Kiedy piszesz post na blogu, chcesz, aby ludzie go przeczytali, prawda?
Co się dzieje, gdy spędzasz godziny na pisaniu swojego arcydzieła i stwierdzasz, że bardzo niewiele osób go przeczytało, podzieliło się nim lub skomentowało?
Prawdopodobnie brakuje Ci słów i nie jesteś pewien, co robić dalej. Wiem.
Niedawno założyłem kolejny blog marketingowy na NeilPatel.com i okazało się, że prawie nikt nie czytał mojego najnowszego posta na blogu na temat pomysłów na testowanie A/B. Inne posty, które opublikowałem, otrzymały więcej komentarzy i miały wyższy czas na stronie.
Zamiast na to pozwolić, postanowiłem nieco zmodyfikować post i przeprowadzić test A / B. Wyniki były świetne! Udało mi się wydłużyć mój czas na stronie z 1 minuty i 22 sekund do 4 minut i 45 sekund.
Zgadniecie, co zrobiłem, by osiągnąć rezultaty? Nie, Nie spędziłem godzin na ponownym pisaniu postu. Właśnie poprawiłem jego wprowadzenie.
Oto co zrobiłem.:
Podłącz swoich czytelników do rozmowy
Oto pierwszy akapit oryginalnego postu na blogu…
Jeśli chodzi o dzielone testy, pomysły mogą brzmieć jak jedna z ostatnich rzeczy, których potrzebujesz. Ale przychodzi taki moment, kiedy zaczyna Ci brakować sensownych rzeczy do przetestowania i zaczynasz mikrozarządzać testami podzielonymi tylko po to, aby uzyskać skromne zyski, jeśli w ogóle.
Mając to na uwadze, oto 50 różnych pomysłów testowych, które możesz wdrożyć dzisiaj, które pomogą ci uzyskać prawdziwe, praktyczne wyniki. 50 dzieli się na 10 kategorii:
A tu wariacja…
Jeśli chodzi o dzielone testy, pomysły mogą brzmieć jak jedna z ostatnich rzeczy, których potrzebujesz, prawda? Ale założę się, że był czas, kiedy zaczął się wyczerpywać sensownych testów do uruchomienia, dlatego widzisz niewiele do żadnych zysków.
Aby pomóc ci rozwiązać ten problem, stworzyłem 50 różnych pomysłów testowych, które możesz wdrożyć dzisiaj. Te testy dadzą ci prawdziwe, użyteczne wyniki. Aby to ułatwić, podzieliłem 50 testów na 10 kategorii:
Widzisz różnicę? Oryginał czyta się bardziej jak esej-formalny i nudny. Prawdopodobnie przypomina ci to czasy w liceum, kiedy nauczyciel włóczył się przez godzinę, a Ty zasypiałeś.
Z drugiej strony wariacja ma znacznie bardziej konwersacyjny ton. Jest trochę przekomarzania się z Tobą, czytelnikiem, a post zaczepia cię pytaniem.
Dlatego czas moich gości na stronie wzrósł z 1 minuty i 22 sekund do:
Dzięki Crazy Egg, byłem w stanie sprawdzić, ilu z was faktycznie przewija się do końca postu. Oto jaka była różnica:
Teraz, gdy widzisz, że konwersacje pomagają zwiększyć czytelność, przyjrzyjmy się, dlaczego działają.
Dlaczego rozmowy działają
Według Harvard Business Review, pozytywne rozmowy wytwarzają oksytocynę,” hormon dobrego samopoczucia”, zachęcający ludzi do komunikowania się i współpracy z innymi.
Oksytocyna jest również znana jako” hormon wiązania lub miłości”, ponieważ powoduje uczucie empatii i zaufania oraz łączenie się z innymi na bardziej osobistym poziomie.
Kiedy rozmawiasz ze swoimi czytelnikami, uwalniają więcej oksytocyny, co sprawia, że czują się bardziej otwarci, ufają Ci bardziej i czują osobiste połączenie z Tobą. Zachęca to ich do czytania treści, a nawet uczestnictwa w komentowaniu.
Wystarczy spojrzeć na blogu używam jako przykład. W oryginalnej wersji napisano 0 komentarzy. Wariacja wywołała 2 komentarze.
Teraz, gdy znasz naukowy powód stojący za siłą rozmów, zobaczmy, jak możesz je stworzyć.
7 sposobów tworzenia konwersacji
Jeśli chcesz powtórzyć moje wyniki na blogu Neila Patela, rozważ przestrzeganie tych strategii 7:
- Użyj słów ” ty “i”ja” – te dwa słowa mogą wydawać się proste, ale są potężne. Bez nich trudno stworzyć iluzję rozmowy. Pomyśl o tym. Nie znam twojego imienia, więc jak mogę nawiązać z tobą rozmowę, jeśli nie używam słów “ty” i “ja” podczas rozmowy z tobą? To prawie niemożliwe.
- Zadawaj pytania – jednym z najprostszych sposobów przyciągnięcia czytelników jest zadanie im pytania w ramach wprowadzenia. Nie musisz tego robić w pierwszym zdaniu swojego posta na blogu, ale powinieneś spróbować to zrobić w pierwszym akapicie.
- Zachowaj krótkie akapity – nie nienawidzisz, kiedy rozmawiasz z kimś, a oni nie pozwalają ci się odezwać? To tak, jakbyś nawet nie prowadził rozmowy … tworząc długie akapity od 1 do 6 zdań, stworzysz iluzję rozmowy. Wystarczy spojrzeć na wprowadzenie w tym poście na blogu – akapity są naprawdę krótkie.
- Pozwól swojej osobowości zabłysnąć – nikt nie chce być częścią suchej rozmowy. Dodając trochę humoru lub emocji, utrzymasz rozmowę rozrywkową. Wystarczy posypać kilka z tych elementów w całym swoim poście.
- Użyj przejść – prawdopodobnie omówisz wiele subtopii w swoim poście na blogu, tak jak w zwykłej rozmowie. Upewnij się, że przejścia są płynne. Używanie nagłówków to za mało. Musisz używać zdań do tworzenia przejść.
- Stwórz historię – czy pamiętasz, jak twoi nauczyciele w przedszkolu i szkole podstawowej angażowali się z Tobą? Opowiadali ci historie, żeby przyciągnąć twoją uwagę i ją zatrzymać. Jeśli możesz mieszać opowiadanie historii w akapicie wprowadzającym, zdobędziesz więcej osób do przeczytania Twojego posta na blogu.
- Obraz mówi tysiąc słów – obrazy to świetny sposób na zachęcenie do rozmowy, zwłaszcza obraz, którego używasz na początku postu. Wiem, że kiedy używałem takich śmiesznych zdjęć w przeszłości, otrzymałem mnóstwo maili od Ciebie i widziałem wyższy czas na stronie.
Wniosek
Blogowanie to rozmowa między tobą a Twoimi czytelnikami. Jeśli nie możesz z nimi rozmawiać, po prostu do nich mówisz. A jak już wiesz, ludzie wolą rozmowy…
Następnym razem, gdy napiszesz post na blogu, rozważ utworzenie rozmowy. Nie rób tego tylko w swoim wstępie,ale kontynuuj go przez cały swój post, tak jak zrobiłem to z tym.