“W Vegas nie ma ciszy.”~Barry Manilow
To samo w sieci, Barry.
Jak jazda po pasie, nawet o bezbożnej godzinie, nasz stary kumpel Internet karmi nas niekończącym się rozprzestrzenianiem się dokładnie. czego chcemy.
Pomiędzy skrzynką odbiorczą, RSS, Twitterem i wybraną siecią społecznościową, konkurencja o naszą uwagę jest agresywna i całkowicie niezdolna do litości.
Jak twoje rzeczy mogą być czytane, oglądane lub słuchane, jeśli są zakopane żywcem (patrz: niewidzialne) pod nieustanną lawiną najbardziej przyziemnych i genialnych pomysłów całej cywilizacji?
Wszystko zaczyna się w jednym miejscu…
W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:
- Brutalna rzeczywistość ilu czytelników naprawdę. mieć
- Co David Ogilvy powiedział o nagłówkach i dlaczego jest to jeszcze ważniejsze dzisiaj
- Zasada pisania nagłówków 80/20
- Cztery niezbędne składniki każdy wielki nagłówek musi mieć
- Jakie rodzaje nagłówków są stale popularne wśród czytelników i jak je pisać
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 34,8 MB | 28:56
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Jak pisać nagłówki magnetyczne
- Jak pisać wykwintne podtytuły
- Jakie jest założenie?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.