Uwaga: Czy Twój Nagłówek Ma Jakieś?

“W Vegas nie ma ciszy.”~Barry Manilow

To samo w sieci, Barry.

Jak jazda po pasie, nawet o bezbożnej godzinie, nasz stary kumpel Internet karmi nas niekończącym się rozprzestrzenianiem się dokładnie. czego chcemy.

Pomiędzy skrzynką odbiorczą, RSS, Twitterem i wybraną siecią społecznościową, konkurencja o naszą uwagę jest agresywna i całkowicie niezdolna do litości.

Jak twoje rzeczy mogą być czytane, oglądane lub słuchane, jeśli są zakopane żywcem (patrz: niewidzialne) pod nieustanną lawiną najbardziej przyziemnych i genialnych pomysłów całej cywilizacji?

Wszystko zaczyna się w jednym miejscu…

W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:

  • Brutalna rzeczywistość ilu czytelników naprawdę. mieć
  • Co David Ogilvy powiedział o nagłówkach i dlaczego jest to jeszcze ważniejsze dzisiaj
  • Zasada pisania nagłówków 80/20
  • Cztery niezbędne składniki każdy wielki nagłówek musi mieć
  • Jakie rodzaje nagłówków są stale popularne wśród czytelników i jak je pisać

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 34,8 MB | 28:56
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Jak pisać nagłówki magnetyczne
  • Jak pisać wykwintne podtytuły
  • Jakie jest założenie?

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts