Ręce do góry.
Kto jeszcze zastanawia się, jak przekształcić ruch na stronie w rzeczywisty sprzedaż?
Widziałeś statystyki pokazujące, że firmy, które budują plany content marketingowe, doświadczają większej liczby potencjalnych klientów niż firmy, które tego nie robią. kupiłeś to. Wierzysz, że to działa.
Ale z jakiegoś powodu nie działa na ty.
Przeglądając swoje statystyki, zdajesz sobie sprawę, że Twoja witryna nie przechwytuje obiecanych leadów.
Co jest?
Mam pomysł, co się dzieje, i jest to całkowicie naprawialne …
Nie jesteś sam
Jako marketerzy treści spędzamy dużo czasu obsesyjnie na punkcie zwiększania ruchu. To seksowna rzecz.
Jednak liczba potencjalnych klientów nie odpowiada naszym oczekiwaniom, ponieważ nie poświęcamy wystarczająco dużo czasu na tworzenie zabójczego wezwania do działania.
Wezwanie do działania jest najskuteczniejszą taktyką przekształcania losowego ruchu w lojalnych czytelników i płacących klientów.
Najbardziej dochodowe witryny wykorzystują tę taktykę, aby przekonać czytelników do zapisania się na newsletter, pobrania ebooka, udziału w webinarium lub zakupu produktu.
Jest to różnica między wysoce dochodową stroną internetową a nieudaną inicjatywą marketingową. Ale większość to spieprzyła.
Dziesiątki błędów wezwania do działania mogą zgubić twoje wysiłki, aby przekształcić ruch w potencjalnych klientów lub sprzedaż.
Poniżej zebrałem 20 najczęstszych …
Nie popełniaj tych błędów początkującym
1. Brak wezwania do działania
Spędzasz niezliczone godziny na publikowaniu gości w mediach społecznościowych i formatowaniu swojej witryny w celu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
Ale twój wysiłek jest zmarnowany, jeśli nie poprosisz swoich czytelników o podjęcie działań. Mogą wejść na Twoją stronę, przeczytać Twoje informacje i nigdy nie wrócić.
Daj swoim czytelnikom możliwość subskrypcji.
2. Poniżej zagięcia
Odwiedzając Najpopularniejsze witryny na świecie, zauważysz, że nigdy nie musisz przewijać, aby znaleźć wezwanie do działania.
Najcenniejsze nieruchomości na każdej stronie internetowej to górna trzecia część strony. Zbyt często marketerzy marnują tę przestrzeń dużym obrazem swojego logo lub losowymi obrazami, które odwracają uwagę czytelników od podejmowania działań.
Prawda jest taka, że wielu odwiedzających nigdy nie przewija w dół i nie wyświetla całej zawartości.
Jeśli chcesz zwiększyć konwersje, umieść wezwanie do działania na górze swojego bloga, gdzie każdy czytelnik to zobaczy. (Spójrz na generowanie motywu potomnego WordPress dla bardzo jasnego przykładu.)
3. Nie Autorytatywny
Jeśli nie mówisz z ufnością i autorytetem, twoi czytelnicy nie będą mieli zaufania do podjęcia działań w Twojej witrynie.
Powiedz im dokładnie, co chcesz, aby zrobili i zrób to z przekonaniem.
4. Niespecyficzne
Twoi czytelnicy prowadzą zajęte życie i nie zawsze mają czas, aby myśleć o tym, co chcesz, aby zrobili.
Twoim zadaniem jest przeliterować to dla nich.
Jeśli chcesz, aby wpisali swój adres e-mail, Powiedz im w wezwaniu do działania. Jeśli chcesz, aby kliknęli link, Dołącz słowa “kliknij tutaj” w linku.
Zawsze łącz punkty dla swoich czytelników, więc podejmowanie działań jest bezmyślne.
5. Za Dużo Samozwańczego Szumu
O ile uznana strona trzecia nie powie, że twój blog jest największy, najlepszy lub jakikolwiek inny superlatyw, pozostaw go poza wezwaniem do działania. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to wyglądać jak sprzedawca używanych samochodów.
W związku z tym świetnym sposobem na zwiększenie subskrybentów jest posiadanie autorytetu branżowego, który podaje, jak bardzo lubią czytać Twoje treści.
6. Wiele wezwań do działania
Co to jest jeden co chcesz, aby czytelnicy robili na swoim blogu?
Chcesz, żeby zapisali się na Twoją listę? Oraz klikasz reklamy? Oraz kupić swoje produkty? Oraz wejść na swoje profile w mediach społecznościowych?
Gdy masz zbyt wiele wezwań do działania w swojej witrynie, twoi czytelnicy stają się sparaliżowani przez wybory i opuszczają Twoją witrynę.
Wybierz jedną lub dwie czynności, które chcesz wykonać, i zbuduj swój projekt wokół tego. Nie zostawiaj czytelników zdezorientowanych tym, co powinni zrobić dalej.
7. Ponure wezwanie do działania
Jeśli masz wezwanie do działania i nikt nie może go znaleźć, równie dobrze możesz w ogóle nie mieć wezwania do działania. Zrób to na tyle, żeby ludzie nie mogli tego przegapić.
Nigdy nie widziałem strony internetowej z wezwaniem do działania, która jest zbyt duża.
Napraw te pośrednie błędy i obserwuj, jak rośnie Twoja lista
8. Brak Dowodu Społecznego
Jednym z najskuteczniejszych sposobów, aby skłonić kogoś do podjęcia działań w Twojej witrynie, jest udowodnienie, że inni też to zrobili.
Tutaj na Copyblogger możesz zobaczyć, ilu z twoich kolegów marketerów treści dołączyło do listy e-mailowej. Ponad 75,000 ludzi nie może się mylić.
Jeśli masz nowego bloga z mniej niż subskrybentami 1,000, powinieneś pominąć tę liczbę. Ale pomyśl o innych kreatywnych sposobach wykorzystania dowodu społecznego, aby nadać wiarygodność swojej witrynie.
9. Brak korzyści z rejestracji
Wezwania do działania, takie jak “zaproszenie na bezpłatną konsultację” lub “zapisz się do naszego newslettera” nie motywują czytelników.
Słowa “Bezpłatna konsultacja” oznaczają “sprzedaż”, a zapisanie się do newslettera daje ci pozwolenie na sprzedaż rzeczy.
Podkreśl dokładnie, co czytelnicy otrzymają, gdy podejmą działania. Jak na tym skorzystają?
10. Zbyt Ryzykowne
Jeśli twoje wezwanie do działania wiąże się z transakcją finansową, zaoferowanie bezpłatnej wersji próbnej lub gwarancji zwrotu pieniędzy zwiększy konwersję.
Jeśli coś jest do pobrania za darmo lub subskrybować, wspomnieć, że natychmiast.
11. Bez Pośpiechu
Ludzie są bardzo zmotywowani do podejmowania działań ze strachu przed utratą okazji.
Jednym z powodów, dla których seminaria internetowe działają tak dobrze, aby zachęcić ludzi do działania, jest to, że oprogramowanie pozwala tylko na ograniczoną liczbę miejsc.
Możesz stworzyć tę pilność również w innych ofertach.
Na przykład, jeśli chcesz, aby więcej czytelników pobierało twój ebook lub bezpłatny raport, spróbuj oferować go tylko przez ograniczony czas.
12. Kolory Wtapiają Się W
Pop quiz: Czy Twoje wezwanie do działania pojawia się u czytelników w momencie przybycia na twój blog? Jeśli nie, warto przemyśleć paletę kolorów.
Na przykład, jeśli twój blog ma niebieskie tło, posiadanie ciemnoniebieskiego tekstu jest dużym błędem. Kontrast jest zbyt bliski, a większość czytelników będzie miała trudności z natychmiastowym znalezieniem wezwania do działania.
13. Brak Wiarygodności
Jeśli jesteś zupełnie nowym blogerem, zdobycie wiarygodności, która zachęci ludzi do działania, jest trudne.
Masz dwa szybkie sposoby na obejście tego.
Po pierwsze, umieść logo swoich największych klientów ponad wezwaniem do działania. To pokazuje, że rynek zweryfikował Twoje produkty i usługi. Ta wiedza rozszerzy się na Twojego bloga.
Po drugie, natychmiast rozpocznij publikowanie gości na popularnych blogach. Po dodaniu postu gościa na popularnym blogu możesz umieścić jego logo nad swoim wezwaniem do działania po słowach ” jak widać w.”
(Krótka Uwaga: będziesz chciał poprosić o pozwolenie na publikowanie logo stron trzecich w swojej witrynie.)
Czy możesz sobie wyobrazić, o ile bardziej atrakcyjne będzie twoje wezwanie do działania, jeśli słowa” Jak widać w Copyblogger ” pójdą za nim?
14. Załadowany żargonem
Zbyt wielu marketerów ładuje swoje treści żargonem branżowym zamiast pisać słowami, których faktycznie używają ich czytelnicy.
Jeśli sprzedajesz oprogramowanie z 128-bitowym kluczem szyfrującym, jedynymi osobami, które mogą zrozumieć, co to oznacza, są programiści i specjaliści IT.
W przeciwieństwie do klasy angielskiego – gdzie masz punkty za używanie dużych słów-proste słowa najlepiej sprawdzają się, gdy próbujesz przekonać kogoś do działania.
Zaawansowane błędy, które uniemożliwiają eksplodowanie listy
15. Zła Oferta
Jeśli Twoja oferta nie zainteresuje Twoich czytelników, nie będzie miało znaczenia, jak przekonujący jest copywriting lub jak piękne są Twoje przyciski. Nie podejmą działań.
Brzmi to jak zdrowy rozsądek, ale zdarza się to częściej niż możesz sobie wyobrazić.
Pomyśl o liczbie stron internetowych z e-bookami i oprogramowaniem, które nigdy nie zostaną pobrane.
Podsumowując: najlepszym sposobem na stworzenie zabójczego wezwania do działania jest zaoferowanie czegoś swoim czytelnikom naprawdę. chcą, kiedy chcą, tak jak chcą.
16. Niezdefiniowany Lejek Sprzedaży
Musisz zrozumieć lejek sprzedaży, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wezwanie do działania.
Zazwyczaj blog jest świetny do zachęcania czytelników do zarejestrowania się w celu uzyskania bezpłatnego raportu w celu utworzenia listy e-mailowej. Jednak nie jest tak dobry w sprzedaży drogich usług doradczych.
W wielu przypadkach Twoim zadaniem jako marketera treści jest zbudowanie wydajnego lejka sprzedaży, który przekształci Twoich czytelników w subskrybentów, a subskrybentów w Klientów.
17. Brak Empatii
Czy wiesz, co sprawia, że czytelnicy nie śpią w nocy? Czego pragną bardziej niż czegokolwiek innego na świecie?
Są szanse, że nie jest to dokładnie to, co oferujesz.
Na przykład Jon Morrow oferuje bezpłatny raport o nazwie “52 Headline hacki, które pokazują blogerom, jak tworzyć nagłówki”. Ale nagłówek jego wezwania do działania to ” Ściągawka do pisania postów na blogu, które stają się wirusowe.”
Niewielu blogerów marzy o stworzeniu idealnego nagłówka, ale każdy bloger marzy o poście, który stanie się wirusowy. I nagłówki są kluczowym składnikiem, aby tak się stało.
Zanurz się głęboko w duszy swoich czytelników i odkryj, jak spełnić ich marzenia.
18. Brak Wymiernych Korzyści
Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi przez dłuższy czas, prawdopodobnie słyszałeś, że musisz sprzedawać korzyści, a nie funkcje.
Ale teraz musisz pójść o krok dalej i stworzyć wymierne korzyści.
Na przykład korzyść “Uzyskaj więcej ruchu” może stać się ” podwójnym ruchem w ciągu 30 dni.”
Lub korzyść “oszczędzaj pieniądze”może stać się” zaoszczędź $932 miesięcznie.”
Pozwala to czytelnikom wyraźnie wyobrazić sobie lepsze życie, jeśli podejmą działania w Twojej witrynie. Tylko upewnij się, że jesteś absolutnie szczery w Twoim roszczeniu o tym, co zrobi twój produkt lub usługa.
19. Brak Testów A / B
Co najmniej raz w miesiącu należy przetestować wezwanie do działania, aby poprawić stawkę subskrypcji, dopóki nie uznasz jej za wystarczająco dobrą.
Przetestuj nagłówek, kopię, przyciski, lokalizację i ofertę, aby określić, co zmusza więcej osób do podjęcia największych działań.
20. Nigdy Nie Studiował Copywritingu
Bądźmy szczerzy.
Chociaż próba stworzenia zabójczego wezwania do działania bez studiowania copywritingu jest możliwa, jest to wysoce nieprawdopodobne.
Jeśli nigdy nie studiowałeś copywritingu, musisz zacząć right now. Skorzystaj z bezpłatnych zasobów tutaj na Copyblogger i odbierz kilka najważniejszych książek o copywritingu.
Przerażający fakt
Za każdym razem, gdy czytelnik opuszcza Twoją witrynę bez subskrypcji, tracisz leada sprzedaży.
I wiesz co? Możesz nigdy nie odzyskać tego tropu.
Zabójcze wezwanie do działania może oznaczać różnicę między budowaniem popularnej strony internetowej a pracą z taką, która pozostaje w zapomnieniu.
Przejrzyj taktyki wymienione powyżej i zacznij je testować jeden po drugim, dopóki nie utworzysz wezwania do działania, któremu czytelnicy nie mogą się oprzeć.
Na co czekasz? Marnowanie czasu dosłownie kosztuje Cię pieniądze …
O autorze: Greg Digneo uczy firmy, jak przechwytywać ruch, zwiększać konwersje i generować więcej leadów sprzedażowych. Kliknij tutaj, aby przeczytać jego bezpłatny raport ” the Ultimate Guide to Creating a Killer Call to Action.”