Unikaj kopii, która sprawia, że wyglądasz jak dupa

Pamiętaj stare powiedzenie o tym, co się dzieje, gdy zakładać? Tworzymy dupa z u oraz na.

Ale spójrzmy prawdzie w oczy … kiedy robisz przypuszczenia o swoich perspektywach, to tylko ty który wygląda jak dupek. Perspektywa po prostu szuka gdzie indziej.

Wszyscy mamy różne motywatory w życiu. Niektórzy ludzie chcą cichej, wygodnej egzystencji, aby mogli czuć się dobrze każdego dnia. Niektórzy chcą wykorzystać iskrę kreatywności i osiągnąć swoje ambicje. Inni po prostu szukają zabezpieczenia finansowego, aby móc płacić rachunki pod koniec miesiąca.

Te motywatory mają kluczowe znaczenie dla sposobu pisania treści witryny i kopiowania. Jeśli nie masz pojęcia, co pobudza Twoich czytelników, potencjalnych klientów i istniejących klientów, nigdy nie będziesz w stanie zmusić ich do podjęcia działań.

Jest w tym dużo psychologii. A najgorsze, co możesz zrobić, to przyjąć odpowiedź.

Twoje motywacje mogą nie być udostępniane

Tutaj ludzie często utknęli. Myślimy, że każdy chce tego, czego my chcemy. Myślimy, że każdy czuje to, co my. Postrzegamy świat przez własne filtry, przyjmując założenia, że wszyscy inni na świecie są tacy jak my.

Uważamy, że Joe Business naprawdę chce sukcesu, ponieważ my chcę sukcesu. Joe może chcieć przestać się martwić o miesięczną spłatę kredytu hipotecznego. Uważamy, że Sally Entrepreneur chce więcej klientów, ponieważ my chcesz więcej klientów. Może Sally chce tylko mniej pracować i zarabiać tyle samo.

Twoje motywatory nie są tymi z grupy docelowej. Możesz sięgnąć po pewne ambicje i cele w życiu, ale ludzie, którzy kupują od ciebie, mogą szukać czegoś zupełnie innego – i w tym tkwi sztuczka pisania kopii strony internetowej, która konwertuje.

Jeśli nie możesz dotrzeć do ludzi i wykorzystać tego, co oni chcesz, nigdy nie będziesz w stanie im nic sprzedać.

“Walk A Mile In Their Shoes”

Zawartość twojej witryny musi oddzielić to, czego chcesz od życia, od tego, czego pragnie twoja grupa docelowa. Pamiętaj, że jesteś po jednej rzeczy: sprzedaży. Niezależnie od tego, czy przekonujesz kogoś do zakupu produktu,do zatrudnienia, czy po prostu do słuchania swojej świetnej koncepcji, sprzedajesz.

Więc jak sprzedać komuś, kto nie myśli tak jak ty? Zostań czytelnikiem docelowym. Zrzuć własne motywatory, nic nie zakładaj i pozbądź się osobistych spostrzeżeń. Użyj metody działania i role-playing strategie. Postaw się na miejscu czytelnika.

Nie jesteś już sobą-jesteś grupą docelową. Ci potencjalni klienci mogą nie chcieć tego samego, co Ty.

Twój czytelnik dba o własne motywacje. Próbuje dowiedzieć się, gdzie Twoja firma znalazła się w tym równaniu. Dlaczego powinien wybrać twój biznes?

Może jego interes się zmaga, a on stara się utrzymać go na powierzchni. Może ma zbyt dużo stresu i potrzebuje sposobów, aby jego życie było spokojniejsze. Może chce zmniejszyć nakład pracy lub zwiększyć swój biznes.

Jeśli wiesz, co motywuje kupującego, możesz sprzedać mu to, co masz. Tylko nie rób z siebie dupka zakładając, że już wiesz.

Total
0
Shares
Related Posts