Najlepsze narzędzia SEO, których profesjonaliści naprawdę używają w 2021 roku

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym narzędziem SEO dla większości ludzi jest zdecydowanie SEMrush.

Kiedy po raz pierwszy zacząłem używać narzędzi SEO i próbowałem dowiedzieć się, który z nich jest odpowiedni dla mnie, byłem dość zdezorientowany.

W przestrzeni jest mnóstwo narzędzi, które wydają się bardzo na siebie nakładać. Istnieje również zbyt wiele specjalistycznych narzędzi do sortowania.

Które z nich mają dane, którym mogę zaufać?

Po użyciu tych narzędzi przez wiele lat, zdałem sobie sprawę, że w rzeczywistości jest tylko kilka narzędzi, z których naprawdę korzystają eksperci SEO. Zebrałem listę pięciu najlepszych, aby oszczędzić ci pracy badawczej.

Czytaj dalej, aby określić, który z nich jest odpowiedni dla ciebie.

Najlepsze narzędzia SEO 5 2021

  1. SEMRush-najlepsze ogólne oprogramowanie SEO
  2. Ahrefs-najlepsze zaawansowane oprogramowanie SEO
  3. Yoast-najlepsza Wtyczka SEO do WordPress
  4. Screaming Frog-najlepsze oprogramowanie do indeksowania SEO
  5. Pitchbox-Najlepsze Oprogramowanie

Po pierwsze, istnieją trzy główne narzędzia na rynku: SEMrush, Ahrefs i Moz. Każdy używa jednego z tych trzech. Przejdziemy do naszych rekomendacji.

Nazywam je koniem SEO — i wszystkie trzy z nich kwalifikują się jako jedno z najlepszych narzędzi seo. Te konie robocze przenoszą większość ciężaru w dowolnym programie SEO, ale potrzebujesz tylko jednego konia roboczego SEO.

Każdy poważny program SEO absolutnie potrzebuje konia SEO. Śledzenie pozycji, badanie słów kluczowych i analiza linków są bez niego zbyt trudne lub czasochłonne. Próbowałem uciec, nie płacąc za nie, to był błąd. Mogłem uzyskać o wiele więcej ruchu, korzystając z jednego z tych narzędzi od samego początku.

Po wybraniu głównego konia roboczego SEO, Gorąco polecam w pełni skorzystać z darmowych narzędzi. Google Analytics i Google Search Console są światowej klasy i uważam je za niezbędne narzędzia w codziennych operacjach SEO. Poza tym są za darmo.

Poza tym istnieje kilka specjalistycznych narzędzi, które warto podnieść, jeśli wykonujesz tego typu zadania.

Całkiem proste.

Oto jak przebiegnie proces decyzyjny:

  • Wybierz SEMrush, Ahrefs lub Moz jako swój koń pociągowy SEO.
  • Zainstaluj wtyczkę SEO, jeśli korzystasz z WordPress.
  • Dodaj zaawansowane narzędzie do indeksowania SEO, jeśli Twoja strona jest ogromna.
  • Dodaj narzędzie informacyjne, jeśli robisz link building.
  • Skorzystaj z darmowych narzędzi SEO: Google Analytics i Google Search Console.

Najlepsze narzędzie SEO ogólnie: SEMrush

Odwiedź SEMrush

  • 7-dniowy darmowy okres próbny
  • Analiza linków i badanie słów kluczowych
  • Raporty śledzenia Rank
  • Analiza konkurencji

Wypróbuj SEMrush za darmo

Jeśli jesteś nowy w tej całej sprawie SEO, Gorąco polecam, abyś wybrał SEMrush.

W porównaniu z innymi narzędziami “SEO workhorse” jest zdecydowanie najłatwiejszy w użyciu. Ahrefs zdecydowanie ma krzywą uczenia się i Moz nigdy nie kliknął ze mną-nigdy nie mogę zrozumieć, gdzie znaleźć cokolwiek.

Raporty śledzenia rank SEMrush są również najlepsze w branży. Sprawdzam nasze raporty każdego ranka. W ciągu kilku minut czuję, że mam pełną kontrolę nad tym, co się dzieje. Wszystkie inne narzędzia rozrzucają rzeczy po całym miejscu. Albo raporty za bardzo mnie rozpieszczają i nie mają wystarczającej gęstości. SEMrush ma idealną równowagę użyteczności i głębi dzięki raportowaniu. Będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz, bez przytłoczenia.

SEMrush ma wszystkie inne istotne części konia roboczego SEO: analizę linków, badanie słów kluczowych i analizę konkurencji. Wszystkie z nich są więcej niż wystarczająco dobre, aby utrzymać się przeciwko innym konikom roboczym SEO.

SEMrush Position Tracking

Tylko dla fanów Quick Sprout, SEMrush oferuje 7-dniowy bezpłatny okres próbny, czego zwykle nie robią. Aby zapewnić Ci pełny dostęp do swojego planu pro, poproszą o kartę kredytową przed rozpoczęciem okresu próbnego.

Najlepsze narzędzie SEO dla zaawansowanych: Ahrefs

Jeśli czujesz się bardziej komfortowo z tymi wszystkimi rzeczami SEO i chcesz narzędzia, które naprawdę uelastyczni twoje umiejętności, Wybierz Ahrefs.

Są “nowym” SEO kid na bloku i muszę przyznać,że ich narzędzie ma mnóstwo głębi. Za każdym razem, gdy się loguję, znajduję ukrytą funkcję lub raport, który mnie kręci.

To również jedna słabość, wciąż odkrywam nowe funkcje, o których istnieniu nie miałem pojęcia. Ahrefs wcale nie trzyma cię za rękę. Dla eksperta SEO to wyzwalające. Narzędzie jest gęstsze niż granit. Ale widziałem, jak początkujący SEO próbują się z tym pogodzić i naprawdę walczą. Po grzebaniu trochę przestają się logować.

Ahrefs Dashboard

Ahrefs jest idealny, jeśli wiesz dokładnie, czego chcesz i jesteś zdeterminowany, aby go zdobyć.

W przypadku konkretnych funkcji wolę analizę linków w Ahrefs niż inne narzędzia. Jeśli więc planujesz dużo budowania linków, warto przejść przez krzywą uczenia się.

Najlepsza Wtyczka SEO do WordPress: Yoast

Istnieją prawdopodobnie tysiące wtyczek SEO dla WordPress.

Liczy się tylko jeden z nich: Yoast.

Uważam to za wymaganą wtyczkę w każdej witrynie WordPress. Automatyzuje mnóstwo zadań SEO i sprawia, że takie rzeczy jak Meta tytuły i opisy są bardzo łatwe do aktualizacji.

Nie poświęcam czasu na tę decyzję-instaluję Yoast i ruszam dalej.

Wystarczy użyć darmowej wersji Yoast; nie ma powodu do aktualizacji.

Sprawdź naszą pełną listę zalecanych wtyczek SEO WordPress tutaj.

Najlepsze narzędzie do indeksowania SEO: Screaming Frog SEO Spider

Jest jeden rodzaj zadania SEO, z którym zmagają się główne narzędzia SEO: indeksowanie i audyt ogromnych witryn.

Jeśli masz witrynę z tysiącami adresów URL, nie ma sposobu, aby przejść przez witrynę na własną rękę. Narzędzia do audytu w SEMrush, Ahrefs i Moz są dość proste.

W przypadku ogromnej witryny, która wymaga ogromnego audytu, dedykowane narzędzie do indeksowania sprawia, że zadanie jest o wiele łatwiejsze w zarządzaniu. Cały interfejs użytkownika i wszystkie przepływy pracy są zbudowane wokół konieczności zarządzania tysiącami stron jednocześnie. Nie ma dodatkowego klikania ani tam iz powrotem. A narzędzie automatyzuje jak najwięcej procesu. Natychmiast znajdziesz wszystkie uszkodzone linki, brakujące meta opisy, złe przekierowania i duplikaty treści na swojej stronie.

Screaming Frog SEO Spider to nasz preferowany crawler witryny. Jest już najdłużej i ma miejsce indeksowanie wybierane.

Nie słyszałeś tego ode mnie, ale ponieważ audyty witryn są zwykle projektem typu “one-and-done”, możesz zarejestrować się w narzędziu, zapłacić za kilka miesięcy podczas czyszczenia witryny, a następnie anulować je po zakończeniu.

Jedynymi ludźmi, których znam, którzy mają długoterminowe subskrypcje, są konsultanci SEO, którzy co miesiąc przeprowadzają wiele audytów dla klientów.

Najlepsze Narzędzie Informacyjne: Pitchbox

Pamiętam czasy, kiedy można było uciec bez budowania linków w SEO. W ten sposób stworzyliśmy blog marketingowy KISSmetrics dla ponad 700 000 odwiedzających miesięcznie. Właśnie opublikowaliśmy mnóstwo świetnych treści w ciągu 8 lat.

W dzisiejszych czasach to za mało. SEO stało się zbyt konkurencyjne.

Moja zasada jest taka, że jeśli nie jestem skłonny do działania w zakresie budowania linków, nie powinienem skupiać się na SEO dla ruchu. Powinienem znaleźć inną strategię rozwoju mojego biznesu.

Zrobiłem kilka projektów informacyjnych z Gmaila i arkusza Google. To taki ból. Zwłaszcza, gdy w grę wchodzi zespół. Śledzenie tego, kto się z kim skontaktował, aktualizowanie ostatniego statusu, pamiętanie o wysyłaniu obserwacji, koordynowanie i aktualizowanie szablonów, to wszystko ogromny ból, który zajmuje zbyt dużo czasu.

A zasięg jest wystarczająco bolesny, nie ma powodu, aby go utrudniać.

Te dni, ja zawsze użyj narzędzia outreach podczas budowania linków. Nawet nie rozważam możliwości pominięcia tego. Dobre narzędzie informacyjne automatyzuje większość zasięgu. To przełom. Kiedyś nienawidziłem kontaktu z każdym włóknem mojej duszy, teraz mi to nie przeszkadza.

Naszym ulubionym narzędziem jest Pitchbox. Znajdzie dla ciebie kontakty, zautomatyzuje śledzenie e-maili i będzie śledzić wszystkie kontakty zewnętrzne. Poważnie, użyj go.

Skorzystaj z darmowych narzędzi Google

Google Analytics to nasze ulubione narzędzie do analizy stron internetowych. A DANE wyszukiwania w Google Search Console to kopalnia złota. Nie próbuj płacić za żadne płatne narzędzie analityczne. Google Analytics daje Ci więcej, niż kiedykolwiek będziesz potrzebować i jest całkowicie darmowy.

Mamy tutaj Przewodnik, Jak skonfigurować Google Analytics.

Po zainstalowaniu Google Analytics skonfiguruj Google Search Console. Jest to całkowicie bezpłatne, a dostęp do danych uzyskasz, gdy Google Search Console zweryfikuje Twoje konto Google Analytics. Oprócz uwierzytelniania w celu udowodnienia, że jesteś właścicielem witryny, nie musisz niczego więcej konfigurować w Google Search Console.

Google Search Console to jedyne miejsce, w którym można uzyskać prawdziwe dane słów kluczowych od Google. Każde inne narzędzie to najlepszy strzał. Rejestruje również wszystkie błędy, które Google wykrywa w Twojej witrynie, informuje, co zostało zindeksowane w Twojej witrynie, a także daje wrażenie i dane kliknięć na wszystkich twoich słowach kluczowych. Nie mogę go przerobić – użyj go.

Nigdy nie pracujemy na stronach internetowych bez instalacji obu z nich i są one całkowicie bezpłatne. Nawet gdyby były płatne, byłyby warte każdego grosza.

Total
0
Shares
Related Posts