Pytanie, które wydaje mi się powtarzać, brzmi:…
Skąd masz tylu subskrybentów?
Odpowiedź jest prosta-cenię subskrybentów bardziej niż jakakolwiek inna miara sukcesu bloga, taka jak widoki stron lub surowy ruch. Subskrybenci to moim zdaniem krew życia udanego bloga i szczerze mówiąc, żałuję, że nie mam ich więcej.
To może być trochę niejasne.
Oto konkretne strategie 10, które możesz zacząć wdrażać już dziś i zacząć od razu zdobywać więcej subskrybentów bloga.
1. Zrób to łatwe i oczywiste
Jak już powiedziałem wcześniej bardziej szczegółowo, spraw, aby Opcje subskrypcji były widoczne, zaoferuj alternatywę e-mail dla RSS i poproś o subskrypcję, najlepiej na dole każdego postu.
2. Bądź skupiony laserem
Upewnij się, że skupiasz się przede wszystkim na konkretnym temacie, a im bardziej wyspecjalizowany jest ten temat, tym lepiej zrobisz. Kluczem jest również krok wstecz i ocena, czy w wybranej niszy jest wystarczająco dużo potencjalnych czytelników. Lepiej być brutalnie szczerym wobec siebie, niż trudzić się i skończyć rozczarowany.
3. Zaoferuj łapówkę
Spokojnie, to nic nielegalnego. To jest etyczna łapówka, w formie bezpłatnego ebooka, raportu, e-kursu lub serii audio. Zazwyczaj działa to tylko w przypadku subskrypcji e-mail powiązanych z autoresponderami, ponieważ chcesz warunkować dostarczenie bonusu w ramach subskrypcji.
Ale oto sprytny sposób, aby to zrobić z RSS:
Jeśli masz bloga WordPress, użyj wtyczki Free Feedvertising, aby połączyć się ze stroną pobierania, aby otrzymać bezpłatny prezent. Ponieważ linki reklamowe pojawiają się tylko w kanale (a nie w poście), tylko subskrybenci kanału zobaczą link i będą mieli dostęp do bonusu.
4. Korzystaj z ebooków wirusowych
Jest to spin na etycznej strategii łapówki, ale zamiast tego pozwalasz innym ludziom rozdawać swój ebook PDF lub nawet wiązać go na sprzedaż z innymi produktami. PDF z kolei promuje Twojego bloga. Sprawdź ten post, aby zobaczyć, jak połączyłem mój darmowy raport kopii wirusowej z książką, która spędziła kilka dni na szczycie listy bestsellerów Amazon.
5. Dedykowana strona docelowa subskrypcji
Utwórz stronę, która jest poświęcona tylko uzyskaniu subskrypcji i kieruj ruch do niej z bloga, AdWords lub z dowolnego innego źródła, które chcesz. Możesz nawet umieścić go na unikalnym adresie URL i dodać etyczną strategię łapówki, aby zwiększyć liczbę rejestracji. Aby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z AdWords, przeczytaj ten artykuł,a następnie ten.
6. Zostań gościnnym blogerem
Dodawanie treści do Czyjegoś bloga może wydawać się szalone, ale jest to solidna strategia, aby uzyskać ekspozycję na własnego bloga i zbudować bazę subskrybentów. Po prostu wyjaśnij właścicielowi bloga, że potrzebujesz bardzo krótkiej linii na końcu postu, z linkiem do swojej witryny. I upewnij się, że jest oryginalna treść, a nie coś z twojego bloga.
7. Rozpocznij podcast
Rozpocznij powiązany podcast na swój temat i pobierz go do iTunes i wymień w różnych katalogach podcastów. Wspomnij o swoim blogu w każdym odcinku i korzyściach płynących z subskrypcji i spróbuj przeprowadzić wywiady z wybitnymi graczami w swojej niszy. Nie tylko otworzysz nowy kanał promocyjny, ale także stworzysz dodatkowe treści, które można ponownie wykorzystać w ramach kampanii etycznej łapówki dla nowych subskrybentów.
8. Post in forum
Wypróbowana i prawdziwa Technika od najwcześniejszych dni Internetu ma być pomocnym, proaktywnym uczestnikiem forów, które są ważne w twojej niszy. Ludzie zauważą, że oferujesz się innym i będą bardziej skłonni zobaczyć, co jeszcze masz do zaoferowania na swoim blogu.
9. Networking
Jest to prawdopodobnie najbardziej pomijana strategia zdobywania ruchu i subskrybentów. Nie badger innych blogerów na linki, bo to już rzadko działa. Znajdź sposób, aby pomóc im w czymś, a następnie w końcu przekształcić tę początkową łaskę w relacje biznesowe, a nawet przyjaźń. Za tymi blogami stoją prawdziwi ludzie, którzy reagują na dobrą wolę, tak jak ludzie offline.
10. Oferty Cross-promocyjne
Oto kolejny fajny sposób na wykorzystanie wtyczki Feedvertising dla WordPressa.
Znajdź blogera, który publikuje powiązane, ale niekonkurencyjne treści. Wypracuj umowę, w której oboje promujecie się nawzajem w swoich kanałach RSS, używając Feedvertisingu. Jeśli jeden blog ma znacznie więcej subskrybentów niż drugi, wypracuj umowę o stosunku. Ponieważ Feedvertising pozwala na utworzenie do sześciu obracających się linków, mniejszy blog będzie promował drugi blog w sposób ciągły, podczas gdy większy blog zarezerwuje jedno miejsce dla mniejszego bloga i użyje innych miejsc do innych ofert cross-promotion, linków partnerskich lub reklam sponsorów.
Więc proszę bardzo, z jednym dodatkowym słowem Ostrzeżenia.
Wszystkie powyższe zakłada, że produkujesz najlepsze treści, jakie możesz. Jeśli szczerze nie możesz powiedzieć,że wykonujesz najlepszą pracę pod względem treści, zacznij od tego. Ale później korzystanie z niektórych lub wszystkich powyższych z pewnością zwiększy liczbę subskrybentów.
O tak … to jest część, w której proszę Cię o zarejestrowanie się na bezpłatne aktualizacje Copybloggera przez RSS lub e-mail.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.