4 proste sposoby na zdobycie większej liczby wysoko płacących klientów za pomocą bloga

Ilu nowych, wysoko płatnych klientów dostajesz za każdą godzinę spędzoną na blogowaniu?

Co to? Nie masz pojęcia?

Musimy porozmawiać.

Budowanie biznesu opartego na klientach nie jest łatwe. Ale jeśli spędzasz godziny co tydzień na działalności, która nie generuje kwalifikowanych potencjalnych klientów, utrudniasz to, niż musi być. Powstrzymujesz się od zarabiania pieniędzy, marnując najcenniejszy zasób, jaki posiadasz: swój czas.

Czy nie wolałbyś spędzać czasu tak efektywnie, jak to tylko możliwe, aby mieć to “życie”, o którym myślałeś, że będziesz miał, gdy zaczniesz robić interesy dla siebie?

Oczywiście, że tak. Oto jak.

Strategia # 1: Rozwiąż jeden problem na post

Wysoko płatni klienci są zajęci. Są gotowi zapłacić więcej, aby coś zrobić, ponieważ (1) nie mają czasu, aby zrobić wszystko sami; i/lub (2) ich czas jest dla nich wiele wart.

Co oznacza, że nie tylko przeglądają Internet, szukają ciekawych wpisów na blogu do przejrzenia. Jeśli dotarli do Twojego bloga, prawdopodobnie szukają czegoś konkretnego.

Daj im to, czego szukają i ułatw im znalezienie.

Jeśli rozwiążesz jeden — i tylko jeden-problem na post, czytelnicy będą mogli szybko wyszukać, znaleźć odpowiedni post i znaleźć odpowiedź, której potrzebowali. Chcesz być osobą, do której się zwracają, gdy czegoś potrzebują, więc kiedy potrzebują czegoś większego niż post na blogu, Twoje imię jest pierwszym, które przychodzi na myśl.

Kiedy twoje perspektywy myślą o Tobie, chcesz, aby słowa takie jak te pojawiały się w ich umysłach:

  • Szybko.
  • Smart
  • Pomocny
  • Kompetentny
  • Do rzeczy

Przede wszystkim chcesz, aby Twoi potencjalni klienci zobaczyli, jak bardzo cenisz swój czas. Traktuj ich czas jak cenne zasoby, które uważają za cenne, a staniesz się dla nich cennym zasobem.

Strategia # 2: Mów językiem swoich klientów

Twoi idealni klienci nie wiedzą tyle, co Ty o swojej dziedzinie wiedzy. Dlatego cię potrzebują.

Jeśli mówisz o ich potrzebach w kategoriach technicznych, zamiast w Warunkach, których faktycznie używają twoi klienci, tracisz możliwość nawiązania kontaktu z ludźmi, którzy cię potrzebują.

Powiedzmy, że twoi idealni klienci to lokalne firmy, które chcą korzystać z Internetu, aby rozszerzyć swoją bazę klientów. Jak opisują swoje potrzeby?

  • “Muszę dowiedzieć się, jak zainstalować WordPress.”
  • “Potrzebuję projektanta stron internetowych, eksperta SEO i konsultanta mediów społecznościowych.”
  • “Muszę rozgryźć tę całą sprawę z Internetem.”

To może być każdy z nich, oczywiście. Sztuką jest dowiedzieć się, jak Twój idealni klienci rzeczywiście mówią, więc możesz odnosić się do nich na ich warunkach.

Strategia # 3: powiedz swoim czytelnikom, co robić dalej (i ułatw to)

Twój idealny klient pojawia się na Twoim blogu. Czyta twój post, uwielbia Twoją pracę, po prostu ogólnie myśli, że jesteś niesamowity.

Co teraz?

Mówisz czytelnikowi, co ma robić dalej, czy po prostu pozwalasz jej wędrować po swoim blogu, patrząc na wszystkie rzeczy, które ona might do:

  1. Przejdź do strony “Kontakt”, wypełnij formularz i poczekaj, aż oddzwonisz.
  2. Zapisz się na swoją listę e-mailową.
  3. Przejdź do strony “usługi”, Znajdź odpowiednią usługę i zapłać za nią za pomocą przycisku Paypal wygodnie umieszczonego na dole.
  4. Zadzwoń pod numer telefonu na stronie “Kontakt”.
  5. Umów się na bezpłatną konsultację.
  6. Pobierz bezpłatny zasób.
  7. Sprawdź swoją stronę “linki, które kochasz”.
  8. Przeczytaj inne posty na swoim blogu.
  9. Zostaw komentarz na swoim blogu.
  10. Subskrybuj swój kanał RSS.
  11. Zapisz się na bezpłatne webinarium.
  12. Itd.

Jak myślisz, ile czasu spędzi twoja perspektywa, próbując to rozgryźć?

Prawdopodobnie tyle czasu, ile spędziłeś na czytaniu tej listy (niewiele).

Zamiast pozwolić im potknąć się, stać się przewodnikiem potencjalnych klientów. Na końcu każdego postu powiedz czytelnikowi, co ma robić dalej. Spraw, by było to proste, mało ryzykowne zadanie, które nie wymaga żadnych przemyśleń. Na przykład:

Kliknij tutaj i wpisz swój adres e-mail, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak [twoja świetna usługa] może pomóc w [ich palącym problemie].

Następnie zapoznaj się z przydatnymi informacjami na temat Twoich usług i zaproszeniem do rozmowy telefonicznej przez kilka minut. To proste.

Strategia # 4: przestań pisać o sobie (lub przestań blogować)

Twój blog biznesowy nie powinien być o Tobie. Powinno być o Twoich klientach.

Nie oznacza to, że nigdy nie możesz pisać o sobie-tylko, że powinieneś pisać o sobie w sposób, który jest istotny dla Twoich perspektyw.

Opowiadasz osobistą historię, która pomaga potencjalnym klientom zrozumieć Twoje zaangażowanie w jakość? Dobrze.

Opowiadając osobistą historię, która pomaga potencjalnym klientom zrozumieć, jak duże zauroczenie masz na gorącym nowym chłopcem w Starbucks, ale twój współlokator myśli, że naprawdę nie jest taki słodki, ale twoja mama chce wiedzieć, czy jest Ormianinem, czy po prostu wygląd Ormianin, ale jak możesz o to pytać, nie brzmiąc jak totalny dziwak, a przy okazji myślisz o przejściu na bezkofeinową?

Nie za dobrze.

Dzielenie się szczegółami swojego życia osobistego może pomóc potencjalnym klientom poznać, polubić i zaufać tobie. A to może być przydatne.

Ale oversharing nie jest interesujący dla Twoich klientów. (To też nie jest interesujące dla Twoich znajomych, ale to jest post na innym blogu.)

Rzeczą, która interesuje Twoich potencjalnych klientów, jest to, jak możesz im pomóc i z czym chciałbyś pracować. Daj im to, czego chcą.

Jeśli nie możesz dać potencjalnym klientom tego, czego chcą, przestań blogować.

Tak, jest to radykalne rozwiązanie do zaproponowania na stronie o nazwie Copyblogger. Ale prawda jest taka, że jeśli spędzasz kilka godzin tygodniowo na blogu, który nie interesuje Twoich potencjalnych klientów, nie jesteś marketingiem. Albo marnujesz czas, albo piszesz to, co powinno być osobistym blogiem.

I jeszcze jedno …

Jeśli spędzasz dużo czasu, próbując dowiedzieć się, o czym pisać, prawdopodobnie powinieneś mniej blogować i więcej rozmawiać ze swoimi potencjalnymi klientami.

Poważnie. Porozmawiaj z nimi.

Zaproponuj bezpłatną konsultację, poświęć trochę czasu na pomoc w bieżącym wydaniu, a następnie zadaj kilka pytań. Zobaczymy, co wyjdzie.

Rozmowa (i słuchanie) z ludźmi na twoim rynku docelowym to najlepszy sposób na generowanie pomysłów na bloga, ponieważ jest to najlepszy sposób na poznanie problemów, obaw i języka, którego używają do mówienia o tych rzeczach.

Zastanawiasz się, jak układa się twój blog?

Jeśli chcesz, aby twój blog generował więcej potencjalnych klientów dla Twojej firmy (lub wyższej jakości potencjalnych klientów), zostaw komentarz poniżej ze swoim adresem URL i pytaniami, na które chcesz, abyśmy odpowiedzieli.

Traci i Rudy dostarczą dogłębnych informacji zwrotnych dla 3 blogów wymienionych w komentarzach i odpowiedzą tak wielu osobom, Jak to tylko możliwe, dla tych, którzy komentują w ciągu najbliższych 24 godzin.

Może nie dotrzemy do wszystkich, ale odpowiemy jak największej liczbie osób.

Total
0
Shares
Related Posts