78 Zadań Marketingowych, Które Należy Zlecić Natychmiast

outsourced

Jeśli jesteś taki jak ja, zajmij się czymś.

Prowadzenie firmy to nie lada wyzwanie samo w sobie. Kiedy wrzucasz marketing do miksu, rzeczy mogą szybko stać się przytłaczające.

Jeśli jeszcze tego nie czułeś, wkrótce to poczujesz: Po prostu nie ma wystarczająco dużo godzin w ciągu dnia!

Oto jedna rzecz, której nauczyłem się na początku mojej działalności: outsourcing uratuje ci życie.

Mówię z własnego doświadczenia. Nie ma mowy, żebym zrobił to, co zrobiłem, bez strategicznego i starannego outsourcingu wielu codziennych zadań marketingowych, które zajmowały mój czas i powstrzymywały mnie od skupiania się na innych celach. 

Dlaczego jestem fanem outsourcingu

Outsourcing ma Tony korzyści.

image00

Większość firm polega na outsourcingu, ponieważ chcą ” skupić się na rdzeniu.”To kolejny sposób na powiedzenie” chcemy robić to, co robimy najlepiej.”

Dla Ciebie powody mogą być różne. Możesz mieć 29 rzeczy, które musisz zrobić dla klienta, ale masz tylko czas, aby zrobić 18 z nich. Resztę możesz zlecić Na Zewnątrz.

Jestem głównym zwolennikiem outsourcingu wielu codziennych zadań, które są pracochłonne i tylko powstrzymują mnie od skupienia się na bardziej palących sprawach.

Pewnie różnię się od innych właścicieli firm. Podczas gdy niektórzy ludzie mają odgórne lub hands-off podejście do prowadzenia swoich firm, wolę być w samym środku.

Zobaczysz mnie osobiście wchodzącego w interakcje na Facebooku, wchodzącego w komentarze na blogu i pracującego nad artykułami na blogu.

Lubię być zaangażowany w te aspekty mojej działalności, ponieważ czuję, że są one jednym z moich ważnych zadań biznesowych-nawiązywanie kontaktów i uczenie się od innych marketerów.

To jedna z najlepszych rzeczy w outsourcingu. Możesz być tak zaangażowany, jak chcesz lub tak hands-off, jak chcesz. To zależy od Ciebie.

Wiele osób, z którymi rozmawiam, martwi się kosztami outsourcingu. “Ale czy zlecanie tych zadań nie kosztuje dużo?”pytają.

Odpowiedź brzmi: tak. oraz nie.

Tak, musisz zapłacić za jakość pracy.

Ale nie., to nie kosztuje dużo ze względu na czas, który oszczędzasz. Jeśli twój czas jest wart, powiedzmy, $50 / godz., czy nie ma sensu płacić komuś $35/godz., aby opublikować na Facebooku, stworzyć film, poprawić artykuł lub odpowiedzieć na komentarze na blogu?

Jeśli możesz robić swoje $50/hr pracy, podczas gdy twój outsourcer robi swoje $35/hr pracy, jest to win-win-win. Wygrałeś. Wygrywają. Twój Klient wygrywa.

image01

I nie tylko oszczędzasz czas. Tworzysz również wydajność i podnosisz swoją jakość. Więc może to wygrana-wygrana-wygrana-wygrana.

Czy istnieje ryzyko outsourcingu?

Oczywiście, istnieje ryzyko cokolwiek.

Przyznam, że outsourcing wiąże się z dużym ryzykiem. Możesz zaryzykować zatrudnienie niewłaściwej osoby. Ryzykujesz, że outsourcer zniknie. Ryzykujesz złe standardy pracy. Ryzykujesz nawet, że Twoja marka zostanie nadszarpnięta, gdy pracownik zlecony Na zewnątrz staje się tandetny w swojej pracy.

Jest w tym druga strona.

Większość przedsiębiorców i marketerów obawia się, że dostaną niskie jakość pracy, jeśli zlecają.

Odkryłem, że możesz poprawić jakość pracy, jeśli zlecasz.

Załóżmy, że musisz stworzyć wideo wyjaśniające dla nowego produktu. Możesz to zrobić sam za pomocą iPhone ‘ a i słabych umiejętności edycji.

Możesz też zlecić to profesjonalnemu eksplainer video.

Jeśli zlecisz to na zewnątrz, jakość będzie milion razy lepsza niż jakość, którą uzyskasz, gdybyś spróbował zrobić to sam.

Widzisz, co mam na myśli?

Poza tym, nie zawsze potrzebujesz perfekcja jeśli chodzi o marketing. Chociaż jestem perfekcjonistką, zdałam sobie sprawę, że zrobione jest lepszy niż perfect.

Ale wierzę, że nagrody są większe niż ryzyko. Poza tym, częścią bycia dobrym marketerem jest bycie dobrym kierownik do innych marketerów.

Wspaniałą rzeczą jest to, że istnieje wiele wirtualnych asystentów i specjalistów ds. marketingu, którzy zapewnią, że Twoja kampania będzie działać jak dobrze naoliwiona maszyna bez konieczności trzymania ich za rękę na każdym kroku.

Oto kilka konkretnych zadań, które należy od razu zlecić Na Zewnątrz.

Blogowanie

Zawsze staram się utrzymać wysokie standardy jakości zarówno NeilPatel.com i szybki kiełek. Odkryłem, że jestem konsekwentnie w stanie to zrobić bez pochłaniania mojego czasu przez outsourcing.

I nie jestem sama. W rzeczywistości 64% marketerów B2B outsourcuje swoje pisanie w pewnym stopniu.

Oto niektóre ze sposobów na poprawę jakości bloga poprzez outsourcing:

  1. Moderowanie komentarzy na blogu i filtrowanie spamu
  2. Odpowiadanie na komentarze pozostawione przez czytelników
  3. Wykonywanie badań nad nadchodzącymi wpisami na blogu
  4. Generowanie nowych pomysłów i stanowisk dla postów na blogu
  5. Planowanie postów na blogu
  6. Wyszukiwanie zdjęć i filmów do postów na blogu
  7. Dodawanie meta opisów, tagów i obrazów do postów na blogu
  8. Znajdowanie statystyk do włączenia do postów
  9. Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych i niewygodnych frazowań
  10. Wprowadzanie poprawek do starszych postów na blogu w miarę ujawniania nowych danych
  11. Tworzenie wewnętrznych linków do istniejących postów
  12. Prowadzenie spisu wpisów i użytych słów kluczowych
  13. Korespondowanie z zespołem niezależnych pisarzy
  14. Polowanie na możliwości bloga gości
  15. Wymyślanie stanowisk dla postów gości
  16. Dotarcie do influencerów w Twojej branży

Media Społecznościowe

Moim zdaniem media społecznościowe mogą być najłatwiejszym obszarem marketingu do outsourcingu.

Jednym z największych wyzwań mediów społecznościowych jest kuratorowanie treści, które planujesz udostępnić. Znalezienie dobrych, odpowiednich artykułów, z których skorzystają Twoi odbiorcy, może zająć ogromną ilość czasu. Outsourcing tego zadania to natychmiastowy sposób na zwolnienie kilku godzin w tygodniu!

Pomyśl o znaczeniu wizualizacje w Twoich mediach społecznościowych też. Dodawanie zdjęć do poszczególnych postów to ogromny drenaż czasu … chyba, że zlecisz to na zewnątrz!

Wiele zadań nie wymaga ogromnej ilości doświadczenia. Większość wirtualnych asystentów jest w pełni zdolnych do obsługi ich przy minimalnym nadzorze:

  1. Zarządzanie i zatwierdzanie zaproszeń znajomych lub obserwujących
  2. Zapraszanie obserwujących do udziału w wydarzeniach
  3. Wysyłanie spersonalizowanych życzeń urodzinowych do kluczowych kontaktów
  4. Udostępnianie treści na blogu w sieciach społecznościowych
  5. Wyszukiwanie i edycja zdjęć do wykorzystania w postach
  6. Przygotowywanie wysokiej jakości treści z odpowiednich źródeł
  7. Planowanie postów na wszystkich platformach społecznościowych
  8. Śledzenie wzmianek o marce
  9. Przesyłanie nowych filmów do YouTube
  10. Tworzenie kwestionariuszy i ankiet
  11. Angażowanie się ze znajomymi i obserwującymi
  12. Zapewnienie stałej aktualizacji wszystkich profili
  13. Wysyłanie podziękowań nowym obserwującym
  14. Komentowanie, retweeting i interakcja z interesującymi treściami
  15. Projektowanie i okazjonalne przeprojektowywanie profili

SEO

Chociaż nie chcesz, aby ktokolwiek zajmował się bardziej złożonymi aspektami SEO, istnieje kilka elementów SEO, które wirtualni asystenci są w pełni zdolni do opieki. Wielu freelancerów ma umiejętność przeprowadzania badań słów kluczowych, tworzenia mapy 301 lub generowania dokładnej mapy witryny.

Jeśli szukasz kogoś, kto poradzi sobie z nakrętkami i śrubami SEO, będziesz chciał pójść z wysoko wykwalifikowaną firmą SEO, która ma udokumentowane sukcesy.

Ten post z Kissmetrics omawia, na co zwrócić uwagę w firmie SEO i jak stwierdzić, czy pomagają, czy cię krzywdzą.

Oto niektóre z zadań SEO, które można zlecić:

  1. Przeprowadzanie badań słów kluczowych
  2. Tworzenie chwytliwych nagłówków
  3. Konfigurowanie mapy strony
  4. Tworzenie i edycja stron docelowych
  5. Wykonywanie optymalizacji poza stroną, np. komentowanie na innych blogach
  6. Analiza kampanii SEO konkurencji
  7. Śledzenie pozycji Twoich treści w wyszukiwarkach
  8. Badanie najnowszych trendów SEO
  9. Przesyłanie treści do katalogów
  10. Obsługa zakładek społecznościowych
  11. Monitorowanie prędkości witryny
  12. Przeprowadzanie sporadycznego audytu SEO
  13. Nadążanie za aktualizacjami algorytmu Google

Content marketing

Czy wiesz, że 72% dużych organizacji i 33% małych firm zleca tworzenie treści Na Zewnątrz?

Content marketing to mój dżem. Podoba mi się. Ja to zrobię. I odniosłem z nim niesamowity sukces.

Niezależnie od tego, jak mam doświadczenie, czuję się całkowicie komfortowo outsourcingując wiele aspektów content marketingu.

Spójrzmy prawdzie w oczy: content marketing wymaga poważnego czasu. Wraz z rozwojem content marketingu odkryjesz, że jest coraz więcej zadań, które musisz—ale nie masz czasu—wykonać.

Masz jeden wybór: zlecić lub utopić.

Oto, co możesz zlecić:

  1. Tworzenie treści poza witryną, które prowadzą do twojej witryny i bloga
  2. Źródła wywiadów
  3. Wyszukiwanie statystyk do dodania
  4. Zmiana przeznaczenia treści przy użyciu różnych mediów, takich jak infografiki, filmy, pokazy slajdów i seminaria internetowe
  5. Tworzenie kalendarza redakcyjnego i zarządzanie nim
  6. Ustalanie terminów treści
  7. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych dla kalendarza redakcyjnego
  8. Tworzenie kopii zapasowych treści w chmurze
  9. Wyszukiwanie i edycja zdjęć
  10. Konwertowanie plików
  11. Praca nad zwiększeniem zaangażowania po
  12. Śledzenie budżetu content marketingowego
  13. Zapewnienie, że wszystkie treści są przyjazne dla urządzeń mobilnych

Więcej o procesie outsourcingu content marketingu dowiesz się w jednym z moich poprzednich postów. W nim omawiam kilka ważnych pytań, aby upewnić się, że uzyskasz jak najwięcej za swoją złotówkę.

Analityka

Każdy dobry marketer podejmuje decyzje w oparciu o analitykę.

Ale analityka może być trudna. Musisz skonfigurować analitykę, skonfigurować analitykę, generować raporty z analityki, monitorować te analityki, analizować analitykę, określać wnioski z analityki, a następnie podejmować strategiczne decyzje marketingowe w świetle tych analiz.

Na szczęście istnieją części labiryntu analitycznego, które można zlecić Na Zewnątrz:

  1. Monitorowanie trendów z ruchem, akwizycją, konwersjami itp.
  2. Plamienie długotrwałych wzorców
  3. Generowanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych
  4. Analiza zaangażowania
  5. Określenie opłacalności technik marketingowych

Zarządzanie Reputacją

Wiedza o tym, jak postrzegana jest Twoja firma przez cały czas, nigdy nie była ważniejsza niż dzisiaj. W rzeczywistości 97% konsumentów twierdzi, że czyta opinie o lokalnych firmach.

Ze względu na fakt, że zarządzanie reputacją może być z natury czasochłonne, uważam outsourcing IT za inteligentny ruch:

  1. Obsługa słuchania społecznościowego w sieci
  2. Monitorowanie opinii na stronach takich jak Yelp i Angie ‘ s List
  3. Uzyskiwanie opinii konsumentów
  4. Zwracanie uwagi na negatywną prasę
  5. Odpowiadanie na negatywne komentarze
  6. Zarządzanie trollami

E-mail marketing

E-mail marketing ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.

Tak oldschoolowe, jak to brzmi, e-mail marketing jest jedną z najlepszych metod przyciągania i utrzymywania wysokiej wartości potencjalnych klientów dla Twojego B2B lub B2C.

Ale, jak w przypadku każdej dziedziny marketingu, rzeczy mogą być trudne tutaj zbyt. Dlaczego? Ponieważ konfiguracja poczty e-mail, Integracja jej, tworzenie aktualizacji, formatowanie biuletynów i dbanie o szczegóły list mailingowych i planowanie zajmuje dużo czasu.

Jest to jedna z pierwszych rzeczy, które powinieneś rozważyć outsourcing:

  1. Tworzenie newsletterów
  2. Korekta i Edycja wiadomości e-mail
  3. Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
  4. Odpowiadanie na pytania

WordPress

WordPress można uznać za uniwersalną platformę do blogowania i publikowania.

W rzeczywistości 26% wszystkich stron internetowych na świecie korzysta z WordPress. Jeśli prowadzisz na nim swoją witrynę, możesz znacznie uprościć swoje życie, zlecając kilka kluczowych zadań:

  1. Monitorowanie i zarządzanie wtyczkami
  2. Instalacja nowych wtyczek
  3. Zapewnienie wsparcia WP
  4. Poprawianie szablonów
  5. Obsługa kodowania

Wniosek

Żyjemy w zglobalizowanym, zdigitalizowanym świecie z nadmiarem profesjonalistów, którzy mogą obsłużyć prawie każdy aspekt Twoich kampanii marketingowych.

W rezultacie outsourcing wielu zadań marketingowych ma pełny sens i nigdy nie było łatwiejsze do zrobienia.

Miałem wiele sukcesów w outsourcingu i Wiem, że nie jestem sam. Wielu moich kolegów z branży i klientów powiedziało mi to samo. Gdyby nie outsourcing, nie byliby w biznesie!

Po rozpoczęciu outsourcingu, niesamowite rzeczy przydarzą się Twojej firmie.

Nagle znajdujesz się z więcej czasu, aby skupić się na strategii wysokiego poziomu. Natychmiast napotykasz nowe możliwości rozwoju i ekspansji. Twój wzrok staje się jaśniejszy. Otwierasz nowe kanały zaangażowania. Rzeczy po prostu poprawić.

Outsourcing to mały ruch, który rozpoczyna kaskadę wielkich korzyści.

Jeśli nie korzystasz z outsourcingu, polecam najpierw zidentyfikować, które zadania szkodzą twojej wydajności, a następnie zatrudnić innych do ich obsługi.

Oto moje wyzwanie: w tym tygodniu outsourcing tylko jeden zadanie marketingowe. To jest to!

Użyj Fiverr, Upwork lub Craigslist. Znajdź kogoś, kto jest wykwalifikowany. Daj im zadanie. Zobaczymy, co się stanie.

Czy zleciłeś komuś na zewnątrz jakieś inne obszary swoich działań marketingowych, których nie objąłem?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts