49 sposobów na zdobycie zaufania i lojalności odbiorców

Niech zgadnę, jesteś uczciwą osobą.

Wiesz, o czym mówisz. A twoi klienci, przyjaciele i współpracownicy ufają Twoim Radom.

Ale sprawy online wydają się inne.

Jak możesz wykazać, że jesteś kompetentny, wiarygodny i godny zaufania? Zdobycie zaufania online może wydawać się trudne. Ale nie musi tak być.

W Internecie nie można zakładać, że zaufanie jest automatycznie ustanawiane. Zamiast tego musisz aktywnie buduj twoja wiarygodność.

Jak?

Istnieją trzy kluczowe elementy budowania zaufania do odbiorców online:

  1. Buduj autorytet, tworząc i udostępniając przydatne treści;
  2. Następnie rozwijaj relacje z publicznością, pokazując, że naprawdę Ci zależy;
  3. I na koniec podkreśl swoją wiarygodność dzięki profesjonalnej stronie internetowej.

Twoim pierwszym zadaniem jest określenie, z czego chcesz być znany i zacząć budować swoją reputację.

Jak budować swoją reputację

Wiedza jest świetna. Kompetencje są świetne. Ale połączenie obu zachęca ludzi do zaufania i zwiększa twoje moce oczarowania.
~ Guy Kawasaki

Jaką wiedzą możesz się podzielić?

Jakie są Twoje umiejętności?

Jak możesz dzielić się swoim doświadczeniem, aby pomóc innym?

Oto sposoby 17 na tworzenie treści i budowanie autorytetu:

  1. Bądź inny. Musisz się wyróżniać. Bo nikt nie lubi naśladowców.
  2. Bądź na misji. Co chcesz osiągnąć? I dlaczego?
  3. Rozwijaj swój własny głos. Co jest w tobie wyjątkowego?
  4. Masz opinię. Stań na coś. Nie bój się zrazić kilku ludzi. Zbliży cię do innych.
  5. Twórz treści. Napisz niezwykle przydatny samouczek. Stwórz flagowy ebook. Opracuj zawartość kamienia węgielnego. Twórz treści, z których chcesz być znany.
  6. Zostań gawędziarzem. Bo historie zapadają w pamięć.
  7. Bądź pomocny. Twórz i udostępniaj treści, które rozwiązują problemy czytelników.
  8. Zbuduj plemię. Ponieważ twoi zwolennicy będą rozpowszechniać Twoje pomysły dla ciebie.
  9. Użyj cytatów. Uznaj ludzi, od których się nauczyłeś.
  10. Rozdawaj darmowe treści. Ponieważ twoje wpływy będą rosły.
  11. Wywiad z ekspertami. Ponieważ pozwala szybciej tworzyć wartościowe treści.
  12. Pokaż wyniki. Opracuj studia przypadków, ponieważ twoje osiągnięcia będą kształtować opinię o Tobie.
  13. Promuj referencje. Niech inni budują twoją reputację.
  14. Pisz posty gości. To najszybszy sposób na budowanie autorytetu z dużą publicznością.
  15. Nie sprzedawaj ciągle. Nauczanie jest o wiele lepszym sposobem na zdobycie sprzedaży.
  16. Przekrocz oczekiwania. Zaskocz ludzi, będąc szalenie pomocnym.
  17. Bądź ciekawy. I ucz się dalej. I dzielić się więcej.

Jak wykazać uczciwość

Nie można kupić zaufania za wszelką cenę. Ale powoli, z czasem, można go zbudować za darmo.
~ Jeffrey Gitomer

Aby zbudować zaufanie, musisz dać ludziom znać, że jesteś szczery.

Nie skupiaj się na sobie. Interakcja. Kanały social media dają ogromną szansę na budowanie zaufania.

Jak?

Postępuj zgodnie z tymi zasadami 19, aby pokazać swoim odbiorcom, że jesteś godny ich zaufania:

  1. Bądź zainteresowany. Nikt Ci nie ufa, jeśli jesteś egocentryczny.
  2. Bądź sobą. Nie musisz chodzić nago, ale podróbki zostaną szybko odsłonięte.
  3. Bądź namiętny. I pokazać, że naprawdę Ci zależy.
  4. Posłuchaj. Czaić się. Obserwuj. Zrozum kulturę platformy, zanim wskoczysz.
  5. Budowanie relacji. Zadawaj pytania. Odpowiadaj na pytania. Podziękuj.
  6. Pokaż swoją osobowość. Bo pomaga budować relacje.
  7. Używaj znanego języka. Bo gobbledygook wyłącza ludzi.
  8. Daj kredyt. Nie bądź złodziejem. Podaj swoje źródła. Podaj linki do tych, którzy cię inspirują.
  9. Bądź rozmowny. Bo to pokazuje, że jesteś człowiekiem. Nikt nie chce współpracować z klonem.
  10. Bądź Hojny. To zaskakująco powszechny sekret sukcesu.
  11. Bądź skromny. Bo nikt nie lubi worków z wiatrem.
  12. Bądź transparentny. Zadeklaruj swoje zainteresowania biznesowe. Upewnij się, że ludzie nie czują się oszukani lub oszukani.
  13. Pokaż się. Przydatne są narzędzia do planowania. Ale nic nie przebije zaangażowania w czasie rzeczywistym.
  14. Utwórz listę e-mailową. Ponieważ komunikacja przez e-mail jest bardziej intymna niż interakcja za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  15. Promuj innych. Nie dlatego, że oczekujesz czegoś w zamian, ale dlatego, że lubisz to, co mówią i robią.
  16. Poznaj. Bądź widoczny. Bądź konsekwentny. Użyj tego samego zdjęcia profilowego w sieciach społecznościowych. Ponieważ znajomość rodzi zaufanie.
  17. Podaj cenne uwagi. Weź udział w dyskusji.
  18. Zaakceptuj odpowiedzialność. Potwierdź i przeproś, kiedy musisz.
  19. Nie udawaj. Przyznaj się swobodnie, jeśli nie znasz odpowiedzi. Nikt nie oczekuje, że wszystko wiesz.

Jak być wiarygodnym

Wiarygodność jest ustalana przez to, co myślą inni.
Chris Brogan i Julien Smith

Skąd ludzie wiedzą, że jesteś tym, za kogo się podajesz? Czy Twoja strona internetowa sygnalizuje, że można ci zaufać? Czy Twoje treści promują twój autorytet?

Użyj następujących 13 taktyk, aby wykazać swoją wiarygodność:

  1. Zaprojektuj profesjonalną stronę internetową. Bo kiepski design sprawia, że wyglądasz jak amator.
  2. Użyj wysokiej jakości zdjęć. Zastanów się nad obrazami, których używasz.
  3. Posiadaj własną domenę. Ponieważ korzystanie z blogspot lub WordPress hosted blog przynosi cały szereg problemów biznesowych.
  4. Użyj renomowanego hosta. Ponieważ przestoje i powolne ładowanie sprawiają, że wyglądasz niekompetentnie.
  5. Unikaj głupstw gramatycznych. Ci zabójcy wiarygodności robią z ciebie głupka.
  6. Uwaga na pisownię. Bo literówki podważają Twoją wiarygodność.
  7. Studiuj copywriting. Nie pozwól, aby słaba edycja Cię zawiodła. Pisz mocno. Nie zanudzaj czytelników stereotypami. Skomponuj fascynujące nagłówki.
  8. Zaprojektuj ponadczasowe logo. Bo to dodaje postury.
  9. Użyj profesjonalnego headshota. Jakie wrażenie robi wakacyjny strzał?
  10. Zapewnij gwarancję zwrotu pieniędzy. Bo to pokazuje Twoją pewność siebie.
  11. Użyj symboli zaufania. Tarcze bezpieczeństwa, autoryzowane odznaki i pieczęcie zatwierdzenia zwiększają Twoją wiarygodność.
  12. Zapewnij zaufanie. Wyrażaj się jasno o swojej polityce prywatności.
  13. Pokaż dowód społeczny. To oczywiste, prawda?

Prawda o zdobywaniu lojalnej publiczności

Nagroda za zdobycie zaufania jest duża: lojalność.
~ Sally Hogshead

Aby zbudować zaufanie, musisz najpierw zbudować pewność siebie poprzez doświadczenie. Ponieważ, jeśli nie ufasz sobie, dlaczego inni mieliby?

Nie przesadzaj. I nie łamać zobowiązań wobec siebie. Bądź konsekwentny. Pokaż się. Zostaniesz bogato nagrodzony.

Bądź wiarygodny i pomocny, a zbudujesz lojalnych naśladowców. Przekrocz oczekiwania, a twój biznes online będzie się rozwijał.

Chodź. Bądź pewny siebie. Pokaż, że ci naprawdę zależy.

Co możesz zrobić dzisiaj, aby zbudować zaufanie?

Total
0
Shares
Related Posts