry zmieniając iPoda do 99 dolarów, był dniem, w którym międzynarodowa opinia zmieniła się, a Cyfrowe pobieranie muzyki stało się hurtowe.

79 dolarów to niezwykła cena, a to doprowadzi do absurdalnej liczby podpaleń pod niezliczoną liczbą drzew w nadchodzące Święta Bożego Narodzenia.

I oczywiście, miliony pobrań nastąpi. Powinienem powiedzieć, miliony więcej, ponieważ od tej wiosny pliki do pobrania ebooków wyprzedziły już książki drukowane sprzedawane na Amazon.

Musisz podjąć decyzję.

Skoncentruj się na tym, co tracisz, na niezmiennej przeszłości lub przyjmij rzeczywistość oszałamiającego jutra.

Zaufaj mi, ja też kocham książki …

Uwielbiam ich zapach i ciężar w mojej dłoni. Uwielbiam przewracać strony i zostawiać pół-przeczytane tomy rozrzucone po moim domu. Uwielbiam strony z psami. Przeczytałem tysiące książek i przeczytam tysiące więcej.

Ale the way I ‘ m reading them zmieniła się na zawsze i cieszę się z tego powodu.

Książki mają dostarczać informacji. Stary sposób był niesamowity, ale niezgrabny.

Drukowaliśmy, publikowaliśmy i rozprowadzaliśmy z prędkością kr lodowych, wymagając dużej ilości papieru, tuszu i paliwa.

Nie będę udawał, że nie ma nieodłącznej straty w przeniesieniu fizycznej książki do cyfrowego pojemnika. Ale to jak lament nad utratą zimowego rozmrażania na wiosnę.

Autor prowadzi ten program (naprawdę)

Informacje mogą być teraz dostarczane w jednej chwili i są nieskończenie skalowalne.

Pisarze nie potrzebują już pozwolenia na podążanie za swoimi marzeniami lub publikowanie bardziej ryzykownych, a dla czytelnika bardziej satysfakcjonujących materiałów.

Pisarzy, którzy rozumieją to i skupiają się na wszystkim, czym jesteśmy zdobywanie stanie pod silnym deszczem niesamowitej możliwości.

Dobrzy pisarze nie mają nic do stracenia, a wszystko do wygrania. Każda nowa innowacja w dziedzinie książek i wydawnictw ostatecznie dostarczy więcej słów w ręce większej liczby czytelników.

Niektóre z tych słów mogą być twoje.

Dla takich pisarzy jak ja, i mam nadzieję, że wy, którzy czekali w skrzydłach, to nasza szansa.

Na to właśnie czekaliśmy.

Strażnicy zniknęli. Pewnie wrócą w jakiejś formie. Ale na razie, to jest nasza szansa, aby uciec, tak daleko i tak szybko, jak to możliwe. To nasza szansa, by popchnąć wszystko tak daleko, jak tylko się da.

Szansę na wyrobienie sobie nazwy.

Wielu z nas upadnie, ale wciąż mamy mnóstwo czasu, aby wstać, odkurzyć się i spróbować ponownie.

Copywriterzy i marketerzy mają nieocenioną okazję zobaczyć nowy rynek przybierający pierwotny kształt. Podczas gdy stare zasady wyceny i pozycjonowania nadal obowiązują, z pewnością będzie kilka niespodzianek, które nauczą nas nowych sposobów sprzedaży i dostarczania wartości naszym czytelnikom.

Moje lata pisania w Internecie doprowadziły mnie do tego

Chciałem pisać fikcję od zaraz po moim pierwszym zdaniu. Paliło się we mnie, ale wtedy mądrze było zakopać pragnienie. W końcu fikcja była sportem dla biedaków, przynajmniej wtedy, gdy nikt nie znał Twojego imienia.

Dawno, dawno temu po prostu umarł.

Zapytaj Joe Konratha, Amandę Hocking lub Johna Locke ‘ a. Albo z dziesiątek innych, których możesz nie znać … jeszcze.

Kiedy zobaczyłem numery sprzedaży do pobrania ebooków w styczniu ubiegłego roku, szybko przesunąłem całą moją firmę.

W końcu mogłem robić to, w czym byłem najlepszy, pisanie doskonałej fikcji i zarabiać na tym, jeśli nie fenomenalnym, życie.

A teraz, po raz pierwszy od rejestracji mojej pierwszej domeny, pisarzu Tato, moje życie twórcze i zawodowe są w doskonałej harmonii.

I mam za to swoje lata jako copywriter.

Twoja tajna broń

Teraz, gdy strażnicy zostali usunięci ze swoich postów, możesz się założyć, że więcej pisarzy niż kiedykolwiek będzie ryzykować swoimi marzeniami.

Będziesz z nimi rywalizował.

Ale masz tajną broń. — jesteś copywriterem.

Nie tylko wiesz, jak opowiedzieć historię (mam nadzieję), ale możesz również dokonać sprzedaży.

Pomyśl o wszystkim, czego nauczysz się na Copybloggerze, od …

  • pisanie nagłówków magnetycznych
  • do tworzenia otwartych pętli
  • aby czytelnicy byli przyklejeni do strony
  • aby przekonać czytelników, aby zdecydowali się na twoje listy i podjęli działania

Są to narzędzia, za które większość pisarzy zabiłaby. Umiejętności, które nie tylko pomagają tworzyć fikcję, ale także pomagają rozwijać chętną publiczność.

Nasze pokolenie pisarzy zamierza zrobić coś wyjątkowego.

Nasza historia, jak ją piszemy

Mój partner do pisania, David Wright, i ja właśnie zakończyliśmy projekt fantastyki z serii snow-cone-cool, Yesterday ‘ s Gone.

Chociaż idea serializowanej fikcji istnieje od czasów Dickensa, przenosimy koncepcję publikacji na stronę cyfrową.

Dave i ja modelowaliśmy Yesterday ‘ s gone after superbly scripted television, format, który zgrabnie pasuje do wszystkiego, od tego, jak współcześni konsumenci kupują treści o wielkości kęsa, po zauważoną cenę 0.99, którą John Locke przejechał do sprzedaży ponad miliona pobrań Kindle w ciągu zaledwie pięciu miesięcy.

Wspomniani powyżej autorzy, którzy odnieśli fenomenalny sukces na Kindle, mieli wiele tytułów na tym samym rynku, wycenionych wystarczająco nisko, aby wysadzić Duże. John Locke nawet nie zaczął sprzedawać, dopóki jego piąta książka nie została ukończona.

Czy byłem gotów napisać pięć pełnych książek w .99 dla każdego?

Nie.

Czy byłem gotów współpracować z moim pisarzem, aby napisać jedną niezwykłą przygodę, podzieloną na kawałki, tak jak robią to w każdym programie telewizyjnym, od którego jestem uzależniony?

O tak!

Wskoczyłem z obiema stopami i uśmiechem, a potem wynurzyłem się z najlepszą pracą, jaką kiedykolwiek zrobiłem.

Zobacz zwiastun:

Kliknij tutaj, aby obejrzeć go na YouTube

Na Yesterday ‘ s Gone model jest świetny, będzie to duża część mojej osobistej działalności wydawniczej i, jak sądzę, branży w ogóle.

Słowo ostrzeżenia

Kindle revolution nie jest gorączką złota, choć rzeczywiście jest w nich złoto Thar hills.

Jeśli nie możesz wydać dobrej książki, zawiedziesz.

Jeśli zbudujesz swoją firmę wydawniczą na PLR (private label rights), zawiedziesz, nawet jeśli wygrasz na jakiś czas.

Jeśli nie możesz zabawiać swoich czytelników, budować z nimi relacji lub podsycać ich emocji na tyle, aby pomóc ci rozpowszechniać To słowo, stracisz miejsce na liście bestsellerów dla innych pisarzy, którzy mogą, nawet jeśli jesteś “lepszym” pisarzem.

Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, nadal możesz zawieść.

Szczęście nadal odgrywa rolę w pisaniu sukcesu. Ale porażka jest tymczasowa. Jeśli nie będę miał szczęścia teraz, będę miał szczęście później. Nie będę czekać, aż mnie znajdzie.

Niektórzy z “najszczęśliwszych” ludzi, których spotkałem, są po prostu najbardziej niezrażeni.

Pisz jak najlepiej, Zbierz publiczność wokół siły twojego głosu i bądź cierpliwy.

Pisz dalej, nawet jeśli twoja pierwsza, druga lub trzecia książka nie jest home runami.

The power of forever

Wszystko, co opublikujesz w Kindle i innych ereaderach, będzie tam na zawsze.

Yesterday ‘ s Gone to nie jest info-produkt, to świetna (moim zdaniem) fikcja. Moje dzieci będą zarabiać tantiemy za wiele wczoraj, nawet po tym, jak mnie już nie będzie.

Wszyscy mamy swoje przewidywania, domysły i spekulacje, ale jest to jedna historia, w której nie ma spoilerów. Jesteśmy na krawędzi klify bez końca. Cokolwiek to jest, z pewnością będzie kompletnym zaskoczeniem.

Cokolwiek się stanie, czytelnicy Copybloggera mogą wygrać.

Copywriterzy, w szczególności, mogą wygrać.

Będzie więcej pracy dla wszystkich. Nie tylko pisarze, ale redaktorzy, graficy, marketerzy i konsultanci, ponieważ inteligentni pisarze inwestują w wysokiej jakości dostawców usług, aby pomóc im wprowadzić swoje książki na rynek.

Przyszłość czytania jest inna niż ta, którą znałeś, ale jest też lepsza.

Ci pisarze, którzy będą wygrywać, to ci, którzy widzą historię w cyklach i rozumieją, że jutro jest tylko przeszłość powtórzona, widziana z innej strony.

A Ty?

Total
0
Shares
Related Posts