Zgodnie z obietnicą na początku tygodnia, Aaron Wall of SEO Book prezentuje dziś list sprzedaży, który przepisałem dla niego. Ale najpierw chciałem krótko omówić niektóre zmiany i dlaczego zostały wprowadzone.
1. Wygląd
Wygląd poprzedniego listu sprzedaży był poza charakterem z resztą strony, a także nie pasował do rosnącej pozycji książki SEO zyskał w bardzo szanowanych kręgach (zobacz sekcję referencje poniżej więcej na ten temat). Ważne było, aby zmienić czcionki, kolory i architekturę informacji, aby stworzyć bardziej odpowiednią prezentację.
2. Nagłówek
Nagłówek, którego używał Aaron, miał dobry pomysł, ale złe sformułowanie, strukturę i ton. Ta pojedyncza zmiana prawdopodobnie znacznie zwiększy konwersje Aarona, a w przyszłym tygodniu pokażę Ci, dlaczego byłbym tego pewien, nawet gdybym przez jakiś czas nie pisał kopii.
3. Przepływ
Według mnie historia opowiedziana przez Aarona była słuszna, dlatego udało nam się przepisać, a nie zaczynać od zera. Po prostu wziąłem jego istniejący temat i uczyniłem go bardziej prawdziwą narracją w nadziei na przekazanie wartości książki i wiedzy Aarona, jednocześnie przyciągając uwagę czytelnika.
4. Referencje
Jednym z powodów, dla których zmiana wyglądu strony była tak ważna, jest fakt, że nie można wstawiać ostatnich referencji od profesorów Wharton School i MBA, plus szczere pochwały od takich jak Seth Godin, w nieodpowiednim otoczeniu. Strategicznie umieściłem te adnotacje w kopii i wykorzystałem ponad 50 innych zadowolonych referencji czytelników bez wymieniania ich ad nauseam na samej stronie.
5. Zamów Architekturę
Istniejący list miał kilka punktów, w których perspektywa może kliknąć, aby kupić książkę, i chciałem zapewnić, że całkowita oferta została krystalicznie czysta, bez względu na to, gdzie to działanie miało miejsce. Przesunąłem pierwsze wezwanie do działania znacznie niżej w kopii, stworzyłem stronę pośredniego zamówienia dla wczesnych kliknięć i stworzyłem trochę nadmiarowości oferty, aby upewnić się, że ludzie wiedzą, jaką ofertę otrzymują.
Pytanie O Długi Egzemplarz
Skoro wiem, że to wyjdzie, porozmawiajmy o tym teraz.
W świecie długich kopii jest to dość krótkie. To tylko o 4 strony wielkości liter rzeczywistej sprzedaży tekstu (porównaj, że do 30, 50 lub nawet 100 strony dla wielu promocji marketingu internetowego), a następnie sekcji najczęściej zadawane pytania, które dostarcza dodatkowych informacji dla niezdecydowanych.
Oto dlaczego long copy jest właściwym wyborem dla tego produktu:
- To nie jest miękka okładka Johna Grishama. Jest to wyspecjalizowana i stale aktualizowana wiedza SEO z ceną 79 USD. Większość ludzi pragnie i wymaga wielu informacji, zanim dokonają tego typu zakupu.
- Z czytelnikami bloga Aarona może działać krótsza strona sprzedaży. Jednak trudną rzeczą jest to, że nigdy nie można powiedzieć, jaką ścieżkę ludzie przemierzyli, zanim spojrzą na zakup, lub ile już wiedzą. Ludzie mogą przejrzeć rzeczy, których nie potrzebują, ale brak informacji jest nieuleczalny.
- Zimne perspektywy z wyszukiwarek i linków partnerskich potrzebują więcej informacji na temat Aarona i jego wiarygodności, a nawet na temat samego SEO. To może być trudne dla niektórych do uwierzenia, ale istnieje wiele osób, które nie są jasne, co “search engine optimization” faktycznie oznacza. Zakładając, że Twoi goście wiedzą więcej niż w rzeczywistości, to zarozumiałość, która zabija nawrócenie.
OK, więc spójrz.
Jak już mówiłem, posiadam książkę Aarona i Gorąco polecam. Każdy, kto prowadzi marketing w Internecie, powinien zrozumieć, co jest wymagane, aby dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach.
I w mało prawdopodobnym przypadku, że nie jesteś zadowolony z książki, ja gwarancja że Aaron zwróci ci pieniądze. 🙂