Kiedy po raz pierwszy zacząłem Copyblogger, byłem wielkim ewangelistą RSS. Jako wieloletni facet od marketingu e-mail, byłem chory na śmierć z powodu nadgorliwych filtrów, problemów z dostarczalnością i niskiego poziomu zaufania ludzi do wydawców internetowych dzięki spamerom.
Ponad dwa lata później, e-mail jest nadal bardzo żywy. Fakt ten jest najbardziej widoczny w przypadku moich innych projektów, ale nawet tutaj w Copyblogger ponad 6,000 ludzie subskrybują przez e-mail i wydają się być najbardziej responsywni.
E-mail nadal ma swoje problemy i nie poprawia się. Ale ogół społeczeństwa albo nie dba o RSS, albo nie wie, że go używają (a la mój Yahoo, itp).
Dlatego cieszę się, że widzę takie projekty jak Guy Kawasaki ‘ s Alltop. Jest całkowicie zasilany przez kanały RSS, ale to wszystko jest za kurtyną. Ludzie chcą dostępu do informacji … nie dbają o podstawową technologię.
Michael Arrington zatrzasnął Alltop jako nic nowego, a dla tych z nas w komorze ECHA blogów/technologii, to prawda. Ale chodzi o to, żeby wyjść z kręgu i dotrzeć do zwykłych ludzi.
Dobra robota i powodzenia z Alltopem, koleś … powiedziałbym o tym mamie, ale pozbyła się komputera. Tak, jestem adoptowany. 🙂
P. S. 1 maja To Dzień Świadomości RSS… szczegóły znajdziesz w codziennych poradach na blogu.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells.