Dlaczego nowe wytyczne FTC mogą stać się Twoim najlepszym przyjacielem

Jeśli czytałeś Nowy 81-stronicowy Przewodniki dotyczące wykorzystania adnotacji i rekomendacji w reklamie, można by pomyśleć, że FTC to naprawdę fajna Banda facetów próbujących zrobić dobrą rzecz przez konsumentów-co w większości jest prawdą.

A jednak uważam, że nie dają większości konsumentów wystarczająco dużo kredytu.

Może pięćdziesiąt lat temu, kiedy wielu ludzi wierzyło we wszystko, co czytało lub oglądało w telewizji, wskazane byłoby trochę paternalistycznej protekcjonalności.

Ale dzisiaj?

Dzisiaj, kto wierzy w cokolwiek anybody ma do powiedzenia?

Jesteśmy narodem cyników, sceptyków i niewiernych.

Czy ktoś wierzy, że politycy dotrzymają obietnic-o czymkolwiek?

Czy ktoś postawiłby swoje życie na to, co właśnie przeczytał w New York Times, The Washington Post, lub piła w CNN lub FOX?

I czy możemy szczerze wierzyć, że prawdziwi dorośli na meczach piłkarskich naprawdę noszą koce z rękawami, a ich tyłki wyskakują z tyłu?

Więc nie jestem pewien, czy nowe wytyczne robią tyle dla konsumentów.

Dla nas, marketerów, to może być inna historia.

Z jaśniejszej strony . . .

Dzięki FTC Twój konkurencyjny krajobraz, wraz z Internetem i skrzynką pocztową, nie będzie tak zaśmiecony.

Tysiące marketerów “fly-by-night” po prostu zaprzestanie marketingu — ponieważ nie są w stanie lub nie chcą powiedzieć prawdy.

Nie mogą już manipulować faktami na ich korzyść lub wpływać na percepcję, grając szybko i luźno z różnymi formami dowodów społecznych i statystycznych, będą szukać mniej regulowanych pól do uprawy.

Na przykład marketerzy, którzy polegają na spektakularnych referencjach, muszą teraz wyraźnie stwierdzić uzasadnione ogólnie oczekiwane wyniki też. Nie tylko jeden, dwa lub trzy wyniki over-the-top z kilku odstających.

A jeśli marketerzy nie mogą uzasadnić ich ogólnie oczekiwanych wyników, dobrze, są one teraz ograniczone do referencji, które nie kwantyfikują wyniki, a jedynie wyświetlają wspólny poziom zadowolenia klienta.

Oczywiście, jeśli te referencje nie są do końca inspirujące, wielu marketerów po prostu przestanie w tym referencje całkowicie.

Marketing afiliacyjny też wychodzi z szafy

Spoliczkowanie strony sprzedaży i udawanie bezstronnego recenzenta nie będzie już takie łatwe.

Najbardziej leniwi marketerzy affiliate, którzy polegają na szybkich i łatwych kliknięciach, aby zarabiać na życie, prawdopodobnie znikną.

Nie tylko marketerzy stowarzyszeni będą zobowiązani do ujawnienia, że otrzymują zapłatę lub rekompensatę za recenzję lub poparcie produktu, ale także muszą być również użytkownikiem tego produktu.

Oczywiście partnerzy, którzy reklamują setki lub tysiące produktów, będą musieli ograniczyć się do osobiście zarządzanej garstki lub wynająć ogromne zaplecze.

Tak czy inaczej, ich darmowy lunch się skończył.

Oczywiście . . .

Jeśli jesteś adeptem i zdolnym marketerem, będziesz się rozwijać

Po pierwsze, nie będzie tak dużo” hałasu marketingowego ” emanującego od mniej etycznych konkurentów.

Groźba nałożonej przez FTC grzywny w wysokości 16 000 USD za dzień powinna w tym trochę pomóc.

A przy mniejszej konkurencji Twój udział w rynku powinien rosnąć, choćby z racji bycia jedną z firm w swojej niszy, aby przetrwać wstrząsy marketingowe.

Ale zwiększenie działalności nie jest gwarantowane-nawet jeśli spełniasz nowe wytyczne FTC i rzeczywiście jesteś ostatnim człowiekiem na nogach.

Dostosuj odpowiednio swoją wiadomość

Po prostu usunięcie referencji lub wyjście ze słabym Komunikatem marketingowym oczywiście nie zwiększy sprzedaży.

Marketing to nie praca typu cut and paste. Nie możesz traktować tego jako serii szablonów mieszania i dopasowywania. Trzeba będzie stworzyć nowe podejście do sprzedaży i marketingu, lub stare wysuną się na pierwszy plan i dopracują.

Kreatywni marketerzy i copywriterzy nadal będą bogaci w tym nowym i ewoluującym środowisku FTC-choć wiele indywidualnych twarzy może się zmienić.

Marketerzy, aby przetrwać i rozwijać się, będą musieli przywrócić dyscyplinę sprzedaży do tego, co powinno być od początku: uczciwą i przejrzystą ofertą prawdziwych korzyści.

Jeśli FTC byłby całkowicie udany (co oczywiście nie jest prawdopodobne), hype we wszystkich pustych postaciach zniknie.

Zniknie zwodnicza manipulacja faktami i statystykami.

Nierealistyczne roszczenia i jeden na milion wyników znikną.

Zniknie Ukryty interes własny i nieujawnione odszkodowanie.

Teraz nie sądzę, że FTC może zapoczątkować jakąś nową utopię uczciwości w Internecie. Ale będą one miały efekt, a efektem będzie popchnięcie wielu marketerów do bardziej szczerej i uczciwej komunikacji z ich rynkiem docelowym.

Marketerzy i copywriterzy będą musieli pracować, może nie ciężej, ale na pewno inaczej, na bardziej otwartym i wyższym poziomie, aby zdobyć nowych klientów.

Marketerzy będą musieli stosować kopię sprzedaży, która jest prosta, przejrzysta i realistyczna — ale wciąż przekonujące i przekonujące.

Będą musieli przekształcić ujawnienie w punkt sprzedaży, wykorzystując przejrzystość jako narzędzie sprzedaży.

Będzie to wymagało nadmiernej ilości umiejętności marketingowych i doświadczonych.

(A w wielu przypadkach będzie to po prostu wymagać lepszych produktów.)

Efekt netto przejrzystości: lepsze produkty, lepsza komunikacja

Oczywiście, konfesjonalna i autentyczna Kopia sprzedaży nie może uratować złych produktów. Niektóre produkty po prostu nie są dobrze serwowane przez tyle uczciwości.

Ale stworzenie niezwykłego podejścia marketingowego i sprzedażowego, nawet w przypadku Produktu wysokiej jakości, nie polega tylko na przyjęciu wytycznych FTC.

Wytyczne podniosły poprzeczkę, to prawda. Nowi zabójcy copywriterzy będą tak samo etyczni, jak przekonywujący. Ci, którzy mogą stanąć na wysokości zadania, odniosą sukces i będą się rozwijać.

Ci, którzy nie mogą spełnić nowego standardu . . . będzie ich wiele. I możesz być pewien, że będą szukać luk prawnych, aby utrzymać stare praktyki przy życiu.

Total
0
Shares
Related Posts